quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ligt er trouwens een slot om in de schuur?![]()
Anders zou je wel zeggen dat het beswt makkelijk kan zijn.Ik heb overigens zo een langwerpig hangslotje (van Abus dus kwaliteit
) gekocht zodat de hoes er voortaan gewoon ook altijd overheen gaat met slotje erin
alleen even snel zijn wanneer hoes in de fik gestoken wordt
![]()
Dat moet ook wel een beperking zin voor diefjeswant voor ze bij het contactslot kunnen komen dan...
Gelukkig staat er ook 2 grote flats voor, dus dan kunnen ze niet zo makkelijk zien of iemand mee kijkt. Alhoewel er hier flink wat vandalisme en criminialiteit voorkomt.
Onze autorammen twee keer ingeslagen voor een invalidekaart
, auto van de buren 2 keer gesloopt, hichams brommer bijna meegejat, fietstaxi het water in, moeders fiets gejat en vast nog wat dingen
Ach, de motoren staan ook onder een grote lamp.Net een SMS-je binnen trouwens
:
[..]![]()
En toen kreeg je een lichte hartaanval.quote:
Eet je een kopje soep mee dan?quote:Mijn plan is nog steeds om rond een uur of half 7 bij jou te zijn vanavond
Soepquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En toen kreeg je een lichte hartaanval.![]()
[..]
Eet je een kopje soep mee dan?![]()
![]()
Ik hoop dat ik dan op de fiets terug ben met de kleine, die moet ik daar om 17:30 ophalen.
Drie kwartier moet lukken.![]()
Je moet voor het donker thuis zijn, want de verlichting is in de hoogste van illegaliteit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:37 schreef Makster het volgende:
Soep![]()
Half zeven is de planning maar weet nu al dat het meer rond een uur of 7 gaat zijnWil eigenlijk voor het donker wel thuis zijn met de CR maar hee als het donker is zien ze me tenminste niet hoe ik de CR om een boom vouw
![]()
Zie je, hoe laat is het donker, een uur of half 9 ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet voor het donker thuis zijn, want de verlichting is in de hoogste van illegaliteit.![]()
Soep is een geintje, maar kan geregeld worden.![]()
Dat las ik ja, dat is altijd wel leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 07:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, niet zo fanatiek, want je kunt het best goed zienMaar volgens mij trapten er 2 in
Heb jij die foto's van dat huis nog bij de hand?quote:
Vanaf wanneer?quote:
Die witte heb ik niet meer, is al verkocht.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/747101/9/25#30195109]vrijdag 2 september 2005 10:44Heb jij die foto's van dat huis nog bij de hand?
Even mijn chef lekker maken zodat die misschien naar Belgie verhuist.![]()
![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef Makster het volgende:
Soep hoef ik ook niet joh, ze hebben niet voor niks Liga´s uitgevonden![]()
Verkocht of niet, ook geen pic meer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:52 schreef hollander172 het volgende:
Die witte heb ik niet meer, is al verkocht.
De andere:
[afbeelding]
Nope, had doorgelinkt naar de belgische funda.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
Verkocht of niet, ook geen pic meer?
Zal deze zo even aan hem doormailen zodra het lunchpauze is.![]()
ben je weggeweest dan ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat las ik ja, dat is altijd wel leuk![]()
Hebben jullie me nog gemist?![]()
er werd tenminste geen Topic volgespamt met nutteloze postsquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alsof we hem bij ieder rondje rond de kerk moeten missen.![]()
Lijkt mij ook, niet eens een upside down vork of een stuurdemper op dat ding.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan heb je toch een serieus probleem lijkt me
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
er werd tenminste geen Topic volgespamt met nutteloze posts![]()
![]()
Probleemquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan heb je toch een seriues probleem lijkt me
[afbeelding]
Blericumquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Wie is er de komende tijd eens tussen dit gat en Rotterdam.![]()
![]()
[afbeelding]
Neem mijn GPZ600R wielen even mee dan.![]()
Ik las het ook eerst met BL.quote:
Alleen nog even zeker weten dat ze schadevrij zijn, dan neem ik ze zo ongezien over.quote:
ik wil de wielen wel voor je ophalen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Wie is er de komende tijd eens tussen dit gat en Rotterdam.![]()
![]()
[afbeelding]
Neem mijn GPZ600R wielen even mee dan.![]()
Zou heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil de wielen wel voor je ophalen hoor![]()
Berlicum is voor mij maar 10 minuten rijdenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn.![]()
Even mailtje terug afwachten, en dan laat ik het je weten.![]()
Dat zijn nog eens leuke ontwikkelingen onder werktijd.![]()
Ik hang daar te vaak rond de laatste tijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Berlicum is voor mij maar 10 minuten rijdenalleen nog bedenken hoe ze in Hoogvliet komen
![]()
Ik vrees dat ik dan op de koffie moet komen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Berlicum is voor mij maar 10 minuten rijdenalleen nog bedenken hoe ze in Hoogvliet komen
![]()
Plan even een bezoekje dan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:22 schreef Makster het volgende:
Ik hang daar te vaak rond de laatste tijdAlleen hoe komen ze hier is de vraag
![]()
Zat ik ook aan te denken, maar toch even irl ophalen of de man@location leek mij een beter idee ivm mogelijke gebreken.quote:En anders zeg ik DHL, daar kan de Fiero qua benzine niet tegen op![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alsof het niet al een verkapte vraag aan Martie was![]()
Spuit elfquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef worldpimber het volgende:
Alsof het niet al een verkapte vraag aan Martie was![]()
quote:
Whoahahaha HAHAquote:
Gratizz?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef worldpimber het volgende:
Heb een pakketje voor me deur gevondenStepje is wel vies, ga hem ook niet schoonmaken want ik wil eindelijk weer eens rijdeenennnnnn
Dus
[afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:09 schreef worldpimber het volgende:
Is Martie nog op zoek naar een brik
Beetje comfort, snelle levering heeft ook wat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef worldpimber het volgende:30 euro + verzendkosten
Via e-bay vast goedkoper, maar dit was het makkelijkst voor mij
Altijd zin, tnxquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
zondag staat er een ritje gepland intresse om ook gezellig mee te rijden ?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:21 schreef Patrick281 het volgende:
(KLX nu 14 x 45, was 14X52!, CR is helemaal lang, 15 X38)
Ding draait nu al snel overtoeren, laat staan als ik van 21 wielen naar 16 over ga.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:Je moet juist groter gaan Pepijn
![]()
De volgende set doe ik gewoon lekker een gigantisch achtertandwiel en een klein voortandwiel, maar me ketting is veel te slijtvast dus voorlopig zit ik nog met dit setje.
Kicken.quote:
Ja, ze benne groot dit jaarquote:En ik heb een dikke spin gevangen.
![]()
Aangezien ik doodsbenauwd ben voor die beesten.... ja het zit tussen mijn oren..... vind ik dat ik hartstikke stoer ben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ze benne groot dit jaarvan de week dacht ik dat de schoonmaakster een hartaanval kreeg.
Ging letterlijk door merg en been dat gillen.![]()
Het Fok! MC stelletje post niet meer heH.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Posten gaat wel langzaam hier de laatste tijd he
De schoonmaakster gilde ook net zo lang totdat de spin dood was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef ondeugend het volgende:
Aangezien ik doodsbenauwd ben voor die beesten.... ja het zit tussen mijn oren..... vind ik dat ik hartstikke stoer ben.
Elk nadeel hebt zijn voordeel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind het wel lekker rustig zo, lekker de hele dag nuttig doen en 's avonds ff niets bij te hoeven lezen
Hoogvliet de gekstequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:03 schreef Patrick281 het volgende:Fietsen, kleine ophalen en dan nog 40 minuten ofzo naar Hoogvliet trappen.
![]()
Ook ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
De schoonmaakster gilde ook net zo lang totdat de spin dood was.![]()
Dat heb je met een buell altijd al...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan heb je toch een seriues probleem lijkt me
[afbeelding]
Ik vond het wat van een SM weg hebben. Flikkeren ook de onderdelen vanafquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat heb je met een buell altijd al...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |