quote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef superlangzaam het volgende:
Hoi mensen, laat ik nou ook een motor hebben en ook nog weleens op Fok zitten te kijken... lijkt me leuk om een keer een toertje te maken (met een beetje tempo, dit in tegenstelling tot de zzrclub)
Ja die ja... berucht of beroemd?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Martijn, die van de spamfilters?
![]()
Ik denk dat we redelijk sportief rijden, alleen niet achterlijk hard.![]()
In 2004 mochten we 12 toerritten scoren, dit jaar gaan we daar wel overheen.![]()
Euh, bij mij bekend per heden.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef superlangzaam het volgende:
Ja die ja... berucht of beroemd?
Klinkt prima voor morgenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
[..]
Afslag Amsterdam Slotermeer, en dan nog 5 kilometer.![]()
Die Beemergast werkt bij de kranen.![]()
Hij kocht in april de R1100S over, dus in die regio kan je mijn oude motor zien tuffen.![]()
Is trouwens een hele nieuwe haven daar, en ze wachten met 100 man al 1.5 jaar op het eerste schip.![]()
Edit: Amsterdam in de spits bereiken kan een probleem zijn.
Ik deed er ooit 6 uur over.
Beterquote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Net een mailtje over 16' GPZ600 wielen, 270 mm is de maat van de remschijf (ivm de adapter) en goede banden.
![]()
De kosten zijn 60 euroen compleet op te halen met remklauw en nog wat klein spul.
![]()
Dat zal een stukkie beter staan dan het 21' voorwielen 18' achterwiel op de crosser.
Alleen het pasmaken kan nog wat problemen geven, maar velen gingen mij voor met GSX-F en GS wielen.
Dus met Kawa wielen zit ik mogelijk nog dichter bij de bron.![]()
Maar er is ook nog iemand die Marvic wielen gaat aanbieden.![]()
Reken wel ff 5 keer de prijs, geen banden en remschijven.![]()
Maar ze zijn wel 3 keer zo licht ofzo.. dus sturen uber.
Hoi mensen, laat ik nou ook een motor hebben en ook nog weleens op Fok zitten te kijken... lijkt me leuk om een keer een toertje te maken (met een beetje tempo, dit in tegenstelling tot de zzrclub)
[afbeelding]
Ik deed het vroeger dagelijks, daar wordt je op een gegeven moment erg aggresief van 1.5 jaar lang met de (lease)auto, 4-5 uur file per dag.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef Makster het volgende:
Klinkt prima voor morgenlaat nog wel ff definiteif het plan horen
6 uur naar Amsterdam, ik ded er gisteren heen bijna 2 uur over en terug 3 uur
Ach, op een gegeven moment kan je een project ineens zat worden heH.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
En die wielen van Kees kan je op je buik schrijven, niet te betalen manWel jammer dat hij neit doorzet met zijn project
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger dagelijks, daar wordt je op een gegeven moment erg aggresief van 1.5 jaar lang met de (lease)auto, 4-5 uur file per dag.![]()
[..]
Ach, op een gegeven moment kan je een project ineens zat worden heH.![]()
![]()
En zo lang is hij overigens nog niet eens bezig, topic begint in mei ofzo.![]()
![]()
Hij heeft toch genoeg gereden tussendoor om van de bike te genieten.![]()
(SM meeting was hij er, Streetfightermeeting)
Jammer dat ik zo opruimerig ben met de mail, anders had ik de aankoopprijs nog gehad, hij mailde toen eens op het moment dat hij ze zelf gekocht had, ik herinner mij vaag iets van 240 euro.
![]()
Voordat mijn motor jouw CR bij Aad was geweest was de plaat overigens ook nog 100% recht.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Makster het volgende:
Dat is ook weer zo
Ik heb die kentekenplaat opgehaaldMooi ding, zo zonder vouwen en een mooi tweetje erop
Maar 240 voor die wielenZe zijn toch van Carbon ?
Aadquote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voordat mijn motor jouw CR bij Aad was geweest was de plaat overigens ook nog 100% recht.![]()
Die wielen zijn slechts lichtgewicht magnesium.![]()
![]()
Ik ging er in eerste instantie ook vanuit dat het carbon was, maar zag toen via de website dat die lui in hun produkten helemaal geen carbon gebruiken /what so ever.
Kees heb mail.![]()
Lekker simpel zeggen al die 2 takt gasten idd op M-F.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:51 schreef Makster het volgende:
Regel het wel lekker zelf, hoe moeilijk kan een zuiger vervangen nou zijnAls zelfs Eppo´s van een jaar of 16 het met de scootah kunnen kan ik het ook
met een fotocamera en internet bij de hand is toch alles zelf te doen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker simpel zeggen al die 2 takt gasten idd op M-F.
Ik wilde het professioneel laten doen.![]()
En de zuigerwand is geslepen, maar die kan je ook los aanleveren bij een bedrijf.![]()
Je kan ook lastig bij de cylinder zo, maar jij hebt ook al even een blok eruit gejast bij je KLX.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
met een fotocamera en internet bij de hand is toch alles zelf te doen ?![]()
Speelgoedkwaliteit.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja Update![]()
een of andere chinees op mijn werk gaat voor mij Braking schijven proberen mee te nemen vanuit china voor kostprijs![]()
ik hoop dat het hem lukt![]()
Blok is idd ook best kut om eruit te krijgen maar het is prima te doen, het kan ook maar op een manierquote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker simpel zeggen al die 2 takt gasten idd op M-F.
Ik wilde het professioneel laten doen.![]()
En de zuigerwand is geslepen, maar die kan je ook los aanleveren bij een bedrijf.![]()
Je kan ook lastig bij de cylinder zo, maar jij hebt ook al even een blok eruit gejast bij je KLX.![]()
Ik zou verhuizen naar China en ze dan op marktplaats zettenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou tegen die Chinees zeggen dat Raus ook een Blade gaat kopen, en je nog een reservesetje wilt voor ieder. En daarna lekker verkopen voor 200 euro op Marktplaats.
Per stuk.![]()
Je bent in de war met Thailand, landhuisjes voor 50.000 euro v.z.v. zwembad en 5-6 personeel voor bewaking en persoonlijke verzorging.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef Makster het volgende:
Ik zou verhuizen naar China en ze dan op marktplaats zetten![]()
ik heb hem verteld dat ik niets anders wil hebben dan Brakingquote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou tegen die Chinees zeggen dat Raus ook een Blade gaat kopen, en je nog een reservesetje wilt voor ieder. En daarna lekker verkopen voor 200 euro op Marktplaats.
Per stuk.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet nog het aantal doorgeven aan hem dus als ze echt maar 20 euro kosten dan bestel ik er gelijk 100![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je bent in de war met Thailand, landhuisjes voor 50.000 euro v.z.v. zwembad en 5-6 personeel voor bewaking en persoonlijke verzorging.![]()
Ik ken iemand die daar permanent een huis heeft, heb er wel eens een foto van gezien.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga verhuizen
![]()
daar mag je niet met Duo passagier rijden en er schijnen ook PK restricties te gelden daar![]()
[afbeelding]
En je dacht toch zeker niet dat je als vrouw daar vrij mag rondrijden?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Is het warm in China![]()
Ik geloof niet dat het leuk rijden is in China. Die wegen zijn zo overbezet dat je niet harder dan 20 km/u kunt rijden. China valt af dus.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
Filmpje op voor de meesten bekende locatie.![]()
3 keer raden.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Die middelste tekst van Mark.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die boef had hem al overgeschreven ook hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef worldpimber het volgende:Dus nu ben je hem financieel echt kwijt
![]()
Hij was voordien al blut geloof ik.quote:Misschien kan Makster er na de KLX nog wat leuks mee doen?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]Daar was ik dan even een tijdje mee bezig voor ik die gedownload had, krijg je 5 seconden beeld
Locatie is bekend
Oh ennuuhh![]()
Ligt er trouwens een slot om in de schuur?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dat is iets waar ik ook best wel bang voor ben dat ze een of beide motoren stelen
![]()
ze staan weliswaar erg onhandig voor dieven in de schuur maar de schade die ze meestal aanrichtendoodmaken moet je ze
![]()
quote:We zijn vandaag op de ring geweest, kickeH!Morgen weer waarschijnlijk (17.00) nadat we naar kart zijjn geweest. Je kan ook komen naar de Ring?
![]()
De motor wegtillen/duwen methode werd niet gedekt in mijn verhaalquote:Op donderdag 1 september 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
Contactslot maakt niet uit.
![]()
Motor gaat gewoon in de wagen, of het stuur nou iets scheef staat of niet.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Die middelste tekst van Mark.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Pfff, is die flapdrol dus weer lekker bezig geweest. Een beetje 'bijzaken' bewerken zodat we er verder niet bij nadenkenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geef mij zo een bank die zomaar ff 1000 euro meer overmaaktIk denk HEH, ik kijk, hmmm toch het juiste bedrag, ik niet snap, ik inloggen op postbank, denken, kijken, ik snap het nog niet. Ik denk photoshop, ik denk, damn tijd voor bed
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pfff, is die flapdrol dus weer lekker bezig geweest. Een beetje 'bijzaken' bewerken zodat we er verder niet bij nadenken![]()
![]()
Verdikkie, naar beneden gegaan om brievenbus te checken, maar geen briefje van TGP gevonden met "jij niet thuis, komme pakje ophale op postkantoor snel, is op hoek"![]()
Zal toch niet een van me buren zijn die nu wacht mij toevallig tegen te komen want ik wil hem morgen
Ben je weer fanatiek aan het soepen geweest?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Ik kwam nog een kneedown foto van mij tegen trouwens![]()
Nee, niet zo fanatiek, want je kunt het best goed zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ben je weer fanatiek aan het soepen geweest?![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:40 schreef greedkillingz het volgende:
Ik krijg net een mailtje van een kennis![]()
Hier word ik dus echt niet blij van![]()
Het verhaal;
zenne een geknipt verhaalke.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Geef mij zo een bank die zomaar ff 1000 euro meer overmaaktIk denk HEH, ik kijk, hmmm toch het juiste bedrag, ik niet snap, ik inloggen op postbank, denken, kijken, ik snap het nog niet. Ik denk photoshop, ik denk, damn tijd voor bed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |