quote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef superlangzaam het volgende:
Hoi mensen, laat ik nou ook een motor hebben en ook nog weleens op Fok zitten te kijken... lijkt me leuk om een keer een toertje te maken (met een beetje tempo, dit in tegenstelling tot de zzrclub)
[afbeelding]
En je dacht toch zeker niet dat je als vrouw daar vrij mag rondrijden?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Is het warm in China![]()
Ik geloof niet dat het leuk rijden is in China. Die wegen zijn zo overbezet dat je niet harder dan 20 km/u kunt rijden. China valt af dus.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
Filmpje op voor de meesten bekende locatie.![]()
3 keer raden.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Die middelste tekst van Mark.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die boef had hem al overgeschreven ook hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef worldpimber het volgende:Dus nu ben je hem financieel echt kwijt
![]()
Hij was voordien al blut geloof ik.quote:Misschien kan Makster er na de KLX nog wat leuks mee doen?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]Daar was ik dan even een tijdje mee bezig voor ik die gedownload had, krijg je 5 seconden beeld
Locatie is bekend
Oh ennuuhh![]()
Ligt er trouwens een slot om in de schuur?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dat is iets waar ik ook best wel bang voor ben dat ze een of beide motoren stelen
![]()
ze staan weliswaar erg onhandig voor dieven in de schuur maar de schade die ze meestal aanrichtendoodmaken moet je ze
![]()
quote:We zijn vandaag op de ring geweest, kickeH!Morgen weer waarschijnlijk (17.00) nadat we naar kart zijjn geweest. Je kan ook komen naar de Ring?
![]()
De motor wegtillen/duwen methode werd niet gedekt in mijn verhaalquote:Op donderdag 1 september 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
Contactslot maakt niet uit.
![]()
Motor gaat gewoon in de wagen, of het stuur nou iets scheef staat of niet.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Die middelste tekst van Mark.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Pfff, is die flapdrol dus weer lekker bezig geweest. Een beetje 'bijzaken' bewerken zodat we er verder niet bij nadenkenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geef mij zo een bank die zomaar ff 1000 euro meer overmaaktIk denk HEH, ik kijk, hmmm toch het juiste bedrag, ik niet snap, ik inloggen op postbank, denken, kijken, ik snap het nog niet. Ik denk photoshop, ik denk, damn tijd voor bed
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pfff, is die flapdrol dus weer lekker bezig geweest. Een beetje 'bijzaken' bewerken zodat we er verder niet bij nadenken![]()
![]()
Verdikkie, naar beneden gegaan om brievenbus te checken, maar geen briefje van TGP gevonden met "jij niet thuis, komme pakje ophale op postkantoor snel, is op hoek"![]()
Zal toch niet een van me buren zijn die nu wacht mij toevallig tegen te komen want ik wil hem morgen
Ben je weer fanatiek aan het soepen geweest?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Ik kwam nog een kneedown foto van mij tegen trouwens![]()
Nee, niet zo fanatiek, want je kunt het best goed zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ben je weer fanatiek aan het soepen geweest?![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:40 schreef greedkillingz het volgende:
Ik krijg net een mailtje van een kennis![]()
Hier word ik dus echt niet blij van![]()
Het verhaal;
zenne een geknipt verhaalke.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Geef mij zo een bank die zomaar ff 1000 euro meer overmaaktIk denk HEH, ik kijk, hmmm toch het juiste bedrag, ik niet snap, ik inloggen op postbank, denken, kijken, ik snap het nog niet. Ik denk photoshop, ik denk, damn tijd voor bed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |