quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat heb je met een buell altijd al...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:18 schreef worldpimber het volgende:
Had ik al gezegd dat me oom een MotoGuzzi heeft gekocht ofzo?
Straks is het greedkillingz hierzo
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is jouw oom ook een uitsmijter dan ? [afbeelding]
Oja ring...quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:23 schreef bwt het volgende:
die zijn met vakantie aan de Ring - sjeezen
ps. zie ik het goed dat je nu zowel links als rechts KD't?
Niet zeuren maar scheuren!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:49 schreef bwt het volgende:
Ah, je gaat dus nieuwe stukken er op zetten en het KD'en voorlopig achterwege laten en echt rijden dus.![]()
![]()
![]()
![]()
toevallig zijn er vandaag ons nog een stel voorgegaan...niet de eerste trouwensquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:14 schreef worldpimber het volgende:
Zijn jij en BE nou het Fok!paar of zijn anderen jullie nog voorgegaan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
toevallig zijn er vandaag ons nog een stel voorgegaan...niet de eerste trouwens
Ja, daarom vroeg ik het ook. Maar daarin lulde yvonne wat over dat SCH niet weet waar ie over praat. Vandaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
toevallig zijn er vandaag ons nog een stel voorgegaan...niet de eerste trouwens
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat die hele kliek regelmatig met elkaar neukt.
Yvonne voorop.......![]()
Gelukkig geen vis te bekennen op die lijstquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17
Martie niet alleen hoor, martie niet alleenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mark zit op dit moment koffie te drinken bij de ANWB in Rhoon totdat een vriend hem ophaalt.![]()
De CR kreeg een warmloper, al na 3 kilometer op de snelweg vanaf hier.![]()
Toen hij belde ben ik gelijk in de auto gesprongen, maar kon ook niets meer doen.
Ineens heeft de motor compleet geen compressie meer, waar hij bij het ophalen nog keihard was en Mark hem niet gestart kreeg.
Waarschijnlijk zit er gewoon een gat in de zuiger ofzo.![]()
We hebben bijna een uur op de ANWB gewacht.![]()
Nick ligt net op bed, 2 uur te laat.
Maar damn dit gedoe.
Mark zei op de vluchstrook nog dat het allemaal bij het karakter hoordeen zodra we dit posten hij Martie al zag lachen.
![]()
![]()
Ach ja, je bent een liefhebber of je bent het niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Martie niet alleen hoor, martie niet alleen
Zo, dat waren me weer 3 mooie kilometersquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mark zit op dit moment koffie te drinken bij de ANWB in Rhoon totdat een vriend hem ophaalt.![]()
De CR kreeg een warmloper, al na 3 kilometer op de snelweg vanaf hier.![]()
Toen hij belde ben ik gelijk in de auto gesprongen, maar kon ook niets meer doen.
Ineens heeft de motor compleet geen compressie meer, waar hij bij het ophalen nog keihard was en Mark hem niet gestart kreeg. Waarschijnlijk zit er gewoon een gat in de zuiger ofzo.![]()
We hebben bijna een uur op de ANWB gewacht.![]()
Nick ligt net op bed, 2 uur te laat.
Maar damn dit gedoe.
Mark zei op de vluchtstrook nog dat het allemaal bij het karakter hoordeen zodra we dit posten hij Martie al zag lachen.
![]()
![]()
Ik moest maar even rapporteren zei hij.![]()
quote:
JA ging lekker op een gegeven moment, was binnen 10 minuten in Rhoon, bakkie koffie erbij. Beetje met die monteurs lullen. Kappen er weerop geschroefd, bakkie op gedronken. Motor weg gezet. toen kwam die maat van mij aanrijden en dan bin ik binnen 15 minuten thuisquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Jij ben trouwens ook snel, ik kon natuurlijk niet afslag Hoogvliet pakkenen moest nog een stukje omrijden.
Daarna hier de boel op bed leggen, die wilde ook niet gelijk ondanks dat het al half elf was.![]()
En nu nog een half uur verplicht wakker blijven om hem straks nog even te laten plassen.![]()
Wanneer ga je de CR halen?
Zodra je hem openmaakt wil ik er bij zijn.![]()
Sterf sletquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
I wanna make love with youuuu
All night! All night long [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |