Sjies er geilt iemand erop om in lijstjes te staan. Dat zegt genoeg over je.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kom maar met namen dan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gestalked. Je weet niet waar je het over hebt, ziek element.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ga iemand stalken of zo als je niks beters te doen hebt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoeveel moet ik je bieden om het hier niet te krijgen ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef Jane het volgende:
Ik denk er nog even over na welk stel ik ga verraden om hier een tvp te kunnen plaatsen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yo, zielig figuur, ga buiten spelen ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sjies er geilt iemand erop om in lijstjes te staan. Dat zegt genoeg over je.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Gestalked. Je weet niet waar je het over hebt, ziek element.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog nooit iemand gestalked. Tief op met je steken onder de gordel als je niet weet waar je het over hebt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga lekker http://www.dating.fok.nl nieuw leven inblazen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar kan je geen bb volgenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Yo, zielig figuur, ga buiten spelen ofzo
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar kan je geen bb volgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik sta er al uitgebreid op, al mijn zonden zijn opgebiecht, dus daar gaat het me niet meer om.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
Sjies er geilt iemand erop om in lijstjes te staan. Dat zegt genoeg over je.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Och... er zijn altijd 2 kanten aan het verhaal... laat ik nou net de andere kant hebben gehoord... en die ook iets geloofwaardiger vinden dan jouw geblaat...quote:Gestalked. Je weet niet waar je het over hebt, ziek element.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog nooit iemand gestalked. Tief op met je steken onder de gordel als je niet weet waar je het over hebt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weinig behoefte aan, het lukt ook zonder wel!quote:Ga lekker http://www.dating.fok.nl nieuw leven inblazen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was je nog van plan je lijstje groter te maken danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weinig behoefte aan, het lukt ook zonder wel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik neem aan van niet met trouwplannenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Was je nog van plan je lijstje groter te maken danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vandaar ook mijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet met trouwplannenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit gewoon een beetje te dollen, dat heeft niks met aandachtszoeken te maken. Jouw geneuk met half fok! duidelijk wel, je komt IRL toch wat tekort als je dat hier moet vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik sta er al uitgebreid op, al mijn zonden zijn opgebiecht, dus daar gaat het me niet meer om.
Als jij de lol van dit lijstje niet in kan zien en alleen maar zielig kan zeuren en zuigen erover omdat je blijkbaar ergens een aandachts-probleempje hebt is dat jouw probleem maar ga het hier zitten verzieken!
Ik vroeg om namen te posten omdat dit niet een SC topic is maar geen namen-noem topic! Dus namen noemen of opflikkeren!
Och... er zijn altijd 2 kanten aan het verhaal... laat ik nou net de andere kant hebben gehoord... en die ook iets geloofwaardiger vinden dan jouw geblaat...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wel meteen je eigen aanwezigheid n het topic kenbaar maken. Over ubertriest gesproken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
[..]
Gestalked. Je weet niet waar je het over hebt, ziek element.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Ga lekker http://www.dating.fok.nl nieuw leven inblazen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi dat het nu zwart op wit staat, maar dat doodvallen? Kan dat meteen .....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:01 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb niets gezegd dat feitelijk onjuist is en weet dat met hele grote zekerheid. Ik zal ook achter mijn verhaal blijven staan tot ik dood bij neerval.
Ik ben niet gestalked en ik heb niemand gestalked. Ik heb overdreven gereageerd, te overdreven! Ik heb het haar moeilijk gemaakt, ok...lastigvallen, ok plead guilty!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:01 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Maar wel meteen je eigen aanwezigheid n het topic kenbaar maken. Over ubertriest gesproken.
En jij was de gestalkte, men je hebt dus echt gevoel voor humor. Ik denk niet dat
er veel mensen je gejankzak zijn vergeten......
hoeveel heb jij dr eigenlijk geneuckt aernout , ik weet alleen oxazepamquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef SeLang het volgende:
Een blik in het fotoboek werpt overigens een heel ander licht op die lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niemand.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
hoeveel heb jij dr eigenlijk geneuckt aernout , ik weet alleen oxazepamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee! Absoluut niet nee!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef Joene het volgende:
Was je nog van plan je lijstje groter te maken danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop