wat hij zegtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef Cynix ® het volgende:
Wie?
Sommige mensen proberen bekend op het forum te worden door te neuken en op dit soort lijstjes te komen in plaats van steekhoudend te posten. We zien hier twee voorbeelden: Dawg en Ynske.quote:
ik heb voor mezelf geaccepteerd , dat ik de nieuwe users niet meer kan bijhouden ,niemand van na 2002 zal mij goed kunnen denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen bekend op het forum te worden door te neuken en op dit soort lijstjes te komen in plaats van steekhoudend te posten. We zien hier twee voorbeelden: Dawg en Ynske.
zet jezelf ook maar in dat rijtje hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen bekend op het forum te worden door te neuken en op dit soort lijstjes te komen in plaats van steekhoudend te posten. We zien hier twee voorbeelden: Dawg en Ynske.
Ja u is bekendquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben met 99% van de users niet bekend en dat wil ik graag zo houden ook.
Vraagje: ik was wel bekend bij je?
Ik hoor niet in dat lijstje. Dan had ik om te beginnen wel meer foksters gecontacteerd. Maar goed, verder zijn twee van de mensen op 'mijn lijstje' niet eens foksters en hebben ze zich aangemeld nadat ze mijn vriendin werden. Beide anderen waren van zeer tijdelijke aard. Dus ach...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
zet jezelf ook maar in dat rijtje hoor.
Is dat omdat het niet bekend is of omdat je nix neukt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:29 schreef Joene het volgende:
ik sta niet in die lijst
het is wel bekend , maar het staat niet in de lijstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is dat omdat het niet bekend is of omdat je nix neukt?
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef Joene het volgende:
[..]
het is wel bekend , maar het staat niet in de lijst
ach wat is goed er evengoed geroddeldquote:
Fok! is een grote familie wat dat betreft...in negatieve zin!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:50 schreef Joene het volgende:
[..]
ach wat is goed er evengoed geroddeld
Ach, neuken hóeft niet altijd negatief te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
Fok! is een grote familie wat dat betreft...in negatieve zin!
Dan had deze jongen veel meer kinderen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Cynix ® het volgende:
En wat is verder het positieve van een grote familie?
Kinder bijslag?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Cynix ® het volgende:
Broederliefde.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeft niet nee. Het is het vaak wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, neuken hóeft niet altijd negatief te zijn.
Vaker niet dan welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, neuken hóeft niet altijd negatief te zijn.
algemeen toch meer, alhoewel ik kan fokster(s) maar over 1 oordelenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hebben we het over neuken met foksters of over neuken in het algemeen?
Algemeen zou ik zeggen, seks is prima. Over seks met foksters ben ik een andere mening toegedaan, dat gaat in extremen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:32 schreef Joene het volgende:
[..]
algemeen toch meer, alhoewel ik kan fokster(s) maar over 1 oordelen
extreme sex met fokstersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Algemeen zou ik zeggen, seks is prima. Over seks met foksters ben ik een andere mening toegedaan, dat gaat in extremen.
Brighteyes en half fok!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Niet ouwehoeren! Namen posten!
Loser omdat je jaloers bent omdat Dawg en ik t goed kunnen vinden vind je maar dat wij hierin moetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ynske en Dawg.
Iig schaam ik me er niet voor zoals jij! Waarom zou ik ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
Brighteyes en half fok!
Of zei erkent het niet als sex gehad te hebben met jouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef Joene het volgende:
[..]
het is wel bekend , maar het staat niet in de lijst
Gelukkig is er fok! voor mensen zoals jou, anders was je moddervet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iig schaam ik me er niet voor zoals jij! Waarom zou ik ook!
Neuken is lekker! En nog goed voor de lijn ook!
Ik ben ontmetelijk jaloers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Loser omdat je jaloers bent omdat Dawg en ik t goed kunnen vinden vind je maar dat wij hierin moeten
terwijl ik m nog nooit ontmoet heb
Ga jij jezelf neuken
quoten zou wel makkelijker zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:23 schreef Joene het volgende:
Tis opzich ook niet iets om je voor te schamen , alleen het hoeft van mij niet publiekelijk gemaakt te worden
Wie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gelukkig is er fok! voor mensen zoals jou, anders was je moddervet!
Pheno en agatha christie 2
welke button was dat ook alweer , ik hang hier pas bijna 5 jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:24 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
quoten zou wel makkelijker zijn
2 waren meiden die helemaal niet op FOK! posten toen ik ze leerde kennen. Ze zijn ook beiden maar een maand of wat actief geweest. Die 2 anderen: 1 was incidenteel, ander bleek incidenteel. Dus waar hebben we het over? Ik heb ervan geleerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:28 schreef Ripley het volgende:
Tranceptor, alsik de lijst amg geloven heb je toch 4 fokster uitgeprobeerd. Dus doe niet zo bitter, zo slecht zal het niet geweest zijn
Nou, er zijn genoeg mensen die minder actief geweest zijn hoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
Dus waar hebben we het over?
Bla, bla, bla....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
2 waren meiden die helemaal niet op FOK! posten toen ik ze leerde kennen. Ze zijn ook beiden maar een maand of wat actief geweest. Die 2 anderen: 1 was incidenteel, ander bleek incidenteel. Dus waar hebben we het over? Ik heb ervan geleerd.
Ik betwijfel het. Dit lijstje is slechts het topje van de ijsberg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg mensen die minder actief geweest zijn hoor!
Doet er toch niet toe? Je hebt geneukt (of pogingen daartoe gedaan) met 4 meiden die ooit eens op Fok! geweest zijn. Daar gaat dit lijstje over, meer niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
2 waren meiden die helemaal niet op FOK! posten toen ik ze leerde kennen. Ze zijn ook beiden maar een maand of wat actief geweest. Die 2 anderen: 1 was incidenteel, ander bleek incidenteel. Dus waar hebben we het over? Ik heb ervan geleerd.
Kom maar met namen dan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Bij sommige modjes bijvoorbeeld kun je er zo nog een 5/10-tal bijplaatsen
je hebt toch al een vriend ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bla, bla, bla....
Fokkers zijn net mensen: ze zijn allemaal anders
Dat jij mindere ervaringen hebt gehad wil nog niet zeggen dat je er verder zo moeilijk over moet doen En wie weet kom je binnenkort wel opeens per ongeluk een ontzettend leuke fokster tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |