wie van fok het met wie van fok gedaan heeft... (masturberen telt niet)quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:51 schreef -Xerxes- het volgende:
Ja die van Boe, maar wat staat er op?
Fauve.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:51 schreef -Xerxes- het volgende:
Ja die van Boe, maar wat staat er op?
oe, de lekkerste minderjarige meid in mn msnquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:53 schreef Moist het volgende:
[..]
Fauve.
Ze is al opgerekt door BBD, dus wat dat betreft mag hetquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:56 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
oe, de lekkerste minderjarige meid in mn msn
Nou Xebro, da's een open deurquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:59 schreef Shirley het volgende:
Ik las in een eerder deel van dit topic dat ik het met Xebrozius gedaan zou hebben, en bij deze wil ik even bevestigen dat dat NIET zo is. Helaasch.
Wil je zo graag in de brugklas genoemd worden dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zou ik ooit een notering krijgen?
Vraag ik me af.
![]()
Even ietwat off-topic: heeft Xebro nog wat met ehm... dinges? Die van die foto's van haar op bed met een laptop? Die dinges?quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:00 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Nou Xebro, da's een open deur
Ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wil je zo graag in de brugklas genoemd worden dan?.
Doe er dan wat aan! Zo moeilijk is neuken niet heur.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wil je zo graag in de brugklas genoemd worden dan?.
Het is inderdaad iets wat je later trots aan je kleinkinderen kunt vertellen. "Ik heb een Fok!ster geneukt" en al die kleintjes zitten dan met oeh's en aaah's bij de open haard. Met zoiets scoor je, met zoiets krijg je een naam, met zoiets kom je in de geschiedenisboeken. Inderdaad, met zoiets ben je ineens iemand.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Ik wil ook iemand zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |