Eindelijk eens de laatste?quote:Op donderdag 25 november 2004 09:03 schreef boebiedoe het volgende:
Deel 10 dus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee *sip lipje*quote:Op donderdag 25 november 2004 09:05 schreef MUUS het volgende:
Zozo, dus Swets heeft met P geneukt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er komt nog steeds informatie naar boven.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Eindelijk eens de laatste?
And so it should bequote:Op donderdag 25 november 2004 09:27 schreef VeerMans het volgende:
Als je die lijst zo ziet wordt er hier alleen maar geneuktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...en dat is erg, want?quote:Op donderdag 25 november 2004 09:27 schreef VeerMans het volgende:
Als je die lijst zo ziet wordt er hier alleen maar geneuktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je mij dat horen zeggen?quote:Op donderdag 25 november 2004 09:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
...en dat is erg, want?
OK danquote:Op donderdag 25 november 2004 09:38 schreef VeerMans het volgende:
[..]
heb je mij dat horen zeggen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, tuurlijk niet d'r moeten toch verse fokkertjes gemaakt wordenquote:Op donderdag 25 november 2004 09:47 schreef stinkie het volgende:
Houd dit dan nooit opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zullen altijd blijven doorneuken, dus de lijst blijft groeien.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:47 schreef stinkie het volgende:
Houd dit dan nooit opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn neukdagen hier zijn voorbij, ik durf niemand meer aan te raken herquote:Op donderdag 25 november 2004 10:02 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze zullen altijd blijven doorneuken, dus de lijst blijft groeien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop