Wacht, die weet ik nog !quote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef Litso het volgende:
Slari en een VV'er
Dat ja.quote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef boebiedoe het volgende:
MUUS, Knut, Sunchaser & Yvonne moeten niet zo kinderachtig doen. Gooi het eruit !
Gewoon door kletsen. Die verlult zichzelf wel!quote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef Insomaniac het volgende:
Tessje dr lijst staat er nog niet.
Ik wilde net hetzelfde vragen!quote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Kan iemand het vorige topic samenvatten in een schematisch overzicht? Dit in het kader van een onderzoek naar de verspreiding van SOA's binnen een virtuele community.
Wat is er Houzertjequote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef Houzer het volgende:
Scandalous me mental image wat doe je
Yup, stond ook al in het vorige deel.quote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef boebiedoe het volgende:
Had Tessje ook niet wat met Mr. Orange gehad.
Een VV'er is genoeg informatiequote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wacht, die weet ik nog !
-sum- ?
Is al genoemd... je loopt achter!quote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef boebiedoe het volgende:
Had Tessje ook niet wat met Mr. Orange gehad.
En wat had je net over Erodome?quote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, stond ook al in het vorige deel.
Jij en Garthim en oefenen en......quote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat is er Houzertje![]()
Gebannedquote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Waar is knowall als je hem nodig hebt.
Ik weet dat lijstje dus niet! Wel heeft ze op de 5jaar meet met Den_Haag (?) geneukt.quote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En wat had je net over Erodome?
Is toch best een fijne gedachte? Ik ga er ook eens even fijn aan denkenquote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij en Garthim en oefenen en......
Handen boven je toetsenbordquote:Op maandag 22 november 2004 14:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Is toch best een fijne gedachte? Ik ga er ook eens even fijn aan denken![]()
Klopt. Dat heb ik nauwlettend in de gaten gehouden. Ik zat er bovenop, you might say. IR ook, trouwens.quote:Op maandag 22 november 2004 14:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik weet dat lijstje dus niet! Wel heeft ze op de 5jaar meet met Den_Haag (?) geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |