Wacht, die weet ik nog !quote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef Litso het volgende:
Slari en een VV'er
Dat ja.quote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef boebiedoe het volgende:
MUUS, Knut, Sunchaser & Yvonne moeten niet zo kinderachtig doen. Gooi het eruit !
Gewoon door kletsen. Die verlult zichzelf wel!quote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef Insomaniac het volgende:
Tessje dr lijst staat er nog niet.
Ik wilde net hetzelfde vragen!quote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Kan iemand het vorige topic samenvatten in een schematisch overzicht? Dit in het kader van een onderzoek naar de verspreiding van SOA's binnen een virtuele community.
Wat is er Houzertjequote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef Houzer het volgende:
Scandalous me mental image wat doe je
Yup, stond ook al in het vorige deel.quote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef boebiedoe het volgende:
Had Tessje ook niet wat met Mr. Orange gehad.
Een VV'er is genoeg informatiequote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wacht, die weet ik nog !
-sum- ?
Is al genoemd... je loopt achter!quote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef boebiedoe het volgende:
Had Tessje ook niet wat met Mr. Orange gehad.
En wat had je net over Erodome?quote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, stond ook al in het vorige deel.
Jij en Garthim en oefenen en......quote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat is er Houzertje
Gebannedquote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Waar is knowall als je hem nodig hebt.
Ik weet dat lijstje dus niet! Wel heeft ze op de 5jaar meet met Den_Haag (?) geneukt.quote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En wat had je net over Erodome?
Is toch best een fijne gedachte? Ik ga er ook eens even fijn aan denkenquote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij en Garthim en oefenen en......
Handen boven je toetsenbordquote:Op maandag 22 november 2004 14:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Is toch best een fijne gedachte? Ik ga er ook eens even fijn aan denken
Klopt. Dat heb ik nauwlettend in de gaten gehouden. Ik zat er bovenop, you might say. IR ook, trouwens.quote:Op maandag 22 november 2004 14:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik weet dat lijstje dus niet! Wel heeft ze op de 5jaar meet met Den_Haag (?) geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |