Vixen met Maartengrendelquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:30 schreef boebiedoe het volgende:
Vixen, Faithy, Cynix, Harrie e.d, die hebben ook heel wat gehad toch ?
Die stond er al op.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:32 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Vixen met Maartengrendel
No, they didn'tquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:33 schreef boebiedoe het volgende:
Die stond er al op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die hadden op de 5jaars meet geneukt.
Excel lijstje maken danquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben het eens dat we ff een duidelijkere lijst moeten hebben. gewoon alle koppels Man-vrouw (of andersom, om politiek correct te zijn).
Wel zo overzichtelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vixen en MrOrangequote:Op dinsdag 23 november 2004 12:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die stond er al op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die hadden op de 5jaars meet geneukt.
Ik hoorde het zelf, niet liegen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:33 schreef Natalie het volgende:
No, they didn'tom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:35 schreef boebiedoe het volgende:
Goed Brighteyes. Aan jou de taak om het bij te houden want ik kan het bericht niet meer wijzigen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat ze wat minder intelligent is boeit toch niks, ze was niet onaangenaam om te zien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:36 schreef Tessje het volgende:
Emmykuh en Salvadorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En gewoon, omdat het er nu toch al staat.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog even een dubbele eruit gesloopt.
En HW, ik wilde dat ook al zeggen, Man-Vrouw, maar dat is dan weer niet zo netjes tov de homo en lesbo koppels! Waar is je politiek correctheid gebleven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop