Sjies er geilt iemand erop om in lijstjes te staan. Dat zegt genoeg over je.quote:
Gestalked. Je weet niet waar je het over hebt, ziek element.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ga iemand stalken of zo als je niks beters te doen hebt!
hoeveel moet ik je bieden om het hier niet te krijgen ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef Jane het volgende:
Ik denk er nog even over na welk stel ik ga verraden om hier een tvp te kunnen plaatsen.![]()
Yo, zielig figuur, ga buiten spelen ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sjies er geilt iemand erop om in lijstjes te staan. Dat zegt genoeg over je.
[..]
Gestalked. Je weet niet waar je het over hebt, ziek element.
Ik heb nog nooit iemand gestalked. Tief op met je steken onder de gordel als je niet weet waar je het over hebt!![]()
Ga lekker http://www.dating.fok.nl nieuw leven inblazen.
Daar kan je geen bb volgenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Yo, zielig figuur, ga buiten spelen ofzo
Ik sta er al uitgebreid op, al mijn zonden zijn opgebiecht, dus daar gaat het me niet meer om.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
Och... er zijn altijd 2 kanten aan het verhaal... laat ik nou net de andere kant hebben gehoord... en die ook iets geloofwaardiger vinden dan jouw geblaat...quote:Gestalked. Je weet niet waar je het over hebt, ziek element.
Ik heb nog nooit iemand gestalked. Tief op met je steken onder de gordel als je niet weet waar je het over hebt!![]()
Weinig behoefte aan, het lukt ook zonder wel!quote:Ga lekker http://www.dating.fok.nl nieuw leven inblazen.
Was je nog van plan je lijstje groter te maken danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weinig behoefte aan, het lukt ook zonder wel!
Ik neem aan van niet met trouwplannenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Was je nog van plan je lijstje groter te maken dan
vandaar ook mijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet met trouwplannen
Ik zit gewoon een beetje te dollen, dat heeft niks met aandachtszoeken te maken. Jouw geneuk met half fok! duidelijk wel, je komt IRL toch wat tekort als je dat hier moet vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik sta er al uitgebreid op, al mijn zonden zijn opgebiecht, dus daar gaat het me niet meer om.
Als jij de lol van dit lijstje niet in kan zien en alleen maar zielig kan zeuren en zuigen erover omdat je blijkbaar ergens een aandachts-probleempje hebt is dat jouw probleem maar ga het hier zitten verzieken!
Ik vroeg om namen te posten omdat dit niet een SC topic is maar geen namen-noem topic! Dus namen noemen of opflikkeren!
Och... er zijn altijd 2 kanten aan het verhaal... laat ik nou net de andere kant hebben gehoord... en die ook iets geloofwaardiger vinden dan jouw geblaat...
Maar wel meteen je eigen aanwezigheid n het topic kenbaar maken. Over ubertriest gesproken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[..]
Gestalked. Je weet niet waar je het over hebt, ziek element.
Ga lekker http://www.dating.fok.nl nieuw leven inblazen.
Mooi dat het nu zwart op wit staat, maar dat doodvallen? Kan dat meteen .....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:01 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb niets gezegd dat feitelijk onjuist is en weet dat met hele grote zekerheid. Ik zal ook achter mijn verhaal blijven staan tot ik dood bij neerval.
Ik ben niet gestalked en ik heb niemand gestalked. Ik heb overdreven gereageerd, te overdreven! Ik heb het haar moeilijk gemaakt, ok...lastigvallen, ok plead guilty!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:01 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Maar wel meteen je eigen aanwezigheid n het topic kenbaar maken. Over ubertriest gesproken.
En jij was de gestalkte, men je hebt dus echt gevoel voor humor. Ik denk niet dat
er veel mensen je gejankzak zijn vergeten......
hoeveel heb jij dr eigenlijk geneuckt aernout , ik weet alleen oxazepamquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef SeLang het volgende:
Een blik in het fotoboek werpt overigens een heel ander licht op die lijst
Niemand.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
hoeveel heb jij dr eigenlijk geneuckt aernout , ik weet alleen oxazepam![]()
Nee! Absoluut niet nee!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef Joene het volgende:
Was je nog van plan je lijstje groter te maken dan
oxazepam was toch echt fok !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Niemand.
Mijn echte leven en Fok zijn gelukkig strict gescheiden.
En ik heb met niemand van Fok irl contact.
nee , de meesten weten elkaar wel te vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar 'in general'. Gezien de grootte van de lijst en de aanwas nog steeds denk ik dat we helemaal geen datingsite nodig hebben.Zo bedoelde ik dat!
Ja, dat bedoel ik. Ik zie het verschil ook echt niet tussen de plaatselijke disco en hier...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:02 schreef Joene het volgende:
Hoezo kom je irl te kort als je hier wat te neuken zoekt ? . Hiet zitten ook lekkere wijfen en kerels hoor
ik vind het ook gewoon niet zo boeiend hoe je elkaar kent zegmaar , je hebt elkaar op een manier gevonden of dat nou datingsite , msn , disco , treinstation , of weet ik veel waar is wat boeit het .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik zie het verschil ook echt niet tussen de plaatselijke disco en hier...
Je gaat met een groep mensen op stap en je komt toevallig iemand tegen waar het mee klikt. Of dat nou op de tennisclub, de punnikclub of via Fok! is...
Stinkie kende ik zelfs amper van het forum toen ik hem voorstelde dat hij met me mee kon rijden naar een meet toen. Was gewoon puur gezellig en het was zelfs pas een paar dagen later dat we er achter kwamen dat we elkaar mss wel leuk vonden.
Ik vind daar niets zieligs of triests aan iig!
En Tranceptor... thanks dat ik nu ook jouw versie ken!
En als je niet met je naam op dit lijstje wil, dan had je daar van te voren over na moeten denken. Dat het wel eens bekend kon worden. Ook voor deze lijst waren de 'sletten' van het forum al meer dan eens genoemd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef Joene het volgende:
je vind elkaar leuk en aardig , je wilt met elkaar naar bed , enjoy![]()
moet je dan toch zeggen naar 7 fok! relaties.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het ook gewoon niet zo boeiend hoe je elkaar kent zegmaar , je hebt elkaar op een manier gevonden of dat nou datingsite , msn , disco , treinstation , of weet ik veel waar is wat boeit het .
je vind elkaar leuk en aardig , je wilt met elkaar naar bed , enjoy![]()
Zo moeilijk waren ze niet te herkennen, in veel gevallen hadden ze af en toe een ander kleurtje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ook voor deze lijst waren de 'sletten' van het forum al meer dan eens genoemd.
Ach opzich boeit het mij niet dat lijstje , maar ik vind het niet erg dat ik er niet instaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En als je niet met je naam op dit lijstje wil, dan had je daar van te voren over na moeten denken. Dat het wel eens bekend kon worden. Ook voor deze lijst waren de 'sletten' van het forum al meer dan eens genoemd.
7 fok relatiesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef stoepjong het volgende:
[..]
moet je dan toch zeggen naar 7 fok! relaties.
Het is ONZ, dus of het roddels zijn of waarheid weet je toch niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dit topic is feiten only, dus opzouten met roddels. En geen censuur of schijnheilige ontkenning.
Yep, meneer de vermoorde onschuld.quote:
ROFLOLquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Yep, meneer de vermoorde onschuld.
Van die meet zullen de roddels wel komen ja, had ik al gezegt dat ik toch kom naar de meet en een slaapplek heb??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Zaterdag is er weer een meet![]()
[De L&S meet] [#12] Editie 2005: Rijst en Champagne! *O*
roddels zijn goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Van die meet zullen de roddels wel komen ja, had ik al gezegt dat ik toch kom en een slaapplek heb??
ik wil graag weten met welke 7 foksters ik een relatie dan wel sex heb gehadquote:
Je bent nogal zeker van je zaak!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[...] had ik al gezegt dat ik toch kom en een slaapplek heb??
Zinnen dubbel lezen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent nogal zeker van je zaak!
En verder goed slapen en gezond eten en zo..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zinnen dubbel lezen...
Ik was grieperig woensdag, morgen weer proberen te werken en mezelf zaterdag naar de meet slepen..
een trio bij hem thuis dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Ole het volgende:
HW zal vast wel weer iemand toevoegen aan zijn lijstje..
Dus je gaat die arme Skaai uitwonenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Van die meet zullen de roddels wel komen ja, had ik al gezegt dat ik toch kom en een slaapplek heb??
In eendrukke tijd ziek worden en niet vervangen kunnen worden..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef Ole het volgende:
[..]
En verder goed slapen en gezond eten en zo..
Kun je zaterdag weer gewoon bieren.![]()
Maar eff mijn post edittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Dus je gaat die arme Skaai uitwonen
HW is slet-af als het goed is, dus die vacature staat openquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Ole het volgende:
Het is uit tussen HW en MB?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW is slet-af als het goed is, dus die vacature staat open
Nee, ze heeft hem getemd.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hem getemd.
Waarvoor mijn complimenten
Ik had het moeten weten..quote:
Zegtie altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW is slet-af als het goed is, dus die vacature staat open
Donequote:
Bij mijn weten heb ik jullie erop gezet maar is het er later weer vanaf gehaald...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Natalie het volgende:
Wel verhip, staan Dagonet en ik er nog niet op?
Valt me tegen van je, BE.
Lijkt mij idd een goed planquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Joene het volgende:
Kunnen de nieuwe even in het vet gedrukt
Dat heb ik gezien bij de singles meet...quote:
Maar het bijwerken van de lijst, daar draait toch dit hele topic om?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben gestopt met editten. Wat een K*T klus is dat zeg!
Jep... maar ik ben toch niet de enige blauwe die hier post?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Jane het volgende:
Maar het bijwerken van de lijst, daar draait toch dit hele topic om?
beetje jammerquote:
We kunnen ook een lijst nieuwe binnenkomers maken, dan hoeft alleen bij het vernieuwen van een nieuw topic de namen maar gerefreshed te wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:20 schreef Natalie het volgende:
't Is niet nieuw ofzo.
Ja, op de lijst dan
* Nuongirl denkt nu aan een soort van neuk top 40quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Blinky het volgende:
[..]
We kunnen ook een lijst nieuwe binnenkomers maken, dan hoeft alleen bij het vernieuwen van een nieuw topic de namen maar gerefreshed te worden
binnenkomers![]()
Ik dacht het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Ole het volgende:
Ik weet het wel zeker van nietquote:
Maak één centraal "Boe's lijstje", sticky met een slotje. En één meldtopic.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik jullie erop gezet maar is het er later weer vanaf gehaald...
Maarreh... feel free... Ik ben gestopt met editten. Wat een K*T klus is dat zeg!
Ik ook maar 1x... zullen we er samen maar aan gaan werken dan?quote:
Kijk eens goed naar die lijst!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoor jij er intussen al met Camoth op?
Neen. Toen hoorden we nog niet in de lijst!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
Oh, sorry...
Ik ben echt niet helemaal helder. Vandaar ook dat jullie in het vorige topic zo moesten lachen om mijn opmerking.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Neen. Toen hoorden we nog niet in de lijst!![]()
Dat waren vluggertjes tussen de hoofdpijnaanvallen doorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Natalie het volgende:
Wel verhip, staan Dagonet en ik er nog niet op?
Valt me tegen van je, BE.
En wat moeten wij hier met die mededeling?quote:
Ik denk dat het de bedoeling is dat jij nu gaat raden, Loeder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef Loedertje het volgende:
En wat moeten wij hier met die mededeling?
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En wat moeten wij hier met die mededeling?
Ik ga lekker naar R&P onder een suffe kloon klagen en hulp zoeken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik ook maar 1x... zullen we er samen maar aan gaan werken dan?![]()
Ben ik na 1 korte posting ook alweer mee klaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat het de bedoeling is dat jij nu gaat raden, Loeder.
dus je staat er nét op en gaat dan zeuren dat je vind dat je er te weinig op staatquote:
Ik bedoelde alsin voorafgaande gebeurtenissen, smart assquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
dus je staat er nét op en gaat dan zeuren dat je vind dat je er te weinig op staat![]()
zal je vriendje vertrouwen geven zeker![]()
![]()
't vriendje kan wel wat hebben hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
dus je staat er nét op en gaat dan zeuren dat je vind dat je er te weinig op staat![]()
zal je vriendje vertrouwen geven zeker![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik bedoelde alsin voorafgaande gebeurtenissen, smart ass![]()
Kan je niet lezen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:06 schreef Zwansen het volgende:
Sta je er al in christine?
Je had gedacht dat ik een grotere slet zou zijn hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ctrl s levert 6x een Christine op. Maar ik geloof niet dat je er 6 hebt geneukt.
Oh wacht, er zijn nog 16 vorige topics...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Je had gedacht dat ik een grotere slet zou zijn he
Wil je er ook op ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh wacht, er zijn nog 16 vorige topics...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh wacht, er zijn nog 16 vorige topics...
Eerst maar eens ontmaagd worden he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel een keer op... Heus. Ik beloof het.
Mag niet van God!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Eerst maar eens ontmaagd worden he.
OMG... jij hebt echt een goed geheugen... lulquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn als God één van ons was...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:16 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG... jij hebt echt een goed geheugen... lul
*oude klassefoto's opzoekt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Was ik maar wat meer incognito gebleven.
Mwoah, ik twijfel. Ik val niet zo op mannen die Rick heten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Kunnen we jou noteren met Zwansen?
Tsss, sex = sex!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mwoah, ik twijfel. Ik val niet zo op mannen die Rick heten.
Wat jij wil meid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mag ik je voor die ene hete nacht dan Rrrrrichard (op z'n Brits) noemen?![]()
Mocht ik daarvoor in aanmerking komen ben jij de 1e die het weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar met wie kan jij op het lijstje?
Hebben we dat ook meteen gehad.
Verhip, je bent nog eerder geregd dan ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jijzelf nog dingen op te biechten??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jijzelf nog dingen op te biechten??
Vraag me af waar de geruchten vandaan komen. Wie weet stonden jullie eens te praten en hoppa, op de lijst gingen jullie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:47 schreef MrSubtle het volgende:
Ik sta er gewoon ook op![]()
![]()
Wie heeft zoveel fantasie gehad?
er zijn dus blijkbaar wel handelingen verricht die een orgasme veroorzaakten.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
en killerb kwam klaar op mn dijbeen dus opzouten teringlijers
Kom op, iedereen heeft wel iemand op z'n lijstje staan waarvan die liever niet wilde dat het gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
GODVERDOMME IK HEB NIET MET DAGGLA GENEUKT
DIE STEEKT ZIJN PENIS MAAR IN EEN NINTENDO
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom op, iedereen heeft wel iemand op z'n lijstje staan waarvan die liever niet wilde dat het gebeurd is.
Zie je eigen ondertitel en die van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vraag me af waar de geruchten vandaan komen. Wie weet stonden jullie eens te praten en hoppa, op de lijst gingen jullie!
Overigens, las ik het nou goed dat steenz er ook op hoort? Of had dat dezelfde waarheidsfactor als bij jou?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
Was dat voor of na je huwelijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb toch ook met je geneukt, weet je dat ook al niet meer
Dat las ik ook ergensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
Overigens, las ik het nou goed dat steenz er ook op hoort? Of had dat dezelfde waarheidsfactor als bij jou?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
was...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom op, iedereen heeft wel iemand op z'n lijstje staan waarvan die liever niet wilde dat het gebeurd is.
ER STAAT WIE NEUKT WIEquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
er zijn dus blijkbaar wel handelingen verricht die een orgasme veroorzaakten.....
Ben jij toevallig een jongetje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pijpen en aftrekken vind ik ook wel passen, ik vind dat alle sexuele handelingen in dit topic thuishoren.
Niet met deze naam nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef Duncan-Death het volgende:
Gelukkig sta ik er niet tussen.
Wie neukt wie bekt lekkerder dan: wie heeft sexuele handelingen verricht met elkaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
ER STAAT WIE NEUKT WIE
en ik heb alleen met mikula geneukt
Grin, volgens mij had jij zelfs aan die roddel meegeholpen, meneertje livEquote:
Meegeholpen, misschien, ik heb het niet gepost in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:40 schreef Natalie het volgende:
Grin, volgens mij had jij zelfs aan die roddel meegeholpen, meneertje livE
Oke dan mag Daggla er alsnog af!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie neukt wie bekt lekkerder dan: wie heeft sexuele handelingen verricht met elkaar?
Vind je zelf ook niet?
En daar kwam hij van klaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
Oke dan mag Daggla er alsnog af!
KillerB telt want daar heb ik naar gewezen
Jij dus wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Eh nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:25 schreef KastaNovaartuig het volgende:
[..].
Naja, bij gebrek aan breezers zijn we maar tequila gaan zuipen in een bos.
En toen konden jullie nog neuken!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:25 schreef KastaNovaartuig het volgende:.
Naja, bij gebrek aan breezers zijn we maar tequila gaan zuipen in een bos.
Gefeliciteerd?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
En toen konden jullie nog neuken!Doe je goed!
Gefeliciteerd dan maar he!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:18 schreef KastaNovaartuig het volgende:
One night stand met heksehiel
Dan nog... er zijn maar al te veel mensen die dolgelukkig zouden zijn met 1 keertje seks in het bos.quote:
Ieeeeeeuw, je gaat toch niet neuken in het bos manquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan nog... er zijn maar al te veel mensen die dolgelukkig zouden zijn met 1 keertje seks in het bos.
Volgens mij zijn die wel van bil gegaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Blinky het volgende:
Hoe zit het met Skaai en Orange?
Ben benieuwd!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wel van bil gegaan.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Blinky het volgende:
Ben benieuwd!
Vast wel. Vertel eens, Orange.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wel van bil gegaan.
Ja het viel opquote:
Ook, maar dat was niet waar ik op doeldequote:
JIj was toch te ziek als er iets te zien was..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Had Skaai de webcam aan laten staan?
Klote drank.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:20 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
JIj was toch te ziek als er iets te zien was..![]()
Ik heb hem alle hoeken van de kamer laten zien joh, waarom denk je dat hij gisteren zoveel slaap moest inhalen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Blinky het volgende:
Ben benieuwd!
droog.... droog......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:56 schreef Quinny het volgende:
Zal er misschien nog een stel bij gezet kunnen worden?
mr_Brown en O-Ren
Niet dat mr_Brown wat presteerd. Maar toch
en vroeger ook met Tigressquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Oh,.. en Silver-Surfer neukt Nuongirl
Die is zich nog steeds aan het wassen, denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en vroeger ook met Tigress, maar die komt hier niet meer....
al dat blubber ...... ben je wel ff een tijdje mee bezig....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die is zich nog steeds aan het wassen, denk ik![]()
Heerlijk....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en vroeger ook met Tigress, maar die komt hier niet meer....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Oh,.. en Silver-Surfer neukt Nuongirl
Jij ziet ook allesquote:
Duh, daar ben je mod voorquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Duh, daar ben je mod voor
Haai bobo
Alles goed met Daan en de aanstaande minibobo ?
mooiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaaabeetje vreemd om over mijn zoon en aanstaande 2e kind te praten in het wie neukt wie topic maar ok
We missen je bij de Gijsjes![]()
Ok,.... klaar hier...
Maar,.. je neukt Surfer toch?![]()
Jij wil te graag in dat lijstjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:07 schreef jozef444 het volgende:
en Nuon waar blijft onze vermelding ?
*hijg*
Zeer zekerquote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef Ciurlizza het volgende:
Neukt Blaatschaapje een beetje lekker?
Ik ga mezelf niet aanmelden.quote:Op maandag 5 september 2005 10:27 schreef Ladyxima het volgende:
uit betrouwbare bron dan maar: sandertje21 en appelsap![]()
dat had je zelf ook wel kunnen vertellen toch![]()
nou, het is nu openbaarquote:Op maandag 5 september 2005 11:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet aanmelden.
Maar ik had eerlijk gezegd verwacht dat dat inmiddels dus al wel bekend was.
quote:Op maandag 5 september 2005 11:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet aanmelden.
Maar ik had eerlijk gezegd verwacht dat dat inmiddels dus al wel bekend was.
Beide.quote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]en jullie zijn een koppeltje of hebben jullie het gewoon gezellig gehad?
Met wie heb jij geneukt?quote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]en jullie zijn een koppeltje of hebben jullie het gewoon gezellig gehad?
Danquote:Op maandag 5 september 2005 23:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik weet nog steeds een paar namen voor dit topic.. Maar als ik dat zeg krijg ik ruzie, dus dat doe ik maar niehiet.
Klopt, anders had jij er wel met Gerben G. op gestaan.quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is geen verlanglijstje hoor.
Dat mocht ie willenquote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, anders had jij er wel met Gerben G. op gestaan.
Als je nou gewoon namen noemt die op dat lijstje kunnen, dan blijven we tenminste een keer ontopic.quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Zwansen het volgende:
Zie em nooit meer trouwens. Evenals een hoop anderen van die tijd.
Sorry, ik heb nog geen kandidates...quote:Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je nou gewoon namen noemt die op dat lijstje kunnen, dan blijven we tenminste een keer ontopic.
Meer fokmeetings aflopen, en meer zuipen... komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nog geen kandidates...
Nog meer? Ah, okay.quote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Meer fokmeetings aflopen, en meer zuipen... komt het vanzelf goed.
oiquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, anders had jij er wel met Gerben G. op gestaan.
quote:
Het is hier namen noemen of opzouten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Dan ben ik een heel speciale zesentwintigste.
Iemand die het begrijptquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef chibibo het volgende:
[..]Het
is
niet
spannend,
alleen
maar
irritant;
zeker
omdat
je
al
de
zesentwintigste
bent
die
het
doet.
Dan kunnen we alle Gijsjes er ook wel bij zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik heb een fokster gezoend.
Telt zulks?
Tong-actie dan hé !quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan kunnen we alle Gijsjes er ook wel bij zetten.
Hehehehehe!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Kwam je ervan klaar, of wilde je dat? Indien ja: erop!
Het was vast Boe zelf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mij werd van de week gevraagd of ik namen wilden die huwelijken zouden laten klappen. Ik heb maar bedankt voor de eer.
Don't shoot the messenger, maar toch maar liever niet.
confirmedquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik heb een fokster gezoend.
Telt zulks?
Die namen kloppen ook niet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mij werd van de week gevraagd of ik namen wilden die huwelijken zouden laten klappen. Ik heb maar bedankt voor de eer.
Don't shoot the messenger, maar toch maar liever niet.
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef chibibo het volgende:
Dan kunnen we alle Gijsjes er ook wel bij zetten.
Ok, SHE en anoukforza.quote:
Gaan wij ook neuken na de kroegentocht? Ik kan in ruil wel een gastenlijstplekje voor Michel de Hey's birthbay dash diezelfde avond voor je regelenquote:
Oeh, dat klinkt wel goed ja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gaan wij ook neuken na de kroegentocht? Ik kan in ruil wel een gastenlijstplekje voor Michel de Hey's birthbay dash diezelfde avond voor je regelen![]()
.
Uiteraardquote:
Ja hoor, je mag op de bank slapenquote:
Tsssk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag op de bank slapen![]()
.
Anders kun je nog bij LostFormat in bed kruipen.
Ik vind een bed zooooo conservatief... Op een bank ben je zo veel malen creatieverquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Tsssk...
Ik neem de nachttrein wel naar huis dan.
Maar ik bedoelde een neukplaats.
Jawel, maar dat duurde maar evenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef Christine het volgende:
Ben ik indirect?
Uiteindelijk komen we er wel... en je hebt nu twee posts meer op je lijstje van vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jawel, maar dat duurde maar even.
Ik heb dikke betonnen muren, dus LF hoeven we niet wakker te makenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen we er wel... en je hebt nu twee posts meer op je lijstje van vandaag.
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:54 schreef Ladyxima het volgende:
fok!maagden zijn toch ook best tof![]()
Er is niks van gekomenquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb dikke betonnen muren, dus LF hoeven we niet wakker te maken.
Volgende keer beterquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind een bed zooooo conservatief... Op een bank ben je zo veel malen creatiever.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden op fok.
En BHFH, met wie heb jij geneukt laatst?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hoorde in de wandelgangen dat Jane nog wat had gedaan met een fokker en door een bed gezakt was ofzo??, maar ik weet ff niet welke??
Ben je toch best een sloeber als je zelfs in al die derde wereld landen niet eens iets te neuken kan regelen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hoorde in de wandelgangen dat een fokster nog wat had gedaan met een fokker en door een bed gezakt was ofzo??, maar ik weet ff niet welke??
Of beter: neuken of namen noemenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:42 schreef nikky het volgende:
Postkrikken en een topic met 5 4 3 2 1 post volspammenpost verwijderd.
Kappen of nagels bijten omdat je niet kan posten
Zorg voor nieuwe updates zou 'k zeggenquote:
In ieder geval de laatste kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[R&P SC] doet niet aan witte sokken
WeirdMicky WeirdMicky is momenteel niet aanwezig op het forum WeirdMicky - dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:07 Bekijk het fotoboek van WeirdMicky profiel quote
DnB-Addicts Crew®
Usericon van WeirdMicky
Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan.
En ik heb seks met MM gehad
mother-mother?mikeymo?melismay?
wie het weet mag het zeggen
WTF Mickske, waarom vertel je me dat niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
In ieder geval de laatste kan ik me herinneren![]()