Maak één centraal "Boe's lijstje", sticky met een slotje. En één meldtopic.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik jullie erop gezet maar is het er later weer vanaf gehaald...
Maarreh... feel free... Ik ben gestopt met editten. Wat een K*T klus is dat zeg!
Ik ook maar 1x... zullen we er samen maar aan gaan werken dan?quote:
Kijk eens goed naar die lijst!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoor jij er intussen al met Camoth op?
Neen. Toen hoorden we nog niet in de lijst!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
Oh, sorry...
Ik ben echt niet helemaal helder. Vandaar ook dat jullie in het vorige topic zo moesten lachen om mijn opmerking.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Neen. Toen hoorden we nog niet in de lijst!![]()
Dat waren vluggertjes tussen de hoofdpijnaanvallen doorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Natalie het volgende:
Wel verhip, staan Dagonet en ik er nog niet op?
Valt me tegen van je, BE.
En wat moeten wij hier met die mededeling?quote:
Ik denk dat het de bedoeling is dat jij nu gaat raden, Loeder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef Loedertje het volgende:
En wat moeten wij hier met die mededeling?
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En wat moeten wij hier met die mededeling?
Ik ga lekker naar R&P onder een suffe kloon klagen en hulp zoeken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik ook maar 1x... zullen we er samen maar aan gaan werken dan?![]()
Ben ik na 1 korte posting ook alweer mee klaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat het de bedoeling is dat jij nu gaat raden, Loeder.
dus je staat er nét op en gaat dan zeuren dat je vind dat je er te weinig op staatquote:
Ik bedoelde alsin voorafgaande gebeurtenissen, smart assquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
dus je staat er nét op en gaat dan zeuren dat je vind dat je er te weinig op staat![]()
zal je vriendje vertrouwen geven zeker![]()
![]()
't vriendje kan wel wat hebben hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
dus je staat er nét op en gaat dan zeuren dat je vind dat je er te weinig op staat![]()
zal je vriendje vertrouwen geven zeker![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik bedoelde alsin voorafgaande gebeurtenissen, smart ass![]()
Kan je niet lezen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:06 schreef Zwansen het volgende:
Sta je er al in christine?
Je had gedacht dat ik een grotere slet zou zijn hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ctrl s levert 6x een Christine op. Maar ik geloof niet dat je er 6 hebt geneukt.
Oh wacht, er zijn nog 16 vorige topics...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Je had gedacht dat ik een grotere slet zou zijn he
Wil je er ook op ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh wacht, er zijn nog 16 vorige topics...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh wacht, er zijn nog 16 vorige topics...
Eerst maar eens ontmaagd worden he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel een keer op... Heus. Ik beloof het.
Mag niet van God!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Eerst maar eens ontmaagd worden he.
OMG... jij hebt echt een goed geheugen... lulquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn als God één van ons was...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:16 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG... jij hebt echt een goed geheugen... lul
*oude klassefoto's opzoekt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Was ik maar wat meer incognito gebleven.
Mwoah, ik twijfel. Ik val niet zo op mannen die Rick heten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Kunnen we jou noteren met Zwansen?
Tsss, sex = sex!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mwoah, ik twijfel. Ik val niet zo op mannen die Rick heten.
Wat jij wil meid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mag ik je voor die ene hete nacht dan Rrrrrichard (op z'n Brits) noemen?![]()
Mocht ik daarvoor in aanmerking komen ben jij de 1e die het weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar met wie kan jij op het lijstje?
Hebben we dat ook meteen gehad.
Verhip, je bent nog eerder geregd dan ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jijzelf nog dingen op te biechten??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jijzelf nog dingen op te biechten??
Vraag me af waar de geruchten vandaan komen. Wie weet stonden jullie eens te praten en hoppa, op de lijst gingen jullie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:47 schreef MrSubtle het volgende:
Ik sta er gewoon ook op![]()
![]()
Wie heeft zoveel fantasie gehad?
er zijn dus blijkbaar wel handelingen verricht die een orgasme veroorzaakten.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
en killerb kwam klaar op mn dijbeen dus opzouten teringlijers
Kom op, iedereen heeft wel iemand op z'n lijstje staan waarvan die liever niet wilde dat het gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
GODVERDOMME IK HEB NIET MET DAGGLA GENEUKT
DIE STEEKT ZIJN PENIS MAAR IN EEN NINTENDO
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom op, iedereen heeft wel iemand op z'n lijstje staan waarvan die liever niet wilde dat het gebeurd is.
Zie je eigen ondertitel en die van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vraag me af waar de geruchten vandaan komen. Wie weet stonden jullie eens te praten en hoppa, op de lijst gingen jullie!
Overigens, las ik het nou goed dat steenz er ook op hoort? Of had dat dezelfde waarheidsfactor als bij jou?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
Was dat voor of na je huwelijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb toch ook met je geneukt, weet je dat ook al niet meer
Dat las ik ook ergensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
Overigens, las ik het nou goed dat steenz er ook op hoort? Of had dat dezelfde waarheidsfactor als bij jou?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |