Kom op, iedereen heeft wel iemand op z'n lijstje staan waarvan die liever niet wilde dat het gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
GODVERDOMME IK HEB NIET MET DAGGLA GENEUKT
DIE STEEKT ZIJN PENIS MAAR IN EEN NINTENDO
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom op, iedereen heeft wel iemand op z'n lijstje staan waarvan die liever niet wilde dat het gebeurd is.
Zie je eigen ondertitel en die van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vraag me af waar de geruchten vandaan komen. Wie weet stonden jullie eens te praten en hoppa, op de lijst gingen jullie!
Overigens, las ik het nou goed dat steenz er ook op hoort? Of had dat dezelfde waarheidsfactor als bij jou?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
Was dat voor of na je huwelijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb toch ook met je geneukt, weet je dat ook al niet meer
Dat las ik ook ergensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
Overigens, las ik het nou goed dat steenz er ook op hoort? Of had dat dezelfde waarheidsfactor als bij jou?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Dakota het volgende:
was...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom op, iedereen heeft wel iemand op z'n lijstje staan waarvan die liever niet wilde dat het gebeurd is.
ER STAAT WIE NEUKT WIEquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:20 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
er zijn dus blijkbaar wel handelingen verricht die een orgasme veroorzaakten.....
Ben jij toevallig een jongetje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pijpen en aftrekken vind ik ook wel passen, ik vind dat alle sexuele handelingen in dit topic thuishoren.
Niet met deze naam nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef Duncan-Death het volgende:
Gelukkig sta ik er niet tussen.
Wie neukt wie bekt lekkerder dan: wie heeft sexuele handelingen verricht met elkaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
ER STAAT WIE NEUKT WIE
en ik heb alleen met mikula geneukt
Grin, volgens mij had jij zelfs aan die roddel meegeholpen, meneertje livEquote:
Meegeholpen, misschien, ik heb het niet gepost in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:40 schreef Natalie het volgende:
Grin, volgens mij had jij zelfs aan die roddel meegeholpen, meneertje livE
Oke dan mag Daggla er alsnog af!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie neukt wie bekt lekkerder dan: wie heeft sexuele handelingen verricht met elkaar?
Vind je zelf ook niet?
En daar kwam hij van klaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
Oke dan mag Daggla er alsnog af!
KillerB telt want daar heb ik naar gewezen
Jij dus wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Eh nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:25 schreef KastaNovaartuig het volgende:
[..].
Naja, bij gebrek aan breezers zijn we maar tequila gaan zuipen in een bos.
En toen konden jullie nog neuken!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:25 schreef KastaNovaartuig het volgende:.
Naja, bij gebrek aan breezers zijn we maar tequila gaan zuipen in een bos.
Gefeliciteerd?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
En toen konden jullie nog neuken!Doe je goed!
Gefeliciteerd dan maar he!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:18 schreef KastaNovaartuig het volgende:
One night stand met heksehiel
Dan nog... er zijn maar al te veel mensen die dolgelukkig zouden zijn met 1 keertje seks in het bos.quote:
Ieeeeeeuw, je gaat toch niet neuken in het bos manquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan nog... er zijn maar al te veel mensen die dolgelukkig zouden zijn met 1 keertje seks in het bos.
Volgens mij zijn die wel van bil gegaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Blinky het volgende:
Hoe zit het met Skaai en Orange?
Ben benieuwd!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wel van bil gegaan.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Blinky het volgende:
Ben benieuwd!
Vast wel. Vertel eens, Orange.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wel van bil gegaan.
Ja het viel opquote:
Ook, maar dat was niet waar ik op doeldequote:
JIj was toch te ziek als er iets te zien was..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Had Skaai de webcam aan laten staan?
Klote drank.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:20 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
JIj was toch te ziek als er iets te zien was..![]()
Ik heb hem alle hoeken van de kamer laten zien joh, waarom denk je dat hij gisteren zoveel slaap moest inhalen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Blinky het volgende:
Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |