Dus je gaat die arme Skaai uitwonenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Van die meet zullen de roddels wel komen ja, had ik al gezegt dat ik toch kom en een slaapplek heb??
In eendrukke tijd ziek worden en niet vervangen kunnen worden..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef Ole het volgende:
[..]
En verder goed slapen en gezond eten en zo..
Kun je zaterdag weer gewoon bieren.![]()
Maar eff mijn post edittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Dus je gaat die arme Skaai uitwonen
HW is slet-af als het goed is, dus die vacature staat openquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Ole het volgende:
HW zal vast wel weer iemand toevoegen aan zijn lijstje..
Het is uit tussen HW en MB?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW is slet-af als het goed is, dus die vacature staat open
Nee, ze heeft hem getemd.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hem getemd.
Waarvoor mijn complimenten
Ik had het moeten weten..quote:
Zegtie altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW is slet-af als het goed is, dus die vacature staat open
Donequote:
Bij mijn weten heb ik jullie erop gezet maar is het er later weer vanaf gehaald...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Natalie het volgende:
Wel verhip, staan Dagonet en ik er nog niet op?
Valt me tegen van je, BE.
Lijkt mij idd een goed planquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Joene het volgende:
Kunnen de nieuwe even in het vet gedrukt
Dat heb ik gezien bij de singles meet...quote:
Maar het bijwerken van de lijst, daar draait toch dit hele topic om?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben gestopt met editten. Wat een K*T klus is dat zeg!
Jep... maar ik ben toch niet de enige blauwe die hier post?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Jane het volgende:
Maar het bijwerken van de lijst, daar draait toch dit hele topic om?
beetje jammerquote:
We kunnen ook een lijst nieuwe binnenkomers maken, dan hoeft alleen bij het vernieuwen van een nieuw topic de namen maar gerefreshed te wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:20 schreef Natalie het volgende:
't Is niet nieuw ofzo.
Ja, op de lijst dan
* Nuongirl denkt nu aan een soort van neuk top 40quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Blinky het volgende:
[..]
We kunnen ook een lijst nieuwe binnenkomers maken, dan hoeft alleen bij het vernieuwen van een nieuw topic de namen maar gerefreshed te worden
binnenkomers![]()
Ik dacht het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Ole het volgende:
HW zal vast wel weer iemand toevoegen aan zijn lijstje..
Ik weet het wel zeker van nietquote:
Maak één centraal "Boe's lijstje", sticky met een slotje. En één meldtopic.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik jullie erop gezet maar is het er later weer vanaf gehaald...
Maarreh... feel free... Ik ben gestopt met editten. Wat een K*T klus is dat zeg!
Ik ook maar 1x... zullen we er samen maar aan gaan werken dan?quote:
Kijk eens goed naar die lijst!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoor jij er intussen al met Camoth op?
Neen. Toen hoorden we nog niet in de lijst!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
Oh, sorry...
Ik ben echt niet helemaal helder. Vandaar ook dat jullie in het vorige topic zo moesten lachen om mijn opmerking.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Neen. Toen hoorden we nog niet in de lijst!![]()
Dat waren vluggertjes tussen de hoofdpijnaanvallen doorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Natalie het volgende:
Wel verhip, staan Dagonet en ik er nog niet op?
Valt me tegen van je, BE.
En wat moeten wij hier met die mededeling?quote:
Ik denk dat het de bedoeling is dat jij nu gaat raden, Loeder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef Loedertje het volgende:
En wat moeten wij hier met die mededeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |