oxazepam was toch echt fok !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Niemand.
Mijn echte leven en Fok zijn gelukkig strict gescheiden.
En ik heb met niemand van Fok irl contact.
nee , de meesten weten elkaar wel te vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar 'in general'. Gezien de grootte van de lijst en de aanwas nog steeds denk ik dat we helemaal geen datingsite nodig hebben.Zo bedoelde ik dat!
Ja, dat bedoel ik. Ik zie het verschil ook echt niet tussen de plaatselijke disco en hier...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:02 schreef Joene het volgende:
Hoezo kom je irl te kort als je hier wat te neuken zoekt ? . Hiet zitten ook lekkere wijfen en kerels hoor
ik vind het ook gewoon niet zo boeiend hoe je elkaar kent zegmaar , je hebt elkaar op een manier gevonden of dat nou datingsite , msn , disco , treinstation , of weet ik veel waar is wat boeit het .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik zie het verschil ook echt niet tussen de plaatselijke disco en hier...
Je gaat met een groep mensen op stap en je komt toevallig iemand tegen waar het mee klikt. Of dat nou op de tennisclub, de punnikclub of via Fok! is...
Stinkie kende ik zelfs amper van het forum toen ik hem voorstelde dat hij met me mee kon rijden naar een meet toen. Was gewoon puur gezellig en het was zelfs pas een paar dagen later dat we er achter kwamen dat we elkaar mss wel leuk vonden.
Ik vind daar niets zieligs of triests aan iig!
En Tranceptor... thanks dat ik nu ook jouw versie ken!
En als je niet met je naam op dit lijstje wil, dan had je daar van te voren over na moeten denken. Dat het wel eens bekend kon worden. Ook voor deze lijst waren de 'sletten' van het forum al meer dan eens genoemd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef Joene het volgende:
je vind elkaar leuk en aardig , je wilt met elkaar naar bed , enjoy![]()
moet je dan toch zeggen naar 7 fok! relaties.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het ook gewoon niet zo boeiend hoe je elkaar kent zegmaar , je hebt elkaar op een manier gevonden of dat nou datingsite , msn , disco , treinstation , of weet ik veel waar is wat boeit het .
je vind elkaar leuk en aardig , je wilt met elkaar naar bed , enjoy![]()
Zo moeilijk waren ze niet te herkennen, in veel gevallen hadden ze af en toe een ander kleurtje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ook voor deze lijst waren de 'sletten' van het forum al meer dan eens genoemd.
Ach opzich boeit het mij niet dat lijstje , maar ik vind het niet erg dat ik er niet instaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En als je niet met je naam op dit lijstje wil, dan had je daar van te voren over na moeten denken. Dat het wel eens bekend kon worden. Ook voor deze lijst waren de 'sletten' van het forum al meer dan eens genoemd.
7 fok relatiesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef stoepjong het volgende:
[..]
moet je dan toch zeggen naar 7 fok! relaties.
Het is ONZ, dus of het roddels zijn of waarheid weet je toch niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dit topic is feiten only, dus opzouten met roddels. En geen censuur of schijnheilige ontkenning.
Yep, meneer de vermoorde onschuld.quote:
ROFLOLquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Yep, meneer de vermoorde onschuld.
Van die meet zullen de roddels wel komen ja, had ik al gezegt dat ik toch kom naar de meet en een slaapplek heb??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Zaterdag is er weer een meet![]()
[De L&S meet] [#12] Editie 2005: Rijst en Champagne! *O*
roddels zijn goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Van die meet zullen de roddels wel komen ja, had ik al gezegt dat ik toch kom en een slaapplek heb??
ik wil graag weten met welke 7 foksters ik een relatie dan wel sex heb gehadquote:
Je bent nogal zeker van je zaak!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[...] had ik al gezegt dat ik toch kom en een slaapplek heb??
Zinnen dubbel lezen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent nogal zeker van je zaak!
En verder goed slapen en gezond eten en zo..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zinnen dubbel lezen...
Ik was grieperig woensdag, morgen weer proberen te werken en mezelf zaterdag naar de meet slepen..
een trio bij hem thuis dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Ole het volgende:
HW zal vast wel weer iemand toevoegen aan zijn lijstje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |