Ga ik dus doen zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Vork het volgende:
Koop dan ook een degelijke telefoon.
Ik betwijfel het. maar goed, zonder afmelding kan ik weinig he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Bluezz het volgende:
Komt muus eigenlijk wel?
quote:
Da's Kilo Utrecht Tango.quote:ja, connector is afgebroken en hij verliest af en toe spanning en gaat dan niet meer aan. lekker weer...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[De L&S meet] [#12] Editie 2005: Spannende laatste week.
Stop daar eens mee joh.quote:
Die van mij was ook zo goed als stuk dus nu heb ik de beest stevige telefoon uitgekozen die er maar bestaat een of andere Nokia met een andere hardrubbere behuizing. Die zou het hier van 4 hoog moeten overleven dus. Als die het begeeft, dan geef ik het maar op denk ik, dan wordt het nooit meer wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Ga ik dus doen zo.
maar ik heb niet veel mazzel de laatste tijd. Dit was een schreeuwend duur ding, dus een beetje meer betrouwbaarheid was wel fijn geweest.
En het verkloot My Active Topicsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
Stop daar eens mee joh.![]()
Het is oneerlijk..
Als de jouwe een OP had gehad was jij eerder, maar je was te lui, dus moet IK maar NOG een keer de op fixen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Ook goed hoor![]()
[..]
Da's Kilo Utrecht Tango.
Had je het bonnetje nog ?
Overigens, zijn die schermpjes uitwisselbaar ?
(Afgezien van de maten uiteraard)
Ik heb een collega die zijn Nokia heeft laten vallen (schermpje kaduuk)
Weet het type ff niet, maar vroeg het mij zo eens af.
Alsof het mijn schuld is dat ik niet meer mag copy-paste doen in de OP van deel 11quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de jouwe een OP had gehad was jij eerder, maar je was te lui, dus moet IK maar NOG een keer de op fixen?!.
Dat vermoedde ik al.quote:Tis geen Nokia, dus kans dat het past is echt nihil denk ik.
Open een FB topic....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Alsof het mijn schuld is dat ik niet meer mag copy-paste doen in de OP van deel 11
Waarom eigenlijk niet
Ik vind dat ik dat moet mogen !![]()
[..]
Dat vermoedde ik al.
Maar ik vroeg het mij gewoon eens af.
Ik ga wel eens ff denken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nokia 3650 liggen hier.....
Dat bedoelde ik niet zozeer, ding is dus niet 100%. puur om evt het scherm.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ga wel eens ff denken.
Kijken of ie interresse heeft en tegen welke prijs.
Ik kan dat wel gewoon hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Alsof het mijn schuld is dat ik niet meer mag copy-paste doen in de OP van deel 11
Waarom eigenlijk niet
Ik vind dat ik dat moet mogen !
Ik ga wel ff vargen op DIG of het mogelijk is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet zozeer, ding is dus niet 100%. puur om evt het scherm.
GHV dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ga wel ff vargen op DIG of het mogelijk is.
Stomme newbie...quote:
Oh ja, dat was ooit eens gesplitst of gewijzigd jah.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, GVH dan.
Waar Marty je topic heen gekickt heeft dus, waar het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |