SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:29 schreef nixxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Wat? Ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Foei, foei, wat een taalgebruik. Stelletje vlegels.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Hoe is het met mijn kleine zusje?quote:
wel goed hoor, beetje nutteloze dag gehad, terwijl ik me voor had genomen om een heel stuk te gaan leren, maargoedquote:
Ook goed eigenlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
wel goed hoor, beetje nutteloze dag gehad, terwijl ik me voor had genomen om een heel stuk te gaan leren, maargoed![]()
Gaat dus goed. Met jou?![]()
Heb ik vandaag ook gegeten. Als ik alleen eet worden het bijna altijd zulke dingen. Voor mijn gezondheid is het dan ook goed dat ik meestal niet alleen eet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ook al twee dagen achter elkaar pizza.
nee jij mag niet.. je komt geen spercieboontjes voor mij maken, dan ook geen kip tandoori voor jou... behalve als tietenquote:
Ik wist niet dat wij een dusdanig diepe band hadden dat smilies als dezequote:
Nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee jij mag niet.. je komt geen spercieboontjes voor mij maken, dan ook geen kip tandoori voor jou... behalve als tieten
kom maar op dan.. mail staat in profiel en ik haal je wel van delft centraal station afquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:34 schreef melismay het volgende:
[..]
NouIk wil best een keer voor je koken hoor!
![]()
Moeten die tieten er dan maar voor komen
En ik heb geen geld voor een treinkaartje, je zult dus nog even moeten wachten tot ik werk hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom maar op dan.. mail staat in profiel en ik haal je wel van delft centraal station afmaar niet morgen dus
Misschien moeten we dan even een kookmeet met de mensen die willen houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:38 schreef Wolkje het volgende:
ga je dan ook een keer voor mij koken, melis?![]()
ik kijk geen gg en ik ga DH ook niet missenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan even een kookmeet met de mensen die willen houden
www.websudoku.com ... pauperquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:38 schreef melismay het volgende:
Ow trouwens Nixxx, ik ben nu ook verslaafd aan SudokuWat was die ene site ook al weer???
DH is een samenvattingsaflevering, dus daar mis je weinig aanquote:
quote:
goed ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan even een kookmeet met de mensen die willen houden
gelukkig weet ik niet waar j het over hebt... @mel dat pauper sloeg op treinkaartje..quote:
spuit elfquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef melismay het volgende:
[..]
DH is een samenvattingsaflevering, dus daar mis je weinig aan
Ja weet je wat dat kost!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
gelukkig weet ik niet waar j het over hebt... @mel dat pauper sloeg op treinkaartje..
Je doet t maar met ons!quote:
Soort kaart 2e klas 1e klasquote:
Dat zei ik toch alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Soort kaart 2e klas 1e klas
vol tarief reductie vol tarief reductie
Enkele reis 17,50 10,50 28,00 16,80
Retour 29,90 17,90 47,80 28,70
ja.. best een berg
Waarheen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Soort kaart 2e klas 1e klas
vol tarief reductie vol tarief reductie
Enkele reis 17,50 10,50 28,00 16,80
Retour 29,90 17,90 47,80 28,70
ja.. best een berg
delft-arnhemquote:
Ik heb niets gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
delft-arnhem
had je die mooie foto van jou nog gezien?
gaaaf! doe dr de groeten en geef mijn mailadresquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien.
En nu ben ik weg, naar Utrecht, concert van Heather Nova.
chippie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Wolkje het volgende:
ik heb honger
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Wolkje het volgende:
ik heb honger
inruilen die "iemand"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik heb wel al eten, iemand is alleen een beetje laat.
Ik moet zelfs nog 2 euro verderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
delft-arnhem
had je die mooie foto van jou nog gezien?
Héél goed..nu... ik heb het alleen koud..quote:
Heel goed marc!! we zijn trots op je..quote:
Kom kom.. vrijdag heb je het achter de rug...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
maar maar maar, ik wil niettttttttttttttttt
Was dat maar zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Kom kom.. vrijdag heb je het achter de rug...![]()
iig ben je dan weer een stukje verder.. toch?quote:
Kom op..ga bij dat FOK! weg en ga nog ff wat doen...dat kun je best...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dan kan ik me gaan opmaken voor de herkansing van deze
en woensdag gewoon weer het volgende tentamen
waterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:23 schreef nixxx het volgende:
ja marc, als je je tentamen haalt organiseren we een meet, met gratis drinken voor jou
bedankt.. ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:36 schreef nixxx het volgende:
doei marc... wat een kenau is het soms he
ssssst.. dat motiveert toch niet!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:36 schreef Pheno het volgende:
water
Witte wijn...rode wijn.. of rosé...quote:
Je kunt ermee omgaan of niet....quote:
quote:
Nee dat is waar..maar goed ook hé?quote:
daar heb jij helemaal geen tijd voorquote:
Klopt .. ik heb mn handen vol...quote:
Hoe ernstig is het met hem dokter?quote:
f*ck is twist een dokter... mên.. dat word oppassen voor die scalpelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef Pheno het volgende:
Hoe ernstig is het met hem dokter?
Gewoon prikkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
f*ck is twist een dokter... mên.. dat word oppassen voor die scalpel
eerst verdovenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Pheno het volgende:
Gewoon prikken
Dat ie niet met wolkje mee mag eten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:04 schreef _Cara_ het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor Viper hoor...![]()
Wellus.. hij mist twist...quote:
Hij wilt neuken, dan moet hij langs gaanquote:
ja....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat ie niet met wolkje mee mag eten?
moet ie dr aan dr haar trekken
of lekker de supermarkt induiken en verse spulletjes halen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
eerst verdoven![]()
Hey twist mixje??? (ja bier +GHB ja)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:04 schreef _Cara_ het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor Viper hoor...![]()
Nou waar woon je dan phenoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt neuken, dan moet hij langs gaan
Ik heb al iemand, twist moet haar winkelwagentje ook nog vullen, probeer maar bij haarquote:
ik durf niet bij je in de buurt te komen voordat je verdoofd bentquote:
Heel verstandig Nixxx, anders kom je niet zonder kleerscheuren van me af hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik durf niet bij je in de buurt te komen voordat je verdoofd bent
Limewire!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
Doet iemand van jullie wel eens muziek downloaden? en zo je met welk programma?
Ik heb winmx eraf gegooid!
Bittorrentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
100mbit ftp op zijn minstquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
Ok... txsquote:
jij bent ook liefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:23 schreef melismay het volgende:
Waarom gaat het over Twist eigenlijk hier, ik ben veel interessanter
txsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
Bittorrenten dan torrents zoeken via bepaalde sites die ik maar niet zal noemen in verband met warez aanbieden en vragen... Volgens de faq en policy mag ik je iTunes aanraden geloof ik
Via de nieuwsgroepen doen, is het beste wat er is op het moment.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:23 schreef melismay het volgende:
Cara.. dit is zo'n beetje vragen om een ban he...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:26 schreef _Cara_ het volgende:
Ok... txs
heb je ook enige ervaring met KaZAa lite?
een goede tweedequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Via de nieuwsgroepen doen, is het beste wat er is op het moment.
En dan mag ik niet zeggen dat je een schatje bent...wat wil je nou!?quote:
* nixxx checkt Fotoboekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:23 schreef melismay het volgende:
Eerlijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Cara.. dit is zo'n beetje vragen om een ban he...
Ik maak geen fokking tietenfoto!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx checkt Fotoboek
nog geen tieten foto... moeten we je dan op je woord geloven?
Die tietenfoto van d'r komt nog wel. ik heb een plan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx checkt Fotoboek
Dat schept inderdaad een diepe band, wist alleen niet dat je dat bedoelde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef Viper_74 het volgende:
Ik vind overeenkomsten als veel pizza eten en uit 1980 komen al reden genoeg om over te gaan tot de gevoelige smilies
de sloerie heeft mn hele plan al doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik maak geen fokking tietenfoto!
Dan moet je aan Twist en WM vragen of ze me dronken kunnen maken volgende week
Dus er moeten tietenfoto';s in die boeken staan... hmmmmmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx checkt Fotoboek
Klinkt spannend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die tietenfoto van d'r komt nog wel. ik heb een plan.![]()
Vragen om of links geven naar illegale software/muziek/films levert een ban op.. maar ik weet niet hoe strikt daarop gemod wordt.. en of ze het uberhaupt in R&P verwachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eerlijk?![]()
Sorry mijn fout!! was niet mn bedoeling. ik zeg al niets meer
Ja sletje, zo dom ben ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
de sloerie heeft mn hele plan al door
jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dus ermoetentietenfoto';s in die boeken staan... hmmmmm
Damn, die sletjes worden ook steeds slimmer tegenwoordigquote:
Ik ben slimmer dan jullie 2 samenquote:
Hulptroepen zijn altijd handig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klinkt spannend.![]()
Mocht je hulp nodig hebben dan kun je altijd bij ons terecht.![]()
juist nu snap ik het..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef nixxx het volgende:
Vragen om of links geven naar illegale software/muziek/films levert een ban op.. maar ik weet niet hoe strikt daarop gemod wordt.. en of ze het uberhaupt in R&P verwachten
Zeg maar wat we moeten doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn altijd handig.![]()
zo ernstig is het niet hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
juist nu snap ik het..
Verdorie.. was niet mn bedoeling.
Ben ik aan het proberen maar het lukt gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:36 schreef nixxx het volgende:
jazet jij ook eens een foto in je FB.. zo met die burka staat je niet
Ik ga gewoon in jouw bed slapen terwijl jullie zuipenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben ik aan het proberen maar het lukt gewoon niet.
En ga er maar vanuit dat het geen[ tietenfoto wordt![]()
waar zie je me voor aan?mijn tieten zijn zwaar privé..
ECHT WEL!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef melismay het volgende:
Hey!! Zo interessant zijn mijn tieten nou ook weer niet!!!
Dus als je niet zo dom bent komen er tietenfotosquote:
Jij hebt ze al gezien, niet zeurenquote:
Ik verstop de sleutel van m'n slaapkamedeur wel, dan kunnen we de foto's maken als je slaapt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in jouw bed slapen terwijl jullie zuipen
Ik heb onderhand een heel lijstje met foto's van Melis die ze me nog moet laten zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als je niet zo dom bent komen er tietenfotos
Scheelt ons weer een hoop gepost over tietrequests. Op die requests zouden ze een ban op moeten geven ipv warez requests
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik verstop de sleutel van m'n slaapkamedeur wel, dan kunnen we de foto's maken als je slaapt.![]()
ja dus? de sleutel is van bijbehorend slotquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef melismay het volgende:
[..]Er zit een haakje aan de binnenkant
Jij HEBT mijn tieten gezien!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb onderhand een heel lijstje met foto's van Melis die ze me nog moet laten zien.![]()
Stel het eens voor aan CC, gaat ze vast wel mee accoord hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scheelt ons weer een hoop gepost over tietrequests. Op die requests zouden ze een ban op moeten geven ipv warez requests
He, wat naar nou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
Goed, ik ben er weer vandoor want ik heb helaas de verplichting aangenomen om te gaan zuipen.![]()
Toch niet de naaktserie die ze op de prémeet heeft laten zien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb onderhand een heel lijstje met foto's van Melis die ze me nog moet laten zien.![]()
Ja, op een verjaardag ja, maar toen werd ik te zeer afgeleid door Pheno om ze goed te kunnen waarnemen.quote:
Maar Cara.. gedeelde tiet is dubbele tietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef _Cara_ het volgende:
iets over privetieten
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar Cara.. gedeelde tiet is dubbele tiet
mên dat ik dit typ![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
mên dat ik dit typ![]()
![]()
![]()
ja schaam je...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
mên dat ik dit typ![]()
![]()
![]()
Dus...................quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
mên dat ik dit typ![]()
![]()
![]()
post jij dan eens nonsensquote:
Ik post alleen maar nonsens, op die van net na trouwensquote:
waarom.. details! bron!link!url!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef melismay het volgende:
Ik heb nog wel leuk trivia....
Weirdmicky is echt een schatje eerste klas
Ik mocht het niet van hem zeggen, dat is al bewijs genoeg toch?quote:
je hebt de mijne toch ook gezien? en voor mijn bifi zoek je alle bifi topics maar doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg! Wat krijgen wij eigenlijk terug voor die tieten? Nou?
Dit gaat beter zo. Als ik op de bank leer vallen mijn ogen meteen dichtquote:
je bent niet de enige man in dit topicquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt de mijne toch ook gezien? en voor mijn bifi zoek je alle bifi topics maar door
kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:01 schreef Twisted_fok het volgende:
je bent niet de enige man in dit topic
* nixxx twisted aan haar haren trekt om in het gareel te brengenquote:* Twisted_fok veeleisend doet
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je bent niet de enige man in dit topic
* Twisted_fok veeleisend doet
Stil jij, ga het maar over je tieten hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik mocht het niet van hem zeggen, dat is al bewijs genoeg toch?
Biertjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg! Wat krijgen wij eigenlijk terug voor die tieten? Nou?
Wij zijn echt Melis-elitequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Stil jij, ga het maar over je tieten hebben
Die ik overigens ook gezien heb
Je zou het aan niemand vertellen!!!quote:
ieuuwww.. sex met mikeymo.. dat is zo..quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok rent naar Boe's lijstje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
ieuuwww.. sex met mikeymo.. dat is zo..zo... qwea
Ben jij ooit wel eens niet serieus?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben weg... (de tieten vliegen me hier om de oren..)
Ik ga wat lezen, lijkt me rustiger en veiliger.. en leuker..
![]()
Goed zo.. nog ff volhoudenquote:
Nou je moest eens weten...quote:
Goed zo sletjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet. Te bang voor wat nare consequenties.
Beetje gay ook van WMquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
ieuuwww.. sex met mikeymo.. dat is zo..zo... qwea
Als ik t moet weten, moet je het maar eens leuk vertellenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:10 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Alvast welterusten Cara dan.. ik hoop dat je goed slaapt... en ik ook...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:10 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
nou.............toch maar niet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef melismay het volgende:
Als ik t moet weten, moet je het maar eens leuk vertellen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok rent naar Boe's lijstje
Slaapse Caraquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kon het niet laten
![]()
![]()
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 17
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Je zou het aan niemand vertellen!!!![]()
![]()
Ja, maar jij vindt het veel te leuk, dus dan naai je me nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mag ik? Mag ik? Dan kan ik wat ervaring op doen voor Recht
advocaatquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt het veel te leuk, dus dan naai je me nog
geef twist een vinger en...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:28 schreef melismay het volgende:
Ja, maar jij vindt het veel te leuk, dus dan naai je me nog
helaasquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
helaasmaar ik weet niet of ik mijn vinger dan terug wil
Er komt geen nieuwe toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
zo boe's lijst is ook weer vol.. nou dat was maar een klein stukkie he mel
tuurlijk wel..quote:
wie heb jij geneukt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er gelukkig nooit ingestaan in dat boe's lijstje (terwijl het wel logisch was geweest)
Ah zieltje toch... doe er dan wat aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk wel..
[eerlijk] bier is toch maar een slechte vervanging voor een mooie vrouw op schoot he[/eerlijk]
subtiel twist.... heel subtielquote:
subtiel? nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
subtiel twist.... heel subtiel
knorretje![]()
jij hebt tenminste nog bier!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk wel..
[eerlijk] bier is toch maar een slechte vervanging voor een mooie vrouw op schoot he[/eerlijk]
Je hebt t met jezelf gedaan? Dan zou dat lijstje wel erg lang worden hoor!quote:
Ruis! welkomquote:
true thoughquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:50 schreef nixxx het volgende:
Sokken aan of sokken uit? Inso over sokken :Sokken moeten uit. Opgelost, slotje. .
Mijn ex-vriendinquote:
Zit jij bij PP onder de tafel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ruis! welkom
naturel chips dan? dan zal ik mijn bier onder de tafel drinken..
En dat is.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin(ook al een Utrechtse)
Ik woon dan wel in utrecht, maar dat wil nog niet zeggen dat ik alle Urechtse foksters ken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin(ook al een Utrechtse)
Dan had ik nog wel ergens een leeg bierflesje gevonden om aan te lurckenquote:
Een stad ergens midden in Nederland, duhquote:
Je kunt niet zeggen dat je er op had moeten staan en dan niet meer zeggen met wie... beetje jammerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een stad ergens midden in Nederland, duh
Wolkje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Wolkje het volgende:
[..]
wie jouw ex-vriendin is![]()
hi twisted-zusje
ok... dat gooit roet in het etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:07 schreef Wolkje het volgende:
uh hmm![]()
ik heb marc nog nooit ontmoet, maar oke![]()
mja.. ik zeg maar nietsquote:en ik heb al 4 en een half jaar een relatie
nee nix... te cynisch...quote:
ik snap geen hout van je post, maar goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee nix... te cynisch...en met zo'n leuke vriendin, dan zou ik zeker nieets doen
juist breetaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Breetai het volgende:
Gaat weer lekker hier. maar drank vormt idd een slechte vervanging voor een leuke dame.
Slaap lekker Twistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wolkje!
Ik kruip vast mn bed in, g'dnight allemaal![]()
best wel... maar het topic is nog niet volquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Breetai het volgende:
Gaat weer lekker hier. maar drank vormt idd een slechte vervanging voor een leuke dame.
eehm..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |