Sokken aan of sokken uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Er loopt/liep een topic in SEX voor je..
hahaha try me.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:31 schreef nixxx het volgende:
Kijk.. Pheno snapt het tenminste... ik durf te wedden dat ie _Arual_ ook aan dr haar trekt, want dat doen echte mannen
Mooie coincidence.. laatste reactie was van Frezerquote:
Ah, daarom heeft ze geen lang haar. Die begreep ik al nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:31 schreef nixxx het volgende:
Kijk.. Pheno snapt het tenminste... ik durf te wedden dat ie _Arual_ ook aan dr haar trekt, want dat doen echte mannen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heeft ze geen lang haar. Die begreep ik al niet
Hé, nu kom je daar met zo'n slappe reactie, dat valt me dan weer tegen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mooie coincidence.. laatste reactie was van Frezer
ja, een kleine ingreep nodig, niets ernstigs iig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
alles goed met dr btw.. al naar ziekenhuis geweest?
ik ben niet zo'n relfokker.. het zit niet in mijn genen... sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hé, nu kom je daar met zo'n slappe reactie, dat valt me dan weer tegen.
Als nixxx altijd zijn sokken aanhoudt behalve tijdens de sex dan is het toch al een kwestie tussen de ene set melkwitte harige dingen en de anderequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hé, nu kom je daar met zo'n slappe reactie, dat valt me dan weer tegen.
Wens haar daar iig sterkte mee ja?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
ja, een kleine ingreep nodig, niets ernstigs iig.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als nixxx altijd zijn sokken aanhoudt behalve tijdens de sex dan is het toch al een kwestie tussen de ene set melkwitte harige dingen en de andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door nixxx op 04-10-2005 15:51:55 ]ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, een kleine ingreep nodig, niets ernstigs iig.
quote:
nee, was een afspraak bij het ziekenhuis, meer niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef Frezer het volgende:
[..], toch vervelend. Ligt ze al lang in het ziekenhuis?
Je word niet gedwongen om het te lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef _Cara_ het volgende:
@ nixxxx... LOL....Dit wil volgens mij niemand weten![]()
Das fijn voor dr, hopen dat het bij deze ene keer blijftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
nee, was een afspraak bij het ziekenhuis, meer niet.
Nee het gebeurt vanzelfquote:
zet er dan voortaan een waarschuwing van te voren bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je word niet gedwongen om het te lezen
Je doet weer een poging weg te gaan?quote:
Nou ik heb het in spoilertags gezet hoor... watjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
zet er dan voortaan een waarschuwing van te voren bij
Slikken bij voorbaat ... wowquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet ontmoet en je slikt al?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien moeten we een fonds in het leven roepen om Nixxx van z'n kwaal af te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Die overmatige beharing? Jij als vrouw weet toch alles van het weghalen van haar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien moeten we een fonds in het leven roepen om Nixxx van z'n kwaal af te helpen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef nixxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:04 schreef nixxx het volgende:wat doe je met die troep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
zoiets moet je ook niet belovenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef melismay het volgende:
Bah, ik heb spijt van mijn belofte deze week te koken
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef Pheno het volgende:
wat doe je met die troep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef melismay het volgende:
Bah, ik heb spijt van mijn belofte deze week te koken
Dat wil nog niet zeggen dat ik persoonlijk zijn overbeharing aan wil gaan pakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef Frezer het volgende:, ik ga zo ook pleitos.
[..]
Die overmatige beharing? Jij als vrouw weet toch alles van het weghalen van haar?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]te lang geleden voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef nixxx het volgende:
[..]We eten spercieboontjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat ik persoonlijk zijn overbeharing aan wil gaan pakken.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:20 schreef nixxx het volgende:
[..]Ik zie hier ruimte voor een mooi belastende níxxx-kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Harige Harry?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie hier ruimte voor een mooi belastende níxxx-kloon.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie hier ruimte voor een mooi belastende níxxx-kloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |