... met sandalen ...quote:
Ook als je ongesteld bent en geen penetratie wilt hebben maar wel een pijpbeurt wil geven terwijl jullie lekker op de bank zitten?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:29 schreef Misstique het volgende:
Sokken uit! Alles uit! Of m'n bed uit..![]()
ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:29 schreef Misstique het volgende:
Sokken uit! Alles uit! Of m'n bed uit..![]()
Je vraag was of alles uit moest tijdens sex in bed, antwoord daarop is jaquote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook als je ongesteld bent en geen penetratie wilt hebben maar wel een pijpbeurt wil geven terwijl jullie lekker op de bank zitten?
je wordt bedankt... Nu kan ik nooit meer een normale sms sturenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:40 schreef erodome het volgende:
Ligt eraan, heb je ijsvoeten of niet, heb je ijsvoeten doe dan maar met sokken, want ijsvoeten zijn echt erger
Serieus, boeit me niet zoveel, normaliter gaat alles uit, maar er zijn weleens nachtjes geweest waar er op ten duur gewoon sokjes gepakt werden en we sokken aan deden, tja, drugs he, krijg je het snel koud
Sms-en noemen we dat, seks met sokken
Grinnikquote:Op donderdag 15 september 2005 15:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
je wordt bedankt... Nu kan ik nooit meer een normale sms sturen![]()
op het moment dat ik dit lees, stuurt iemand mij een bericht op MSN of ze dit weekend mij mag SMS-en......quote:Op donderdag 15 september 2005 15:40 schreef erodome het volgende:
Ligt eraan, heb je ijsvoeten of niet, heb je ijsvoeten doe dan maar met sokken, want ijsvoeten zijn echt erger
Serieus, boeit me niet zoveel, normaliter gaat alles uit, maar er zijn weleens nachtjes geweest waar er op ten duur gewoon sokjes gepakt werden en we sokken aan deden, tja, drugs he, krijg je het snel koud
Sms-en noemen we dat, seks met sokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |