... met sandalen ...quote:
Ook als je ongesteld bent en geen penetratie wilt hebben maar wel een pijpbeurt wil geven terwijl jullie lekker op de bank zitten?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:29 schreef Misstique het volgende:
Sokken uit! Alles uit! Of m'n bed uit..![]()
ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:29 schreef Misstique het volgende:
Sokken uit! Alles uit! Of m'n bed uit..![]()
Je vraag was of alles uit moest tijdens sex in bed, antwoord daarop is jaquote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook als je ongesteld bent en geen penetratie wilt hebben maar wel een pijpbeurt wil geven terwijl jullie lekker op de bank zitten?
je wordt bedankt... Nu kan ik nooit meer een normale sms sturenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:40 schreef erodome het volgende:
Ligt eraan, heb je ijsvoeten of niet, heb je ijsvoeten doe dan maar met sokken, want ijsvoeten zijn echt erger
Serieus, boeit me niet zoveel, normaliter gaat alles uit, maar er zijn weleens nachtjes geweest waar er op ten duur gewoon sokjes gepakt werden en we sokken aan deden, tja, drugs he, krijg je het snel koud
Sms-en noemen we dat, seks met sokken
Grinnikquote:Op donderdag 15 september 2005 15:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
je wordt bedankt... Nu kan ik nooit meer een normale sms sturen![]()
op het moment dat ik dit lees, stuurt iemand mij een bericht op MSN of ze dit weekend mij mag SMS-en......quote:Op donderdag 15 september 2005 15:40 schreef erodome het volgende:
Ligt eraan, heb je ijsvoeten of niet, heb je ijsvoeten doe dan maar met sokken, want ijsvoeten zijn echt erger
Serieus, boeit me niet zoveel, normaliter gaat alles uit, maar er zijn weleens nachtjes geweest waar er op ten duur gewoon sokjes gepakt werden en we sokken aan deden, tja, drugs he, krijg je het snel koud
Sms-en noemen we dat, seks met sokken
Je vergeet een derde mogelijkheid: omdat hij te gierig is om de verwarming wat hoger te zetten.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden vrouwen er eigenlijk van als de man de sokken niet uit wilt trekken omdat hij anders koude voetjes krijgt of gewoon te lui is?
als ik bij iemand anders ben ga ik niet brutaal de verwarming aanzetten.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:45 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je vergeet een derde mogelijkheid: omdat hij te gierig is om de verwarming wat hoger te zetten.
Dan weet je wat je kan verwachten hequote:Op donderdag 15 september 2005 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
op het moment dat ik dit lees, stuurt iemand mij een bericht op MSN of ze dit weekend mij mag SMS-en......
ik kan in elk geval m'n sokken aanhoudenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan weet je wat je kan verwachten he
meesterlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
op het moment dat ik dit lees, stuurt iemand mij een bericht op MSN of ze dit weekend mij mag SMS-en......
Tja, of de verwarming staat al te loeien, maar dat maakt niets uit voor de koude voetenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:45 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je vergeet een derde mogelijkheid: omdat hij te gierig is om de verwarming wat hoger te zetten.
Ik kan er behoorlijk op afknappen als een vent niet ff de moeite neemt zich volledig van z''n kleding te ontdoenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een ophef kan er gemaakt worden over onbenulligheden zoals sokken zeg, goed als je een voetfetish hebt kan ik me voorstellen dat je het naar vindt als die voeten bedekt zijn, maar verder, tja.......
Tja, of hij is zo geil op je dat hij er gewoon even niet aan denkt, dat afknapperij om onbenulligheden snap ik dus niet, ik vind iemand leuk of niet, met sokken of zonder sokkenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan er behoorlijk op afknappen als een vent niet ff de moeite neemt zich volledig van z''n kleding te ontdoen![]()
idd, als je compleet afknapt op iemand, omdat hij toevallig vergeet z'n sokken uit te trekken.........quote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, of hij is zo geil op je dat hij er gewoon even niet aan denkt, dat afknapperij om onbenulligheden snap ik dus niet, ik vind iemand leuk of niet, met sokken of zonder sokken
En dan tot het besef komen waarom er toch een hele penetrante lucht rondhing?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"owh, shit, vergeten m'n sokken uit te doen." NEE DAS LEKKER!
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
als geen condooms heb, trek ik meestal een sok aan
<herhalingsgarpje detected>quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |