SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:29 schreef nixxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Wat? Ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Foei, foei, wat een taalgebruik. Stelletje vlegels.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Hoe is het met mijn kleine zusje?quote:
wel goed hoor, beetje nutteloze dag gehad, terwijl ik me voor had genomen om een heel stuk te gaan leren, maargoedquote:
Ook goed eigenlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
wel goed hoor, beetje nutteloze dag gehad, terwijl ik me voor had genomen om een heel stuk te gaan leren, maargoed![]()
Gaat dus goed. Met jou?![]()
Heb ik vandaag ook gegeten. Als ik alleen eet worden het bijna altijd zulke dingen. Voor mijn gezondheid is het dan ook goed dat ik meestal niet alleen eet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ook al twee dagen achter elkaar pizza.
nee jij mag niet.. je komt geen spercieboontjes voor mij maken, dan ook geen kip tandoori voor jou... behalve als tietenquote:
Ik wist niet dat wij een dusdanig diepe band hadden dat smilies als dezequote:
Nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee jij mag niet.. je komt geen spercieboontjes voor mij maken, dan ook geen kip tandoori voor jou... behalve als tieten
kom maar op dan.. mail staat in profiel en ik haal je wel van delft centraal station afquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:34 schreef melismay het volgende:
[..]
NouIk wil best een keer voor je koken hoor!
![]()
Moeten die tieten er dan maar voor komen
En ik heb geen geld voor een treinkaartje, je zult dus nog even moeten wachten tot ik werk hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom maar op dan.. mail staat in profiel en ik haal je wel van delft centraal station afmaar niet morgen dus
Misschien moeten we dan even een kookmeet met de mensen die willen houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:38 schreef Wolkje het volgende:
ga je dan ook een keer voor mij koken, melis?![]()
ik kijk geen gg en ik ga DH ook niet missenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan even een kookmeet met de mensen die willen houden
www.websudoku.com ... pauperquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:38 schreef melismay het volgende:
Ow trouwens Nixxx, ik ben nu ook verslaafd aan SudokuWat was die ene site ook al weer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |