subtiel? nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
subtiel twist.... heel subtiel
knorretje![]()
jij hebt tenminste nog bier!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk wel..
[eerlijk] bier is toch maar een slechte vervanging voor een mooie vrouw op schoot he[/eerlijk]
Je hebt t met jezelf gedaan? Dan zou dat lijstje wel erg lang worden hoor!quote:
Ruis! welkomquote:
true thoughquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:50 schreef nixxx het volgende:
Sokken aan of sokken uit? Inso over sokken :Sokken moeten uit. Opgelost, slotje. .
Mijn ex-vriendinquote:
Zit jij bij PP onder de tafel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ruis! welkom
naturel chips dan? dan zal ik mijn bier onder de tafel drinken..
En dat is.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin(ook al een Utrechtse)
Ik woon dan wel in utrecht, maar dat wil nog niet zeggen dat ik alle Urechtse foksters ken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin(ook al een Utrechtse)
Dan had ik nog wel ergens een leeg bierflesje gevonden om aan te lurckenquote:
Een stad ergens midden in Nederland, duhquote:
Je kunt niet zeggen dat je er op had moeten staan en dan niet meer zeggen met wie... beetje jammerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een stad ergens midden in Nederland, duh
Wolkje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Wolkje het volgende:
[..]
wie jouw ex-vriendin is![]()
hi twisted-zusje
ok... dat gooit roet in het etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:07 schreef Wolkje het volgende:
uh hmm![]()
ik heb marc nog nooit ontmoet, maar oke![]()
mja.. ik zeg maar nietsquote:en ik heb al 4 en een half jaar een relatie
nee nix... te cynisch...quote:
ik snap geen hout van je post, maar goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee nix... te cynisch...en met zo'n leuke vriendin, dan zou ik zeker nieets doen
juist breetaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Breetai het volgende:
Gaat weer lekker hier. maar drank vormt idd een slechte vervanging voor een leuke dame.
Slaap lekker Twistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wolkje!
Ik kruip vast mn bed in, g'dnight allemaal![]()
best wel... maar het topic is nog niet volquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Breetai het volgende:
Gaat weer lekker hier. maar drank vormt idd een slechte vervanging voor een leuke dame.
eehm..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |