quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden vaak via de gemeenschap geregeld als het niet betaald kan worden. Het enige dure van een islamitische begrafenis is een eventuele reis richting Marokko van het lijk![]()
Het begraven gebeurd hooguit in een doek gewikkeld in een graf met de breedte van een hand (of iets meer). Daar zullen de kosten dus ook niet zitten.
Maar er zijn hier in Nederland nu ook al islamitische begraafplaatsen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaah wil ik ook samen met Raus lepeltje lepeltje begraven worden in een warm land
![]()
BWWWOOOAAAAAPPPP BBBOOOOPOPPPPPPPP BBBWWWWWWWAAAAAPPPPPPquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef RB het volgende:
@ Pep
Vertaling was verder wel duidelijk genoeg![]()
Nu meteenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaah wil ik ook samen met Raus lepeltje lepeltje begraven worden in een warm land
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Ik kwam nog een kneedown foto van mij tegen trouwens![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch wel dat de CR geen Bop Bop Bop maar deng deng deng doet hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
BWWWOOOAAAAAPPPP BBBOOOOPOPPPPPPPP BBBWWWWWWWAAAAAPPPPPP [afbeelding]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij moet je de motor het werk laten doen in dit soort bochten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Ik kwam nog een kneedown foto van mij tegen trouwens![]()
Op de laatste foto .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Alleen geen pic of figuur waar de krukas zit waar de ringsleutel op moet ivm het verdraaien voor het openen / dicht doen van de kleppen.![]()
Normaal blader je dan ook even naar een overzichtje natuurlijk.![]()
En er mist een uitleg van het figuurtje D, maar dat spreek voor zich denk ik.
Hij is mooier dan ik dacht, met al die foto'shad alleen maar wat vage tekst verwacht.
![]()
Ik weet precies wat je bedoelt Pepijn maar ik laat je liever nog even in de waanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij moet je de motor het werk laten doen in dit soort bochten.![]()
Jij duikt letterlijk mee, waar je hem juist een beetje alla Doohan stijl van je af moet duwen.
Nu leg je hem letterlijk wat makkelijk plat zonder gevoel wanneer precies.![]()
Toch even gezamelijk die racing school volgen, dan weten we het zeker.![]()
Ow, fuck, is dat fig D op de 1 na laatste foto.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef RB het volgende:
[..]
Op de laatste foto .
Linker kant van het blok zitten twee dopjes middelste is van de krukas![]()
Yeps, doe doet REEENNNGNGNG DENNNGN DE DEEENNNGNGNG YEEENNGGGG DEEENNNGGNG snaak bedoelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Je weet toch wel dat de CR geen Bop Bop Bop maar deng deng deng doet he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |