quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden vaak via de gemeenschap geregeld als het niet betaald kan worden. Het enige dure van een islamitische begrafenis is een eventuele reis richting Marokko van het lijk![]()
Het begraven gebeurd hooguit in een doek gewikkeld in een graf met de breedte van een hand (of iets meer). Daar zullen de kosten dus ook niet zitten.
Maar er zijn hier in Nederland nu ook al islamitische begraafplaatsen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaah wil ik ook samen met Raus lepeltje lepeltje begraven worden in een warm land
![]()
BWWWOOOAAAAAPPPP BBBOOOOPOPPPPPPPP BBBWWWWWWWAAAAAPPPPPPquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef RB het volgende:
@ Pep
Vertaling was verder wel duidelijk genoeg![]()
Nu meteenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaah wil ik ook samen met Raus lepeltje lepeltje begraven worden in een warm land
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Ik kwam nog een kneedown foto van mij tegen trouwens![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch wel dat de CR geen Bop Bop Bop maar deng deng deng doet hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
BWWWOOOAAAAAPPPP BBBOOOOPOPPPPPPPP BBBWWWWWWWAAAAAPPPPPP [afbeelding]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij moet je de motor het werk laten doen in dit soort bochten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Ik kwam nog een kneedown foto van mij tegen trouwens![]()
Op de laatste foto .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Alleen geen pic of figuur waar de krukas zit waar de ringsleutel op moet ivm het verdraaien voor het openen / dicht doen van de kleppen.![]()
Normaal blader je dan ook even naar een overzichtje natuurlijk.![]()
En er mist een uitleg van het figuurtje D, maar dat spreek voor zich denk ik.
Hij is mooier dan ik dacht, met al die foto'shad alleen maar wat vage tekst verwacht.
![]()
Ik weet precies wat je bedoelt Pepijn maar ik laat je liever nog even in de waanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij moet je de motor het werk laten doen in dit soort bochten.![]()
Jij duikt letterlijk mee, waar je hem juist een beetje alla Doohan stijl van je af moet duwen.
Nu leg je hem letterlijk wat makkelijk plat zonder gevoel wanneer precies.![]()
Toch even gezamelijk die racing school volgen, dan weten we het zeker.![]()
Ow, fuck, is dat fig D op de 1 na laatste foto.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef RB het volgende:
[..]
Op de laatste foto .
Linker kant van het blok zitten twee dopjes middelste is van de krukas![]()
Yeps, doe doet REEENNNGNGNG DENNNGN DE DEEENNNGNGNG YEEENNGGGG DEEENNNGGNG snaak bedoelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Je weet toch wel dat de CR geen Bop Bop Bop maar deng deng deng doet he![]()
En daar kom je nu pas meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow, fuck, is dat fig D op de 1 na laatste foto.![]()
![]()
Edit: wat ik vergeet te melden en wel wilde posten is dat Mark en ik natuurlijk een kickstarter hebben, en die krukas niet echt nodig hebben om de zuiger te verplaatsen.
Afhalen, en waarvoor dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef RB het volgende:
En daar kom je nu pas mee![]()
Deksel aan die kant kun je er wel afhalen![]()
Wat staat er boven 'Dop 32 ??' ?quote:
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Afhalen, en waarvoor dan.![]()
De kickstarter kan je echt met kleine trapjes bedienen.![]()
quote:Later.![]()
![]()
Hals und bein bruchquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat staat er boven 'Dop 32 ??' ?
Damnit, moet nog inpakken, ga ik wel morgenochtend doen
Route richting Germanië is al genoteerd en route richting OPM ga ik wel uit m'n hoofd rijden![]()
Kom er net pas achter dat het meer dan een uur rijden is naar OPM, moet ik nog vroeger opstaanik dus pitten
![]()
Toch nog even opgestart voor iets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:41 schreef RB het volgende:
Wat jij wiltmet een compressieslag heb je gauw kans dat je over het bdp bent
in de tweede versnelling en motor vooruit drukken met kleine stukjes totdat T op de goeie plek staat. motor vooruit is krukas in tegengestelde richtingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch nog even opgestart voor iets.![]()
Hij klikt als het ware in op het BDP, en verder kan je echt kleine klikjes maken met die kicker.
Maar misschien is het inderdaad allemaal te onnauwkeurig op het moment dat het kijkglaasje open is met die T.![]()
aanhaalmomentenzijn bekentquote:Lijkt me allemaal wel simpel te doen verder, alleen nokkenas en de spanner is nog even onbekend.
Maar dat kan ook al nooit veel wezen.Wel momentsleutel gedoe denk ik.
![]()
Ben benieuwd wat de slijtagestatus is van al die onderdelen.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef MewBie het volgende:
Ben je net terug uit Zweden waar je helemaal doodgegooid wordt met Husqvarna spullen...
Komt het je zelfs hier achtervolgen
Hey, ze leeft nogquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaat het wel een beetje weer ?
Dat was mijn voorspelling niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, ze leeft nog
klopt je voorspelling toch niet
Opgericht in 1907 als ik het goed heb, maar de motoren komen al heeel veel jaren uit Italie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef MewBie het volgende:
Ben je net terug uit Zweden waar je helemaal doodgegooid wordt met Husqvarna spullen...
Komt het je zelfs hier achtervolgen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
Hicham en Jesse veel plezier de komende dagen !
Goede reis![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja hele goede reis morgen. Doe voorzichtig aan daar in Duitsland, maar geniet er wel 100% van.![]()
![]()
Have fun!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
Hicham en Jesse veel plezier de komende dagen !
Goede reis![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja hele goede reis morgen. Doe voorzichtig aan daar in Duitsland, maar geniet er wel 100% van.![]()
![]()
Have fun!![]()
quote:
zo goed alsquote:Wel weel beter?
Als jullie donderdag gaan dan ws niet, weet nog niet zeker of ik me voetsteun vandaag binnen krijg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie je donderdag of vrijdag toch
Ach, de ring is ook zo klein he ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:21 schreef bwt het volgende:
jep, have fun dudes
denk er aan - de eerste ronde niet te hard - daarna gassen
Ik neem aan dat hij nu die mooie bagagetassen aan het vullen is? Ik ben benieuwd wat zijn bevindingen daar straks van zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, de ring is ook zo klein he ...
Maar Hicham is volgens mij nog bezig beneden in te pakken. Ze doen het rustig aan denk ik, want er is geen planLekker makkelijk zo
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx all
hiesj is hier om ca 1030 uur, dan kunnen we meteen vertrekken
of missch een boeingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:30 schreef worldpimber het volgende:
Als jullie donderdag gaan dan ws niet, weet nog niet zeker of ik me voetsteun vandaag binnen krijg.
Als jullie vrijdag gaan dan denk ikMaar misschien raakt TPG me pakje kwijt
SMS/tamtam/ bel/mail sowieso maar gewoon wanneer jullie naar de ring gaan.
Ben jij wel verzekerd![]()
tank+rugtasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Hoe neem jij eigenlijk je bagage mee OPM?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij nu die mooie bagagetassen aan het vullen is? Ik ben benieuwd wat zijn bevindingen daar straks van zijn.
Lijkt me lekker scheuren als een pakezeltjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik zie nu al de foto's voor me van Hicham die met zadeltassen op de Ring aan het rondscheuren is
![]()
Hicham is nu net vertrokken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij nu die mooie bagagetassen aan het vullen is? Ik ben benieuwd wat zijn bevindingen daar straks van zijn.
Edit: aardige on-line shop.quote:kijk even op www.itronic.nl/kuipdelen
hier staan grote fotos van de wielen het voorwiel heeft namelijk veel schade en het achterwiel een kleine deuk het achterwiel is een 18 inch wiel en het voorwiel volgens mij 17 inch doe me een bod wat je er voor over hebt als je er wat mee kan
bvd
groeten willy
kan jij mooi in je eigen tempo de vaat gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hicham is nu net vertrokken. [afbeelding]
*leegte* [afbeelding]Alleen zo een rol achterop trouwens, en een tanktas
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook nog een aardige add on.![]()
[afbeelding]
Zo'n kaart op je tank moet je toch steeds vouwen he, zo kan de ander af en toe even checken of er goed gereden wordt.Of een leuke duo meenemen dus, niet al te blond.
Handige sitequote:Vannacht op 3 verschillende wielen geboden, ik hoop op 270 mm remschijven in het voorwiel, dan past zelfs de adapter gelijk.![]()
De KR1S wielen gaan het niet worden. (wel gelijk een handige link voor mensen die kuipdelen zoeken)
150 euro voor 2 remschijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
Er zit nog een gratis voorvork bij ook.
[afbeelding]
150 euro voor 1 wiel met schade.
Ik denk dat ik nu gewoon me beker afspoel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan jij mooi in je eigen tempo de vaat gaan doen![]()
![]()
Oh en goed op de auto's om je heen letten, er zullen er waarschijnlijk wel wat tussen zitten die heel snel dichtbij komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:21 schreef bwt het volgende:
jep, have fun dudes
denk er aan - de eerste ronde niet te hard - daarna gassen
En grasmaaier, ovens, koelkasten, diepvrieskasten, droogkasten, etc etc etcquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:15 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Update Huskywegens de belabberde kwaliteit van de Italianen heeft Husqvarna in 2004 een belang van rond de 50% teruggekocht in de motorfabriek om haar merknaam te verstevigen.
Maar ik denk dat er meer winst zit in de Zweedse naaimachines dus.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:01 schreef MewBie het volgende:
En grasmaaiers, ovens, koelkasten, diepvrieskasten, droogkasten, etc etc etc
http://www.husqvarna.se/
rugtas weegt niksquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:41 schreef worldpimber het volgende:Je had mijn zadeltassen wel mogen lenen. Rugtas sucks
was een van de MegaMeeters die via nijmegen reden froggy en green hornet - alle 2 een zelfde modelquote:
ik las op de site van Roukama dat als er ergens onbeschadigde kuipdelen werden aangeboden dat die 9 van de 10x van gestolen motoren af komenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj kan elk moment komen, ik ga vast klaarmaken etc.
tot zaterdag
Inderdaad, maar of het ook een tweeling isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef bwt het volgende:
[..]
was een van de MegaMeeters die via nijmegen reden froggy en green hornet - alle 2 een zelfde model
Sjah, er crashen er ook genoeg en dan gaat ook niet alles direct aan gort. Dus het lijkt me 50-50quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik las op de site van Roukama dat als er ergens onbeschadigde kuipdelen werden aangeboden dat die 9 van de 10x van gestolen motoren af komen![]()
ik denk zelf dat dat misschien iets te ver is gezochtmaar er is wel een groot tekort aan goede kuipdelen
![]()
Tot zaterdagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj kan elk moment komen, ik ga vast klaarmaken etc.
tot zaterdag
lijk wel een verliefd stelletjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:33 schreef worldpimber het volgende:
Inderdaad, maar of het ook een tweeling is![]()
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3462176Stelletje gekkûh
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Als we het toch over een KD moeten hebben....
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/105896/1
Het is idd wel erg rustig........quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:44 schreef bwt het volgende:
lijtk wel of er echt nix meer te beleven is hier.
bijna 1 uur geen post geweest
Ervaringsdeskundige die ik en ik.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:53 schreef ik en ik het volgende:
ik ben van een sm overgestapt naar een ss,
de sm, wat een fun gewoon teveel fun je kunt niet normaal doen op zo'n ding.
ss, ook veel fun (wel wat minder dan de sm) maar is wel makkelijker om normaal mee te doen zo'n 4 cilinder.
thuisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef bwt het volgende:
Zo, en nu naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |