Weer een ervaring erbij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:30 schreef Makster het volgende:
JA ging lekker op een gegeven moment, was binnen 10 minuten in Rhoon, bakkie koffie erbij. Beetje met die monteurs lullen. Kappen er weerop geschroefd, bakkie op gedronken. Motor weg gezet. toen kwam die maat van mij aanrijden en dan bin ik binnen 15 minuten thuis
Een keertje s'avonds van de week dus.quote:Morgen wil ik hem ophalen, wanneer ik em open trek is ff de vraag
Broek uit !quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
I wanna make love with youuuu
All night! All night long [afbeelding]
Owwww wat een heerlijke memorabele post is dit !quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mark zit op dit moment koffie te drinken bij de ANWB in Rhoon totdat een vriend hem ophaalt.![]()
De CR kreeg een warmloper, al na 3 kilometer op de snelweg vanaf hier.![]()
Toen hij belde ben ik gelijk in de auto gesprongen, maar kon ook niets meer doen.
Ineens heeft de motor compleet geen compressie meer, waar hij bij het ophalen nog keihard was en Mark hem niet gestart kreeg. Waarschijnlijk zit er gewoon een gat in de zuiger ofzo.![]()
We hebben bijna een uur op de ANWB gewacht.![]()
Nick ligt net op bed, 2 uur te laat.
Maar damn dit gedoe.
Mark zei op de vluchtstrook nog dat het allemaal bij het karakter hoordeen zodra we dit posten hij Martie al zag lachen.
![]()
![]()
Ik moest maar even rapporteren zei hij.![]()
terras zijn schuld... het moest verboden worden lekkere rosé te verkopen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ohja nu komt alles ineens weer tot leven?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 02 september 2005 23:26 schreef Makster het volgende:
Tja, was wel apart vanavond. Kreeg zo ie zo die CR niet aan getrapt, alle jezus wat een klus zeg hee. Maar oefening baart kunst zeggen ze.
Vervolgens ff getank en op weg naar huis vanuit Hoogvliet, na een paar keer vol het gas erop ging het al aardig lekker. Wat een ervaring zo een cr
Alleen was het van korte duur, op een gegeven moment haal ik een vrachtauto in, geef een dot gas, hij valt stil, er gebeurde niks meer. Ik denk slim, ik laat de koppeling op komen en toen blokkeerde de boel, best kut op de A15 middelste baan met een blokkerend achterwiel naar de vluchtstrook slippen.
Daar geconcludeerd dat ik een vast loper had, best snel na je eerste 10 2 takt minuten
Afijn wordlbeater gebeld die kwam er al snel aan en die concludeerde wel het zelfde, anwb gebelt en die hebben me met een autotakelwagen naar het Depot in rhoon gebracht. HGEEEEL relaxed geregeld allemaal, daar ff koffie gezopen en gelachen en naar huis gebracht door een maat van me.
Conclusie van vandaag: Best kut allemaal
2 toffe motoren in bezit en niks rijdtBen nog steeds verliefd op die CR, dit is gewoon karakter
Need some spanking?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
terras zijn schuld... het moest verboden worden lekkere rosé te verkopen.
Mijn buitenlandsche logees liggen alweer te pitten en ik zit hier in mijn eentje ontzettend geil te zijn.
Hahahaaaaa Ik hou van je !quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo, dat waren me weer 3 mooie kilometers![]()
Tering jantje zeg, erge is dat ik voro de gein al vertelde aan die maat van mij dat hij me 's avonds ff op moest halen en ja hoor daar sta je dan![]()
Hulde aan de ANWB trouwens, geen lid en kosteloos naar het depot gesjeffed op de lepels van een bergingstruck, ideaal zo een SM, nergens van dat gare kuipwerk wat in de weg zit, het was erop rijden vast zetten en GAAAAAAAN. Lekker koffie gedronken in Rhoon met mijn nieuwe maten en ff gelachen om een BMW die verrot was![]()
Tja was me weer een dagje
En de CR![]()
En gewoon doorgaan met grappen op de vluchtstrook, met in ons gezicht de fel schijnende lampen van het loeihard langsrijdend verkeer, hopende dat ieder voertuig eindelijk ANWB is die er meer dan 40 minuten over deed.quote:
Wish i was there !!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan met grappen op de vluchtstrook, met in ons gezicht de fel schijnende lampen van het loeihard langsrijdend verkeer, hopende dat ieder voertuig eindelijk ANWB is die er meer dan 40 minuten over deed.![]()
We hadden zeker foto's willen maken voor hier.![]()
quote:
OEH....quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij begon ook te strippen, had zijn strakke leren maar veel te warme Kawasjaak overall aan.
En terwijl zijn jas uitging, en hij aan zijn broek begon zei hij nog dat voorbijrijders misschien wel denken dat we een stelletje bermtoeristen zijn.![]()
Nou ja, als je toch moet wachten.![]()
Ervaring zekerquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weer een ervaring erbij.![]()
Beter had je er een tijdje mee gereden zoals ik deed.![]()
![]()
[..]
Een keertje s'avonds van de week dus.![]()
![]()
Even de kop van de cylinder eraf, moet in principe zo gebeurd zijn.
Maar morgen heeft hij vast weer de volle compressie.![]()
![]()
![]()
Altijd blijven lachen was het advies van opaquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww wat een heerlijke memorabele post is dit !
Makster... gaat het een beetje ?![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan met grappen op de vluchtstrook, met in ons gezicht de fel schijnende lampen van het loeihard langsrijdend verkeer, hopende dat ieder voertuig eindelijk ANWB is die er meer dan 40 minuten over deed.![]()
We hadden zeker foto's willen maken voor hier.![]()
Ophalen, kentekenplaat monteren, oeverloos proberen te starten, tanken met scootâhboys die alles beter wisten hoe met de CR om te gaan, pech langs de drukke A-15.
Yokohama bandentestje.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef Makster het volgende:
Altijd blijven lachen was het advies van opaMet mij alles goed, behglave dat ik met blokkerend en siippend achterwiel over de a15 vloog
Vond het zo ie zo vreemd aanvoelen maar had ff geen tijd om het goed te laten door dringen, best druk die A15quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Yokohama bandentestje.![]()
Wel raar dat blokkeren en slippen, dan zou je op dat moment nog compressie gehad moeten hebben.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef Makster het volgende:
Thanks trouwens dat je nog langs kwam![]()
Alles behalve onze ondeugd.quote:
Wat weet jij daar nou van !quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Alles behalve onze ondeugd.
Niks, je klaagde er zelf over.quote:
Hoe dan ook... ik los het wel op.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks, je klaagde er zelf over.
Al dan niet bewust.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |