quote:
Je had een paar mm meer speling met die C achterbrug, maar het waren geen hele grote waarden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:50 schreef Makster het volgende:
Nu weet ik het ook niet meer hoe het precies zatJe zou best eens gelijk kunnen hebben
dan zou het wel moeten passen, tenzij de naaf o.i.d. te breed is, of er andere dingen zoals de remschijf in de weg gaan zitten. Ik zag inderdaad ook een ander soort GSX-F velgen die gewoon erg lelijk waren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:
Eerste het beste linkje dat ik kan vinden rept over 150 achter en 120 voor dus...........(2000 model)
Model 1993 heeft zelfs 110 voor en 140 achter.......... Uit het plaatje kan ik het modeljaar niet halen helaas.
Ik wilde de eer aan jullie SM mongolen laten aangezien ik op dit moment in de minderheid ben.quote:
Ik bedoel meer dat het 150 velg is met een 160 band eropquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
dan zou het wel moeten passen, tenzij de naaf o.i.d. te breed is, of er andere dingen zoals de remschijf in de weg gaan zitten. Ik zag inderdaad ook GSX-F velgen die gewoon erg lelijk waren.
Maar ja zie je weer dat brede banden eigenlijk zwaar onzin zijn, volgens mij wordt de breedte alleen maar door een design bureau bepaalt conform aan de markvraag.
Op M-f zit een dwaze Belg die zelfs een 190 band erop geplet heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:04 schreef hollander172 het volgende:
Ik bedoel meer dat het 150 velg is met een 160 band eropdaar lijkt het althans op maar of dat mogelijk is?
Licht eens toe.quote:Belang van de breedte van de band kan ik me niet over uitlaten, voor zowel smalle als brede banden valt iets te zeggenmaar dat is voornamelijk afhankelijk van de manier van gebruik.
Nou ja, ze sturen van zichzelf al licht, soort van overstuur, dus dan maken ze dat onbedoeld weer ietsje zwaarder.quote:Denk dat een SM nou niet echt gebaat is bij brede banden, haalt hoogstens de poserfactor wat omhoog.![]()
Het zou best wel kunnen hoor, ik weet het echt ff niet meer. Volgens mij heb je gelijk idd. Cyborg ging eerst met een 160 aan de haal met een R brug en dat werkte voor geen meter. Nog afgezien van de kettingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Je had een paar mm meer speling met die C achterbrug, maar het waren geen hele grote waarden.
Ook in een R achterbrug kon een 160 band, maar niet alle merken.
Sowiezo vind je ketting een supersportachterbandje wel lekker om in te happen.![]()
[..]
dan zou het wel moeten passen, tenzij de naaf o.i.d. te breed is, of er andere dingen zoals de remschijf in de weg gaan zitten. Ik zag inderdaad ook een ander soort GSX-F velgen die gewoon erg lelijk waren.
Maar ja zie je weer dat brede banden eigenlijk zwaar onzin zijn, volgens mij wordt de breedte alleen maar door een design bureau bepaalt conform aan de markvraag.
Rustig vriend, anders laat ik je hond op je losquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wilde de eer aan jullie SM mongolen laten aangezien ik op dit moment in de minderheid ben.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:06 schreef RB het volgende:Ik ben weg
![]()
Uitslag wordt verstrekt bij thuiskomst![]()
Was dat je verkooptopic of een dubbele ofzo ?quote:
La maar, ik zie het al een single post quotequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Was dat je verkooptopic of een dubbele ofzo ?
Zoeken is zeker leuk, vrouwen shoppen in klerewinkels, mannen voor gear, en het lui online op de bank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Maar wacht nou ff tot morgen met zoeken naar velgen, ondanks dat het leuk is om te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droom nog wel over carbonwielen, story of my life.![]()
![]()
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is de interesse voor de compound groter bij die gasten dan de breedte maar goed ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
Voor het gewicht en de snelheden hoeft dat inderdaad helemaal niet.
Alleen op wedstrijd niveau kan ik mij voorstellen dat die lui een streepje extra rubber wel kunnen gebruiken.![]()
Beetje dubbelop niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
Op M-f zit een dwaze Belg die zelfs een 190 band erop geplet heeft.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoeken is zeker leuk, vrouwen shoppen in klerewinkels, mannen voor gear, en het lui online op de bank.
Maar ik heb de biedingen wel ingetikt2marktplaats, maar nog niet bevestigd, en not going to do that now.
En ik stop nu inderdaad ook met speuren.
Heb ook een soort van internet speurziekteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droom nog wel over carbonwielen, story of my life.![]()
![]()
Voordat ik jou CR kocht (naja, bevestigde dat ik hem ging kopen) was ik echt elke avond 3 uur zoet met marktplaats en alle andere sites. Opzoek naar een CR250 / 500 KX 250
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
En dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Rustig vriend, anders laat ik je hond op je los![]()
Alles voor de functionaliteit optimaliteit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is de interesse voor de compound groter bij die gasten dan de breedte maar goed ik kan er naast zitten natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Makster het volgende:
Heb ook een soort van internet speurziekteVoordat ik jou CR kocht (naja, bevestigde dat ik hem ging kopen) was ik echt elke avond 3 uur zoet met marktplaats en alle andere sites. Opzoek naar een CR250 / 500 KX 250
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dan?Moet ik hem zit, af, hier, poot etc. laten doen?
Als ik erover nadenk schiet het inderdaad niet echt op nee met die KLX, maarja ook dat heeft wel zijn charme. Iedereen op MF denkt dat je goed bezig bent omdat je in principe alles verneuktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
en bij toeval best toepasselijk nu, het praten over Belgen.![]()
![]()
[..]
![]()
En ik was best even gelukkig en enthousiast met het zoeken vanochtend.
![]()
![]()
Maar morgen kan je de CR even omhelzen.![]()
![]()
Als je tenminste niet vanmiddag het ziekenhuis in getrapt wordt.![]()
Veel geluk heb je tot nu toe nog niet gehad met KLX ontwikkelingen
Misschien is het je lot.![]()
[cliche]quote:
Het respect druipt erafquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
Als ik erover nadenk schiet het inderdaad niet echt op nee met die KLX, maarja ook dat heeft wel zijn charme. Iedereen op MF denkt dat je goed bezig bent omdat je in principe alles verneukt![]()
![]()
Uh, het is echt erg, je geeft jezelf al antwoord.quote:Dat neem ik allemaal wel mee danOok de originele schijf en klauw en leidingen gaan mee, hell ik neem ook de velg wel mee
Ik heb er helaas geen tijd voor, voor een hondebeestquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb gisteren nog met een herder zitten spelen op het postkantoor.
Die ging iedereen af wie met hem wille ballen.![]()
De eigenaar was heel wat anders aan het doen ondertussen.
Ik heb dus een keer of 10 die bal weggetrapt, toen ik aan de beurt was probeerde hij het bij iemand anders.
Sommige mensen reageerden niet, en dan pakte hij de bal na 5 seconden alweer op, en ging snel naar de volgende.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[cliche]
Ik ben wereldburger!
[/cliche]
Ik las het jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het respect druipt erafzelfs als het niet je eigen topic is
ik zag Powerfred je naam noemen in een topic over Dominators, u is beroemd.
![]()
Komt goed, reken wel op wat olie vlekken ivm het opentrekken van die pootquote:Uh, het is echt erg, je geeft jezelf al antwoord.![]()
![]()
Goed plan Mark.![]()
En als je toch iets vergeet heb ik nog wel wat gereedschap, en je rijdt toch even zo heen en weer naar huis anders.![]()
![]()
Tijd makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:36 schreef Makster het volgende:
Ik heb er helaas geen tijd voor, voor een hondebeest![]()
Oeh, dat deed ik dus niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef Makster het volgende:
Komt goed, reken wel op wat olie vlekken ivm het opentrekken van die pootMaar goed ook dat heb ik geleerd beperkt te houden
![]()
Shure.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
Iemand nog interesse in de pics van gister?
Tja, het opvoeden zelf heb ik geen tijd voor. Mijn vriendin ook niet echt en daarnaast vind ik het zielig als het beestje heel de dag p mij zit te wachten als ik aan het werk ben. Nee heb er echt geen tijd voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tijd makenhet valt allemaal best mee hoor en het ligt er aan hoe je hem opvoedt.
Sommigen kunnen het namelijk heel erg overdrijven.![]()
Iemand nog interesse in de pics van gister?
Voor het mooie moet dat inderdaad wel ja, gelijk afvullen. Kunnen we best wel ff doen dan ja, ik heb alleen geen geschikte olie denk ik. Heb nog wel technoflex staan maar das nooit genoeg voor 2 potenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oeh, dat deed ik dus niet.![]()
Kan best eens wat baggerzooi uitkomen.![]()
Maar moet de andere poot dan ook niet als er olieverschillen optreden.![]()
En jij had daar toch een bout afgebroken thuis.![]()
[..]
Shure.![]()
Ik heb nog 10 jaar oude, maar afgesloten 900 ml vorkolie staan, huismerk van Motozoom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef Makster het volgende:
Voor het mooie moet dat inderdaad wel ja, gelijk afvullen. Kunnen we best wel ff doen dan ja, ik heb alleen geen geschikte olie denk ik. Heb nog wel technoflex staan maar das nooit genoeg voor 2 poten
Ik heb een momententsleutel, nieuw in doos.quote:Die bout was de andere kant van de vork maar is al gemaaktZeg maar aan de kant waar je je as mee vast zet....
Die olie zal inderdaad wel goed zijn jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 jaar oude, maar afgesloten 900 ml vorkolie staan, huismerk van Motozoom.
Ik weet niet hoe dik die is, maar zal er best wel inkunnen.
Gewone motorolie schijnt overigens ook best te gaan. :]
[..]
Ik heb een momententsleutel, nieuw in doos.![]()
Alleen zonder de opzetstukjes, maar standaard gaat wel passen hoop ik.
20-25 Nm moet genoeg zijn.![]()
![]()
Ik zie:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
Tering! Hele post gemaakt en nu is ie weg.........
Kijk anders zelf maar even, geef ik er desgewenst wel commentaar bij.
Huisje
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
Huisje
Alles op de achteringang (of inkom in hun taaltjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zie:
HEEEEEL VEEEEL werk in het voorruitzicht maar ook zeker wel een HEEEEL relaxed groot huis![]()
Wat vragen ze daar nou voor als ik zo vrij mag zijn om te vragen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef Makster het volgende:
Die olie zal inderdaad wel goed zijn jaEr gaat per poot net iets meer dan 450 ml in
Maar gewoon wat van de oude olie gebruiken als opvul
Moet achter te komen zijn, misschien doe ik nog wat nuttigs vandaag de vorm van een WPH ofzo.quote:Hoeveel nm die dingen vast moeten weet ik niet, gewoon vast is vast is het keyword![]()
Voor overige luiwammesen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
Huisje
We zoeken niet specifiek een groot huis maar een huis met veel grond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ziet er ruimtelijk uit, alleen een beetje ouderwets/vervallen. En wat moet zo een kleine man als jij in zo een groot huis
![]()
Buitenkant is verder goed alleen wat verwaarloost. (zoals ik dacht te zien ook nog niet zo gek lang veel jaren geleden gezandstraalt)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi huis aan de buitenkantveel werk aan de binnenkant, maar als je de bende te boven komt dan woon je er echt vorstelijk voor weinig.
![]()
![]()
Die fotoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
De banden van Hicham zijn door een zeer ervaren monteur vervangenhij deed het zijn hele leven al Klik hier
en dit deed Hicham met zijn bandje voordat er gewisseld werd
Wat is het bouwjaar, want het ziet er behoorlijk modern uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:20 schreef hollander172 het volgende:
Buitenkant is verder goed alleen wat verwaarloost. (zoals ik dacht te zien ook nog niet zo gek lang veel jaren geleden gezandstraalt)![]()
vandaar FS zei dat er vast veel aan moest gebeuren, hoe zit het met de verborgen gebreken?quote:Omringende huizen van dezelfde grootte op dezelfde oppervlakte gaan niet weg voor minder dan 250.000.Klik hier maar eens voor een indicatie voor welk bedrag alleen al kale bouwgrond daar van de hand gaat.
Nee, het is nu nog te laat om daarheen te gaan, Geen zin meer om over de snelweg daarheen te hobbelen en we eten nu eerst een broodjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die foto![]()
Jammer van dat gestuiter
![]()
Gaan jullie nou naar Ralf off...hij is daar zo alleen
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
De banden van Hicham zijn door een zeer ervaren monteur vervangenhij deed het zijn hele leven al Klik hier
Damn, ik hoor alleen maar een motor die verkracht wordtquote:en dit deed Hicham met zijn bandje voordat er gewisseld werd
'56 meen ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is het bouwjaar, want het ziet er behoorlijk modern uit.
Het stralen is wel gunstig voor de frisheid van het geheel.![]()
Er moet inderdaad een hoop aan gebeuren maar voor zover ik kon zien waren er geen structurele gebreken. (dit laten we natuurlijk nog even nakijken)quote:vandaar FS zei dat er vast veel aan moest gebeuren, hoe zit het met de verborgen gebreken?![]()
Het huis van haar oma in Molenbeersel moest 400.000 euro opbrengen, maar met een kelder waarvan de vloer al een halve meter bol stond vanwege een tank die op klappen stond, alle water en electriciteitsleidingen aan vernieuwing toe waren, het dak ging niet vrijuit en aan de buitenkant liepen ook een paar scheuren, en het moest voor het uiterlijk absoluut gestraald worden.![]()
(ik zou zeggenn na zo'n lijstje: gooi maar plat)
Ik mis nog een Citroen BX, die hebben ook veel karakter heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:35 schreef hollander172 het volgende:
Eh nog wat anders grappigs, mijn vriendin had daar ook nog een sollicitatie. (wordt niks maar dat terzijde)
Wij zoeken naar het adres, eindelijk gevonden, k#t paaltjes........Omrijden en van de andere kant proberen in te rijden, nog 3 keer gestopt om nog een keer de weg te vragen, komen we daar aan, hele tuin vol auto's.
Okee verder zoeken, we zoeken een makelaar en geen autodealer.
Toch nog maar een keer gebeld, gevraagd naar het correcte huisnummer en we komen weer bij die "autotuin" aan. Was dus wel het goede adres en wat blijkt? Meneer spaart auto's als hobby.
Kort overzicht van het wagenpark:
Jaguar XJK
Opel speedster
Lotus esprit
TVR 350
Fiat coupeachtig iets
Alfa spider
Mercedes 600
BMW M5
Verder nog wat racewagens waar ik geen type van wist. (circuitwagens zonder kenteken)
De bovenstaande auto's hadden ook geen kenteken maar daar had ie al wat opgevonden, hij was in het bezit van een doos van dealerplaten.Nadat collega's een paar keer waren gepakt met die dingen had ie nu besloten het even een weekje rustig aan te doen.
Volgende aankoop had ie ook al in gedachten: moest een 360 spider worden wederom zonder kenteken.
Ook had ie nog wat 2 wielers staan, ducati's, een busa, GSXR1000, Z1000 etc. etc.
Helemaal "wheelcrazy" die gozer.
zie je wel dat je op leeftijd smaak begint te krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mis nog een Citroen BX, die hebben ook veel karakter heb ik gehoord.![]()
Maar ja we moeten dus accountant of makelaar worden. (beroepen met hoge verdiensten, weinig inzet)
Het tweede is wat haalbaarder.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:35 schreef hollander172 het volgende:
Helemaal "wheelcrazy" die gozer.
In dat illustere rijtje mis ik een BX, hoor er zoveel goede verhalen over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
zie je wel dat je op leeftijd smaak begint te krijgen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef worldpimber het volgende:
Moeder de gans weet het nou al over msn.
lees mijn 1e post eens goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef worldpimber het volgende:Wij
willen
films
foto's
en
verslagen
Rb komt later nog wel in de middag met een verslag neem ik aan![]()
![]()
Ik heb ook een nekschot gekregenquote:
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef worldpimber het volgende:
Eigen grond is idd tov![]()
Voor de nog luiere wammessen![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htmquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In dat illustere rijtje mis ik een BX, hoor er zoveel goede verhalen over.![]()
![]()
Waar kan ik eens ff die codecs shaffen voor het filmpje van Hiesjam?![]()
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm![]()
Misschien wel verstandig om die te conserveren voor later, het zal zeldzaam worden dat iemand die poepbak nog heeft over 10 jaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Jaaaaaaa bijna.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:57 schreef worldpimber het volgende:
Werkt het nu wel Pepijn, heb namelijk ook vaker zwart beeldDaarom een hekel aan herinstallaties
[afbeelding]
Ik was al bezig voor je
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hebben al die auto's ook nog nut
?
Liever gewoon eentje kapot raggen en dan naar de volgende doorgaan
Oudjequote:
Daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:52 schreef hollander172 het volgende:
Oudjestond een tijd terug nog een topic over in SEX.
quote:
Ik ben perplex.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:59 schreef hollander172 het volgende:Dat ik er wel kom zal vast geen verrassing voor je zijn?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn jullie nog naar Ten Kate geweest?
.MOVquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef RB het volgende:
Op de testbank![]()
http://dl3.rapidshare.de/files/4427377/60867998/PICT0011.MOV
http://www.apple.com/quicktime/download/win.htmlquote:
Gaat snel hoor @ 180 aanslagen per minuut.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:02 schreef Makster het volgende:
@ Lars, damn woman wat type jij af en toe veel![]()
Netjes.. maar heb je hem ook af laten stellen? Of moest je daar wel voor betalen..?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
Nice.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
Dat is uiteraard apart, en doen ze zeker niet op zo'n dag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Netjes.. maar heb je hem ook af laten stellen? Of moest je daar wel voor betalen..?
Rond de 3000 toeren een dipje, na 8 weer. Neem aan die uitschieter aan het eind buiten je toerenbereik is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
oh okquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is uiteraard apart, en doen ze zeker niet op zo'n dag.
Valt me nog mee dat die fuel level erop staat.
Bij mij hadden ze op zo'n dag dat ding niet bij zich.. zelfs geen toerenindicatie.![]()
En afstellen duurt wel 2-3 of meer ritjes + een boel geld bij injectie, en bij een meercylinder carb fiets jas je de carb er ook niet zo vanaf..![]()
Afstellen deden ze niet ging puur om vermogenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Netjes.. maar heb je hem ook af laten stellen? Of moest je daar wel voor betalen..?
Klopt heb hem bij de eerste beurt rijker laten zetten tussen de 5 en 8 nu zijn de trillingen wat minderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rond de 3000 toeren een dipje, na 8 weer. Neem aan die uitschieter aan het eind buiten je toerenbereik is?
Overall iets te rijk, valt dus nog wel een pk'tje uit te peuteren zo te zien?
Zorgt idd bij minder verbruik voor meer vermogen/koppel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
oh ok![]()
Krijg je wel meer pk winst + dat ie zuiniger wordt (toch?)
Hij heeft iets te weinig mengsmering bijgevoegd dus iets teveel benzine.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef hollander172 het volgende:
Rond de 3000 toeren een dipje, na 8 weer. Neem aan die uitschieter aan het eind buiten je toerenbereik is?
Overall iets te rijk, valt dus nog wel een pk'tje uit te peuteren zo te zien?
oh.. maar is die roze horizontale lijn niet het optimale? Daar zit ie toch aardig bij uit de buurt..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zorgt idd bij minder verbruik voor meer vermogen/koppel.
Zo te zien is er voor Ralf niet heel veel meer te winnen.![]()
En dat met een orginele fiets met andere uitlatenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zorgt idd bij minder verbruik voor meer vermogen/koppel.
Zo te zien is er voor Ralf niet heel veel meer te winnen.![]()
Hij zit idd in de buurt maar het kan altijd beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
oh.. maar is die roze horizontale lijn niet het optimale? Daar zit ie toch aardig bij uit de buurt..![]()
Qua afstelling heb jij ook altijd geluk met je motoren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef RB het volgende:
En dat met een orginele fiets met andere uitlaten![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qua afstelling heb jij ook altijd geluk met je motoren.![]()
Met een Fireblade moet je dan wel meer schakelen op de weg om bij en voor te blijven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef RB het volgende:
@ mercy
Run van een blade 131pk en 102 Nm koppel op achterwiel![]()
Goddamn, dat is meer dan mijn koekblikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
Kan..... Zo leer je het dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef yup het volgende:
[..]
Goddamn, dat is meer dan mijn koekblik(pk's dan
)
Ik wil jullie wat vragen, is het raar dat je een soort mini wheelie maakt bij je eerste rijles, want ik herrinner me van vrijdag weer, dat ik de koppeling iets te snel liet en de gas iets te veel gafDe voorwiel kwam zeker 10 cm van de grond
de landing was ook niet te zacht
En ik meld me weer aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was Hicham die even zich afmeldde![]()
![]()
Zelfs bij een onbekende auto ofzo doe je dat, dus ik vraag me af waar yup mee bezig was. Wilde zichzelf zeker doodrijdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:
Had ik jou niet verteld eerst even het aangrijpingspunt van de koppeling op te zoeken in stilstand?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
Hoeraaaaaa hij is blessure vrij.
![]()
Yeah babyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
Ik heb er nu 14 / 43 onder hangen, misschien aardig als ik het zo laatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een Fireblade moet je dan wel meer schakelen op de weg om bij en voor te blijven.
Mark:Re: '95 KLX650-Gearing??
splinter, I had a '94 KLX650R, stock gearing for them is listed as 14/49. I ran 14/47, it was good for tight trails, as first gear is very low. It would also wind off the clock (160kmh speedo) easily on the road. With SuperMotard wheels I ran 14/42.
Misschien kan je trouwens je achtertandwiel ook eens meenemen morgen, aangezien die ook al niet paste bij je wiel, kan je die ook eens vergelijken.![]()
Probeer een WPH te vinden.![]()
KLX650R uitlaatje van Remus.
KLX650R saddleskins.
KLX650R wielen.
is in zijn rugzak gekropenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef worldpimber het volgende:
Leuk verhaal weer van een uiteraard FokMC waardige meet![]()
De vraag is ... wat doet Loesje hiiieerrrrr ???
Oei, dan kom jij niet meer achter de computer vanavond.quote:
Dat is Loesjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Makster het volgende:
LEuk verhaal
Wie zijn er nou allemaal naar ten kate geweest dan
En van wie is die kiddy katSuper lief beesie
![]()
Uwer kattebeestquote:
Yep, inmiddels een slagje groter, nu 1 jaar.quote:
Lief beesiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Yep, inmiddels een slagje groter, nu 1 jaar.![]()
![]()
Voor mij was het perfectquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Voor jou was de Ten Kate pitstopdagen dus wel de moeite RB ?![]()
Het zou voor ons waarschijnlijk veel te laat worden en dan was het zonde van de hele snelwegrit. Ik zou daar toch niet meer mee gaan om die route nog af te maken, dus dan zou ik echt voor de dyno gaan. Maar als je zo laat aan komt, dan krijg je daar misschien niet meer de kans voor.Afstellen van de vering deden ze toch wel? Dat leek mij tenminste ook wel interessant. Achteraf hoorden we nog dat het erg druk was rond Zwolle. Er scheen ook nog een of andere trackertrek te zijn of zo?
![]()
![]()
Wij hebben er in ieder geval toch een leuk motordagje van gemaakt.![]()
Hicham kwam ergens tegen 10.30 aan. We waren allemaal nog een beetje slaperig.Even wat gedronken natuurlijk en toen op weg naar de bandenjongen.
Het ritje er naartoe was wel leuk, maar helaas wisten we zo niet even een makkelijke route die wat meer de moeite waard zou zijn. Net voordat we naar de bandenjongen zouden rijden, hebben we een industrieterrein opgezocht want Hicham wilde graag nog even burnen.
![]()
Dit is nog eens een burn.![]()
[afbeelding]
Heel gaaf die zwarte cirkel die Hicham had gemaakt.![]()
[afbeelding]
De band is nu wel op, dus tijd voor een nieuwe![]()
De bandenjongen scheen een sympatieke jongen te zijn en hij kan mogelijk vanalles voor je regelen. Dus niet alleen een setje nieuwe banden.
[afbeelding]
We hebben even relaxt gekletst en hij en z'n monteurtjehebben ondertussen de banden gewisseld.
Toen we weer in Den Bosch waren om een broodje te eten, hebben we overlegd wat we met Ten Kate dag zouden doen. Het zou waarschijnlijk te laat worden allemaal en dat is een beetje zonde met alleen een snelwegrit voor de boeg. Het leek me dan een leuk idee om in de buurt een beetje te touren zodat Mercy ook z'n eerste Fok (mimi) meet mee kon maken.![]()
We hebben Hicham kennis laten maken met ons terrein en dat ging volgens mij prima.Daarna zouden we nog een paar leuke bochten pakken die ik een paar weken geleden had ontdekt. Het bleek al snel heel druk op de weg
dus het leek me ook te druk bij die bochten. Het is gewoon een openbare weg en die zaterdagavond was er ook al te veel verkeer naar mijn zin, dus dat zou niets worden.
![]()
Mercy wist nog wel een leuke route richting Oss. Het was iets rustiger op de weg, dus we hebben nog heerlijk kunnen rijden. * Trots op Mercy is, omdat hij naar mijn idee niet bang is sinds het ongeluk en nog steeds prima rijdt.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef RB het volgende:
[..]
Voor mij was het perfect![]()
Was tegen 1 uur bij tenkate, na ff wat rond gelopen te hebben motor in de rij gezet voor de testbank. veel geklets en na 2 uur wachten eindelijk aan de beurt![]()
bij het starten keek de dynotester met een grijns![]()
Test duurde maar iets van 10 min maar had veel bekijks![]()
Heb naderhand nog ff rondgelopen en een paar pics gemaakt.
Naar het schijnt heeft Ten Kate elk jaar zoiets, dus misschien iets voor volgend jaar![]()
Leuk verslagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
<knip>
Wij hebben er in ieder geval toch een leuk motordagje van gemaakt.![]()
MAar na 2 uur is je motor wel aardig koud, zetten ze hem erop en trekken ze hem vol open, ik zou er geen fan van zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef RB het volgende:
[..]
Voor mij was het perfect![]()
Was tegen 1 uur bij tenkate, na ff wat rond gelopen te hebben motor in de rij gezet voor de testbank. veel geklets en na 2 uur wachten eindelijk aan de beurt![]()
bij het starten keek de dynotester met een grijns![]()
Test duurde maar iets van 10 min maar had veel bekijks![]()
Heb naderhand nog ff rondgelopen en een paar pics gemaakt.
Naar het schijnt heeft Ten Kate elk jaar zoiets, dus misschien iets voor volgend jaar![]()
Op de megameet en Fok!MC meetsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:50 schreef Makster het volgende:
[..]
MAar na 2 uur is je motor wel aardig koud, zetten ze hem erop en trekken ze hem vol open, ik zou er geen fan van zijn![]()
Zelfde had ik toen ook bij MotorXtra, ook gelijk op de bank maar toen had ik er net een uur rijden opzitten.
Vreemd eigenlijk als je er over nadenkt, op zo een bank trekken ze hem vol open, bij iedereen maar laten ze hem dan eerst ook ff warm lopen
Wij hebben haar via de Dierenambulancequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Lief beesie![]()
Ben ook opzoek naar een katje, liefst een mini maarr eentje van een jaar ofzo die geen onderkomen heft mag mij ook verblijden![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
En verder heb ik een leuke dag gehad uiteraard, mede mogelijk gemaakt door Raus & Mercy![]()
Restecp voor die FirebladeHeb er ook even op mogen rijden, teffuszooi zeg als je dan weer terugstapt op die bandit
Fireblade, doorschakelen naar z'n 2 en voor je het weet zit je op de 140. Bandit, doorschakelen naar z'n 35435 en nog rijd je niet 140. Hoewel de windruis om je helm en het gegil uit het motorblok doen voordoen alsof je toch minstens 280 rijdt
KickeH fireblade
En gelijk een goede ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu weet je tenminste ook een keer wat een niet geknepen moter doet
Bedoel je niet 240?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
En verder heb ik een leuke dag gehad uiteraard, mede mogelijk gemaakt door Raus & Mercy![]()
Restecp voor die FirebladeHeb er ook even op mogen rijden, teffuszooi zeg als je dan weer terugstapt op die bandit
Fireblade, doorschakelen naar z'n 2 en voor je het weet zit je op de 140.
Moet hier wel even bij melden dat het mede komt door mijn geringe supersport ervaring. Ben die bandit zo gewend, dat als ik op een supersport zit dat ik dan zo anders moet rijden en de houding ook zo verschilt. Ik ben een duidelijke kilometerteller gewend die ook nog eens meedraait met het stuur en bijna recht voor me zit. Terwijl je bij die fireblade echt omlaag moet kijken om de snelheid te zien, en bovendien zijn de getalletjes ook nog veel kleiner (wat wil je anders als die teller tot 300 moet gaan, dan moeten de cijfers wat dichter op elkaar geplet wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nu weet je tenminste ook een keer wat een niet geknepen moter doet
Net gemaild voor een kleine rakkertquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wij hebben haar via de Dierenambulancemet gezondheids verklaring
![]()
Hoe laat zal ik morgen bij jou zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En gelijk een goede ook.![]()
![]()
Hij deed het dus beter dan de voorzitter van de FireBlade club.![]()
![]()
Vind het wel heel wat dat mercy het aandurft om z'n motor aan een 25KW n00b proquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En gelijk een goede ook.![]()
![]()
Hij deed het dus beter dan de voorzitter van de FireBlade club.![]()
![]()
Nee, 280. Daarvoor gekozen omdat dat 2x140 isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bedoel je niet 240?
Bij mij 1: exact 100 maximaal.. en dan klimt ie ook nog wel goed in z'n 2 naar 140
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Net gemaild voor een kleine rakkertDeze of alle twee
![]()
[afbeelding]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat lief!quote:
De run van de Beemer vorig jaar was ook leuk, dat ding schudde en trilde echt alle kanten op die bank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:50 schreef Makster het volgende:
MAar na 2 uur is je motor wel aardig koud, zetten ze hem erop en trekken ze hem vol open, ik zou er geen fan van zijn![]()
Zelfde had ik toen ook bij MotorXtra, ook gelijk op de bank maar toen had ik er net een uur rijden opzitten.
Oh moet dat altijd danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan..... Zo leer je het dus.
Had ik jou niet verteld eerst even het aangrijpingspunt van de koppeling op te zoeken in stilstand?![]()
Dat doe ik echt niet bij een onbekende auto hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zelfs bij een onbekende auto ofzo doe je dat, dus ik vraag me af waar yup mee bezig was. Wilde zichzelf zeker doodrijden![]()
![]()
Zit dat wel lekker, een rugtas over je rugprotector heenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat lief!![]()
![]()
![]()
Ik heb vanmiddag even een Alpinestars rugtas op de kop getikt.. matched mooi met mijn combi en moto![]()
Voor 29,95 euri, voor dat geld kun je niet eens een mooie 'normale' tas krijgen![]()
[afbeelding]
Had hem van tevoren al warm gedraaid temp was 95 gradenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk als je er over nadenkt, op zo een bank trekken ze hem vol open, bij iedereen maar laten ze hem dan eerst ook ff warm lopen
Die protector kun je er niet uithalen.. maar de tas kan er wel overheen, das niet zo'n probleemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit dat wel lekker, een rugtas over je rugprotector heenOf kan je die rugprotector er makkelijk uithalen (zonder een lege balzak op je rug over te houden waardoor je voor aap loopt
)
Voor aap staan? Nee man ik ben hardstikke coolquote:
Idd jammer dat je geen filmpie van de CR hebtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De run van de Beemer vorig jaar was ook leuk, dat ding schudde en trilde echt alle kanten op die bank.
En ze hadden voor het kantelen van de Boxer nog even een paar extra spanbanden gezet, want het was wel eens voorgekomen dat zo'n Boxer tijdens een run van de bank af wandelde.![]()
Dan heb ik het nog niet eens over de vlammen en knallen uit de uitlaat.![]()
Bij de CR dit jaar was het ook machtigjammer dat ik daar geen flimpje van heb.
Daar zag je tenminste ook wat gebeuren, leek gewoon wel te wheelien..bij vol gas ook diep aan de achterkant de veren in.En dan dat geluid, 2 takt is gewoon echt racy.
Nu net pas dat filmpje gekeken van de run.
Ralf zijn motor staat daar gewoon als een blok graniet op die bank.![]()
![]()
Alleen aan het geluid kan je merken dat er gas gegeven wordt, maar ze hadden dat er net zo goed digitaal onder kunnen zetten..boven de 5.000 toeren lijkt het door de 2 cylinder brom trouwens niet eens te gaan.![]()
Wat er dan uit komt is natuurlijk wel gewoon meer dan geweldig.![]()
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef RB het volgende:
[..]
Had hem van tevoren al warm gedraaid temp was 95 graden![]()
En waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef Makster het volgende:
Zit nu te kijken naar RTL4, iets met Ron Brandsteder en gaylords die aan het dansen zijn.
Wat een crap![]()
1 uur ofzo?quote:
beide doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
ik had ook 3x duidelijk gezegd dat je er voorzichtig mee moest doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Vind het wel heel wat dat mercy het aandurft om z'n motor aan een 25KW n00b pro(
) te lenen die zijn eigen bandit als oud vuil en ragbike behandelt
![]()
[..]
Nee, 280. Daarvoor gekozen omdat dat 2x140 is
Zelfde redenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En waarom kijk je dan?![]()
Jim gaat er vast mee gepest worden op school zei ik gelijk.
Normaal kijk ik natuurlijk niet naar dat programma's, maar ik wordt de hele tijd door iemand geroepen dat het volgende paar begint.![]()
![]()
Mooie tijd, moet eerst thuis wat sleutelen en bij elkaar rapenquote:1 uur ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
beide doenals ze alleen zijn gaan ze zich vervelen en dingen in je huis slopen om jouw aandacht te trekken
en als ze samen zijn slopen ze alleen elkaar maar
![]()
wij hadden eerst alleen Kim en die ging de bank mollen uit verveling en sinds Loes erbij is word er helemaal niets vernield![]()
al lag er wel een plant neer toen we thuis kwamen na ons ritje![]()
[..]
![]()
[afbeelding]
De chef van mijn werke paste enkele weken geleden op de goudvis en de kater van zijn broer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
al lag er wel een plant neer toen we thuis kwamen na ons ritje![]()
Ik ben je EEUWIG dankbaar voor dit verhaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kan het niet aanzien, als je deze twee ziet, wil je ze toch ook allebei?![]()
Maar het is best aan te raden om er twee te nemen. Soms heb ik ook wel spijt dat we niet twee kleine raggertjes hebben genomen. Maar ja we hadden al een andere lieve bolle poes, dus dan wordt het hier ook vrij vol ineens.
Het leuke aan 2 is sowieso dat ze dan niet zo alleen zijn.Dit heeft als groot voordeel dat je minder risico loopt op vernieling (uit verveling).
Het nadeel kan zijn dat ze samenspannen en dan nog wat vernielen, maar meestal gebeurt dit alleen in het heetst van de strijd als ze elkaar achterna zitten. De schade is dan heel beperkt.
Maar het is ook heel leuk om 2 leeftijdsgenootjes bij elkaar te hebben. Bij onze poezen is het leeftijdsverschil nogal groot. De oudere wil eigenlijk zo veel mogelijk slapen en de kleine zo veel mogelijk spelen.
![]()
YESquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben je EEUWIG dankbaar voor dit verhaal![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk wil mijn vriendin er dus ook 2 omdat ze bang is dat kleine iets gaan slopen en zo de kans kleiner is dat ze dingen slopen. Dus is ze nu ook over de brug![]()
![]()
2 katties voor mij![]()
zijn beide dames dus die naam is perfect gekozenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Zelfde reden![]()
[..]
Mooie tijd, moet eerst thuis wat sleutelen en bij elkaar rapen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Katten zijn relaxed! Heb ze al heel mijn leven om me heen en mis dat nu best erg![]()
Mijn vriendin heet trouwens KimLeuke naam dus, maar LOES
Dat is een pottenaam man
![]()
quote:
Then we have a datequote:Mooie tijd, moet eerst thuis wat sleutelen en bij elkaar rapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben je EEUWIG dankbaar voor dit verhaal![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk wil mijn vriendin er dus ook 2 omdat ze bang is dat kleine iets gaan slopen en zo de kans kleiner is dat ze dingen slopen. Dus is ze nu ook over de brug![]()
![]()
2 katties voor mij![]()
quote:
Daarom moest ik ook best hard lachenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zijn beide dames dus die naam is perfect gekozen![]()
Ach als ik morgen maar weer voetbal mag kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist het.
Had niet moeten verklappen dat ik ook moet.![]()
![]()
Uhhhuh uuuhuh, leuk programma, nietquote:Alleen die Russische danseres, leftjana ofzo..![]()
Klinkt goedquote:Then we have a datevoor aardverschuivende sleutelwerkzaamheden.
En dan ga jij daarna snel je KLX in Dordt pimpen met een braking.![]()
Godver, heb je weer ruzie gehad en mag je voor de dertigste keer je tanden bij elkaar rapen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooie tijd, moet eerst thuis wat sleutelen en bij elkaar rapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het nadeel kan zijn dat ze samenspannen en dan nog wat vernielen,
FS gelijk licht jaloers: ja vind jet gek, die is professionele danseres dat ze zo strak is.quote:
The day has finally come for glory.quote:Klinkt goed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Godver, heb je weer ruzie gehad en mag je voor de dertigste keer je tanden bij elkaar rapen?![]()
[..]![]()
Katten rox0r, mensen met katten rox0r ook
Want dan kan ik er van profiteren zonder met de kattenbakellende te zitten
Zouden Raus en Mercy nu eindelijk doorhebben waarom ik met ze meet?
Wie haalt er nou in godsnaam zijn banden in Brabant als ie in Amsterdam woont![]()
Kattebeesten zijn da bomb nooohhhhhquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Godver, heb je weer ruzie gehad en mag je voor de dertigste keer je tanden bij elkaar rapen?![]()
[..]![]()
Katten rox0r, mensen met katten rox0r ook
Want dan kan ik er van profiteren zonder met de kattenbakellende te zitten
Zouden Raus en Mercy nu eindelijk doorhebben waarom ik met ze meet?
Wie haalt er nou in godsnaam zijn banden in Brabant als ie in Amsterdam woont![]()
Yups sir, glory for realquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
FS gelijk licht jaloers: ja vind jet gek, die is professionele danseres dat ze zo strak is.![]()
![]()
[..]
The day has finally come for glory.![]()
![]()
Behalve dan dat je alles heb lopen schuren verder.![]()
Maar ja dan heb je het tenminste weer compleet in eigen hand met dat .. euh epoxy gedoe.
Ik laat je wel even alleen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
Kan ik ook gelijk ff met mijn leuter over de CR glijden morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: als je onderweg nou goed om je heen kijkt onderweg vindt je misschien die oude plaat wel.![]()
Ik zag bij je pics vandaag van de KLX spulletjes nog een groen kratje staan.
Neem je die ook mee?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik laat je wel even alleen.Dat stel ik op prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal is kijken hoeveel er nog in het kratje zitten, kan best mee. Moet alleen nog wel naar huis rijden en niks verneuken met sleutelenquote:edit: als je onderweg nou goed om je heen kijkt onderweg vindt je misschien die oude plaat wel.![]()
Ik zag bij je pics vandaag van de KLX spulletjes nog een groen kratje staan.
Neem je die ook mee?![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Die hardquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ga films kijken.. komt genoeg op tv vanaaf
quote:
Ik heb anders 3 collega's die hun kat in een reeds draaiende droger hadden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben de was in de droger aan het doen en had geen zin om de wasmand te pakken dus moet een paar keer lopen. Kom ik terug, vind ik ineens een kat in de droger (nog net niet aangezet). Denk je dat het die kleine is, is het gewoon Kim.![]()
Leuk hoor katten.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een klein slimmigheidje zie ik ineens een hele pagina vol verschijnen.
![]()
http://www.diff.ru:8000/
Geen KLX helaas, wel KLR en dat is in ieder geval al 90% hetzelfde qua motorblok, carburateur en nog wat andere dingen.Alleen Ralf moet ze even vertalen vanuit het Duits.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben de was in de droger aan het doen en had geen zin om de wasmand te pakken dus moet een paar keer lopen. Kom ik terug, vind ik ineens een kat in de droger (nog net niet aangezet). Denk je dat het die kleine is, is het gewoon Kim.![]()
Leuk hoor katten.![]()
![]()
![]()
Martie ook. Dan hoor je boink-boink-boink. Oh het poezebeest zit weer in de droger.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb anders 3 collega's die hun kat in een reeds draaiende droger hadden.![]()
quote:
Daar kwamen ze pas iets later achter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Martie ook. Dan hoor je boink-boink-boink. Oh het poezebeest zit weer in de droger.![]()
![]()
3 kb/secquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Zijn ook maar een paar pagina's op een oertrage server.![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
Daar kwamen ze pas iets later achter.![]()
Nog wel op tijd hoor.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef yup het volgende:
ALLE MOTOREN MOETEN AUTOMAAT + ABS HEBBEN ZOU VEEL VEILIGER OP DE WEG WORDEN
Nu nog wachten op de eerste molotov door me raam
Waarom zijn auto's handgeschakeld?
OMFGquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk hoor katten.![]()
![]()
![]()
Laat het geen impulsaankoop als de CR worden Makster. Neem ff de tijd andersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:42 schreef Makster het volgende:
NEEEEEEE, hoor net dat er al een van de kleine katjes foetsie isNaja eentje is ook leuk toch
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef yup het volgende:
ALLE MOTOREN MOETEN AUTOMAAT + ABS HEBBEN ZOU VEEL VEILIGER OP DE WEG WORDEN
Nu nog wachten op de eerste molotov door me raam
Waarom zijn auto's handgeschakeld?
Impulsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat het geen impulsaankoop als de CR worden Makster. Neem ff de tijd anders
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Flikker op met je auto topics.
![]()
Ik las vandaag ook over een vrouwtje op M-F.
Ze was met haar BMW gevallen in de regen, en de volgende motor moest ABS hebben.
Ga dan gewoon niet rijden muts als je niet kan remmen.![]()
Ik ben ook wel eens over de kop gegaan, maar dat was gewoon bij droog weer.
Bij regen moet je wel wat reserve overhouden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Flikker op met je auto topics.
![]()
Ik las vandaag ook over een vrouwtje op M-F.
Ze was met haar BMW gevallen in de regen, en de volgende motor moest ABS hebben.
Ga dan gewoon niet rijden muts als je niet kan remmen.![]()
Ik ben ook wel eens over de kop gegaan, maar dat was gewoon bij droog weer.
Bij regen moet je wel wat reserve overhouden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
En die CR ook niet, daar kwijl ik al van sinds ik mezelf kan rukken (een maand of 5 dus)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit dat nou op MF Pep? Mag je er nooit meer op of? [afbeelding]
Picture 3.5 uur slapen in 2 dagen, nog maar 400 kilometer met een motor gereden, de eerste werkdag bij een nieuwe werkgever, een onbekende autoweg vol met vrachtwagens en een supersport motor achter je die aan het pushen is dat je harder door de file moet rijden, en jij steeds borden mist welke afslag je moet nemen.quote:
Nee, alleen mensen met een normale posthistoriequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Unbannend in 5 minuten. Ik had een mailtje beantwoord van de banenman.
Doet die echt iedereen persoonlijk mailen die een ban krijgt?![]()
![]()
quote:nog maar 400 kilometer met een motor gereden
Ik zie nu wel dat hij mijn ondertitel aangepast heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit dat nou op MF Pep? Mag je er nooit meer op of? [afbeelding]
Direct de eerste keer welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Nee, alleen mensen met een normale posthistorieMij mailden ze destijds niet meer terug
Heb ze ooit nog gemailed volgens mij en kreeg toen antwoord. En daarna nooit weer, van dat irritante gedoe wat je eigenlijk veel tegenkomt bij websites en bedrijven. Nooit meer teruggemailed worden, reteirritantquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
Direct de eerste keer welof gelijk al niet.
![]()
![]()
Ik zei al dat dit wel wat vreemd was na ruim 2 jaar, en zonder waarschuwing wat dan ook.![]()
Wel raar van die ondertitel.![]()
Wat had je gedaan danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Direct de eerste keer welof gelijk al niet.
![]()
![]()
Ik zei al dat dit wel wat vreemd was na ruim 2 jaar, en zonder waarschuwing wat dan ook.![]()
Wel raar van die ondertitel.![]()
Verstand komt met de jarenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:Die KLX ziet er beter uit dan ik in gedachte had.
![]()
Blijft de verkeerde motor maargoed ...
Komt er nog een verassing in de vorm van een Supersport of Toermotort nu die CR weggaat
![]()
Dat zie je toch vanzelf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Makster het volgende:
Owja welk nummer was het ook alweer pep
Snel weg de 3e rotonde rechts, dan links en dan na het bushokkiemaar uhh welk nummer ook alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, dit zijn op zich vrijwilligers, en ze krijgen vast al genoeg post van jonge gassie'[s die ze helemaal niet kunnen uitstaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Heb ze ooit nog gemailed volgens mij en kreeg toen antwoord. En daarna nooit weer, van dat irritante gedoe wat je eigenlijk veel tegenkomt bij websites en bedrijven. Nooit meer teruggemailed worden, reteirritant![]()
quote:Zouden ze me nu alsnog bannen als ze erachter kwamen dat ik het ben?quote:http://www.motor-forum.nl/forum/topic/108265Die KLX ziet er beter uit dan ik in gedachte had.
![]()
![]()
quote:Blijft de verkeerde motor maargoed ...Komt er nog een verassing in de vorm van een Supersport of Toermotort nu die CR weggaat
![]()
![]()
Ik vond die streetfighter wel wat op basis van de Z1100 en Zephyr 1100 blok.![]()
![]()
Geen pics gezien, dus misschien is het wel gewoon niks.![]()
Maar eerst even de komende tijd afwachten, ik ga wel met de KLX aan de gang.
Zou de naven het liefste maandag al verzenden voor kleinere wielen, maar laat ik eerst eens de technische kant in orde maken qua bijgeluiden van het motorblok.
Als dat verholpen blijkt zonder dat het blok gereviseerd behoeft te worden dan kunnen we de rest uitvoeren.![]()
Er is overigens op dit moment geen sport of toermotor die mij normaliter nog warm krijgt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat had je gedaan danIk heb er pas ook verzoekt serieus zijn muil te houden. Dat mag dus wel blijkbaar
Lah maar.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
@Hiesjam, ze vinden op M-F dat je vergeet op te schakelen bij die burn.![]()
![]()
Waar heb je die zooi nu weer gepostquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nieuw speelgoed, in cross/SM.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:28 schreef worldpimber het volgende:
Waar heb je die zooi nu weer gepostNiet in Voorne Putten iig
Polosport raceoverall, 159 euro of bij MotoZoom uit de weekaanbieding iets dergelijks voor 199 euro.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:28 schreef worldpimber het volgende:
En voor Hicham wordt het ook wel tijd voor een leuker apepakkie.Dit pak mag je alleen uuhhh... als het sneeuwt aantrekken ofzo
![]()
Neuh in Vraag en aanbod waar weer eens iemand ging janken en een topci ging verneukenquote:
Uhhm, nee en dat weet jij omdatquote:wist je dat die RG-800 nog nooit een vriendin heeft gehad?![]()
quote:
Kan me niet herinneren momenteel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:30 schreef Makster het volgende:
Neuh in Vraag en aanbod waar weer eens iemand ging janken en een topci ging verneuken
Daar hadden we het een half jaar geleden over de mail.quote:Uhhm, nee en dat weet jij omdat![]()
quote:snap je..met pijpen werken, pijpen[/sub]
Kan het niet vinden, doe eens een linkje waar die professionals oordelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuw speelgoed, in cross/SM.
Af en toe he, dat niveau van jou ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:30 schreef Makster het volgende:
hij kan natuurlijk ook zelf prima pijpen, snap je..met pijpen werken, pijpen
![]()
Ze bedoelen gewoon hoge schoenen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:34 schreef yup het volgende:
Hey fappers ik heb schoenen nodig met hielbescherming ofzo voor lessen.
Iemand goedkoop adres ?
Ow ja, het bestand is binnen, eens even kijken of die ook uitpakt.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
Daar hadden we het een half jaar geleden over de mail.
Dat hij wel geweldige dingen met motoren kon, maar compleet waardeloos was met vrouwen.
Dat zou toch ook wel een keer leuk zijn .. voor de eerste keer.![]()
[..]
Daar' is tie weer.
![]()
![]()
![]()
Mooi heh, hou het leven simpel dan komt alllleeeessscccchhh goetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:37 schreef worldpimber het volgende:
Af en toe he, dat niveau van jou ...![]()
Ik weet dat motorzaken die dingen hebben maar ga geen 100+ euro's neertellen ervoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, doe eens een linkje waar die professionals oordelen
[..]
Af en toe he, dat niveau van jou ...![]()
[..]
Ze bedoelen gewoon hoge schoenen?
Bristol -> 40 euro voor nep timberlands![]()
![]()
Duurt hier nog 5:45 uur voordat het binnen isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ja, het bestand is binnen, eens even kijken of die ook uitpakt.
Bij 14.9 Mb gaf hij aan klaar te zijn, en toen het downen begon zou het 89.5 Mb moeten zijn.![]()
Had er eigenlijk achter moeten staanvoor het beste resultaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat het geluid op het filmpje niet mooit uitkomtVolgend jaar beter
![]()
Het is maar wat je zelf wil. Eenmaal iets duur gekocht waarvan je weet dat de kwaliteit goed zit dan ben je er na een jaar nog tevreden mee en nog goedkoper uit ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:44 schreef yup het volgende:
[..]
Ik weet dat motorzaken die dingen hebben maar ga geen 100+ euro's neertellen ervoor
Max is 50 euro punt uit. Die lessen zelf zijn duur genoeg
Alleen Live krijg je de beste resultatenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef RB het volgende:
[..]
Had er eigenlijk achter moeten staanvoor het beste resultaat![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen Live krijg je de beste resultaten
Hmmm ik zal effe moeten kijken, vraag maandag wel wat voor schoenen die man precies wilt heb hier nog schoenen met stalen neus e.d.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is maar wat je zelf wil. Eenmaal iets duur gekocht waarvan je weet dat de kwaliteit goed zit dan ben je er na een jaar nog tevreden mee en nog goedkoper uit ook.Die schoenen die ik bij de Bristol heb gehaald waren na wat regen soppen geblazen, na een tijdje waren de zolen doorgesleten en de schoen min of meer totaal kapot.
En toen had ik met de huurmotor de zijkanten nog helemaal kapot geredenMaaaaarrrrr destijds mocht ik er wel mee lessen
![]()
Nu heb ik maar gewoon waterdichte sterke schoenen gekocht
Oh, en die schoenen waren zo slap dat ik na een aanvaring op de motor met een uuhhm.. paaltje
ofzo nu nog steeds niet op me voet kan zitten.
Ik ga midden in mijn eerste donut (die ik niet eens had geplanned van te vorenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
[afbeelding]
Mogguhquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]Eerst wil je een hond en nu ineens 2 katten?
Snappiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
HEb heel mijn leven katten gehad en mijn eigen kattebeest meegenomen naar hier van mijn ouderlijk huis. Alleen heb ik haar terug gebracht omdat ik het niet eerlijk vond haar om hier te ijn terwijl ze thuis gewend was. Ben nu dus al 2 maanden opzoek naar een andere, alleen mijn girl werkte wat tegen maar die is nu ook omNiks geen impuls dus
![]()
En die CR ook niet, daar kwijl ik al van sinds ik mezelf kan rukken (een maand of 5 dus)
Snap hem wel maar ik snap niet dat je zo vol blijft houden dat een hond niet kan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Mogguh
Nee, nee een hond wil ik heel graag hebben maar dat werkt gewoon niet voor mij (ons). Daarom zijn we ook altijd blijven kijken naar kattebeesten.
Daar heb je een punt, uiteraard moet ik mezelf ook aan gaan passen met een hond. Dat is niet zo het probleem, maar stel het zou niet werken dan vind ik dat dubbel sneu. Voor mezelf vind ik het kut maar nog erger voor die hondquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Snap hem wel maar ik snap niet dat je zo vol blijft houden dat een hond niet kan.
Zijn zoveel mensen met honden in allerlei verschillende omstandigheden. Wel ben ik het met je eens dat het gewoon meer werk is en je toch op eea manier je leven iets aan moet passen aan de hond. Het zijn net kleine kinderen.
Als je twijfelt moet je het niet doen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, uiteraard moet ik mezelf ook aan gaan passen met een hond. Dat is niet zo het probleem, maar stel het zou niet werken dan vind ik dat dubbel sneu. Voor mezelf vind ik het kut maar nog erger voor die hond
NEe wil ik zo een beesie dan moet ik er echt 120% achter staan en zeker weten dat het werkt. Bovendien (heb ik ergens gelezen) kan je beter een pup aanschaffen in de vakantie zodat je hem volle aandacht kan geven bij de opvoeding.
Misschien eerst is ff mijn vriendin der rooster afwachten, kijken of er wat ruimte in de planning zit![]()
Damnit Lars, je laat me weer twijfelen
Doe's ff normaal jij, dan doe je al gek genoegquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
morgen naar de Ring.....en dan ben je tegen het zieke aan
poepverkouden, keel verrot, hoofdpijn
vandaag maar wat uitrusten en hopen dat het morgen iets beter is.
Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen, ik vond hem meesterlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 07:43 schreef hicham het volgende:
Volgende bandenwissel misschien wel kijken of het me lukt om op te schakelen![]()
![]()
is tot nu toe de mooiste Burnout die een FOK-MC'er heeft gemaakt voor de cameraquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen, ik vond hem meesterlijk.![]()
![]()
Verder heb ik meer verstand van donuts die je kunt eten.![]()
Teveel gezopen gisteren?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag maar wat uitrusten en hopen dat het morgen iets beter is.
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
is tot nu toe de mooiste Burnout die een FOK-MC'er heeft gemaakt voor de camera![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
Mark: (voor als jij wel terugleest.)
Stafford, teefje met alle papieren en geent:
[afbeelding]
Lijkt er alleen niet zoveel zin in te hebben qua poseren.
Bouwjaar 12-1-2005
En de volgende:
Witte stafford?: ? (lijkt een beetje veel op die van ons)
[afbeelding]
Ook weer met papieren enzo.
Deze mensen herplaatsen Staffords: Klik!Je komt de meest vreemd dingen tegen:
Bullterrier van 4, reutje.
[afbeelding]
2 Amerikaanse bulldoggen, bouwjaar 2003:
[afbeelding]
En eentje van 17 maanden:
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen, ik vond hem meesterlijk.![]()
![]()
Verder heb ik meer verstand van donuts die je kunt eten.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is tot nu toe de mooiste Burnout die een FOK-MC'er heeft gemaakt voor de camera![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is.![]()
En waarschijnlijk ook van alle leden die hier ooit gepost hebben.
En dan ook nog van alle burns buiten de camera om.
Ongenuanceerde postquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind het maar errug lelijke dingen
![]()
ik denk dat ie aan zijn schoonmoeder dachtquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
En de donuts die bedoelt zijn om te eten mag jij allemaal hebben pepijnWeet echt niet wat ik heb de laatste dagen. Fucking honger, maar als ik eten voor me heb krijg ik geen hap naar binnen
Pas laat op de avond krijg ik zin om te eten
Teveel simpele maaltijden gegeten de laatste dagen?
![]()
[..]
Ongenuanceerde postMaar Lars kan wel tegen een stootje
Vind het ook niet echt mooie beestenDie tweede ziet er nog een beetje liev uit
Denk dat je als baasje die lelijke kop niet eens meer ziet
De vraag is waar ie met z'n gedachten was toen ie zo'n beest kocht![]()
Aaaaah Hicham is flieftquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
En de donuts die bedoelt zijn om te eten mag jij allemaal hebben pepijnWeet echt niet wat ik heb de laatste dagen. Fucking honger, maar als ik eten voor me heb krijg ik geen hap naar binnen
![]()
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, dit is wat Mark leuk vindt voor zover ik weet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het maar errug lelijke dingen
![]()
Het probleem van dit soort honden zit vaak niet in de hond of de baas maar in de mensen die dit denken.quote:
ik heb altijd het idee bij die honden dat de eigenaar iets te kompenseren heeft![]()
Als dat zo was, dan wist ik tenminste dat het daaraan lagquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
No offence maar diezelfde mening hebben veel mensen ook over eigenaren van een blade.![]()
is gewoon een kwestie van smaak hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, dit is wat Mark leuk vindt voor zover ik weet.
[..]
Het probleem van dit soort honden zit vaak niet in de hond of de baas maar in de mensen die dit denken.![]()
No offence maar diezelfde mening hebben veel mensen ook over eigenaren van een blade.![]()
Je vindt ze mooi of niet, feit blijft dat het bij een degelijke opvoeding schatten van beesten zijn die enorm goed kunnen luisteren.Het is weer eens wat anders dan een herder, retriever of labrador.
Ik heb er twee, een knappe en een lelijke.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat ie aan zijn schoonmoeder dacht![]()
![]()
I know maar je begint zelf over compenseren etc.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is gewoon een kwestie van smaak hoor![]()
Lichaam en geest zijn niet meer 1 door zondige daden zoals lawaai ondermeer overlast, en burns maken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
![]()
Kan toch heel gevoelig liggen bij hondenbaasjes, je kraakt wel hun lief af.quote:Ongenuanceerde postMaar Lars kan wel tegen een stootje
arm jochiequote:Op zondag 28 augustus 2005 11:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb er twee, een knappe en een lelijke.
Die mensen die er zo reageren hebben idd die compensatiedrang, mij zal het echt aan m'n reet roesten wat iemand van mijn hond vind.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
Kan toch heel gevoelig liggen bij hondenbaasjes, je kraakt wel hun lief af.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lichaam en geest zijn niet meer 1 door zondige daden zoals lawaai ondermeer overlast, en burns maken.![]()
Het lichaam zit in een soort van ramadan, terwijl de geest bewust is dat het daar nu niet de tijd voor is.
Om het fysieke en het geestelijke te verenigen dient u nog louter rein van hart te handelen, en u ook zo te gedragen naar anderen.
Dus geen zwarte motorkleding meer, en vooral geen donkere vizieren meer dragen waardoor u medelanders angst inboezemt.
Anders zal u tot in lengte van dagen achtervolgt worden door verdeeldheid van lichaam en geest.![]()
quote:[..]
Edit: deze deelpost kwam met 10 minuten vertraging, want ik kreeg ineens spontaan een bloedneus.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef hicham het volgende:
Youssef is trouwens naar een ZX6R meeting, wat stellen jullie voor bij thuiskomt?
Nekschot of ophangen
Volgens mij heeft ie het gister wel even gemeldt hier, maar wij hadden hem (nog) geen toestemming gegevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft geen toestemming gevraagt, dus dat het dan een straf tot gevolg heeft is zeker.
![]()
Fok MC! tribunaal zal opgeroepen moeten worden om deze delinquent een eerlijke maar strenge strafvervolging op te leggen.![]()
Mja, hoef niet perse, het is vrij normaal om voor je lief op te komen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:05 schreef hollander172 het volgende:
Die mensen die er zo reageren hebben idd die compensatiedrang, mij zal het echt aan m'n reet roesten wat iemand van mijn hond vind.Het is mijn "kindje".
![]()
Ik ga het misschien ook wel doen voor derden, 10 euro per wiel ofzo, Fok! MC'ers krijgen kortingquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
60 euro voor banden omleggen
Die's ff genaaid, slim dat ie even de prijs overlegt voordat hij het laat doen door die gast
een blade is natuurlijk niet zo extreem als een Kawa hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het gister wel even gemeldt hier, maar wij hadden hem (nog) geen toestemming gegevenOverigens had youssef het daar ook nog over, wat hij en ik op lage snelheden doen in de stad (als debielen optrekken enzo
) doen hun op de snelweg omdat ze daar ook nog genoeg vermogen en snelheid over hebben zonder die 25KW begrenzing
Vraag me af of Youssef ze wel kan bijhouden
Zei die n.a.v mijn verhaal over de fireblade
Ik ga ff kijken of ik nog wat nuttigs kan doen, had de motor buiten al van de hoes ontdaan en ergens anders geparkeerd. Maar er komen enge wolken aan dus dat zel even moeten wachtenFok begint ook traag te worden
Previewen van een post kost nu te veel moeite en dat weerhoudt me van mooie (smileytechnisch gezien) posts te maken
![]()
Die is inderdaad een stuk feller maar dat zijn vrouwen over het algemeen wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
Mja, hoef niet perse, het is vrij normaal om voor je lief op te komen.![]()
Laat je vriendin even reageren bijvoorbeeld.![]()
Vrouwen kunnen wat feller zijn.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die is inderdaad een stuk feller maar dat zijn vrouwen over het algemeen wel.
De opmerking van Martie is goed genoeg voor minimaal een blauw oog.![]()
Kom niet aan d'r schatje hoor.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft geen toestemming gevraagd, dus dat het dan een straf tot gevolg heeft is zeker.
![]()
Fok MC! tribunaal zal opgeroepen moeten worden om deze delinquent een eerlijke maar strenge strafvervolging op te leggen.![]()
Damn, belt er net eindelijk iemand voor de KLX, terwijl ik gisteren besloten heb om hem te houden.![]()
Is idd erg lastig downloaden daarquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:59 schreef RB het volgende:
@ Makster
Wat is dat voor een brakke file van die klx/klr![]()
Krijg maar 14mb binnen en klaar is tie![]()
![]()
En ik ga toch echt niet een heel manual van 89mb gezipt vertalen in het duits![]()
![]()
![]()
Heb ik , maar dan nog kapt hij er afentoe mee zit nu op 42%quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Is idd erg lastig downloaden daar
bij mij kapt ie er mee na 20 MB![]()
je hebt echt een download manager nodig hierbij
Shit, dan heb ik voor niets je tweede versnelling gebruiktquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja @ Hicham heb het even getest voor je en hij rijd ruim 140 in zijn 1![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:58 schreef hollander172 het volgende:
Fokken is zo echt niet te doen..........
Uhhmmm toch niks ergs ofzoquote:
Hij's ziekquote:
quote:
Ziek is kutquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij's ziek![]()
![]()
PoepzooiMorgen even kijken hoe het gaat anders vakantie 1 - 2 dagen uitstellen
[..]![]()
dacht weer even dat mercy zat te posen met loesje, die mormeltjes lijken ook allemaal op elkaar
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee dit is niet Loesje, heb nog niet echt een naam zat zelf te denken aan Fucky![]()
![]()
Met of zonder automaat?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:11 schreef yup het volgende:
IK WIL MOTORRIJDUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Zo dat is eruit
Ik opzich ook wel weer eensquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:11 schreef yup het volgende:
IK WIL MOTORRIJDUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Zo dat is eruit
Whats upquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Met of zonder automaat?ik pitten
![]()
kwakkie is een optiequote:Op zondag 28 augustus 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn vriendin is geen fan van Fucky![]()
Dan zat ik te denken ana Eppo, een kattennaam moet leuk zijn![]()
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm toch niks ergs ofzo
Wat wel leuk is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een schat !!!![]()
![]()
Hahahahahhahahahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]Jullie zijn echt geweldig gestoord
![]()
![]()
Leuke foto's, en die tanden die daar op de grond liggen, wie moest die rapen?
Hier speel ik de hoofdrol in een film![]()
Die foto, schitterend ge soeptquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |