quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn jullie nog naar Ten Kate geweest?
.MOVquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef RB het volgende:
Op de testbank![]()
http://dl3.rapidshare.de/files/4427377/60867998/PICT0011.MOV
http://www.apple.com/quicktime/download/win.htmlquote:
Gaat snel hoor @ 180 aanslagen per minuut.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:02 schreef Makster het volgende:
@ Lars, damn woman wat type jij af en toe veel![]()
Netjes.. maar heb je hem ook af laten stellen? Of moest je daar wel voor betalen..?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
Nice.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
Dat is uiteraard apart, en doen ze zeker niet op zo'n dag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Netjes.. maar heb je hem ook af laten stellen? Of moest je daar wel voor betalen..?
Rond de 3000 toeren een dipje, na 8 weer. Neem aan die uitschieter aan het eind buiten je toerenbereik is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
oh okquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is uiteraard apart, en doen ze zeker niet op zo'n dag.
Valt me nog mee dat die fuel level erop staat.
Bij mij hadden ze op zo'n dag dat ding niet bij zich.. zelfs geen toerenindicatie.![]()
En afstellen duurt wel 2-3 of meer ritjes + een boel geld bij injectie, en bij een meercylinder carb fiets jas je de carb er ook niet zo vanaf..![]()
Afstellen deden ze niet ging puur om vermogenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Netjes.. maar heb je hem ook af laten stellen? Of moest je daar wel voor betalen..?
Klopt heb hem bij de eerste beurt rijker laten zetten tussen de 5 en 8 nu zijn de trillingen wat minderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rond de 3000 toeren een dipje, na 8 weer. Neem aan die uitschieter aan het eind buiten je toerenbereik is?
Overall iets te rijk, valt dus nog wel een pk'tje uit te peuteren zo te zien?
Zorgt idd bij minder verbruik voor meer vermogen/koppel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
oh ok![]()
Krijg je wel meer pk winst + dat ie zuiniger wordt (toch?)
Hij heeft iets te weinig mengsmering bijgevoegd dus iets teveel benzine.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef hollander172 het volgende:
Rond de 3000 toeren een dipje, na 8 weer. Neem aan die uitschieter aan het eind buiten je toerenbereik is?
Overall iets te rijk, valt dus nog wel een pk'tje uit te peuteren zo te zien?
oh.. maar is die roze horizontale lijn niet het optimale? Daar zit ie toch aardig bij uit de buurt..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zorgt idd bij minder verbruik voor meer vermogen/koppel.
Zo te zien is er voor Ralf niet heel veel meer te winnen.![]()
En dat met een orginele fiets met andere uitlatenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zorgt idd bij minder verbruik voor meer vermogen/koppel.
Zo te zien is er voor Ralf niet heel veel meer te winnen.![]()
Hij zit idd in de buurt maar het kan altijd beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
oh.. maar is die roze horizontale lijn niet het optimale? Daar zit ie toch aardig bij uit de buurt..![]()
Qua afstelling heb jij ook altijd geluk met je motoren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef RB het volgende:
En dat met een orginele fiets met andere uitlaten![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qua afstelling heb jij ook altijd geluk met je motoren.![]()
Met een Fireblade moet je dan wel meer schakelen op de weg om bij en voor te blijven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef RB het volgende:
@ mercy
Run van een blade 131pk en 102 Nm koppel op achterwiel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |