Ik mis nog een Citroen BX, die hebben ook veel karakter heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:35 schreef hollander172 het volgende:
Eh nog wat anders grappigs, mijn vriendin had daar ook nog een sollicitatie. (wordt niks maar dat terzijde)
Wij zoeken naar het adres, eindelijk gevonden, k#t paaltjes........Omrijden en van de andere kant proberen in te rijden, nog 3 keer gestopt om nog een keer de weg te vragen, komen we daar aan, hele tuin vol auto's.
Okee verder zoeken, we zoeken een makelaar en geen autodealer.
Toch nog maar een keer gebeld, gevraagd naar het correcte huisnummer en we komen weer bij die "autotuin" aan. Was dus wel het goede adres en wat blijkt? Meneer spaart auto's als hobby.
Kort overzicht van het wagenpark:
Jaguar XJK
Opel speedster
Lotus esprit
TVR 350
Fiat coupeachtig iets
Alfa spider
Mercedes 600
BMW M5
Verder nog wat racewagens waar ik geen type van wist. (circuitwagens zonder kenteken)
De bovenstaande auto's hadden ook geen kenteken maar daar had ie al wat opgevonden, hij was in het bezit van een doos van dealerplaten.Nadat collega's een paar keer waren gepakt met die dingen had ie nu besloten het even een weekje rustig aan te doen.
Volgende aankoop had ie ook al in gedachten: moest een 360 spider worden wederom zonder kenteken.
Ook had ie nog wat 2 wielers staan, ducati's, een busa, GSXR1000, Z1000 etc. etc.
Helemaal "wheelcrazy" die gozer.
zie je wel dat je op leeftijd smaak begint te krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mis nog een Citroen BX, die hebben ook veel karakter heb ik gehoord.![]()
Maar ja we moeten dus accountant of makelaar worden. (beroepen met hoge verdiensten, weinig inzet)
Het tweede is wat haalbaarder.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:35 schreef hollander172 het volgende:
Helemaal "wheelcrazy" die gozer.
In dat illustere rijtje mis ik een BX, hoor er zoveel goede verhalen over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
zie je wel dat je op leeftijd smaak begint te krijgen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef worldpimber het volgende:
Moeder de gans weet het nou al over msn.
lees mijn 1e post eens goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef worldpimber het volgende:Wij
willen
films
foto's
en
verslagen
Rb komt later nog wel in de middag met een verslag neem ik aan![]()
![]()
Ik heb ook een nekschot gekregenquote:
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef worldpimber het volgende:
Eigen grond is idd tov![]()
Voor de nog luiere wammessen![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zie je wel dat je op leeftijd smaak begint te krijgen![]()
![]()
http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htmquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In dat illustere rijtje mis ik een BX, hoor er zoveel goede verhalen over.![]()
![]()
Waar kan ik eens ff die codecs shaffen voor het filmpje van Hiesjam?![]()
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm![]()
Misschien wel verstandig om die te conserveren voor later, het zal zeldzaam worden dat iemand die poepbak nog heeft over 10 jaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
zie je wel dat je op leeftijd smaak begint te krijgen![]()
![]()
Jaaaaaaa bijna.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:57 schreef worldpimber het volgende:
Werkt het nu wel Pepijn, heb namelijk ook vaker zwart beeldDaarom een hekel aan herinstallaties
[afbeelding]
Ik was al bezig voor je
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hebben al die auto's ook nog nut
?
Liever gewoon eentje kapot raggen en dan naar de volgende doorgaan
Oudjequote:
Daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:52 schreef hollander172 het volgende:
Oudjestond een tijd terug nog een topic over in SEX.
quote:
Ik ben perplex.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:59 schreef hollander172 het volgende:Dat ik er wel kom zal vast geen verrassing voor je zijn?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn jullie nog naar Ten Kate geweest?
.MOVquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef RB het volgende:
Op de testbank![]()
http://dl3.rapidshare.de/files/4427377/60867998/PICT0011.MOV
http://www.apple.com/quicktime/download/win.htmlquote:
Gaat snel hoor @ 180 aanslagen per minuut.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:02 schreef Makster het volgende:
@ Lars, damn woman wat type jij af en toe veel![]()
Netjes.. maar heb je hem ook af laten stellen? Of moest je daar wel voor betalen..?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
Nice.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
Dat is uiteraard apart, en doen ze zeker niet op zo'n dag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Netjes.. maar heb je hem ook af laten stellen? Of moest je daar wel voor betalen..?
Rond de 3000 toeren een dipje, na 8 weer. Neem aan die uitschieter aan het eind buiten je toerenbereik is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
oh okquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is uiteraard apart, en doen ze zeker niet op zo'n dag.
Valt me nog mee dat die fuel level erop staat.
Bij mij hadden ze op zo'n dag dat ding niet bij zich.. zelfs geen toerenindicatie.![]()
En afstellen duurt wel 2-3 of meer ritjes + een boel geld bij injectie, en bij een meercylinder carb fiets jas je de carb er ook niet zo vanaf..![]()
Afstellen deden ze niet ging puur om vermogenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Netjes.. maar heb je hem ook af laten stellen? Of moest je daar wel voor betalen..?
Klopt heb hem bij de eerste beurt rijker laten zetten tussen de 5 en 8 nu zijn de trillingen wat minderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rond de 3000 toeren een dipje, na 8 weer. Neem aan die uitschieter aan het eind buiten je toerenbereik is?
Overall iets te rijk, valt dus nog wel een pk'tje uit te peuteren zo te zien?
Zorgt idd bij minder verbruik voor meer vermogen/koppel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
oh ok![]()
Krijg je wel meer pk winst + dat ie zuiniger wordt (toch?)
Hij heeft iets te weinig mengsmering bijgevoegd dus iets teveel benzine.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef hollander172 het volgende:
Rond de 3000 toeren een dipje, na 8 weer. Neem aan die uitschieter aan het eind buiten je toerenbereik is?
Overall iets te rijk, valt dus nog wel een pk'tje uit te peuteren zo te zien?
oh.. maar is die roze horizontale lijn niet het optimale? Daar zit ie toch aardig bij uit de buurt..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zorgt idd bij minder verbruik voor meer vermogen/koppel.
Zo te zien is er voor Ralf niet heel veel meer te winnen.![]()
En dat met een orginele fiets met andere uitlatenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zorgt idd bij minder verbruik voor meer vermogen/koppel.
Zo te zien is er voor Ralf niet heel veel meer te winnen.![]()
Hij zit idd in de buurt maar het kan altijd beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
oh.. maar is die roze horizontale lijn niet het optimale? Daar zit ie toch aardig bij uit de buurt..![]()
Qua afstelling heb jij ook altijd geluk met je motoren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef RB het volgende:
En dat met een orginele fiets met andere uitlaten![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qua afstelling heb jij ook altijd geluk met je motoren.![]()
Met een Fireblade moet je dan wel meer schakelen op de weg om bij en voor te blijven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef RB het volgende:
@ mercy
Run van een blade 131pk en 102 Nm koppel op achterwiel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |