Ik heb anders 3 collega's die hun kat in een reeds draaiende droger hadden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben de was in de droger aan het doen en had geen zin om de wasmand te pakken dus moet een paar keer lopen. Kom ik terug, vind ik ineens een kat in de droger (nog net niet aangezet). Denk je dat het die kleine is, is het gewoon Kim.![]()
Leuk hoor katten.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een klein slimmigheidje zie ik ineens een hele pagina vol verschijnen.
![]()
http://www.diff.ru:8000/
Geen KLX helaas, wel KLR en dat is in ieder geval al 90% hetzelfde qua motorblok, carburateur en nog wat andere dingen.Alleen Ralf moet ze even vertalen vanuit het Duits.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben de was in de droger aan het doen en had geen zin om de wasmand te pakken dus moet een paar keer lopen. Kom ik terug, vind ik ineens een kat in de droger (nog net niet aangezet). Denk je dat het die kleine is, is het gewoon Kim.![]()
Leuk hoor katten.![]()
![]()
![]()
Martie ook. Dan hoor je boink-boink-boink. Oh het poezebeest zit weer in de droger.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb anders 3 collega's die hun kat in een reeds draaiende droger hadden.![]()
quote:
Daar kwamen ze pas iets later achter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Martie ook. Dan hoor je boink-boink-boink. Oh het poezebeest zit weer in de droger.![]()
![]()
3 kb/secquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Zijn ook maar een paar pagina's op een oertrage server.![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
Daar kwamen ze pas iets later achter.![]()
Nog wel op tijd hoor.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef yup het volgende:
ALLE MOTOREN MOETEN AUTOMAAT + ABS HEBBEN ZOU VEEL VEILIGER OP DE WEG WORDEN
Nu nog wachten op de eerste molotov door me raam
Waarom zijn auto's handgeschakeld?
OMFGquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuk hoor katten.![]()
![]()
![]()
Laat het geen impulsaankoop als de CR worden Makster. Neem ff de tijd andersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:42 schreef Makster het volgende:
NEEEEEEE, hoor net dat er al een van de kleine katjes foetsie isNaja eentje is ook leuk toch
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef yup het volgende:
ALLE MOTOREN MOETEN AUTOMAAT + ABS HEBBEN ZOU VEEL VEILIGER OP DE WEG WORDEN
Nu nog wachten op de eerste molotov door me raam
Waarom zijn auto's handgeschakeld?
Impulsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat het geen impulsaankoop als de CR worden Makster. Neem ff de tijd anders
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Flikker op met je auto topics.
![]()
Ik las vandaag ook over een vrouwtje op M-F.
Ze was met haar BMW gevallen in de regen, en de volgende motor moest ABS hebben.
Ga dan gewoon niet rijden muts als je niet kan remmen.![]()
Ik ben ook wel eens over de kop gegaan, maar dat was gewoon bij droog weer.
Bij regen moet je wel wat reserve overhouden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Flikker op met je auto topics.
![]()
Ik las vandaag ook over een vrouwtje op M-F.
Ze was met haar BMW gevallen in de regen, en de volgende motor moest ABS hebben.
Ga dan gewoon niet rijden muts als je niet kan remmen.![]()
Ik ben ook wel eens over de kop gegaan, maar dat was gewoon bij droog weer.
Bij regen moet je wel wat reserve overhouden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
En die CR ook niet, daar kwijl ik al van sinds ik mezelf kan rukken (een maand of 5 dus)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit dat nou op MF Pep? Mag je er nooit meer op of? [afbeelding]
Picture 3.5 uur slapen in 2 dagen, nog maar 400 kilometer met een motor gereden, de eerste werkdag bij een nieuwe werkgever, een onbekende autoweg vol met vrachtwagens en een supersport motor achter je die aan het pushen is dat je harder door de file moet rijden, en jij steeds borden mist welke afslag je moet nemen.quote:
Nee, alleen mensen met een normale posthistoriequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Unbannend in 5 minuten. Ik had een mailtje beantwoord van de banenman.
Doet die echt iedereen persoonlijk mailen die een ban krijgt?![]()
![]()
quote:nog maar 400 kilometer met een motor gereden
Ik zie nu wel dat hij mijn ondertitel aangepast heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit dat nou op MF Pep? Mag je er nooit meer op of? [afbeelding]
Direct de eerste keer welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Nee, alleen mensen met een normale posthistorieMij mailden ze destijds niet meer terug
Heb ze ooit nog gemailed volgens mij en kreeg toen antwoord. En daarna nooit weer, van dat irritante gedoe wat je eigenlijk veel tegenkomt bij websites en bedrijven. Nooit meer teruggemailed worden, reteirritantquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
Direct de eerste keer welof gelijk al niet.
![]()
![]()
Ik zei al dat dit wel wat vreemd was na ruim 2 jaar, en zonder waarschuwing wat dan ook.![]()
Wel raar van die ondertitel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |