abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30034471
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]

118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas
Goddamn, dat is meer dan mijn koekblik (pk's dan )

Ik wil jullie wat vragen, is het raar dat je een soort mini wheelie maakt bij je eerste rijles, want ik herrinner me van vrijdag weer, dat ik de koppeling iets te snel liet en de gas iets te veel gaf De voorwiel kwam zeker 10 cm van de grond de landing was ook niet te zacht
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:18:01 #102
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30034585
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30035051
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Er zit een typo in je sig
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:00:02 #104
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30035495
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef yup het volgende:

[..]

Goddamn, dat is meer dan mijn koekblik (pk's dan )

Ik wil jullie wat vragen, is het raar dat je een soort mini wheelie maakt bij je eerste rijles, want ik herrinner me van vrijdag weer, dat ik de koppeling iets te snel liet en de gas iets te veel gaf De voorwiel kwam zeker 10 cm van de grond de landing was ook niet te zacht
Kan..... Zo leer je het dus.

Had ik jou niet verteld eerst even het aangrijpingspunt van de koppeling op te zoeken in stilstand?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:11:41 #105
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_30035780
mooi speelgoed met een berg aan pk`s

voor de jeugd

Net te laat

hij draaide net het gas dicht
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:14:00 #106
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30035835
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:37 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Er zit een typo in je sig
Was Hicham die even zich afmeldde i

wat is er faut dan ?
Let's race
Buienradar
pi_30036397
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Was Hicham die even zich afmeldde i
En ik meld me weer aan

Moet eerst ff veel bijlezen joh

Lekkere lion
pi_30036426
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:

Had ik jou niet verteld eerst even het aangrijpingspunt van de koppeling op te zoeken in stilstand?
Zelfs bij een onbekende auto ofzo doe je dat, dus ik vraag me af waar yup mee bezig was. Wilde zichzelf zeker doodrijden
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:41:30 #109
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_30036547
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
Hoeraaaaaa hij is blessure vrij.

Mijn tegenstander kwam volgens mij net van de hockey en had nog de nodig alcoholische versnapering van de vrijdag ik zijn mik 4 keer door de benen was kinderspel
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]

118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas
Yeah baby
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:00 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Met een Fireblade moet je dan wel meer schakelen op de weg om bij en voor te blijven.

Mark:Re: '95 KLX650-Gearing??

splinter, I had a '94 KLX650R, stock gearing for them is listed as 14/49. I ran 14/47, it was good for tight trails, as first gear is very low. It would also wind off the clock (160kmh speedo) easily on the road. With SuperMotard wheels I ran 14/42.

Misschien kan je trouwens je achtertandwiel ook eens meenemen morgen, aangezien die ook al niet paste bij je wiel, kan je die ook eens vergelijken.

Probeer een WPH te vinden.

KLX650R uitlaatje van Remus.
KLX650R saddleskins.
KLX650R wielen.
Ik heb er nu 14 / 43 onder hangen, misschien aardig als ik het zo laat

WPH is voor homo's
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_30036876
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
WPH is voor homo's
pi_30037093
F5 F5 F5
pi_30037248
Voor jou was de Ten Kate pitstopdagen dus wel de moeite RB ?

Het zou voor ons waarschijnlijk veel te laat worden en dan was het zonde van de hele snelwegrit. Ik zou daar toch niet meer mee gaan om die route nog af te maken, dus dan zou ik echt voor de dyno gaan. Maar als je zo laat aan komt, dan krijg je daar misschien niet meer de kans voor. Afstellen van de vering deden ze toch wel? Dat leek mij tenminste ook wel interessant. Achteraf hoorden we nog dat het erg druk was rond Zwolle. Er scheen ook nog een of andere trackertrek te zijn of zo?

Wij hebben er in ieder geval toch een leuk motordagje van gemaakt.

Hicham kwam ergens tegen 10.30 aan. We waren allemaal nog een beetje slaperig. Even wat gedronken natuurlijk en toen op weg naar de bandenjongen. Het ritje er naartoe was wel leuk, maar helaas wisten we zo niet even een makkelijke route die wat meer de moeite waard zou zijn. Net voordat we naar de bandenjongen zouden rijden, hebben we een industrieterrein opgezocht want Hicham wilde graag nog even burnen.

Dit is nog eens een burn.

Heel gaaf die zwarte cirkel die Hicham had gemaakt.

De band is nu wel op, dus tijd voor een nieuwe

De bandenjongen scheen een sympatieke jongen te zijn en hij kan mogelijk vanalles voor je regelen. Dus niet alleen een setje nieuwe banden.

We hebben even relaxt gekletst en hij en z'n monteurtje hebben ondertussen de banden gewisseld.

Toen we weer in Den Bosch waren om een broodje te eten, hebben we overlegd wat we met Ten Kate dag zouden doen. Het zou waarschijnlijk te laat worden allemaal en dat is een beetje zonde met alleen een snelwegrit voor de boeg. Het leek me dan een leuk idee om in de buurt een beetje te touren zodat Mercy ook z'n eerste Fok (mimi) meet mee kon maken.

We hebben Hicham kennis laten maken met ons terrein en dat ging volgens mij prima. Daarna zouden we nog een paar leuke bochten pakken die ik een paar weken geleden had ontdekt. Het bleek al snel heel druk op de weg dus het leek me ook te druk bij die bochten. Het is gewoon een openbare weg en die zaterdagavond was er ook al te veel verkeer naar mijn zin, dus dat zou niets worden.

Mercy wist nog wel een leuke route richting Oss. Het was iets rustiger op de weg, dus we hebben nog heerlijk kunnen rijden. * Trots op Mercy is, omdat hij naar mijn idee niet bang is sinds het ongeluk en nog steeds prima rijdt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_30037308
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:01 schreef worldpimber het volgende:
F5 F5 F5
Hoe waren die 6 lange minuten zo?
pi_30037367
Leuk verhaal weer van een uiteraard FokMC waardige meet

De vraag is ... wat doet Loesje hiiieerrrrr ???
pi_30037488

Ze zit te F5'en
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:15:59 #116
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30037506
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef worldpimber het volgende:
Leuk verhaal weer van een uiteraard FokMC waardige meet

De vraag is ... wat doet Loesje hiiieerrrrr ???
is in zijn rugzak gekropen hij vond ze al erg leuk heeft ie ze gewoon meegepikt
Let's race
Buienradar
pi_30037559
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]

Ze zit te F5'en
Oei, dan kom jij niet meer achter de computer vanavond.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:17:46 #118
17596 Makster
pi_30037571
LEuk verhaal

Wie zijn er nou allemaal naar ten kate geweest dan

En van wie is die kiddy kat Super lief beesie
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:19:45 #119
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30037620
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Makster het volgende:
LEuk verhaal

Wie zijn er nou allemaal naar ten kate geweest dan

En van wie is die kiddy kat Super lief beesie
Dat is Loesje

en ze is FOK verslaafd
Let's race
Buienradar
pi_30037638
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:19 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Dat is Loesje
Helemaaaaaaal verslaafd!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:20:39 #121
17596 Makster
pi_30037647
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:19 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Dat is Loesje
Uwer kattebeest
pi_30037779
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Makster het volgende:

[..]

Uwer kattebeest
Yep, inmiddels een slagje groter, nu 1 jaar.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:26:52 #123
17596 Makster
pi_30037812
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Yep, inmiddels een slagje groter, nu 1 jaar.
Lief beesie

Ben ook opzoek naar een katje, liefst een mini maarr eentje van een jaar ofzo die geen onderkomen heft mag mij ook verblijden
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:34:57 #124
17596 Makster
pi_30038054
Zit nu te kijken naar RTL4, iets met Ron Brandsteder en gaylords die aan het dansen zijn. Wat een crap

Wisten jullie dat Ron Brandsteder een glazen salontafel heeft en aan poepsex doet / deed ?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:42:23 #125
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_30038301
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Voor jou was de Ten Kate pitstopdagen dus wel de moeite RB ?

Het zou voor ons waarschijnlijk veel te laat worden en dan was het zonde van de hele snelwegrit. Ik zou daar toch niet meer mee gaan om die route nog af te maken, dus dan zou ik echt voor de dyno gaan. Maar als je zo laat aan komt, dan krijg je daar misschien niet meer de kans voor. Afstellen van de vering deden ze toch wel? Dat leek mij tenminste ook wel interessant. Achteraf hoorden we nog dat het erg druk was rond Zwolle. Er scheen ook nog een of andere trackertrek te zijn of zo?

Hicham kwam ergens tegen 10.30 aan. We waren allemaal nog een beetje slaperig. Even wat gedronken natuurlijk en toen op weg naar de bandenjongen. Het ritje er naartoe was wel leuk, maar helaas wisten we zo niet even een makkelijke route die wat meer de moeite waard zou zijn. Net voordat we naar de bandenjongen zouden rijden, hebben we een industrieterrein opgezocht want Hicham wilde graag nog even burnen.

Dit is nog eens een burn.

[afbeelding]
Heel gaaf die zwarte cirkel die Hicham had gemaakt.

[afbeelding]
De band is nu wel op, dus tijd voor een nieuwe

De bandenjongen scheen een sympatieke jongen te zijn en hij kan mogelijk vanalles voor je regelen. Dus niet alleen een setje nieuwe banden.

[afbeelding]
We hebben even relaxt gekletst en hij en z'n monteurtje hebben ondertussen de banden gewisseld.

Toen we weer in Den Bosch waren om een broodje te eten, hebben we overlegd wat we met Ten Kate dag zouden doen. Het zou waarschijnlijk te laat worden allemaal en dat is een beetje zonde met alleen een snelwegrit voor de boeg. Het leek me dan een leuk idee om in de buurt een beetje te touren zodat Mercy ook z'n eerste Fok (mimi) meet mee kon maken.

We hebben Hicham kennis laten maken met ons terrein en dat ging volgens mij prima. Daarna zouden we nog een paar leuke bochten pakken die ik een paar weken geleden had ontdekt. Het bleek al snel heel druk op de weg dus het leek me ook te druk bij die bochten. Het is gewoon een openbare weg en die zaterdagavond was er ook al te veel verkeer naar mijn zin, dus dat zou niets worden.

Mercy wist nog wel een leuke route richting Oss. Het was iets rustiger op de weg, dus we hebben nog heerlijk kunnen rijden. * Trots op Mercy is, omdat hij naar mijn idee niet bang is sinds het ongeluk en nog steeds prima rijdt.
Voor mij was het perfect
Was tegen 1 uur bij tenkate, na ff wat rond gelopen te hebben motor in de rij gezet voor de testbank. veel geklets en na 2 uur wachten eindelijk aan de beurt
bij het starten keek de dynotester met een grijns
Test duurde maar iets van 10 min maar had veel bekijks
Heb naderhand nog ff rondgelopen en een paar pics gemaakt.
Naar het schijnt heeft Ten Kate elk jaar zoiets, dus misschien iets voor volgend jaar
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_30038370
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef RB het volgende:

[..]

Voor mij was het perfect
Was tegen 1 uur bij tenkate, na ff wat rond gelopen te hebben motor in de rij gezet voor de testbank. veel geklets en na 2 uur wachten eindelijk aan de beurt
Naar het schijnt heeft Ten Kate elk jaar zoiets, dus misschien iets voor volgend jaar
lijkt me leuk. Dan zetten we beide CBR-en ook zeker op de testbank. Ben wel benieuwd ook naar mijn CBR, omdat er na de vorige test een andere demper op is gezet, het dynojetkitje weg is en nieuwe carburateurs erin. Mogelijk levert dit een beter resultaat op dan de vorige keer.
pi_30038502
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
<knip>

Leuk verslag En dat jongetje rulezzz Verder was die gast ook relaxed en kon aan van alles komen. Kan jullie nog wel goed van pas komen omdat het zo lekker in de buurt is

Eigenlijk zou dat ook wel wat voor Makster zijn, die heeft het toch altijd over een zaakje willen starten? Met een beetje eigen kennis en mond tot mond reclame kom je er wel met je garage en een stapel bandjes

@Ralf, vond het ook jammer dat het zo laat werd. Maar wou nog ff toevoegen dat ik nogal wat slaaptekort heb en de snelweg dus echt een no-go voor mij was Viel al bijna in slaap op de heenweg richting mercy&raus En dan zou ik dus eerst naar Nieuwleusen moeten en dan naar Amsterdam. Maar ik zie dat jij je wel vermaakt hebt verder

Volgende keer moeten we zo een meet wat verder van te voren afspreken
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:50:11 #128
17596 Makster
pi_30038519
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef RB het volgende:

[..]

Voor mij was het perfect
MAar na 2 uur is je motor wel aardig koud, zetten ze hem erop en trekken ze hem vol open, ik zou er geen fan van zijn
Zelfde had ik toen ook bij MotorXtra, ook gelijk op de bank maar toen had ik er net een uur rijden opzitten.

Vreemd eigenlijk als je er over nadenkt, op zo een bank trekken ze hem vol open, bij iedereen maar laten ze hem dan eerst ook ff warm lopen
pi_30038600
En verder heb ik een leuke dag gehad uiteraard, mede mogelijk gemaakt door Raus & Mercy

Restecp voor die Fireblade Heb er ook even op mogen rijden, teffuszooi zeg als je dan weer terugstapt op die bandit Fireblade, doorschakelen naar z'n 2 en voor je het weet zit je op de 140. Bandit, doorschakelen naar z'n 35435 en nog rijd je niet 140. Hoewel de windruis om je helm en het gegil uit het motorblok doen voordoen alsof je toch minstens 280 rijdt

KickeH fireblade
pi_30038732
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:50 schreef Makster het volgende:

[..]

MAar na 2 uur is je motor wel aardig koud, zetten ze hem erop en trekken ze hem vol open, ik zou er geen fan van zijn
Zelfde had ik toen ook bij MotorXtra, ook gelijk op de bank maar toen had ik er net een uur rijden opzitten.

Vreemd eigenlijk als je er over nadenkt, op zo een bank trekken ze hem vol open, bij iedereen maar laten ze hem dan eerst ook ff warm lopen
Op de megameet en Fok!MC meets heb je ook wel eens dat bepaalde figuren de motor een tijdje stil laten staan nadat ze hebben gereden. Ze komen terug, stappen op en jengelen aan het gas, want "we hebben net nog gereden dus de motor zal nog wel warm genoeg zijn". Nou, sinds ik een olietempmeter heb weet ik iig zeker wanneer het wel kan en niet kan, maar kan je zeggen dat het vaak dus niet kan nadat je ook maar even stil hebt gestaan hoor

Tenzij het echt een warme dag is. En dit geldt uiteraard voor mijn naked bike met luchtgekoelde blok. Weet niet of de resultaten 101% betrouwbaar zijn als je ze ook zou toepassen op een gekuipte motor met vloeistofkoeling
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:59:35 #131
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30038784
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Makster het volgende:

[..]

Lief beesie

Ben ook opzoek naar een katje, liefst een mini maarr eentje van een jaar ofzo die geen onderkomen heft mag mij ook verblijden
Wij hebben haar via de Dierenambulance met gezondheids verklaring
Let's race
Buienradar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:03:34 #132
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30038897
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
En verder heb ik een leuke dag gehad uiteraard, mede mogelijk gemaakt door Raus & Mercy

Restecp voor die Fireblade Heb er ook even op mogen rijden, teffuszooi zeg als je dan weer terugstapt op die bandit Fireblade, doorschakelen naar z'n 2 en voor je het weet zit je op de 140. Bandit, doorschakelen naar z'n 35435 en nog rijd je niet 140. Hoewel de windruis om je helm en het gegil uit het motorblok doen voordoen alsof je toch minstens 280 rijdt

KickeH fireblade
nu weet je tenminste ook een keer wat een niet geknepen moter doet

blij om te horen dat je het leuk heb gehad, wij ook
Let's race
Buienradar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:06:58 #133
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30039016
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
En gelijk een goede ook.

Hij deed het dus beter dan de voorzitter van de FireBlade club.
pi_30039051
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef hicham het volgende:

Restecp voor die Fireblade Heb er ook even op mogen rijden, teffuszooi zeg als je dan weer terugstapt op die bandit Fireblade, doorschakelen naar z'n 2 en voor je het weet zit je op de 140.
Bedoel je niet 240?

Bij mij 1: exact 100 maximaal.. en dan klimt ie ook nog wel goed in z'n 2 naar 140
pi_30039123
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Moet hier wel even bij melden dat het mede komt door mijn geringe supersport ervaring. Ben die bandit zo gewend, dat als ik op een supersport zit dat ik dan zo anders moet rijden en de houding ook zo verschilt. Ik ben een duidelijke kilometerteller gewend die ook nog eens meedraait met het stuur en bijna recht voor me zit. Terwijl je bij die fireblade echt omlaag moet kijken om de snelheid te zien, en bovendien zijn de getalletjes ook nog veel kleiner (wat wil je anders als die teller tot 300 moet gaan, dan moeten de cijfers wat dichter op elkaar geplet worden )

Vandaar dat ik 'ineens' 140 reed

Maar goed, een deel heb ik al verteld in het echie, maar even voor de Fok!MC'ers die er niet bij zijn geweest ook hier even posten
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:11:40 #136
17596 Makster
pi_30039182
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Wij hebben haar via de Dierenambulance met gezondheids verklaring
Net gemaild voor een kleine rakkert Deze of alle twee

zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:12:18 #137
17596 Makster
pi_30039201
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

En gelijk een goede ook.

Hoe laat zal ik morgen bij jou zijn
pi_30039221
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

En gelijk een goede ook.

Vind het wel heel wat dat mercy het aandurft om z'n motor aan een 25KW n00b pro ( ) te lenen die zijn eigen bandit als oud vuil en ragbike behandelt
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Bedoel je niet 240?

Bij mij 1: exact 100 maximaal.. en dan klimt ie ook nog wel goed in z'n 2 naar 140
Nee, 280. Daarvoor gekozen omdat dat 2x140 is

pi_30039244
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef Makster het volgende:

[..]

[afbeelding]

pi_30039265
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]

Ze zit te F5'en
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat lief!

Ik heb vanmiddag even een Alpinestars rugtas op de kop getikt.. matched mooi met mijn combi en moto
Voor 29,95 euri, voor dat geld kun je niet eens een mooie 'normale' tas krijgen

zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:15:14 #141
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30039299
quote:
De run van de Beemer vorig jaar was ook leuk, dat ding schudde en trilde echt alle kanten op die bank.
En ze hadden voor het kantelen van de Boxer nog even een paar extra spanbanden gezet, want het was wel eens voorgekomen dat zo'n Boxer tijdens een run van de bank af wandelde.
Dan heb ik het nog niet eens over de vlammen en knallen uit de uitlaat.
Bij de CR dit jaar was het ook machtig jammer dat ik daar geen flimpje van heb.
Daar zag je tenminste ook wat gebeuren, leek gewoon wel te wheelien..bij vol gas ook diep aan de achterkant de veren in. En dan dat geluid, 2 takt is gewoon echt racy.

Nu net pas dat filmpje gekeken van de run.
Ralf zijn motor staat daar gewoon als een blok graniet op die bank.
Alleen aan het geluid kan je merken dat er gas gegeven wordt, maar ze hadden dat er net zo goed digitaal onder kunnen zetten..boven de 5.000 toeren lijkt het door de 2 cylinder brom trouwens niet eens te gaan.
Wat er dan uit komt is natuurlijk wel gewoon meer dan geweldig.
pi_30039379
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Kan..... Zo leer je het dus.

Oh moet dat altijd dan
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Zelfs bij een onbekende auto ofzo doe je dat, dus ik vraag me af waar yup mee bezig was. Wilde zichzelf zeker doodrijden
Dat doe ik echt niet bij een onbekende auto hoor het is gassen en wegrijden. Weet ik veel dat een motor zoveel anders is
pi_30039398
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat lief!

Ik heb vanmiddag even een Alpinestars rugtas op de kop getikt.. matched mooi met mijn combi en moto
Voor 29,95 euri, voor dat geld kun je niet eens een mooie 'normale' tas krijgen

[afbeelding]
Zit dat wel lekker, een rugtas over je rugprotector heen Of kan je die rugprotector er makkelijk uithalen (zonder een lege balzak op je rug over te houden waardoor je voor aap loopt ) *

edit:
* wat je toch wel doet ..
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:19:01 #144
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_30039412
quote:

[..]

Had hem van tevoren al warm gedraaid temp was 95 graden
&lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
pi_30039445
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef hicham het volgende:

[..]

Zit dat wel lekker, een rugtas over je rugprotector heen Of kan je die rugprotector er makkelijk uithalen (zonder een lege balzak op je rug over te houden waardoor je voor aap loopt )
Die protector kun je er niet uithalen.. maar de tas kan er wel overheen, das niet zo'n probleem
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef hicham het volgende:

edit:
* wat je toch wel doet ..
Voor aap staan? Nee man ik ben hardstikke cool
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:21:22 #146
17596 Makster
pi_30039479
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

De run van de Beemer vorig jaar was ook leuk, dat ding schudde en trilde echt alle kanten op die bank.
En ze hadden voor het kantelen van de Boxer nog even een paar extra spanbanden gezet, want het was wel eens voorgekomen dat zo'n Boxer tijdens een run van de bank af wandelde.
Dan heb ik het nog niet eens over de vlammen en knallen uit de uitlaat.
Bij de CR dit jaar was het ook machtig jammer dat ik daar geen flimpje van heb.
Daar zag je tenminste ook wat gebeuren, leek gewoon wel te wheelien..bij vol gas ook diep aan de achterkant de veren in. En dan dat geluid, 2 takt is gewoon echt racy.

Nu net pas dat filmpje gekeken van de run.
Ralf zijn motor staat daar gewoon als een blok graniet op die bank.
Alleen aan het geluid kan je merken dat er gas gegeven wordt, maar ze hadden dat er net zo goed digitaal onder kunnen zetten..boven de 5.000 toeren lijkt het door de 2 cylinder brom trouwens niet eens te gaan.
Wat er dan uit komt is natuurlijk wel gewoon meer dan geweldig.
Idd jammer dat je geen filmpie van de CR hebt

Naja maken we die morgen toch
pi_30039507

En nou eten
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:22:25 #148
17596 Makster
pi_30039508
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef RB het volgende:

[..]

Had hem van tevoren al warm gedraaid temp was 95 graden
Ik had niet anders van je verwacht
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:23:51 #149
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30039534
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef Makster het volgende:
Zit nu te kijken naar RTL4, iets met Ron Brandsteder en gaylords die aan het dansen zijn.
Wat een crap
En waarom kijk je dan?

Jim gaat er vast mee gepest worden op school zei ik gelijk.
Normaal kijk ik natuurlijk niet naar dat programma's, maar ik wordt de hele tijd door iemand geroepen dat het volgende paar begint.
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
Hoe laat zal ik morgen bij jou zijn
1 uur ofzo?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:24:11 #150
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30039549
quote:

[..]

[afbeelding]
beide doen als ze alleen zijn gaan ze zich vervelen en dingen in je huis slopen om jouw aandacht te trekken en als ze samen zijn slopen ze alleen elkaar maar

wij hadden eerst alleen Kim en die ging de bank mollen uit verveling en sinds Loes erbij is word er helemaal niets vernield

al lag er wel een plant neer toen we thuis kwamen na ons ritje
Let's race
Buienradar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:27:54 #151
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30039660
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:

[..]

Vind het wel heel wat dat mercy het aandurft om z'n motor aan een 25KW n00b pro ( ) te lenen die zijn eigen bandit als oud vuil en ragbike behandelt
[..]

Nee, 280. Daarvoor gekozen omdat dat 2x140 is

ik had ook 3x duidelijk gezegd dat je er voorzichtig mee moest doen en dat was niet 140 rijden
Let's race
Buienradar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:29:07 #152
17596 Makster
pi_30039698
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

En waarom kijk je dan?

Jim gaat er vast mee gepest worden op school zei ik gelijk.
Normaal kijk ik natuurlijk niet naar dat programma's, maar ik wordt de hele tijd door iemand geroepen dat het volgende paar begint.
Zelfde reden
quote:
1 uur ofzo?
Mooie tijd, moet eerst thuis wat sleutelen en bij elkaar rapen
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

beide doen als ze alleen zijn gaan ze zich vervelen en dingen in je huis slopen om jouw aandacht te trekken en als ze samen zijn slopen ze alleen elkaar maar

wij hadden eerst alleen Kim en die ging de bank mollen uit verveling en sinds Loes erbij is word er helemaal niets vernield

Katten zijn relaxed! Heb ze al heel mijn leven om me heen en mis dat nu best erg

Mijn vriendin heet trouwens Kim Leuke naam dus, maar LOES Dat is een pottenaam man
pi_30039710
quote:

[..]

[afbeelding]

ik kan het niet aanzien, als je deze twee ziet, wil je ze toch ook allebei?

Maar het is best aan te raden om er twee te nemen. Soms heb ik ook wel spijt dat we niet twee kleine raggertjes hebben genomen. Maar ja we hadden al een andere lieve bolle poes, dus dan wordt het hier ook vrij vol ineens.

Het leuke aan 2 is sowieso dat ze dan niet zo alleen zijn. Dit heeft als groot voordeel dat je minder risico loopt op vernieling (uit verveling). Het nadeel kan zijn dat ze samenspannen en dan nog wat vernielen, maar meestal gebeurt dit alleen in het heetst van de strijd als ze elkaar achterna zitten. De schade is dan heel beperkt. Maar het is ook heel leuk om 2 leeftijdsgenootjes bij elkaar te hebben. Bij onze poezen is het leeftijdsverschil nogal groot. De oudere wil eigenlijk zo veel mogelijk slapen en de kleine zo veel mogelijk spelen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:31:21 #154
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30039758
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
De chef van mijn werke paste enkele weken geleden op de goudvis en de kater van zijn broer.
Komt hij op een gegeven moment thuis had de poes per ongeluk de vissekom van de tafel af gelopen.
Gelukkig kon hij het goudvisje op de vloerbedekking al blauwbekkende nog net redden.

Het was de kat verder dus niet om de inhoud te doen .. of hij kwam net op tijd thuis misschien.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:31:26 #155
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30039759
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:22 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]

En nou eten
het is dat niet meer kan posten anders had je zeker zo'n reactie gehad
Let's race
Buienradar
pi_30039797
Ik ga TV kijken, als er gesprekken zijn op MSN gaarna SMSen

pi_30039806
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:

zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:32:58 #158
17596 Makster
pi_30039807
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

ik kan het niet aanzien, als je deze twee ziet, wil je ze toch ook allebei?

Maar het is best aan te raden om er twee te nemen. Soms heb ik ook wel spijt dat we niet twee kleine raggertjes hebben genomen. Maar ja we hadden al een andere lieve bolle poes, dus dan wordt het hier ook vrij vol ineens.

Het leuke aan 2 is sowieso dat ze dan niet zo alleen zijn. Dit heeft als groot voordeel dat je minder risico loopt op vernieling (uit verveling). Het nadeel kan zijn dat ze samenspannen en dan nog wat vernielen, maar meestal gebeurt dit alleen in het heetst van de strijd als ze elkaar achterna zitten. De schade is dan heel beperkt. Maar het is ook heel leuk om 2 leeftijdsgenootjes bij elkaar te hebben. Bij onze poezen is het leeftijdsverschil nogal groot. De oudere wil eigenlijk zo veel mogelijk slapen en de kleine zo veel mogelijk spelen.
Ik ben je EEUWIG dankbaar voor dit verhaal

Eindelijk wil mijn vriendin er dus ook 2 omdat ze bang is dat kleine iets gaan slopen en zo de kans kleiner is dat ze dingen slopen. Dus is ze nu ook over de brug

2 katties voor mij
pi_30039857
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:32 schreef Makster het volgende:

[..]

Eindelijk wil mijn vriendin er dus ook 2 omdat ze bang is dat kleine iets gaan slopen en zo de kans kleiner is dat ze dingen slopen. Dus is ze nu ook over de brug

2 katties voor mij
YES

zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:34:51 #160
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30039861
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Makster het volgende:

[..]

Zelfde reden
[..]

[..]

Katten zijn relaxed! Heb ze al heel mijn leven om me heen en mis dat nu best erg

Mijn vriendin heet trouwens Kim Leuke naam dus, maar LOES Dat is een pottenaam man
zijn beide dames dus die naam is perfect gekozen
Let's race
Buienradar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:37:00 #161
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30039915
quote:
Zelfde reden
Ik wist het.
Had niet moeten verklappen dat ik ook moet.

Alleen die Russische danseres, leftjana ofzo..
quote:
Then we have a date voor aardverschuivende sleutelwerkzaamheden.
En dan ga jij daarna snel je KLX in Dordt pimpen met een braking.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:38:34 #162
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30039946
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:32 schreef Makster het volgende:

[..]

2 katties voor mij
goed man !

en met de opvoeding gewoon consequent blijven dan heb je er alleen maar plezier van

Hicham heeft vanmiddag kunnen aanschouwen hoe goed ze beide eigenlijk kunnen luisteren naar knippende vingers of een bepaald fluittoontje

Disclaimer !

Doen ze natuurlijk alleen als ze zin hebben om er naar te luisteren
Let's race
Buienradar
pi_30039948
Katten zijn zo leuk,alleen wij wonen aan een drukke weg waar nogal wat katten hun 9 levens verspelen.. zo ook onze laatste kat
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:39:18 #164
17596 Makster
pi_30039963
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:34 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

YES

Moeten ze alleen niet al weg gegeven zijn
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:34 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

zijn beide dames dus die naam is perfect gekozen
Daarom moest ik ook best hard lachen
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:41:25 #165
17596 Makster
pi_30040000
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:37 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik wist het.
Had niet moeten verklappen dat ik ook moet.
Ach als ik morgen maar weer voetbal mag kijken
quote:
Alleen die Russische danseres, leftjana ofzo..
Uhhhuh uuuhuh, leuk programma, niet
quote:
Then we have a date voor aardverschuivende sleutelwerkzaamheden.
En dan ga jij daarna snel je KLX in Dordt pimpen met een braking.
Klinkt goed
pi_30040029
quote:

[..]

Godver, heb je weer ruzie gehad en mag je voor de dertigste keer je tanden bij elkaar rapen?
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Het nadeel kan zijn dat ze samenspannen en dan nog wat vernielen,

Katten rox0r, mensen met katten rox0r ook
Want dan kan ik er van profiteren zonder met de kattenbakellende te zitten

Zouden Raus en Mercy nu eindelijk doorhebben waarom ik met ze meet?
Wie haalt er nou in godsnaam zijn banden in Brabant als ie in Amsterdam woont
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:45:07 #167
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30040066
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:41 schreef Makster het volgende:
Uhhhuh uuuhuh, leuk programma, niet
FS gelijk licht jaloers: ja vind jet gek, die is professionele danseres dat ze zo strak is.
quote:
Klinkt goed
The day has finally come for glory.

Behalve dan dat je alles heb lopen schuren verder.
Maar ja dan heb je het tenminste weer compleet in eigen hand met dat .. euh epoxy gedoe.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:45:46 #168
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30040084
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef hicham het volgende:

[..]

Godver, heb je weer ruzie gehad en mag je voor de dertigste keer je tanden bij elkaar rapen?
[..]

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Let's race
Buienradar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:47:25 #169
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30040123
is toch wel leuk in de "Provincie " heH
Let's race
Buienradar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:50:05 #170
17596 Makster
pi_30040180
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Kattebeesten zijn da bomb nooohhhhh
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:45 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

FS gelijk licht jaloers: ja vind jet gek, die is professionele danseres dat ze zo strak is.
[..]

The day has finally come for glory.

Behalve dan dat je alles heb lopen schuren verder.
Maar ja dan heb je het tenminste weer compleet in eigen hand met dat .. euh epoxy gedoe.
Yups sir, glory for real

Kan ik ook gelijk ff met mijn leuter over de CR glijden morgen, ff wat aantrappen proberen enzo. Ach we maken er een dolle dag van
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:54:25 #171
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30040300
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
Kan ik ook gelijk ff met mijn leuter over de CR glijden morgen
Ik laat je wel even alleen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

edit: als je onderweg nou goed om je heen kijkt onderweg vindt je misschien die oude plaat wel.
Ik zag bij je pics vandaag van de KLX spulletjes nog een groen kratje staan.
Neem je die ook mee?
pi_30040410
Ik ga films kijken.. komt genoeg op tv vanaaf
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:01:26 #173
17596 Makster
pi_30040527
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:54 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik laat je wel even alleen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stel ik op prijs
quote:
edit: als je onderweg nou goed om je heen kijkt onderweg vindt je misschien die oude plaat wel.
Ik zag bij je pics vandaag van de KLX spulletjes nog een groen kratje staan.
Neem je die ook mee?
Zal is kijken hoeveel er nog in het kratje zitten, kan best mee. Moet alleen nog wel naar huis rijden en niks verneuken met sleutelen
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:02:34 #174
17596 Makster
pi_30040571
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ga films kijken.. komt genoeg op tv vanaaf
Die hard

Judge dread
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:03:14 #175
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30040592
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
WPH is voor homo's
Met een klein slimmigheidje zie ik ineens een hele pagina vol verschijnen.

http://www.diff.ru:8000/

Geen KLX helaas, wel KLR en dat is in ieder geval al 90% hetzelfde qua motorblok, carburateur en nog wat andere dingen. Alleen Ralf moet ze even vertalen vanuit het Duits.
pi_30040668
Ik ben de was in de droger aan het doen en had geen zin om de wasmand te pakken dus moet een paar keer lopen. Kom ik terug, vind ik ineens een kat in de droger (nog net niet aangezet). Denk je dat het die kleine is, is het gewoon Kim.

Leuk hoor katten.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:13:13 #177
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30040943
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben de was in de droger aan het doen en had geen zin om de wasmand te pakken dus moet een paar keer lopen. Kom ik terug, vind ik ineens een kat in de droger (nog net niet aangezet). Denk je dat het die kleine is, is het gewoon Kim.

Leuk hoor katten.
Ik heb anders 3 collega's die hun kat in een reeds draaiende droger hadden.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:13:15 #178
17596 Makster
pi_30040946
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:03 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Met een klein slimmigheidje zie ik ineens een hele pagina vol verschijnen.

http://www.diff.ru:8000/

Geen KLX helaas, wel KLR en dat is in ieder geval al 90% hetzelfde qua motorblok, carburateur en nog wat andere dingen. Alleen Ralf moet ze even vertalen vanuit het Duits.

Ralf aan het werk, kom op
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:13:30 #179
17596 Makster
pi_30040958
quote:

Leuk hoor katten.
pi_30041112
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik heb anders 3 collega's die hun kat in een reeds draaiende droger hadden.
Martie ook. Dan hoor je boink-boink-boink. Oh het poezebeest zit weer in de droger.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:19:34 #181
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30041201
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Makster het volgende:

Ralf aan het werk, kom op

Zijn ook maar een paar pagina's op een oertrage server.

quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Martie ook. Dan hoor je boink-boink-boink. Oh het poezebeest zit weer in de droger.
Daar kwamen ze pas iets later achter.

Nog wel op tijd hoor.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:24:31 #182
17596 Makster
pi_30041413
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:19 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zijn ook maar een paar pagina's op een oertrage server.

[afbeelding]
[..]

Daar kwamen ze pas iets later achter.

Nog wel op tijd hoor.
3 kb/sec
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:38:06 #183
17596 Makster
pi_30041879

pi_30041886
ALLE MOTOREN MOETEN AUTOMAAT + ABS HEBBEN ZOU VEEL VEILIGER OP DE WEG WORDEN

Nu nog wachten op de eerste molotov door me raam

Waarom zijn auto's handgeschakeld?
pi_30041948
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef yup het volgende:

Ik ga slapen luitjes
pi_30041960
quote:

Leuk hoor katten.
OMFG Jullie moeten een gigantische droger hebben

Makster die zijn leuter over de CR laat glijden
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:42:18 #187
17596 Makster
pi_30042044
NEEEEEEE, hoor net dat er al een van de kleine katjes foetsie is Naja eentje is ook leuk toch
pi_30042155
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:42 schreef Makster het volgende:
NEEEEEEE, hoor net dat er al een van de kleine katjes foetsie is Naja eentje is ook leuk toch
Laat het geen impulsaankoop als de CR worden Makster. Neem ff de tijd anders

zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:47:37 #189
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30042213
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef yup het volgende:

Flikker op met je auto topics.

Ik las vandaag ook over een vrouwtje op M-F.
Ze was met haar BMW gevallen in de regen, en de volgende motor moest ABS hebben.
Ga dan gewoon niet rijden muts als je niet kan remmen.

Ik ben ook wel eens over de kop gegaan, maar dat was gewoon bij droog weer.
Bij regen moet je wel wat reserve overhouden.
pi_30042328
Hoe zit dat nou op MF Pep? Mag je er nooit meer op of?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:52:28 #191
17596 Makster
pi_30042345
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Laat het geen impulsaankoop als de CR worden Makster. Neem ff de tijd anders

Impuls HEb heel mijn leven katten gehad en mijn eigen kattebeest meegenomen naar hier van mijn ouderlijk huis. Alleen heb ik haar terug gebracht omdat ik het niet eerlijk vond haar om hier te ijn terwijl ze thuis gewend was. Ben nu dus al 2 maanden opzoek naar een andere, alleen mijn girl werkte wat tegen maar die is nu ook om Niks geen impuls dus

En die CR ook niet, daar kwijl ik al van sinds ik mezelf kan rukken (een maand of 5 dus )
pi_30042445
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ze was met haar BMW gevallen in de regen, en de volgende motor moest ABS hebben.

zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:00:24 #193
17596 Makster
pi_30042584
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

pi_30042602
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
En die CR ook niet, daar kwijl ik al van sinds ik mezelf kan rukken (een maand of 5 dus )
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:01:58 #195
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30042627
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit dat nou op MF Pep? Mag je er nooit meer op of? [afbeelding]
Unbannend in 5 minuten. Ik had een mailtje beantwoord van de banenman.
Doet die echt iedereen persoonlijk mailen die een ban krijgt?
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef yup het volgende:
Picture 3.5 uur slapen in 2 dagen, nog maar 400 kilometer met een motor gereden, de eerste werkdag bij een nieuwe werkgever, een onbekende autoweg vol met vrachtwagens en een supersport motor achter je die aan het pushen is dat je harder door de file moet rijden, en jij steeds borden mist welke afslag je moet nemen.

Ik had die dag beter niet op de motor kunnen stappen.
Hield me nog groot bij vertrek.
pi_30042827
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Unbannend in 5 minuten. Ik had een mailtje beantwoord van de banenman.
Doet die echt iedereen persoonlijk mailen die een ban krijgt?
Nee, alleen mensen met een normale posthistorie Mij mailden ze destijds niet meer terug
quote:
nog maar 400 kilometer met een motor gereden
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:07:43 #197
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30042829
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit dat nou op MF Pep? Mag je er nooit meer op of? [afbeelding]
Ik zie nu wel dat hij mijn ondertitel aangepast heeft.
Mag ik niet eens een grapje maken?

Er stond alleen maar dat ik advertentieruimte te huur had op die plek.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:09:27 #198
17596 Makster
pi_30042883
Owja welk nummer was het ook alweer pep

Snel weg de 3e rotonde rechts, dan links en dan na het bushokkie maar uhh welk nummer ook alweer
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:09:57 #199
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30042910
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Nee, alleen mensen met een normale posthistorie Mij mailden ze destijds niet meer terug

Direct de eerste keer wel of gelijk al niet.
Ik zei al dat dit wel wat vreemd was na ruim 2 jaar, en zonder waarschuwing wat dan ook.

Wel raar van die ondertitel.
pi_30043023
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
Direct de eerste keer wel of gelijk al niet.
Ik zei al dat dit wel wat vreemd was na ruim 2 jaar, en zonder waarschuwing wat dan ook.

Wel raar van die ondertitel.
Heb ze ooit nog gemailed volgens mij en kreeg toen antwoord. En daarna nooit weer, van dat irritante gedoe wat je eigenlijk veel tegenkomt bij websites en bedrijven. Nooit meer teruggemailed worden, reteirritant

Zouden ze me nu alsnog bannen als ze erachter kwamen dat ik het ben?

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/108265

Die KLX ziet er beter uit dan ik in gedachte had. Blijft de verkeerde motor maargoed ... Komt er nog een verassing in de vorm van een Supersport of Toermotort nu die CR weggaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')