Goddamn, dat is meer dan mijn koekblikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
Kan..... Zo leer je het dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef yup het volgende:
[..]
Goddamn, dat is meer dan mijn koekblik(pk's dan
)
Ik wil jullie wat vragen, is het raar dat je een soort mini wheelie maakt bij je eerste rijles, want ik herrinner me van vrijdag weer, dat ik de koppeling iets te snel liet en de gas iets te veel gafDe voorwiel kwam zeker 10 cm van de grond
de landing was ook niet te zacht
En ik meld me weer aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was Hicham die even zich afmeldde![]()
![]()
Zelfs bij een onbekende auto ofzo doe je dat, dus ik vraag me af waar yup mee bezig was. Wilde zichzelf zeker doodrijdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:
Had ik jou niet verteld eerst even het aangrijpingspunt van de koppeling op te zoeken in stilstand?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
Hoeraaaaaa hij is blessure vrij.
![]()
Yeah babyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
Ik heb er nu 14 / 43 onder hangen, misschien aardig als ik het zo laatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een Fireblade moet je dan wel meer schakelen op de weg om bij en voor te blijven.
Mark:Re: '95 KLX650-Gearing??
splinter, I had a '94 KLX650R, stock gearing for them is listed as 14/49. I ran 14/47, it was good for tight trails, as first gear is very low. It would also wind off the clock (160kmh speedo) easily on the road. With SuperMotard wheels I ran 14/42.
Misschien kan je trouwens je achtertandwiel ook eens meenemen morgen, aangezien die ook al niet paste bij je wiel, kan je die ook eens vergelijken.![]()
Probeer een WPH te vinden.![]()
KLX650R uitlaatje van Remus.
KLX650R saddleskins.
KLX650R wielen.
is in zijn rugzak gekropenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef worldpimber het volgende:
Leuk verhaal weer van een uiteraard FokMC waardige meet![]()
De vraag is ... wat doet Loesje hiiieerrrrr ???
Oei, dan kom jij niet meer achter de computer vanavond.quote:
Dat is Loesjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Makster het volgende:
LEuk verhaal
Wie zijn er nou allemaal naar ten kate geweest dan
En van wie is die kiddy katSuper lief beesie
![]()
Uwer kattebeestquote:
Yep, inmiddels een slagje groter, nu 1 jaar.quote:
Lief beesiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Yep, inmiddels een slagje groter, nu 1 jaar.![]()
![]()
Voor mij was het perfectquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Voor jou was de Ten Kate pitstopdagen dus wel de moeite RB ?![]()
Het zou voor ons waarschijnlijk veel te laat worden en dan was het zonde van de hele snelwegrit. Ik zou daar toch niet meer mee gaan om die route nog af te maken, dus dan zou ik echt voor de dyno gaan. Maar als je zo laat aan komt, dan krijg je daar misschien niet meer de kans voor.Afstellen van de vering deden ze toch wel? Dat leek mij tenminste ook wel interessant. Achteraf hoorden we nog dat het erg druk was rond Zwolle. Er scheen ook nog een of andere trackertrek te zijn of zo?
![]()
![]()
Wij hebben er in ieder geval toch een leuk motordagje van gemaakt.![]()
Hicham kwam ergens tegen 10.30 aan. We waren allemaal nog een beetje slaperig.Even wat gedronken natuurlijk en toen op weg naar de bandenjongen.
Het ritje er naartoe was wel leuk, maar helaas wisten we zo niet even een makkelijke route die wat meer de moeite waard zou zijn. Net voordat we naar de bandenjongen zouden rijden, hebben we een industrieterrein opgezocht want Hicham wilde graag nog even burnen.
![]()
Dit is nog eens een burn.![]()
[afbeelding]
Heel gaaf die zwarte cirkel die Hicham had gemaakt.![]()
[afbeelding]
De band is nu wel op, dus tijd voor een nieuwe![]()
De bandenjongen scheen een sympatieke jongen te zijn en hij kan mogelijk vanalles voor je regelen. Dus niet alleen een setje nieuwe banden.
[afbeelding]
We hebben even relaxt gekletst en hij en z'n monteurtjehebben ondertussen de banden gewisseld.
Toen we weer in Den Bosch waren om een broodje te eten, hebben we overlegd wat we met Ten Kate dag zouden doen. Het zou waarschijnlijk te laat worden allemaal en dat is een beetje zonde met alleen een snelwegrit voor de boeg. Het leek me dan een leuk idee om in de buurt een beetje te touren zodat Mercy ook z'n eerste Fok (mimi) meet mee kon maken.![]()
We hebben Hicham kennis laten maken met ons terrein en dat ging volgens mij prima.Daarna zouden we nog een paar leuke bochten pakken die ik een paar weken geleden had ontdekt. Het bleek al snel heel druk op de weg
dus het leek me ook te druk bij die bochten. Het is gewoon een openbare weg en die zaterdagavond was er ook al te veel verkeer naar mijn zin, dus dat zou niets worden.
![]()
Mercy wist nog wel een leuke route richting Oss. Het was iets rustiger op de weg, dus we hebben nog heerlijk kunnen rijden. * Trots op Mercy is, omdat hij naar mijn idee niet bang is sinds het ongeluk en nog steeds prima rijdt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |