Goddamn, dat is meer dan mijn koekblikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
Kan..... Zo leer je het dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef yup het volgende:
[..]
Goddamn, dat is meer dan mijn koekblik(pk's dan
)
Ik wil jullie wat vragen, is het raar dat je een soort mini wheelie maakt bij je eerste rijles, want ik herrinner me van vrijdag weer, dat ik de koppeling iets te snel liet en de gas iets te veel gafDe voorwiel kwam zeker 10 cm van de grond
de landing was ook niet te zacht
En ik meld me weer aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was Hicham die even zich afmeldde![]()
![]()
Zelfs bij een onbekende auto ofzo doe je dat, dus ik vraag me af waar yup mee bezig was. Wilde zichzelf zeker doodrijdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:
Had ik jou niet verteld eerst even het aangrijpingspunt van de koppeling op te zoeken in stilstand?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
Hoeraaaaaa hij is blessure vrij.
![]()
Yeah babyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef RB het volgende:
Uitdraai van de testbank
[afbeelding]
118 Pk bij 9732tpm en 92 Nm bij 7895 tpm op het achterwiel
130 pk en 105 Nm op de krukas![]()
Ik heb er nu 14 / 43 onder hangen, misschien aardig als ik het zo laatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een Fireblade moet je dan wel meer schakelen op de weg om bij en voor te blijven.
Mark:Re: '95 KLX650-Gearing??
splinter, I had a '94 KLX650R, stock gearing for them is listed as 14/49. I ran 14/47, it was good for tight trails, as first gear is very low. It would also wind off the clock (160kmh speedo) easily on the road. With SuperMotard wheels I ran 14/42.
Misschien kan je trouwens je achtertandwiel ook eens meenemen morgen, aangezien die ook al niet paste bij je wiel, kan je die ook eens vergelijken.![]()
Probeer een WPH te vinden.![]()
KLX650R uitlaatje van Remus.
KLX650R saddleskins.
KLX650R wielen.
is in zijn rugzak gekropenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef worldpimber het volgende:
Leuk verhaal weer van een uiteraard FokMC waardige meet![]()
De vraag is ... wat doet Loesje hiiieerrrrr ???
Oei, dan kom jij niet meer achter de computer vanavond.quote:
Dat is Loesjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Makster het volgende:
LEuk verhaal
Wie zijn er nou allemaal naar ten kate geweest dan
En van wie is die kiddy katSuper lief beesie
![]()
Uwer kattebeestquote:
Yep, inmiddels een slagje groter, nu 1 jaar.quote:
Lief beesiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Yep, inmiddels een slagje groter, nu 1 jaar.![]()
![]()
Voor mij was het perfectquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Voor jou was de Ten Kate pitstopdagen dus wel de moeite RB ?![]()
Het zou voor ons waarschijnlijk veel te laat worden en dan was het zonde van de hele snelwegrit. Ik zou daar toch niet meer mee gaan om die route nog af te maken, dus dan zou ik echt voor de dyno gaan. Maar als je zo laat aan komt, dan krijg je daar misschien niet meer de kans voor.Afstellen van de vering deden ze toch wel? Dat leek mij tenminste ook wel interessant. Achteraf hoorden we nog dat het erg druk was rond Zwolle. Er scheen ook nog een of andere trackertrek te zijn of zo?
![]()
![]()
Wij hebben er in ieder geval toch een leuk motordagje van gemaakt.![]()
Hicham kwam ergens tegen 10.30 aan. We waren allemaal nog een beetje slaperig.Even wat gedronken natuurlijk en toen op weg naar de bandenjongen.
Het ritje er naartoe was wel leuk, maar helaas wisten we zo niet even een makkelijke route die wat meer de moeite waard zou zijn. Net voordat we naar de bandenjongen zouden rijden, hebben we een industrieterrein opgezocht want Hicham wilde graag nog even burnen.
![]()
Dit is nog eens een burn.![]()
[afbeelding]
Heel gaaf die zwarte cirkel die Hicham had gemaakt.![]()
[afbeelding]
De band is nu wel op, dus tijd voor een nieuwe![]()
De bandenjongen scheen een sympatieke jongen te zijn en hij kan mogelijk vanalles voor je regelen. Dus niet alleen een setje nieuwe banden.
[afbeelding]
We hebben even relaxt gekletst en hij en z'n monteurtjehebben ondertussen de banden gewisseld.
Toen we weer in Den Bosch waren om een broodje te eten, hebben we overlegd wat we met Ten Kate dag zouden doen. Het zou waarschijnlijk te laat worden allemaal en dat is een beetje zonde met alleen een snelwegrit voor de boeg. Het leek me dan een leuk idee om in de buurt een beetje te touren zodat Mercy ook z'n eerste Fok (mimi) meet mee kon maken.![]()
We hebben Hicham kennis laten maken met ons terrein en dat ging volgens mij prima.Daarna zouden we nog een paar leuke bochten pakken die ik een paar weken geleden had ontdekt. Het bleek al snel heel druk op de weg
dus het leek me ook te druk bij die bochten. Het is gewoon een openbare weg en die zaterdagavond was er ook al te veel verkeer naar mijn zin, dus dat zou niets worden.
![]()
Mercy wist nog wel een leuke route richting Oss. Het was iets rustiger op de weg, dus we hebben nog heerlijk kunnen rijden. * Trots op Mercy is, omdat hij naar mijn idee niet bang is sinds het ongeluk en nog steeds prima rijdt.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef RB het volgende:
[..]
Voor mij was het perfect![]()
Was tegen 1 uur bij tenkate, na ff wat rond gelopen te hebben motor in de rij gezet voor de testbank. veel geklets en na 2 uur wachten eindelijk aan de beurt![]()
bij het starten keek de dynotester met een grijns![]()
Test duurde maar iets van 10 min maar had veel bekijks![]()
Heb naderhand nog ff rondgelopen en een paar pics gemaakt.
Naar het schijnt heeft Ten Kate elk jaar zoiets, dus misschien iets voor volgend jaar![]()
Leuk verslagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
<knip>
Wij hebben er in ieder geval toch een leuk motordagje van gemaakt.![]()
MAar na 2 uur is je motor wel aardig koud, zetten ze hem erop en trekken ze hem vol open, ik zou er geen fan van zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef RB het volgende:
[..]
Voor mij was het perfect![]()
Was tegen 1 uur bij tenkate, na ff wat rond gelopen te hebben motor in de rij gezet voor de testbank. veel geklets en na 2 uur wachten eindelijk aan de beurt![]()
bij het starten keek de dynotester met een grijns![]()
Test duurde maar iets van 10 min maar had veel bekijks![]()
Heb naderhand nog ff rondgelopen en een paar pics gemaakt.
Naar het schijnt heeft Ten Kate elk jaar zoiets, dus misschien iets voor volgend jaar![]()
Op de megameet en Fok!MC meetsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:50 schreef Makster het volgende:
[..]
MAar na 2 uur is je motor wel aardig koud, zetten ze hem erop en trekken ze hem vol open, ik zou er geen fan van zijn![]()
Zelfde had ik toen ook bij MotorXtra, ook gelijk op de bank maar toen had ik er net een uur rijden opzitten.
Vreemd eigenlijk als je er over nadenkt, op zo een bank trekken ze hem vol open, bij iedereen maar laten ze hem dan eerst ook ff warm lopen
Wij hebben haar via de Dierenambulancequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Lief beesie![]()
Ben ook opzoek naar een katje, liefst een mini maarr eentje van een jaar ofzo die geen onderkomen heft mag mij ook verblijden![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
En verder heb ik een leuke dag gehad uiteraard, mede mogelijk gemaakt door Raus & Mercy![]()
Restecp voor die FirebladeHeb er ook even op mogen rijden, teffuszooi zeg als je dan weer terugstapt op die bandit
Fireblade, doorschakelen naar z'n 2 en voor je het weet zit je op de 140. Bandit, doorschakelen naar z'n 35435 en nog rijd je niet 140. Hoewel de windruis om je helm en het gegil uit het motorblok doen voordoen alsof je toch minstens 280 rijdt
KickeH fireblade
En gelijk een goede ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu weet je tenminste ook een keer wat een niet geknepen moter doet
Bedoel je niet 240?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
En verder heb ik een leuke dag gehad uiteraard, mede mogelijk gemaakt door Raus & Mercy![]()
Restecp voor die FirebladeHeb er ook even op mogen rijden, teffuszooi zeg als je dan weer terugstapt op die bandit
Fireblade, doorschakelen naar z'n 2 en voor je het weet zit je op de 140.
Moet hier wel even bij melden dat het mede komt door mijn geringe supersport ervaring. Ben die bandit zo gewend, dat als ik op een supersport zit dat ik dan zo anders moet rijden en de houding ook zo verschilt. Ik ben een duidelijke kilometerteller gewend die ook nog eens meedraait met het stuur en bijna recht voor me zit. Terwijl je bij die fireblade echt omlaag moet kijken om de snelheid te zien, en bovendien zijn de getalletjes ook nog veel kleiner (wat wil je anders als die teller tot 300 moet gaan, dan moeten de cijfers wat dichter op elkaar geplet wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nu weet je tenminste ook een keer wat een niet geknepen moter doet
Net gemaild voor een kleine rakkertquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wij hebben haar via de Dierenambulancemet gezondheids verklaring
![]()
Hoe laat zal ik morgen bij jou zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En gelijk een goede ook.![]()
![]()
Hij deed het dus beter dan de voorzitter van de FireBlade club.![]()
![]()
Vind het wel heel wat dat mercy het aandurft om z'n motor aan een 25KW n00b proquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En gelijk een goede ook.![]()
![]()
Hij deed het dus beter dan de voorzitter van de FireBlade club.![]()
![]()
Nee, 280. Daarvoor gekozen omdat dat 2x140 isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bedoel je niet 240?
Bij mij 1: exact 100 maximaal.. en dan klimt ie ook nog wel goed in z'n 2 naar 140
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Net gemaild voor een kleine rakkertDeze of alle twee
![]()
[afbeelding]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat lief!quote:
De run van de Beemer vorig jaar was ook leuk, dat ding schudde en trilde echt alle kanten op die bank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:50 schreef Makster het volgende:
MAar na 2 uur is je motor wel aardig koud, zetten ze hem erop en trekken ze hem vol open, ik zou er geen fan van zijn![]()
Zelfde had ik toen ook bij MotorXtra, ook gelijk op de bank maar toen had ik er net een uur rijden opzitten.
Oh moet dat altijd danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan..... Zo leer je het dus.
Had ik jou niet verteld eerst even het aangrijpingspunt van de koppeling op te zoeken in stilstand?![]()
Dat doe ik echt niet bij een onbekende auto hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zelfs bij een onbekende auto ofzo doe je dat, dus ik vraag me af waar yup mee bezig was. Wilde zichzelf zeker doodrijden![]()
![]()
Zit dat wel lekker, een rugtas over je rugprotector heenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat lief!![]()
![]()
![]()
Ik heb vanmiddag even een Alpinestars rugtas op de kop getikt.. matched mooi met mijn combi en moto![]()
Voor 29,95 euri, voor dat geld kun je niet eens een mooie 'normale' tas krijgen![]()
[afbeelding]
Had hem van tevoren al warm gedraaid temp was 95 gradenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:50 schreef Makster het volgende:
[..]
MAar na 2 uur is je motor wel aardig koud, zetten ze hem erop en trekken ze hem vol open, ik zou er geen fan van zijn![]()
Zelfde had ik toen ook bij MotorXtra, ook gelijk op de bank maar toen had ik er net een uur rijden opzitten.
Vreemd eigenlijk als je er over nadenkt, op zo een bank trekken ze hem vol open, bij iedereen maar laten ze hem dan eerst ook ff warm lopen
Die protector kun je er niet uithalen.. maar de tas kan er wel overheen, das niet zo'n probleemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit dat wel lekker, een rugtas over je rugprotector heenOf kan je die rugprotector er makkelijk uithalen (zonder een lege balzak op je rug over te houden waardoor je voor aap loopt
)
Voor aap staan? Nee man ik ben hardstikke coolquote:
Idd jammer dat je geen filmpie van de CR hebtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De run van de Beemer vorig jaar was ook leuk, dat ding schudde en trilde echt alle kanten op die bank.
En ze hadden voor het kantelen van de Boxer nog even een paar extra spanbanden gezet, want het was wel eens voorgekomen dat zo'n Boxer tijdens een run van de bank af wandelde.![]()
Dan heb ik het nog niet eens over de vlammen en knallen uit de uitlaat.![]()
Bij de CR dit jaar was het ook machtigjammer dat ik daar geen flimpje van heb.
Daar zag je tenminste ook wat gebeuren, leek gewoon wel te wheelien..bij vol gas ook diep aan de achterkant de veren in.En dan dat geluid, 2 takt is gewoon echt racy.
Nu net pas dat filmpje gekeken van de run.
Ralf zijn motor staat daar gewoon als een blok graniet op die bank.![]()
![]()
Alleen aan het geluid kan je merken dat er gas gegeven wordt, maar ze hadden dat er net zo goed digitaal onder kunnen zetten..boven de 5.000 toeren lijkt het door de 2 cylinder brom trouwens niet eens te gaan.![]()
Wat er dan uit komt is natuurlijk wel gewoon meer dan geweldig.![]()
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef RB het volgende:
[..]
Had hem van tevoren al warm gedraaid temp was 95 graden![]()
En waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef Makster het volgende:
Zit nu te kijken naar RTL4, iets met Ron Brandsteder en gaylords die aan het dansen zijn.
Wat een crap![]()
1 uur ofzo?quote:
beide doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Net gemaild voor een kleine rakkertDeze of alle twee
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |