Die mensen die er zo reageren hebben idd die compensatiedrang, mij zal het echt aan m'n reet roesten wat iemand van mijn hond vind.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
Kan toch heel gevoelig liggen bij hondenbaasjes, je kraakt wel hun lief af.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lichaam en geest zijn niet meer 1 door zondige daden zoals lawaai ondermeer overlast, en burns maken.![]()
Het lichaam zit in een soort van ramadan, terwijl de geest bewust is dat het daar nu niet de tijd voor is.
Om het fysieke en het geestelijke te verenigen dient u nog louter rein van hart te handelen, en u ook zo te gedragen naar anderen.
Dus geen zwarte motorkleding meer, en vooral geen donkere vizieren meer dragen waardoor u medelanders angst inboezemt.
Anders zal u tot in lengte van dagen achtervolgt worden door verdeeldheid van lichaam en geest.![]()
quote:[..]
Edit: deze deelpost kwam met 10 minuten vertraging, want ik kreeg ineens spontaan een bloedneus.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef hicham het volgende:
Youssef is trouwens naar een ZX6R meeting, wat stellen jullie voor bij thuiskomt?
Nekschot of ophangen
Volgens mij heeft ie het gister wel even gemeldt hier, maar wij hadden hem (nog) geen toestemming gegevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft geen toestemming gevraagt, dus dat het dan een straf tot gevolg heeft is zeker.
![]()
Fok MC! tribunaal zal opgeroepen moeten worden om deze delinquent een eerlijke maar strenge strafvervolging op te leggen.![]()
Mja, hoef niet perse, het is vrij normaal om voor je lief op te komen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:05 schreef hollander172 het volgende:
Die mensen die er zo reageren hebben idd die compensatiedrang, mij zal het echt aan m'n reet roesten wat iemand van mijn hond vind.Het is mijn "kindje".
![]()
Ik ga het misschien ook wel doen voor derden, 10 euro per wiel ofzo, Fok! MC'ers krijgen kortingquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
60 euro voor banden omleggen
Die's ff genaaid, slim dat ie even de prijs overlegt voordat hij het laat doen door die gast
een blade is natuurlijk niet zo extreem als een Kawa hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het gister wel even gemeldt hier, maar wij hadden hem (nog) geen toestemming gegevenOverigens had youssef het daar ook nog over, wat hij en ik op lage snelheden doen in de stad (als debielen optrekken enzo
) doen hun op de snelweg omdat ze daar ook nog genoeg vermogen en snelheid over hebben zonder die 25KW begrenzing
Vraag me af of Youssef ze wel kan bijhouden
Zei die n.a.v mijn verhaal over de fireblade
Ik ga ff kijken of ik nog wat nuttigs kan doen, had de motor buiten al van de hoes ontdaan en ergens anders geparkeerd. Maar er komen enge wolken aan dus dat zel even moeten wachtenFok begint ook traag te worden
Previewen van een post kost nu te veel moeite en dat weerhoudt me van mooie (smileytechnisch gezien) posts te maken
![]()
Die is inderdaad een stuk feller maar dat zijn vrouwen over het algemeen wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
Mja, hoef niet perse, het is vrij normaal om voor je lief op te komen.![]()
Laat je vriendin even reageren bijvoorbeeld.![]()
Vrouwen kunnen wat feller zijn.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die is inderdaad een stuk feller maar dat zijn vrouwen over het algemeen wel.
De opmerking van Martie is goed genoeg voor minimaal een blauw oog.![]()
Kom niet aan d'r schatje hoor.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft geen toestemming gevraagd, dus dat het dan een straf tot gevolg heeft is zeker.
![]()
Fok MC! tribunaal zal opgeroepen moeten worden om deze delinquent een eerlijke maar strenge strafvervolging op te leggen.![]()
Damn, belt er net eindelijk iemand voor de KLX, terwijl ik gisteren besloten heb om hem te houden.![]()
Is idd erg lastig downloaden daarquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:59 schreef RB het volgende:
@ Makster
Wat is dat voor een brakke file van die klx/klr![]()
Krijg maar 14mb binnen en klaar is tie![]()
![]()
En ik ga toch echt niet een heel manual van 89mb gezipt vertalen in het duits![]()
![]()
![]()
Heb ik , maar dan nog kapt hij er afentoe mee zit nu op 42%quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Is idd erg lastig downloaden daar
bij mij kapt ie er mee na 20 MB![]()
je hebt echt een download manager nodig hierbij
Shit, dan heb ik voor niets je tweede versnelling gebruiktquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja @ Hicham heb het even getest voor je en hij rijd ruim 140 in zijn 1![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:58 schreef hollander172 het volgende:
Fokken is zo echt niet te doen..........
Uhhmmm toch niks ergs ofzoquote:
Hij's ziekquote:
quote:
Ziek is kutquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij's ziek![]()
![]()
PoepzooiMorgen even kijken hoe het gaat anders vakantie 1 - 2 dagen uitstellen
[..]![]()
dacht weer even dat mercy zat te posen met loesje, die mormeltjes lijken ook allemaal op elkaar
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee dit is niet Loesje, heb nog niet echt een naam zat zelf te denken aan Fucky![]()
![]()
Met of zonder automaat?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:11 schreef yup het volgende:
IK WIL MOTORRIJDUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Zo dat is eruit
Ik opzich ook wel weer eensquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:11 schreef yup het volgende:
IK WIL MOTORRIJDUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Zo dat is eruit
Whats upquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Met of zonder automaat?ik pitten
![]()
kwakkie is een optiequote:Op zondag 28 augustus 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn vriendin is geen fan van Fucky![]()
Dan zat ik te denken ana Eppo, een kattennaam moet leuk zijn![]()
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm toch niks ergs ofzo
Wat wel leuk is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een schat !!!![]()
![]()
Hahahahahhahahahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]Jullie zijn echt geweldig gestoord
![]()
![]()
Leuke foto's, en die tanden die daar op de grond liggen, wie moest die rapen?
Hier speel ik de hoofdrol in een film![]()
Die foto, schitterend ge soeptquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |