abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29870778
Ja, ik ben dus niet geweest, maar ik heb al wel aardig wat opnames bekeken & beluisterd en ik kan iedereen het concert van Jamie Lidell (het gewone concert, dus niet de sessie) dat op 3voor12 te vinden is van harte aanraden
  maandag 22 augustus 2005 @ 21:04:31 #3
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_29870789
Zijn de foto's al klaar?
pi_29870870
@ Sack: Prep had idd een hoedje op.tvp
pi_29870884
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:36 schreef XxxPimxxX het volgende:

Zaterdag
Daarna in de rij gaan staan voor Dolf Jansen. De wachtrij stond propvol en ik vermaakte me er prima. Weer gezellige mensen en die beveiligins man die de mensen naar binnen loodste had een goed systeem bedacht om iedereen naar binnen te krijgen (Handen omhoog! Als er geduwd wordt mag de andere rij!), het werke uiteindelijk perfect.
V0lgens mij is dat al een aantal jaren z0 en t werkt niet altijd even perfect. Er zijn vaak t0ch mensen die met andere lichaamsdelen gaan zitten duwen...maar g0ed..de hekjes waren in mijn beleving nieuw en 0p de z0ndag 00k ng de extra hekken...wel 0k.

D0nderdag heb ik geen rij gezien en was 0m 18 uur binnen... Aangezien mijn zus kaartjes hadden gew0nnen m0chten ik en beste vriendinnetje via de backstage ingang naar binnen (zus w0u t0ch pas vrijdag gaan) en de tent (inclusief slaapzak e.d.) st0nd 00k al klaar! Vriendinnetje en ik hebben eigen tentje meteen 0pgezet terwijl het n0g heerlijk rustig was..

Vrijdag:
Gezien:
Rac00n: geweldig!!!
Kirsten (klein stukje): wel aardig maar niet bijznder
Gabriel Ri0s (klein stukje): altijd vr0lijk
R0isin Murphy (klein stukje): wel aardig maar beetje saai...zie/zag haar liever in M0l0k0.
Athlete: wel 0k
S0l0: super!
R0yks0pp (klein stukje): na al een paar keer live gezien te hebben niet meer echt geweldig...
Michael Mayer: even lekker kunnen dansen

Gemist: Kaiser Chiefs/Franz F./New C00l C0llective/Le0n vd Zanden/Sp0edcursus hum0r/P0lyph0nic Spree

Zaterdag:
Gezien:
Maxim0 Park (klein stukje): niet echt mijn ding
Katinka P0lderman: mw0a...veel meer van verwacht...niet echt grappig...
Bart Skills (klein stukje): wel leuk
0p Sterk water: Geweldig! Heel hard gelachen!
Pixies (klein stukje): niet echt mijn ding
Marilyn Mans0n (vriendinnetje wilde alleen even zien h0e hij eruit zag): t0taaaaal niet mijn ding

Gemist: D0lf J. (alle dagen tr0uwens gemist maar 00k niet in de rij gestaan )/Heik0 Laux/

Zndag:
Gezien:
R0semary's S0ns: viel beetje tegen; beetje saai
M0rcheeba: erg relaxed en fijne muziek
V0icst (Charlie): het enige liedje dat ik kende was wel leuk m mee te zingen...v00r de rest had ik er veel meer van verwacht...
Heather N0va: wat een prachtige stem blijft dat t0ch
Nick Cave & t.b.s. : niet echt mijn ding
F00 Fighters: niet echt mijn ding maar wel leuk v00r even

Gemist: Edit0rs/Incubus (alleen nieuwsgierig)

M00iste:
Rac00n/S0l0/M0rcheeba/Heather N0va/0p sterk water

Ik v0nd de rijen v00r cabaret tr0uwens reuze meevallen dit jaar...heb er wel eens langer in de rij gestaan... Erg fijn dat het weer 0k was en leuk dat er weer nieuwe eet-sensaties waren Aankleding was 00k wel weer leuk.

Vannacht thuis gek0men ivm s0ll.gesprek van0chtend vr0eg en zelfs dat ging v00r mijn gev0el wel 0k

P.s. mijn o is stuk dus breezah-0pmerkingen mag je v00r je h0uden ik d0e dit namelijk niet v00r de l0l
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_29870929
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 21:04 schreef GoLLeM het volgende:
Zijn de foto's al klaar?
Een klein gedeelte, voordat m'n computer net raar ging doen met photoshop:

[ Bericht 2% gewijzigd door Sack_Blabbath op 22-08-2005 21:21:04 ]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29870936
Kun je de optredens online terug zien?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_29870981

Hij was echt geweldig ! ! Met z'n handtasje. !
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:15:53 #9
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29871190
Volgens mij hebben wij je niet gezien Sack...
Wel Prep, BRB en Newbie
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:16:50 #10
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_29871223
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Op http://3voor12.vpro.nl volgens mij. Heb t een beetje via de tv gevolgt.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_29871260
Heeft er iemand foto's van Juliette & The Licks? Jezus, wat een wijf

Echt weer een geweldige Lowlands, paar echt vette bands gezien en tot diep in de nacht in de Bravo gestaan
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_29871292
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
sommigen, bij 3voor12.nl

Jammer genoeg staat die van nick cave, het absolute hoogtepunt van het weekend, er nog niet bij.
pi_29871296

Mijn Heather Nova schoen. . .
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:24:40 #14
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_29871526
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef koston het volgende:

Echt weer een geweldige Lowlands, paar echt vette bands gezien en tot diep in de nacht in de Bravo gestaan
f

Peaceman en ik hebben nog foto's, die komen nog, maar of ze goed gelukt zijn van Juliette weet ik niet.... we stonden nogal verafik zal ze in ieder geval nog wel posten.
Make love, not war ☮
pi_29871881
Er staat ook een live filmpje van Juliette & the Licks op 3v12, en met het geluid uit is dat best te verdragen
pi_29871937
godse duidelijk hoppa!
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:37:55 #17
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29872090
Iemand nog bij Roni Size geweest trouwens? Ik vond het eerlijk gezegd (en dat zeg ik in dit geval niet graag) een beetje tegenvallen. Teveel wisselingen en rustmomenten. alles leuk en aardig, maar het werd er niet dansbaarder op.
pi_29872476
Vond het geweldig. Hoogtepunten voor mij waren The Others, The Futureheads, Maximo Park, Athlete, The Arcade Fire, Foo Fighters en The Magic Numbers. Maar ook van de Editors, Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand genoten
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_29872617
Joehoe! Dit is geen tvp. Nee, echt niet. Heus!
pi_29872765
Vond het weer zeer geslaag dit jaar. De line up was denk ik wel minder dan vorig jaar maar nog steeds goed te doen. Nick Cave was voor mij echt het hoogtepunt. Daarna naar huis gegaan, er kon toch niets aan Nick Cave tippen
Even geen signature.
pi_29872884
Apocaliptica was kick!
en bij Korn voor aan. Helaas geen plectrum gevangen..
pi_29873331
Ik heb de essentie van onze lowlands gevangen in 1 enkele foto!

Ziehier:

pi_29873342
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]

Hij was echt geweldig ! ! Met z'n handtasje. !
hey die gast met dat baardje stond voor me bij de telefoon oplaad service (wat moest je daar fokking lang wachten zeg)

die gast die zijn radio in bad liet vallen vond ik overigens ook wel heel gaaf.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:14:38 #24
13973 ranja
image means nothing
pi_29873680
Ik heb geen bekende gezien, geen Vork, geen Newbie... rest ken ik sowieso niet trouwens
pi_29874378
Nu op MTV!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:35:35 #26
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_29874383
Eindhoven represent! Asriaantjuuh!!

lowlands was zeer geslaagd!!

al snap ik echt niet wat de fuck er aan de hand is met de mensen die de recencie voor the prodigy hebben geschreven!! Ikd het echt een van de betere concerten, en de mensen die ik sprak ook. gelukkig zijn op station leylistad alle slechte recentie's ritueel verbrand
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_29874465
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef punkgirl het volgende:
Eindhoven represent! Asriaantjuuh!!

lowlands was zeer geslaagd!!

al snap ik echt niet wat de fuck er aan de hand is met de mensen die de recencie voor the prodigy hebben geschreven!! Ikd het echt een van de betere concerten, en de mensen die ik sprak ook. gelukkig zijn op station leylistad alle slechte recentie's ritueel verbrand
Ten eerste is het een "recensie" en ten tweede vind ik de muziek van The Prodigy ook érg tof. Helaas moet ik toch opmerken dat de show en het geluid voor een dergelijke act vér onder de maat was en helaas één van de mindere optredens.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:54:30 #28
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_29874895
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ten eerste is het een "recensie" en ten tweede vind ik de muziek van The Prodigy ook érg tof. Helaas moet ik toch opmerken dat de show en het geluid voor een dergelijke act vér onder de maat was en helaas één van de mindere optredens.
Ik vond het echt geweldig.. helemaal vooraan
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:57:09 #29
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29874967
Hey hey luitjes,

Het was weer een geweldig feestje en het goede nieuws is we hoeven nog maar 360 dagen te wachten en we mogen weer.

Hoogtepunten voor mij waren (in willekeurige volgorde):

Soulwax nite versions (jammer dat ze het verdomde om een toegift te geven, ga vanaf zondag iedere belg die ik tegenkom slaan )

Zuco 103 (wat heeft die negerin een tegekke stem)

Royksopp (niets aan toe te voegen die set stond als een huis)

Vive la fete (heerlijke rustieke belgische muziek)

Audio bullys (hier heb ik mijn stemband verzwikt, THERE'S THINGS I HAVEN'T TOLD YOU, verdere toelichting lijkt me overbodig)

LCD sound system (ook al hadden we niet in de gaten dat het optreden semi-afgelopen was, ze kwamen toch terug voor een toegift en daarna nog een paar keer).

Het enige minpuntje van deze Lowlands was dat we nogal vervelende buren hadden, die hele groep was 's ochtends tegen een uur of 9 al op en begon flink kabaal te maken. Dat is toch niet normaal. Rond die tijd hoor je nog even op je gemak een jointje te roken en daarna voor voor een uurtje of 3 in je tent te gaan liggen.

Heb er trouwens geen minuut minder door geslapen hoor, want laten we eerlijk zijn je gaat naar lowlands voor je rust.

De zomer zit er weer op en ik neem aan dat we er allemaal weer tegenaan kunnen voor een paar maanden. Lichamelijk zijn we allen waarschijnlijk een wrak, maar de mentale batterijen zijn weer helemaal opgeladen op het moment dat de serontonine niveau's weer op peil zijn.

Cheers
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:58:16 #30
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29875002
Ow en bier

dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:04:16 #31
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29875143
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dat komt omdat de akoestiek in de alfa nog erger is dan die van de arena.
Het is wel vreemd dat de geluids technici hier nog altijd geen oplossing voor hebben gevonden.
Of geprobeerd hebben er 1 voor te vinden. Tot die tijd zullen we ons er helaas maar bij neer
moeten leggen dat de muziek daar gewoonweg beter klinkt als je net eventjes naast de tent gaat staan.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:05:45 #32
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29875176
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:04 schreef doemaardrie het volgende:
Dat komt omdat de akoestiek in de alfa
Maar dan met ph. Want als je probeert de alpha op de drinken ga je waarschijnlijk dood.
pi_29877513
Donderdag

Donderdag rustig aan om half 7 richting de polder gereden. 7 uur stonden we in de rij. We waren binnen 3 uur binnen en het viel me reuze mee. Aangenaam temperatuurtje, gezellige mensen, koud biertje er bij. Een goed begin. Doorgelopen naar camping 1 waar nog voldoende plaats was om half 11. Tentje opgezet en maar even gekeken wat er te doen was. Het was meteen al erg gezellig, we zijn geeneens in het 24-uurs café geweest, gewoon op de weg bij mensen gaan zitten en een topavond gehad.

Vrijdag

De eerste festivaldag meteen begonnen met een lichte kater van donderdag. Oorzaak was het gratis bier van de dag daarvoor, en het feit dat je na 9 uur niet meer kon slapen door de brandende zon op je tentje. Nog even rustig in de berm gelegen tot het festivalterrein open ging. Om 1 uur het terrein opgegaan en even rond gekeken. Het zag er top uit, erg mooie aankleding, toch wel een toegevoegde waarde. Er was niet echt iets wat we wilde zien dus maar even naar Ruud Lubbers gaan kijken. De tent ging al helemaal los voordat er ook maar iets op het podium verscheen. Het verhaaltje van Ruud was best interresant op zich, maar niet op dat tijdstip, dus na 15 minuten maar ergens anders heengegaan. Een kijkje genomen bij The Polyphonic Spree. Leuk hoor al die jurken, maar verder was het natuurlijk 3x niets. Daarna rustig gezeten bij de Alpha terwijl Rabriel Rios bezig was. Die man doet echt álle festivals dit jaar. Ik had hem ook al 3 keer eerder gezien. Het was leuk om te zien vanaf de zijkant terwijl je lekker op het gras lag. Het begin van de Keiser Chiefs vanaf het gras gezien, best leuk. De laatste 15 minuten naar het 1e vak gelopen. De paar hits die ze hebben gehad waren erg leuk om live te horen. Ze maakte er een echte show van. De reden dat we toen al naar het 1e vak liepen was Franz Ferdinand. Ik kon ze eindelijk live zien! Ze maakte mijn verwachtingen 100% waar. Het was een topshow met de oude nummers die super zijn om live te horen, en een paar nieuwe nummers die veelbelovend klonken. Ik kwam er kletsnat uit, van top tot teen soaked van het zweet, heerlijk . Vooraf ons nog voorgenomen om in het 1e vak te blijven voor The Prodigy maar door het enorme vochtverlies onder Franz toch maar even een biertje halen. Daarna maar gewoon ergens midden in de Alpha gaan staan voor The Prodigy. De muziek is gewoon super gaaf om live te horen. Verder was het natuurlijk niet zo heel speciaal, weinig live volgens mij. De 1e festival dag afgesloten met Night of Comedy, best leuk als afwisseling, lekker zitten. Vooral de engelsman die het aan elkaar praatte was erg leuk.

+ Het festival terrein
+ Franz Ferdinand
+ The Prodigy live horen
- Verder niet zo veel speciaals aan de show van The Prodigy
- Röyksopp gemist

Zaterdag

Zaterdag weer om 9 uur gedwongen wakker worden ivm de warmte. Redelijk snel al het festival terrein opgelopen om daar even rustig te zitten. Daarna na Coolpolitics gelopen. Dat was erg leuk, vooral de reacties van het publiek (boeee! Jeeej!). Het enige wat ik Hilbrant Nawijn moet nageven is dat hij daar ging zitten. De rest was echt verschikklijk. Ik geef toe, ik ben zelf al geen fan van rechts, maar veel rechtse mensen kunnen het nog aardig beargumenteren. Die Nawijn kon dat dus absoluut niet en had echt een kinderlijke manier van debateren. Daarna een beetje rondgedwaald. Zuco 103 vanaf de zijkant bekeken, niet helemaal mijn ding. Nog een glimp van Brainpower gezien. Daarna nog een klein stukje Jeugd van Tegenwoordig, jezus wat was dat slecht. Gelukkig ging daarna het programma voor mij écht beginnen. We stonden in de Bravo te wachten op Vive la Fête. De DJ daarvoor (Monica Electronica) warmde het publiek alvast uitstekend op en Vive la Fête kon de opgebouwde spanning helemaal waarmaken. Het was een lekkere show. Daarna in de rij gaan staan voor Dolf Jansen. De wachtrij stond propvol en ik vermaakte me er prima. Weer gezellige mensen en die beveiligins man die de mensen naar binnen loodste had een goed systeem bedacht om iedereen naar binnen te krijgen (Handen omhoog! Als er geduwd wordt mag de andere rij!), het werke uiteindelijk perfect. De show zelf was wel leuk , hij voldeet niet helemaal aan mijn verwachtingen. Kwam misschien ook door het verlies van zijn 'Lowlands-vriend'. Daarna maar meteen terugegaan naar de Bravo voor Audio Bully's. In het begin van het optreden ging er het één en ander mis, maar ze herstelde zich aardig. Toch had ik het idee dat ze niet echt goed op elkaar waren ingespeeld. Het einde maakte natuurlijk alles goed, de clubhit Shot You Down kwam hier ook uitstekend tot zijn recht. De avond wederom afgesloten in de Juliet met Op sterk water. Damn wat was dat goed! Ik heb me kapot gelachen. Wederom een perfecte afsluiting va nde dag in de Juliet!

+ Coolpolitics (9 September 21.30 op MTV)
+ Elke dag weer iets anders heerlijks eten zónder wachttijden
+ Vive la Fête
+ Op sterk water
+ AudioBully's
+ Bravo
+ Wachten voor de Juliet

Zondag

Redelijk kunnen uitslapen, half 11. De vermoeidheid viel reuze mee, ik was nog redelijk fris. Redelijk snel het festival terrein opgelopen om daar rustig wakker te worden. Het eerste wat zondag op de planning stond was Buitenwesten, als Zwollenaar moet je daar natuurlijk heen. Het was een topshow, Typfoon (stond nog naast me bij The Prodigy) was lekker op dreef en het album van Jawat klonk lekker. DuvelDuvel viel, met uitzondering van Wie is ut, een beetje tegen, maar Opgezwolle maakte alles weer goed. Beetje jammer dat de man waar het om draaide, Kubus, maar één nummer kon doen, maar het was wel een toptrack. Weet iemand welke track dat was? Ik herkende hem niet. Toch jammer dat "Strik je veter, breek de tent af" niet meer gespeeld kon worden. Daarna Dropkick Murphys 10 minuten gezien vanaf de zijkant, ach, wel leuke hos muziek maar niet mijn ding. Snel doorgelopen naar de meesterlijke broeders van Soulwax deze keer als nite editions. Het had allemaal vrij weinig met Soulwax te maken, maar het klonk erg fet! Helemaal in de electronische sfeer zijn we een kijkje gaan nemen bij T. Raumschmire, niet de mensen massa ingegaan maar vanaf een afstandje gaan toekijken. Klonk erg gaaf. Daarna vooraan gaan staan bij LCD Soundsystem, wel aardig, niet meer dan dat. Had ik toch wel iets meer van verwacht. Daarna een beugel gepakt en even het festival nabesproken, erg relaxed. Nog even rustig rond gelopen om daarna het festival geweldig af te sluiten met 2 Many DJ's! En ze waren super, wat een set, wat een manier om het af te sluiten. Die avond nog naar huis gereden om rond 3 uur lekker in het eigen bed uit te kunnen slapen.

Top 5

1. Franz Ferdinand
2. 2 Many DJ's
3. Audiobully's
4. Op Sterk Water
5. BuitenWesten

Volgend jaar zeker weer!
// Last.fm
pi_29877726
* cafca komt even aan zelfkwelling doen en kijken wat hij allemaal gemist heeft
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:08:44 #35
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_29878502

tvptje
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:18:48 #36
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29878636
Weet je... naast wie ik stond bij Incubus? Bart uit de allereerste Big Brother

Ow... ennuh... ik vind het armbandje nogal lelijk en groot en de kleur is bijna hetzelfde als vorig jaar.... nee dat is geen succes!!! Ze moeten hem smaller maken, anders kan ik niet 10 jaar bandjes verzamelen om mn arm
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29878689
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:18 schreef maniack28 het volgende:
Die heb ik ook zien lopen inderdaad.
quote:
Ow... ennuh... ik vind het armbandje nogal lelijk en groot en de kleur is bijna hetzelfde als vorig jaar.... nee dat is geen succes!!! Ze moeten hem smaller maken, anders kan ik niet 10 jaar bandjes verzamelen om mn arm
Dit bandje is oké

Weg met die stomme klikko'sof hoe die dingen ook mogen heten
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:23:49 #38
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29878715
Nee, het bandje is te breed!!! Hij kan toch ook smaller zonder kliko?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:34:04 #39
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29878888
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:18 schreef maniack28 het volgende:

Jeetje man... bekijk nou eens de positieve kanten ipv alleen maar te zeuren...3/4 van je posts zijn geklaag, zo jammer!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:35:11 #40
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_29878905
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Jeetje man... bekijk nou eens de positieve kanten ipv alleen maar te zeuren...3/4 van je posts zijn geklaag, zo jammer!
haha, waar praten we in godsnaam over? Over een bandje?
Tim's LastFM Charts
pi_29878957
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:03 schreef mordradead het volgende:
Ik moet zeggen dat de sfeer en "andere" gebeurtenissen meer indruk op mij hebben gemaakt dan de concerten zelf. die zijn immers meer "alledaags" dan het hele gebeuren eromheen erg leuk vond ik het zingen en "van voor naar achter van links naar rechts" in de rij voor night comedy op zaterdag, man man man dat was prachtig.
Ja dat was echt geweldig

Ook die gasten die zo gingen dansen enzo op het podium! Ik dacht dat dat gewoon bij de act hoorde

Verder was die eerste stand-upper echt waanzinnig slecht he
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:39:26 #42
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29878965
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:35 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

haha, waar praten we in godsnaam over? Over een bandje?
Bandje is toevallig heel belangrijk voor mij

En ik heb het best naar mn zin gehad hoor... dat heb je toch gezien in mn verslag
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:42:19 #43
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29878998
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je moet het ook een beetje sarcastisch zien.. Bart -> BB ->
pi_29879020
Ik heb spike van Di-rect gezien!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:43:23 #45
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_29879021
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die heb ik ook zien lopen inderdaad.
[..]

Dit bandje is oké

Weg met die stomme klikko'sof hoe die dingen ook mogen heten
Mee eens
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:27:41 #46
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29879863
Ik wil een ding over die bandjes kwijt. Volgend jaar wil ik gewoon weer kunnen kiezen om welke pols deze mag komen. Links dus in mijn geval, maar nee ik moest 'm verplicht om de rechterpols dragen. Ik heb in m'n hele leven nog nooit iets van een bandje of iets anders om m'n rechterpols gehad, dus dat ding zat drie dagen lang behoorlijk in de weg En verder is het wel prettig dat het legoblokje aan het bandje is verdwenen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:38:33 #47
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_29880142
whaaaaah what a party!!!

vanwege geldgebrek heb ik moeten werken [maoz falafel, doe ik egt NOOIT meer], dus heb heel erg veel gemist, maar het beetje dat ik meegekregen heb was super! Met recht kan er gezegd worden dat lowlands het nummer 1 feestje in nederland is.

Hoogtepunten:
- Foo Fighters
- Miss Kittin'
- 24 uurs tent
- maandag ochtend herrie schoppen op de campings en iedereen rellen
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:55:42 #48
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29880586
Werken op Lowlands in zo'n eettent lijkt me een hel. De hele dag druk en een hoop ongeduldige mensen. Vooral als je 's ochtends buiten het festivalterrein eten en drinken staat te verkopen, die mensen worden om de haverklap verrot gescholden door humeurige festivalbezoekers zonder geduld.
pi_29880670
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Vork het volgende:
Werken op Lowlands in zo'n eettent lijkt me een hel. De hele dag druk en een hoop ongeduldige mensen. Vooral als je 's ochtends buiten het festivalterrein eten en drinken staat te verkopen, die mensen worden om de haverklap verrot gescholden door humeurige festivalbezoekers zonder geduld.
Ik werd juist verrot gescholden door die bitcherige kutwijven van die pizzastand

Kan ik toch niets aan doen dat je baas je een slome kutoven heeft gegeven
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:13:49 #50
29824 hawaii
pi_29881047
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Vork het volgende:
Mensen waren redelijk geduldig en behoorlijk relaxed! Maar dat ligt nou eenmaal aan het Lowlandspubliek. En jah een hel? Ach.. T was werken of helemaal niet gaan dus was allang blij

Heb zo erg lopen stuiteren zondag overdag had die avond ervoor tot 11 uur in de ochtend zitten doorhalen en was (buiten mijn weten op) geruild naar 14 uur, had maar 2.5 uur slaap gehad en stond nog best wel strak. Moest toen tafeltjes schoonmaken, heb nog nooit zo'n lol gehad in dat soort werk

En jah, management was slecht, organisatie erg hectisch, kan geen falafel meer zien en me collega's erg relaxed [en lekkr ]. Maar idd, nooit meer werken op Lowlands
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:17:59 #51
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29881160
Het lijkt me op zich nog best leuk om te doen, alleen zo'n festival bezoeken als bezoeker, ja dat is toch wel iets anders
pi_29881300
Bart van Big Brother stond bij de Urban Golf tent mensen te instrueren.
pi_29881452
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:06 schreef berc het volgende:

[..]

hey die gast met dat baardje stond voor me bij de telefoon oplaad service (wat moest je daar fokking lang wachten zeg)

die gast die zijn radio in bad liet vallen vond ik overigens ook wel heel gaaf.
Ik was daar zaterdagavond rond tienen, en ze hadden alleen nog maar plaats voor Nokia's. Dus toen kon ik gewoon lekker voordringen. !
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:29:33 #54
29824 hawaii
pi_29881495
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:17 schreef Vork het volgende:
Het lijkt me op zich nog best leuk om te doen, alleen zo'n festival bezoeken als bezoeker, ja dat is toch wel iets anders
njah er is erger werk, en het was wel gezellig hoor maar dat ik maar 4 bandjes heb kunnen zien... jammer.. Had Korn, Prodigy, Dropkick Murphys en nog enkele anderen graag willen zien. Ik heb echt het idee dat ik maar half op LL aanwezig ben geweest, en voor de rest alleen "knoflook en sambal saus?" gezegd heb
pi_29881534
Ik heb geen falafel gehad, wel van die aardappelrolletjes. !
pi_29881538
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef Roellio het volgende:
Ik heb spike van Di-rect gezien!
Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwen , dat vrouwtje liep weg bij 2 Many DJ's ( ), en Seth vroeg mij bij Serge om XTC .

Ik heb verder welgeteld 1 biertje uit de tap gekocht (wat een afzetterij daar)
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:34:48 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29881635
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen falafel gehad, wel van die aardappelrolletjes. !
Ik heb beide gegeten. Ik heb overigens heel erg veel gegeten weer deze Lowlands. Veel ijs ook (caffiato, swirls) versch vruchtensap, pannenkoeken en veel meer. Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:36:28 #58
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29881671
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwen , dat vrouwtje liep weg bij 2 Many DJ's ( ), en Seth vroeg mij bij Serge om XTC .

Ik ben lekker op tv geweest bij maximo park Gelukkig werd er niet op mij gefocust maar op twee mannen voor mij
Tranquillo
pi_29881748
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef icebliss het volgende:

[..]

Ik ben lekker op tv geweest bij maximo park Gelukkig werd er niet op mij gefocust maar op twee mannen voor mij
Die hoge camera? Ik zag een camera met een stok eraan boven het publiek gehouden worden.

Geweldig optreden trouwens .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29881845
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik heb beide gegeten. Ik heb overigens heel erg veel gegeten weer deze Lowlands. Veel ijs ook (caffiato, swirls) versch vruchtensap, pannenkoeken en veel meer. Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
Ik heb ook wel veel gegeten ja. Fruitswirls, damn, die zijn lekker !!!!

Heeft er ook iemand meegedaan aan die schreeuwdatabase???
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:43:23 #61
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29881885
Ik heb die hele camera niet gezien dus ik had ook niet verwacht dat ik op tv zou komen Ik vond het ook een erg goed optreden en een leuke band. Ik ben blij dat ik toch niet naar Bad Religion ben geweest met de rest van de groep.
Tranquillo
pi_29881901
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Vork het volgende:

Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
Als je geld teveel hebt .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:44:43 #63
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29881928
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook wel veel gegeten ja. Fruitswirls, damn, die zijn lekker !!!!

Heeft er ook iemand meegedaan aan die schreeuwdatabase???
Nee, maar ik heb me rot gelachen om sommige deelnemers. Meisjes die keihard beginnen te gillen als een speenvarken, jongens die nog veel hoger gillen dan dat. Er waren wel mensen bij ons in de groep die mee wilden doen, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen.
pi_29881952
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:43 schreef icebliss het volgende:
Ik heb die hele camera niet gezien dus ik had ook niet verwacht dat ik op tv zou komen Ik vond het ook een erg goed optreden en een leuke band. Ik ben blij dat ik toch niet naar Bad Religion ben geweest met de rest van de groep.
Het mooie vond ik dat als er weer een Alpha-optreden was, dat je in de andere tenten ruimte zat had.
pi_29881979
quote:

[..]

Ik heb Barbara nog een vuurtje gegeven
pi_29882020
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik heb Barbara nog een vuurtje gegeven
Seth liep m'n vriendin nog ondersteboven
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:48:51 #67
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882041
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het mooie vond ik dat als er weer een Alpha-optreden was, dat je in de andere tenten ruimte zat had.
Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, ik heb nog rustig een praatje staan maken met iemand van zo'n dranktentje. Die had toch verder niet zoveel te doen, aangezien heel Lowlands op dat moment wrs. "Oh my god, I can't believe it" stond te schreeuwen. Maar verder vind ik de Alpha nogsteeds een rottent. Verweg, druk, massaal. Even langs lopen en kijken is er niet bij. Volgend jaar sla ik 'm maar helemaal over denk ik.
pi_29882215
Wat ik me altijd afvraag is hoe ze het voor elkaar weten te krijgen dat je bij de Alpha op 95% van de plekken in de tent en op de heuvel niets van het podium kunt zien.
pi_29882274
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:

[..]

Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, i
En dat snap ik dus niet he, 10 minuten voor dit optreden was ik nog ergens bij Grolsch in de buurt, en toch kon ik het 1e vak nog binnelopen om vervolgens bijna in het midden te komen staan. Terwijl bij andere optredens je wel minstens twee uur van tevoren in de rij moest gaan staan daarvoor. .
pi_29882281
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:

[..]

Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, ik heb nog rustig een praatje staan maken met iemand van zo'n dranktentje. Die had toch verder niet zoveel te doen, aangezien heel Lowlands op dat moment wrs. "Oh my god, I can't believe it" stond te schreeuwen. Maar verder vind ik de Alpha nogsteeds een rottent. Verweg, druk, massaal. Even langs lopen en kijken is er niet bij. Volgend jaar sla ik 'm maar helemaal over denk ik.
Inderdaad, toen zat ik met The Bravery te schreeuwen . Veel beter dan die Kaiser Chiefs.
pi_29882315
Die ontplofte pisbakken bij Alpha en Grolsch vond ik ook neit erg fijn trouwens .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:57:00 #72
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882325
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
En dat snap ik dus niet he, 10 minuten voor dit optreden was ik nog ergens bij Grolsch in de buurt, en toch kon ik het 1e vak nog binnelopen om vervolgens bijna in het midden te komen staan. Terwijl bij andere optredens je wel minstens twee uur van tevoren in de rij moest gaan staan daarvoor. .
Dat was mij bij QOTSA ook nog gelukt, vlak voor het optreden. Daar was ik ook nog redelijk over verbaasd. Maar mij hoor je verder niet klagen
pi_29882401
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
Die ontplofte pisbakken bij Alpha en Grolsch vond ik ook neit erg fijn trouwens .
Sowieso ben ik geen fan van pisbakken. Maar ja, je moet wat met die enorme rijen voor de WC's steeds.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:59:32 #74
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29882426
Ben ook niet zo weg van Alpha, Grolsch vind ik veel leuker, al is het maar omdat het meer bij de rest van het terrein betrokken is door de locatie.

heeft Ane Brun nog de hand geschud
pi_29882434
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:27 schreef DrMarten het volgende:
Iemand LCD-Soundsystems gezien trouwens? Die bassist scheen nogal onder de dope te zitten. Die heeft na het optreden de kleedkamer nogal verbouwd, koelkast omgekeerd, pindakaas en jam e.d. op de muren gesmeerd enz. Is uiteindelijk door security en EHBO een beetje gekalmeerd.
Dat was Tyler Pope, de bassist van !!!

Ik zag hem inderdaad helemaal flippen (ik stond vooraan)...hij ging op de grond liggen, zat stoicijns voor zich uit te staren en beukte met z'n kop tegen een versterker. Muzikaal gezien helemaal niets van gemerkt want hij speelde net zo strak!
pi_29882492
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef peaceman het volgende:
Ben ook niet zo weg van Alpha, Grolsch vind ik veel leuker, al is het maar omdat het meer bij de rest van het terrein betrokken is door de locatie.

heeft Ane Brun nog de hand geschud
Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent. . En de India had mooie lichten enzo op het podium.

Charlie vond ik 3x niets.
pi_29882519
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Sowieso ben ik geen fan van pisbakken. Maar ja, je moet wat met die enorme rijen voor de WC's steeds.
Oh, opzich vond ik ze wel fijn, vooral ook omdat ze óveral stonden, je hoefde nooit ver te lopen.

En dan nog een laatste ding waar ik me aan ergerde, maandag ochtend staat iedereen in de rij te wachten op de bussen, zijn er van die josti's die denken dat ze vooraan aan konden sluiten.
pi_29882558
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent. . En de India had mooie lichten enzo op het podium.

Charlie vond ik 3x niets.
Ik vond het leuk dat ik het op de camping (2) net zo goed hoorde als op de eerste rij .
pi_29882574
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:02 schreef Svensational het volgende:
En dan nog een laatste ding waar ik me aan ergerde, maandag ochtend staat iedereen in de rij te wachten op de bussen, zijn er van die josti's die denken dat ze vooraan aan konden sluiten. [afbeelding]
Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld. . Bij Werchter stonden er zowat continu 4 bussen klaar om de stroom mensen naar het station te brengen, maar hier had je geluk als er na een kwartier weer een bus kwam ofzo. .

En die mensen werden wel lekker uitgejouwd en bekogeld met weet ik veel wat. . Volkomen terecht, ook. .
pi_29882578
Lima was veruit de leukste tent. Lekker klein. En hij rook zo lekker naar coffeeshop ipv. naar pisbak.

Alpha is sowieso kut omdat ie veels te groot is en Charlie vond ik ook maar irritant.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:03:49 #81
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29882579
Alpha vind ik ook vrij kut. Ik sta liever in Grolsch of voor Charlie. De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was
Tranquillo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:04:26 #82
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882601
Ik vond Charlie als buitenpodium wel wat hebben. Sowieso een buitenpodium was wel welkom met dit weer. Meestal heb ik wel een voorkeur voor een bepaalde tent, maar dit jaar heb ik overal wel goede optredens gezien, maar over het algemeen denk ik dat het Grolsch podium het beste uit de verf kwam. En het decor van India is weer net zo prachtig als vorig jaar.
pi_29882631
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
Alpha vind ik ook vrij kut. Ik sta liever in Grolsch of voor Charlie. De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was
Als je van die kant naar voren liep stond je zo vooraan, terwijl het aan de open kant proppen was
pi_29882667
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die mensen werden wel lekker uitgejouwd en bekogeld met weet ik veel wat. . Volkomen terecht, ook. .
Bij ons stonden een paar jongens die halflege blikjes bier probeerde te gooien, maar die misten helaas.

Sowieso snapte ik niet dat ze om 11 uur 's ochtends alweer aan het bier waren. .
pi_29882671
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld. . Bij Werchter stonden er zowat continu 4 bussen klaar om de stroom mensen naar het station te brengen, maar hier had je geluk als er na een kwartier weer een bus kwam ofzo.
Huh Ik zag er de hele tijd een paar staan (rond 10 uur). Jij moet 's naar Dour gaan, waar je een uur in de regen wacht .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:06:40 #86
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882688
Ik vind de Bravo (oude Golf tent) juist minder knus geworden, omdat deze tent nu veel groter is dan de voorgaande jaren. Maar dat zegt opzich ook wel weer iets over het niveau van de dance en hiphop acts van dit jaar en Lima was een waardige vervanger van Higher Ground, ik heb daar ook weer veel leuke dingen gezien.
pi_29882690
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was
Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkant
pi_29882707
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef RichardQuest het volgende:
Huh Ik zag er de hele tijd een paar staan (rond 10 uur). Jij moet 's naar Dour gaan, waar je een uur in de regen wacht .
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
pi_29882712
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkant
Da's toch mooi?
pi_29882740
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
Wow. Volgend jaar eerder gaan dan, ik weet niet beter want ik vertrek altijd vroeg, we hebben met z'n tweeën de treuzelaars in de groep later laten gaan want het duurde me te lang.
pi_29882744
Ik vond het in de Bravo steeds vreselijk heet, vooral.
pi_29882748
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Da's toch mooi?
Ja, op zich wel als dat weet.

Maar organisatorisch technisch is het natuurlijk niet zo handig
pi_29882789
quote:

[..]

Ik stond er om 11 uur en half 12 zat ik in een bus. . (Naar 't Harde)

Donderdag stond ik wel 3.5 uur in de rij. .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:10:39 #94
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882811
Dat met die bussen. Ik denk dat ik daar rond half 10/10 uur stond en aansloot op een rij van wat zal het zijn, 40 man voor me ofzo. Een half uur later ging pas de eerste bus naar Lelystad, de rij was inmiddels ver30voudigd en ik heb in die tijd toch zeker 15 bussen voorbij zien komen die allemaal werden doorgeschoven naar 't Harde. Op de heenweg gingen we via 't Harde, daar kwamen we om half 3 aan en rond 3 uur zaten we al bij het wachtterrein van Lowlands. Mental note: voor volgend jaar, reizen via 't Harde, want van en naar Lelystad vertrekken er amper bussen.
pi_29882812
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, op zich wel als dat weet.

Maar organisatorisch technisch is het natuurlijk niet zo handig
Da's waar.
pi_29882857
tvp
A mind with a heart of it's own
pi_29882858
dubbele tvp is nou ook weer niet nodig
pi_29882865
* Svensational luistert het concert van de Kaiser Chiefs
pi_29882878
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef koston het volgende:
pi_29883004
Niet veel gezien. Vet gelachen, gezopen en geblowt. Het was me het weekendje wel zeg!

nu nog steeds gaar
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_29883215
tvp
pi_29883300
Balkan Beats op zaterdagavond in de Lima was echt geweldig he

Wat er op zondagavond was was ook best blij. Met 'drink meer prik' enzo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:25:40 #103
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29883309
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:45 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Ja vlakbij jullie. Hoor jij bij die groep van Bob, Ruben, etc?
Nope....meer bij de groep van Guido....

De naam Bob komt me wel bekend voor, waren het Dordtenaren?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29883311
Trouwens, heeft iemand die percusionist van The Arcade Fire nog gezien???

Wat een idioot Sloeg van alles omver (bekkens, keyboard), en klom aan 't eind via de tentpaal van de Grolsch naar bovenin de tent
pi_29883373
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef MofoF1 het volgende:

Wat een idioot Sloeg van alles omver (bekkens, keyboard), en klom aan 't eind via de tentpaal van de Grolsch naar bovenin de tent
JA

Echt fantastisch!!

Ook dat ie dat bekken bijna van het podium af sloeg enzo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:30:23 #106
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29883470
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Mister_Slide het volgende:
Balkan Beats op zaterdagavond in de Lima was echt geweldig he

Wat er op zondagavond was was ook best blij. Met 'drink meer prik' enzo
Balkan Beats was een groot feest, vooral toen een of andere rol papier de hele zaal door ging waarmee men vervolgens ging touwtjespringen en limbodansen. Ik ben benieuwd wat er volgend jaar komt, na de Russendisko vorig jaar en Balkan Beats dit jaar
pi_29883479
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef MofoF1 het volgende:

. Het mooie was dat enkele bandleden 3 of 4 instrumenten speelden...
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:33:16 #108
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_29883562
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nope....meer bij de groep van Guido....

De naam Bob komt me wel bekend voor, waren het Dordtenaren?
Guido ken ik dan weer niet...
Maar die groep van Bob, Ruben, Rogier etc. (PMP) zijn Dordtenaren ja. Daar hoode ik via via half bij, ofzo
pi_29883616
quote:

[..]

Ik kwam aanlopen en stapte in de bus. Op de terug weg.
Donderdag heb ik een kwartier gewacht.
pi_29883672
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Ik kwam aanlopen en stapte in de bus. Op de terug weg.
Donderdag heb ik een kwartier gewacht.
Hoe laat?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:37:13 #111
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29883687
Vrijdag
* Beatsteaks klein stukje van meegepakt... weinig spectaculair...
* Seeed vette show! leuke afwisselingen in de muziek en de "Drop it like it's hot" cover was geniaal!

Seeed

* Fat Freddy's Drop ongeveer 10 minuten gezien... héél vet! reggae, dub, jazz... erg plezierig!
* Kaiser Chiefs bekeken vanaf het veld, leuke show!
* Franz Ferdinand lekker de beuk erin!
* The Prodigy FEESTJÛH!!! werkelijk IEDEREEN wou dit zien geloof ik... vreselijk druk, héle vette show

Zaterdag
* Mark Foggo ochtendgymnastieken! Foggo doet het altijd goed!

Mark Foggo

* Zuco 103 gevolgd vanaf het veld. Weinig van mee gekregen want in gesprek met een ier die we op Dour hadden leren kennen. erg gezellig!
* Apocalyptica ook niet veel van mee gekregen, maar klonk wel aardig
* Bad Religion dat viel tegen! en zwaar ook! geen show, saai publiek...
* Le Peuple de L'herbe VET! MODDERVET! het moest even op gang komen, maar toen de beatboxer eenmaal tevoorschijn kwam was er geen houden meer aan! Vette beats!

Le Peuple de L'herbe

* Marilyn Manson ik vond 'm vies tegenvallen... saaie act... weinig actie... 't leek wel of ie moe was!
* 90's Now DJ's leuk! heerlijk foute, gouwe ouwe 90's hits! van 2 Unlimited tot aan Ace of Base. Jammer dat ik zo'n last had van zere voeten

Zondag
* Amadou & Mariam in een praktisch lege Alpha-tent! maar wel heel leuk. lekkere luistermuziek, sommige nummers zijn swingbaar. i like it!
* Mr. T-bone & All Star Band jaaaaaaaaaaaaah! precies zoals ik 'm lekker vind! ska van de bovenste plank! feestje!
* Tin-Wish-Tin ska dj... altijd leuk!
* Dropkick Murphy's een maat van me omschreef het wel mooi vond ik: een HOS-pit in plaats van een MOSH-pit. publiek was veel te mak... raar!
* Gentleman Lekker lekker! Heerlijk staan dansen! Kon met gemak helemaal vooraan komen
* QOTSA tsjah... gewoon goed! maar wat verwacht je anders?!
* Quasimodo Jones VET! HÉÉL ERG VET! kleine tent, klein podium en een ladder ladder ladderzatte Quasimodo Jones op het podium! Giet bier over z'n eigen hoofd, om daar vervolgens 5 minuten later door uit te glijden, over een monitorbox te struikelen en languit met z'n bek eerst van het podium af te flikkeren! SCHITTEREND! Muziek was ook erg goed! Aanradertje!

Quasimodo Jones

* Foo Fighters COOOOOOOOOL!
* Kees van Hondt en Vrienden heerlijke slechte muziek... van "drink meer prik" van de fabeltjeskrant tot allerlei tiroler-achtige deuntjes. Me like!!!
* Star Wars Episode III tsjah, ach... het ziet er mooi uit, je kan effe ontspannen, relaxen... maar ben niet echt een star wars mens. wel leuk om te zien hoe darth vader nou darth vader is geworden though...

Verder nog zo'n schitterende kartonnen hoed gevouwen, voor novib kindjes naar school gestuurd, véél gegeten en gedronken, Kelly Clarkson's "Since You've Been Gone" gezongen, "MOSH!" geschreeuwd, veel gelachen, met de buren de wereldhit "steek die zure bom maar in je anus" gezongen, kleurplaten uitgedeeld, Kermit de Kikker grappen gemaakt, etc. etc... Kortom, 't was weer genieten

Top 5
1. The Prodigy
2. Quasimodo Jones
3. Le Peuple de L'herbe
4. Kees de Hondt en Vrienden
5. Seeed

[ Bericht 5% gewijzigd door SKa_BoSS op 23-08-2005 14:09:26 ]
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:37:25 #112
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29883695
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Guido ken ik dan weer niet...
Maar die groep van Bob, Ruben, Rogier etc. (PMP) zijn Dordtenaren ja. Daar hoode ik via via half bij, ofzo
Ah okey. Die zaten wel bij ons in de bus heen en terug maar ik ken ze niet.

Wij zaten iets verderop bij die 2 Partytenten met vlaggetjes!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29883836
was die kerel op camping2 maandagochtend nou dood?
hij was wit en bewoog niet meer, later kwam de ambulance en die waren verdacht rustig (of brak..)

het was weer sowieso vet!
pi_29883840
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef gr8w8 het volgende:
Ik, Jerruh, aanhang. Zo'n partytent kan nooit moeilijk te vinden zijn.

Toen ik dit voor het eerst las, nam ik het serieus. !
pi_29883913
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef alsem het volgende:
hij was wit en bewoog niet meer, later kwam de ambulance en die waren verdacht rustig (of brak..)

Waar op camping 2?
pi_29883928
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Kees van Hondt en Vrienden heerlijke slechte muziek... van "drink meer prik" van de fabeltjeskrant tot allerlei tiroler-achtige deuntjes. Me like!!!
Jaa Drink meer prik
pi_29883954
wie heeft er nog foto's?

hier staan er een paar.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:45:32 #118
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29883968
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lima was veruit de leukste tent. Lekker klein. En hij rook zo lekker naar coffeeshop ipv. naar pisbak.

Alpha is sowieso kut omdat ie veels te groot is en Charlie vond ik ook maar irritant.
Wat was er irritant aan Charlie dan?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:45:53 #119
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29883984
Iemand nog bij MXPX geweest in plaats van de Foo Fighters? Wat een zooitje was het daar voorin in de pit zeg. Iede minuut gingen er welweer een stel onderuit en crowdsurfers werden gewoon collectief weggeworpen. Dat was wel wat heftiger dan ik had gedacht bij zo'n christelijk punkrock bandje
pi_29884000
was bij texelse boys tijdens jason forrest (donna summers) wel eentje voor wie de hele tent werd leeggehaald... lag in z'n eigen pis en kots en kwamen met reanimatieapparaatjes aan
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_29884072
quote:

er was ook een gast op vrijdag helemaal in elkaar geslagen, echt erg.
dat van die man op camping 2 weet ik niet.
pi_29884139
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Vork het volgende:
Iemand nog bij MXPX geweest in plaats van de Foo Fighters? Wat een zooitje was het daar voorin in de pit zeg. Iede minuut gingen er welweer een stel onderuit en crowdsurfers werden gewoon collectief weggeworpen. Dat was wel wat heftiger dan ik had gedacht bij zo'n christelijk punkrock bandje
Ik was MXPX helemaal vergeten. Ben gewoon naar de Foo Fighters geweest.
Terwijl ik die helemaal niet leuk vond
pi_29884146
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Vork het volgende:
Ik hoorde het vanuit m'n stoeltje op de camping. Ze speelden The KKK Took My Baby Away en Should I Stay Or Should I Go toch?
pi_29884166
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

Buitenpodium wat steeds door de soundcheck in de grolsch tent overstemd werd?

Jammer dat het feestje alweer voorbij is. Ik heb het idee dat ik hier op mijn werk nog steeds alcohol aan het zweten ben
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:52:22 #125
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_29884212
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Buitenpodium wat steeds door de soundcheck in de grolsch tent overstemd werd?
Heb ik niet veel van gemerkt
Tim's LastFM Charts
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:52:43 #126
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29884220
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef RichardQuest het volgende:
Ik hoorde het vanuit m'n stoeltje op de camping. Ze speelden The KKK Took My Baby Away en Should I Stay Or Should I Go toch?
Klopt. Zooitje covers. Het was echt heel recht toe recht aan allemaal, en het geluid was heel erg goed afgesteld, maar meer ingredienten waren er niet nodig om er een compleet gestoord feest van te maken. En ik heb nog een leuk meisje in de pit daar ontmoet waar ik practisch de rest van de avond mee door heb gebracht .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:53:08 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29884231
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:52 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

Heb ik niet veel van gemerkt
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:55:30 #128
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29884302
Nou, Grolsch en Charlie stonden opzich wel dicht bij elkaar, dus bij optredens of soundchecks of wat dan ook was het wel verstand om dichter bij het podium te komen als je wat wilde horen, of bij Grolsch aan de linkerkant en bij Charlie aan de rechterkant van het podium blijven, dan is er ook niets aan de hand.

De optredens bij Charlie waren wel van ver te horen (logisch, zo zonder tent).
pi_29884376
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:44 schreef super-muffin het volgende:
wie heeft er nog foto's?

hier staan er een paar.
Dit is niet Tristan Prettyman, maar Anita Robinson van Viva voce...and I am in luv
pi_29884429
Dan zijn het ook niet de vervangers van de Doves, want dat was KT Tunsall...
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:03:03 #131
94455 EricBoucher
Is een doucher
pi_29884550
quote:

Heb je het over die Ambulance die zo rond 10 uur op de camping stond helemaal vooraan?? Of over een incident bij de 24-uurstent zo rond zessen???
Toen hoorde ik iemand gillen boven de muziek uit en even later hoorde ik ook een ambulance...(of heb ik dat gedroomd?)

Lowlands was onbenullig bruut verder...
Queens of the Sone Age, Franz Ferdinand, The Pixies, Nick Cave, LCD Soundsystem, Juliette & The Licks, The Editors, T_Raumschmiere....wat uitermate bruut allemaal!!

Bij QOTSA heb ik meerdere keren bijna moeten janken...zo mooi vond ik het
Tool Kok has the mystique of a napalm strike, it is sex industry at its most industrial
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:03:23 #132
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29884559
Nummer 10 is overigens Millionaire
Tranquillo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:05:27 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29884614
gisteren wilde ik mijn verslagje posten was Fok ineens offline maargoed nu dan:

Donderdag vroeg vertrokken en heerlijk in t zonnetje op de dijk gezeten en daarna bij de ingang in t voorste vak en bij het vertrek zaten we bij de laatste 100 die met de bus weggingen dus maximaal Lowlands gevierd

gezien:
vrijdag
The Blue Van
The Polyphonic Spree geweldig had ze nog nooit gezien maar erg leuk
Roisin Murphy bleef prima overeind in haar eentje, maar vooralsnog nog niet zo goed als Moloko
The Bravery wel aardig niet bijzonder
Franz Ferdinand klonk prima op de heuvel
Royksopp omg stond vooraan en t was geweldig wat een juweeltjes die liedjes
Roni Size gewoon niet mijn ding
avond afgesloten in de Groove Tube

Zaterdag:
LL Uni met Ronald Plasterk jammer dat ie niet wat langer vragen kom beantwoorden
LL Uni met Wubbo Ockels geen bal aan met zn vliegers
Death From Above 1979
Art Brut erg vermakelijk
Arcade fire geweldig
Pixies viel mij beetje tegen saai
Audio Bullys vielen ook tegen eerste half uur wilde t niet echt, 2e half uur was wel aardig vorige week waren ze beter
90's now wat een prachtige afsluiting, Have you ever been mellow op Lowlands

zondag:
LL Uni Jelle Reumer met de necrofiele homofiele eend
QOTSA klonk goed op de heuvel
Heather Nova
T. Raumsmiere
Nick Cave
Infadels nog nooit van gehoord, kwam langs de Lima en klonk leuk dus even gaan kijken
Vitalic
Gemene Mixmeesters
Miss Kittin

voor de rest:
de nieuwe inrichting al mis ik de higher ground
nieuwe bandjes dat ze rechts moesten en dat ik later een nieuwe links kreeg
het publiek heerlijk relaxed weer en 's nachts was het weer leuk op de camping
de tosti's bij La Place heerlijk ontbijt
de everzwijnhammetjes

Top5 van dit jaar:
1. Royksopp
2. Arcade Fire
3. Vitalic
4. Ronald Plasterk
5. 90's now
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:05:53 #134
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29884631
Millionaire hebben ze ook flink opgerock zeg. Aan de ene kant mis ik toch wel een beetje de rustigere en de funky stukjes van hun vorige plaat, maar ook met het huidige werk overtuigde ze nog flink.
pi_29884657
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef EricBoucher het volgende:

Toen hoorde ik iemand gillen boven de muziek uit en even later hoorde ik ook een ambulance...(of heb ik dat gedroomd?)
Ik hoorde ook gegil....maar geen ambulance of zo, ik dacht dat het gewoon een geintje was.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:11:14 #136
94455 EricBoucher
Is een doucher
pi_29884761
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik hoorde ook gegil....maar geen ambulance of zo, ik dacht dat het gewoon een geintje was.
Zou best kunnen hoor...ik kan me de ambulance ook verbeeld hebben. Was erg moe maar kon niet slapen omdat die frikkin' engelsen akelig veel kabaal maakten

Oh ja, Polyphonic Spree en ook zeker MARK FOGGO waren briljant.
Tool Kok has the mystique of a napalm strike, it is sex industry at its most industrial
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:12:02 #137
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29884782
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef Vork het volgende:
Millionaire hebben ze ook flink opgerock zeg. Aan de ene kant mis ik toch wel een beetje de rustigere en de funky stukjes van hun vorige plaat, maar ook met het huidige werk overtuigde ze nog flink.
Ik zag al geen akoestische gitaar staan dus ik vreesde al dat ze vooral Paradisiac gingen spelen. Ik hoopte heel erg op Flame me up, maar dat was dus tevergeefs. Ze komen nog in Nijmegen en dan ga ik denk ik nog wel een keer kijken
Tranquillo
pi_29884840
Iemand Coheed and Cambria nog gezien? Mén dat was toch wel mijn Lowlands favoriet. Wat een band !
pi_29884893
Wel, laat ik ook maar eens een voorzichtige top 10 doen

1) pixies
2) lcd soundsystem
3) futureheads
4) arcade fire
5) kaiser chiefs
6) art brut
7) magic numbers
8) royksopp
9) enge buren
10) alkaline trio
pi_29884900
Werk nu al 9 jaren op Lowlands, 's nachts de tenten en terrein schoon maken, maar maak het overdag's zelf weer net zo smerig.

Mijn hoogte puntjes zijn altijd de kwaliteits uurtjes in de (vroeger 24uurs) nu camping tent. Na het schoon maken om 7:30 's ochtends tot een uurtje of 13:00 's middags (of later )

Damn, was weer heftig dit jaar !
Hij kwam, zag en dronk een pilsje
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:16:12 #141
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29884903
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:12 schreef icebliss het volgende:
Ik zag al geen akoestische gitaar staan dus ik vreesde al dat ze vooral Paradisiac gingen spelen. Ik hoopte heel erg op Flame me up, maar dat was dus tevergeefs. Ze komen nog in Nijmegen en dan ga ik denk ik nog wel een keer kijken
Ik hoopte stiekum nog op She's a doll. Die was een paar jaar terug echt zo adembenemend mooi in de liveuitvoering (terwijl het eigenlijk een van de minste nummers is van het album). Maargoed, laten we dan in ieder geval blij zijn dat de band zich wel heeft weten te vernieuwen en Paradisiac een slap aftrekse is geworden van Outside the Simian Flock.

Wanneer staan ze trouwens in Nijmegen?
pi_29884929
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:14 schreef knox_ het volgende:
Iemand Coheed and Cambria nog gezien? Mén dat was toch wel mijn Lowlands favoriet. Wat een band !
Ik heb 't gezien. Ik vond het persoonlijk ook erg tof ja!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:17:19 #143
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29884942
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:14 schreef knox_ het volgende:
niet echt gezien, maar wel voor een groot deel gehoord, maar dat was genoeg om iig overtuigen. Ik heb dan ook gelijk een cd van ze gekocht
pi_29884950
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik heb 't gezien. Ik vond het persoonlijk ook erg tof ja!
Ik stond vooraan in het midden, ook bij Death From Above 1979, wat ook echt geweldig was
pi_29884997
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 21:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

V0lgens mij is dat al een aantal jaren z0 en t werkt niet altijd even perfect. Er zijn vaak t0ch mensen die met andere lichaamsdelen gaan zitten duwen...maar g0ed..de hekjes waren in mijn beleving nieuw en 0p de z0ndag 00k ng de extra hekken...wel 0k.

D0nderdag heb ik geen rij gezien en was 0m 18 uur binnen... Aangezien mijn zus kaartjes hadden gew0nnen m0chten ik en beste vriendinnetje via de backstage ingang naar binnen (zus w0u t0ch pas vrijdag gaan) en de tent (inclusief slaapzak e.d.) st0nd 00k al klaar! Vriendinnetje en ik hebben eigen tentje meteen 0pgezet terwijl het n0g heerlijk rustig was..

Vrijdag:
Gezien:
Rac00n: geweldig!!!
Kirsten (klein stukje): wel aardig maar niet bijznder
Gabriel Ri0s (klein stukje): altijd vr0lijk
R0isin Murphy (klein stukje): wel aardig maar beetje saai...zie/zag haar liever in M0l0k0.
Athlete: wel 0k
S0l0: super!
R0yks0pp (klein stukje): na al een paar keer live gezien te hebben niet meer echt geweldig...
Michael Mayer: even lekker kunnen dansen

Gemist: Kaiser Chiefs/Franz F./New C00l C0llective/Le0n vd Zanden/Sp0edcursus hum0r/P0lyph0nic Spree

Zaterdag:
Gezien:
Maxim0 Park (klein stukje): niet echt mijn ding
Katinka P0lderman: mw0a...veel meer van verwacht...niet echt grappig...
Bart Skills (klein stukje): wel leuk
0p Sterk water: Geweldig! Heel hard gelachen!
Pixies (klein stukje): niet echt mijn ding
Marilyn Mans0n (vriendinnetje wilde alleen even zien h0e hij eruit zag): t0taaaaal niet mijn ding

Gemist: D0lf J. (alle dagen tr0uwens gemist maar 00k niet in de rij gestaan )/Heik0 Laux/

Zndag:
Gezien:
R0semary's S0ns: viel beetje tegen; beetje saai
M0rcheeba: erg relaxed en fijne muziek
V0icst (Charlie): het enige liedje dat ik kende was wel leuk m mee te zingen...v00r de rest had ik er veel meer van verwacht...
Heather N0va: wat een prachtige stem blijft dat t0ch
Nick Cave & t.b.s. : niet echt mijn ding
F00 Fighters: niet echt mijn ding maar wel leuk v00r even

Gemist: Edit0rs/Incubus (alleen nieuwsgierig)

M00iste:
Rac00n/S0l0/M0rcheeba/Heather N0va/0p sterk water

Ik v0nd de rijen v00r cabaret tr0uwens reuze meevallen dit jaar...heb er wel eens langer in de rij gestaan... Erg fijn dat het weer 0k was en leuk dat er weer nieuwe eet-sensaties waren Aankleding was 00k wel weer leuk.

Vannacht thuis gek0men ivm s0ll.gesprek van0chtend vr0eg en zelfs dat ging v00r mijn gev0el wel 0k

P.s. mijn o is stuk dus breezah-0pmerkingen mag je v00r je h0uden ik d0e dit namelijk niet v00r de l0l
Wat een kut report, je krijgt van mij (heel toepasselijk) een 0 !
Ik hoop (oprecht) dat die sollicitatie is mislukt op je taalfouten, dan is er nog hoop.

En ja, ik baal dat het weer over is.
Facet!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:19:18 #146
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29885004
7 November (pas). http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.asp?id=1055
Komende maanden komen er trouwens best veel leuke bandjes in Doornroosje.
Tranquillo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:19:23 #147
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29885007
Ik vond Death From Above 1979 wel heftig, goed ook, maar na een klein half uurtje had ik het toch echt wel gezien en gehoord. Maar ik heb wel respect voor de bassist, want wat hij doet is loodzwaar op zo'n basgitaar.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:21:15 #148
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29885066
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:19 schreef icebliss het volgende:
7 November (pas). http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.asp?id=1055
Komende maanden komen er trouwens best veel leuke bandjes in Doornroosje.
Bedankt! als ik een agenda had dan zou ik het er in zetten.
pi_29885155
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:19 schreef Vork het volgende:
Ik vond Death From Above 1979 wel heftig, goed ook, maar na een klein half uurtje had ik het toch echt wel gezien en gehoord. Maar ik heb wel respect voor de bassist, want wat hij doet is loodzwaar op zo'n basgitaar.
Ze halen natuurlijk wel elk nummer hetzelfde trucje uit. een keihard overstuurd heftig bassloopje, waar later drums bij komen en wat coole teksten. Ik kan me wel voorstellen dat het snel gaat vervelen maar ik vond het echt geweldig van het begin tot het eind
pi_29885161
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef EricBoucher het volgende:

[..]

Heb je het over die Ambulance die zo rond 10 uur op de camping stond helemaal vooraan?? Of over een incident bij de 24-uurstent zo rond zessen???

Lowlands was onbenullig bruut verder...
Queens of the Sone Age, Franz Ferdinand, The Pixies, Nick Cave, LCD Soundsystem, Juliette & The Licks, The Editors, T_Raumschmiere....wat uitermate bruut allemaal!!

Bij QOTSA heb ik meerdere keren bijna moeten janken...zo mooi vond ik het
jep die ambulance rond 10 uur, was tegenover mijn tent, van het incident bij de 24 uurs tent heb ik niks meegekregen.

ik heb nu koorts mag ook wel na bijna 3 nachten doortrekken en wiet en drugs
pi_29885184
Heeft iemand nog wat gezien van Harrie de Helikopter man?
www.helikopterman.nl

Heb d'r helemaal niets van terug gevonden..
pi_29885220
Ik had 'm mee op cd op camping 3. Volgens mij 't hele weekend niet gedraaid!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:25:50 #153
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_29885234
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:24 schreef TheTh1ng het volgende:
Heeft iemand nog wat gezien van Harrie de Helikopter man?
www.helikopterman.nl

Heb d'r helemaal niets van terug gevonden..
ik ook niet
Tim's LastFM Charts
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:27:07 #154
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29885273
Ik heb nog wel een paar man met zelfgemaakte harrie de helicopterman t-shirts zien lopen, maar dat was het dan ook wel.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:27:15 #155
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29885275
Voor iedereen die het nog niet gelezen had, maar wel wil even gekopieerd uit deel 20:

Vrijdag zowaar op tijd voor het 1e optreden van de dag, The Blue van, en wat een begin van de dag! Prachtig optreden! Door naar Seeed. Viel mij zeker niet tegen. Leuk optreden, alleen kon ik het niet helemaal zien, want ik wilde ook graag een stukje van The Magic Numbers en dat bleek geen slechte keus. Prachtige stemmen en mooie samenzang! Toen naar Juliette & The Licks die net als afgelopen jaar in Paradiso een strakke show weggaf. Het geluid in India liet eigenlijk alle dagen wel wat te wensen over, want mijn inziens was dit matig vastgesteld. Geen enkel optreden daar klonk echt goed. Snel naar KT Tunstall waarvan ik ook graag een stukje wilde zien. Net als op Werchter een mooi optreden, dat belooft wat voor september in de Melkweg! Toen op weg naar Kaiser Chiefs, in het voorbijgaan nog wat van The Subways meegekregen wat niet slecht klonk. Kaiser Chiefs..... zere voet? Nou daar trekt hij zich niks van aan... Goed optreden, eigenlijk zoals verwacht, omdat het op Pinkpop ook al erg goed was. Franz Ferdinand zet net als verleden jaar de Alphatent op zijn kop. Alhoewel ik vind dat er vele betere bands in het genre zijn, geven ze een strakke show en willen ze er echt een goede show van maken, wat ze ook verdomd goed lukt. Royksopp een piepklein stukje van gezien en klonk wel goed.

Zaterdag waren we wat verlaat, waardoor we met Pete Philly begonnen, relaxed zittend op een bankje met de daily paradise voor onze neus. Klonk prima. Op advies van GLO naar Buck 65 geweest. Kwartier gezien ongeveer en erg bijzonder. Zeker niet mijn genre, maar toch blij dat ik er even geweest ben. zZz was ons volgende optreden, maar dit hadden we ons kunnen besparen. Veel van verwacht en niets van uitgekomen. Een sof! Op naar Alpha om nu eindelijk Apocalyptica maar eens aan het werk te zien. Klonk goed, maar omdat we naar Ane Brun wilden, moesten we vroegtijdig weg. Ane Brun speelde een mooie set en haar prachtige stem kwam er live enorm goed uit. Na afloop even handje geschud en toen door naar Arcade Fire (Maximo Park helaas gemist, maar ja dat kon niet anders) . Van de intieme setting van Ane Brun naar het Theater van The Arcade Fire. Prachtige show gecombineerd met mooie muziek. Mooi dat na elk nummer bijna iedereen wisselde van instrument. Gave show! Van dit theater naar het theather van Art Brut. Geinig optreden en ik had normaliter wel helemaal willen zien, ware het niet dat ik The Pixies ook erg graag van dichtbij wilde meemaken. The Pixies speelden net als vorig jaar op Werchter in een hoog tempo en muzikaal beter dan toen. Ook al één van de hoogtepunten. Jammer was wel dat we The Hackensaw Boys niet hebben kunnen zien, maar ja.... 5 minuten van Marilyn Manson gezien, maar het deed mij niks. De volgende keer onderneem ik die wandeling niet eens. Stukje van The Others meegepakt en dat was een betere keus!

Zondag... Alweer de laatste dag. Wat gaat zo'n festivalweekend toch verrekte snel. Ook speelt de vermoeidheid op zo'n laatste dag een rol, waardoor we pas met de Editors begonnen. Klonk prima! Stukje Sons and daughters meegepakt, wat mij een beetje tegenviel vooral door de onzuivere zang. Bij toeval bij Gentleman terrecht gekomen en heerlijk relaxed in het zonnetje gelegen onder het genot van hun muziek. Typisch zo'n band die niet in de planning stond en waarvan je nu denkt: toch eens wat van gaan luisteren op cd, prima! Stukje Voicst meegekregen wat zeker goed klonk. Veel verwacht van Heather Nova, maar dat viel tegen. Met haar stem is niks mis, maar het had best wat minder saai gemogen. Op naar Incubus. Een aantal jaren geleden was het voor mij een enorme sof. Slechte vond ik ze toen zelfs. Nu zeker niet. De 20 minuten die ik gezien heb, waren de moeite zeker waard. Helaas konden we niet langer blijven, want Nick Cave stond voor vandaag hoog op de lijst. Hierdoor konden we ook nog wat van The Futureheads meepikken en ook dat klonk prima! Op naar Nick Cave en wat een show! Wat een gigant! Geweldig!!!!!!
Doodop nog naar Foo Fighters gestrompeld en hier nog een kwartiertje van meegepikt. Prima optreden als ik iedereen er zo over hoor.
Wij wilden ook nog een stukje Vitalic meepikken, maar helaas waren we hier net te laat voor. Dan nog maar even het teveel nog aanwezige geld (deels) in Boudisque uitgegeven. En op naar huis.
Volgend jaar weer!

Magistraal/goed:
1. Nick Cave
2. Ane Brun
3. Pixies
4. The Arcade Fire
5. The Blue Van/The Magic Numbers

Tegenvallend:
Sons and Daughters
Heather Nova

Slecht:
zZz
Marilyn Manson
pi_29885333
Het viel mij wel op dat bij Marilyn Manson er aan het begin ongeveer de helft van de bezoekers richting alpha gingen.

10 minuten daarna, ging ongeveer 75% ook alweer weg haha
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:30:39 #157
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29885405
Op camping één is er een tent in brand gevlogen (schijnt dat 'ie binnen zijn gaspitje wou aansteken oid). Verder heb ik ook nog wat mensen strippoker zien spelen in een vergevorderd stadium
Tranquillo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:31:26 #158
13973 ranja
image means nothing
pi_29885427
Mijn verslag staat al in deel 20 maar mijn top 10 15:

1. Pixies
2. Heather Nova
3. Sons and daughters
4. Mark Foggo's Skasters
5. Millionaire
6. Juliette & the Licks
7. Art brut
8. Bad religion
9. Apocalyptica
10. Queens of the stone age (niet helemaal eerlijk aangezien ik er maar weinig van het gezien)
11. The Bravery
12. Franz ferdinand (Ook niet veel van gezien maar wel gehoord)
13. the Editors
14. Kaiser chiefs
15. The Others

zoiets dan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:34:56 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29885550
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:30 schreef icebliss het volgende:
Op camping één is er een tent in brand gevlogen (schijnt dat 'ie binnen zijn gaspitje wou aansteken oid). Verder heb ik ook nog wat mensen strippoker zien spelen in een vergevorderd stadium
dat heb k dan weer gemist, geweldig ook hoe de man met alle brandblussers op camping 2 iemand van de oragnisatie straal voorbij reed terwijl deze hard op brandblussers stond te wachten bij een brandende tent
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29885585
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

Behalve 't geluid dat in de Grolsch te horen was met soundchecks, zoals al gezegd, lag het gewoon ook midden in de looproute richting Alpha. Kortom: hij stond in de weg en hij stoorde andere podia met het geluid. Leuk idee, maar totaal verkeerde ligging op het terrein.
pi_29885592
Waarom vond de security het nodig om het toiletgebouwstampconcert zondagnacht op camping 2 te stoppen? Ik wou net mee gaan doen, moest iedereen weg. .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:37:42 #162
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29885644
Gasten bij ons in de buurt op camping 4 hadden ook het een en ander verbrand en die kwamen nog vragen of we een radio bij ons hadden voor bij hun kampvuur om 9 uur 's ochtends. Maar ik heb al die tijd geen mensen met brandblussers gezien. Het zou me niets verbazen als ze daar nog een paar tenten op hebben weten te mikken.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:39:13 #163
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29885693
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Behalve 't geluid dat in de Grolsch te horen was met soundchecks, zoals al gezegd, lag het gewoon ook midden in de looproute richting Alpha. Kortom: hij stond in de weg en hij stoorde andere podia met het geluid. Leuk idee, maar totaal verkeerde ligging op het terrein.
Ik heb er weinig van gemerkt, maar waar zou ie anders moeten staan? Vond het in elk geval erg fijn dat er weer een buitenpodium was.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:41:37 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29885769
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom vond de security het nodig om het toiletgebouwstampconcert zondagnacht op camping 2 te stoppen? Ik wou net mee gaan doen, moest iedereen weg. .
de houding en het gedrag van de security vond k überhaupt niet altijd even prettig
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb er weinig van gemerkt, maar waar zou ie anders moeten staan? Vond het in elk geval erg fijn dat er weer een buitenpodium was.
idd de Charlie was leuke bandjes gezien daar, stond prima
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29885799
Ook mijn verslag is in deel 20 te vinden, maar voor de gein ook maar even een Top 10 +2

1. Prodigy
2. Cheb Balowski
3. Pete Philly & Perquisite
4. Queens of the Stone Age
5. Fat Freddy's Drop
6. Fort Minor
7. Marilyn Manson
8. Polyphonic Spree
9. de Jeugd van Tegenwoordig
10. Korn / Apocalyptica / Dolf Jansen
pi_29885801
Ik heb mij persoonlijk niet gestoord aan de Charlie bij de Grolsch en omgekeerd..maargoed, ik was dan ook erg soepel op LL. Zondag zat ik tussen de 2 podia met een mix van aan de ene kant Gentleman (of Beef, whatever, toch allemaal 1 pot nat) en de andere kant pauzemuziek van Santana..normaal gesproken toch een reden voor me om hard rennend op zoek te gaan naar een teiltje.
pi_29885858
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb er weinig van gemerkt, maar waar zou ie anders moeten staan?
Misschien ruilen van plaats met Echo en Julliet?
pi_29885883
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef rubbereend het volgende:
Zaterdag:
LL Uni met Ronald Plasterk jammer dat ie niet wat langer vragen kom beantwoorden
LL Uni met Wubbo Ockels geen bal aan met zn vliegers

zondag:
LL Uni Jelle Reumer met de necrofiele homofiele eend
Dan heb je mij waarschijnlijk ook wel gezien

Stond bij die lezingen bij de zaalmicrofoon aan de rechterkant (vanuit de zaal gezien)

Ik moet zeggen dat ik die lezing van Jelle Reumer erg tegen vond vallen. Werd pas de laatste 10 minuten interessant, daarvoor vond ik het een ordinaire middelbare school biologieles.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:45:35 #169
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29885890
Ben ook weer terug, was echt super! Mn eerste keer.

geweest naar foo fighters, prodigy, queens of the stone age, franz ferdinand, buiten gewesten, kaiser chiefs, 2 many dj's en audiobullys

Prodigy met overmaat het allervetst, echt super, foo fighters een goeie 2e plek. ^^
pi_29886039
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Misschien ruilen van plaats met Echo en Julliet?
Dan komt Juliet in de herrie van Grolsch. Hoor je helemaal niks meer bij de lezingen. Dat was nu al irritant door het lawaai van Charlie. Het beste zou denk ik zijn om van Charlie een tent te maken. Beetje jammer dat je dan geen openlucht podium meer hebt, maar dat lijkt me beter dan dat anderen steeds last hebben van die herrie.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:50:16 #171
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29886054
Dan zal ik ook maar even een top 10 ipv 5 maken:

1. Nick Cave
2. Ane Brun
3. Pixies
4. The Arcade Fire
5. The Blue Van/The Magic Numbers
6. Kaiser Chiefs
7. KT Tunstall
8. Art Brut
9. Gentleman
10. Pete Philly

zo ongeveer....
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:57:33 #172
94455 EricBoucher
Is een doucher
pi_29886320
Mijn top10 dan ook ff:

1. Queens of the stone age
2. Franz Ferdinand
3. The Pixies
4. LCD Soundsystem
5. Mark Foggo's Skasters
6. Nick Cave
7. Juliette & The Licks
8. Dropkick Murphy's
9. The Editors
10. De set van Heiko Laux zaterdagnacht!
pi_29886356
Dan ook maar ff mijn top 10 :

1. Le Peuple de l'Herbe
2. Heiko Laux
3. Roni Size
4. Juliette & The Licks
5 2 Many DJ's
6. The Subways
7. Joost van Bellen
8. Pete Philly & Perquisite
9. Royksopp
10. Aphrodite
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:59:43 #174
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29886394
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan komt Juliet in de herrie van Grolsch. Hoor je helemaal niks meer bij de lezingen. Dat was nu al irritant door het lawaai van Charlie. Het beste zou denk ik zijn om van Charlie een tent te maken. Beetje jammer dat je dan geen openlucht podium meer hebt, maar dat lijkt me beter dan dat anderen steeds last hebben van die herrie.
Anderen? Steeds? Ook heel veel mensen hebben zich er niet aan geergerd.... Althans niet in Grolsch, wel in Juliet en dat is idd veel irritanter. Nee van mij mag er een openluchtpodium blijven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:00:00 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29886405
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan heb je mij waarschijnlijk ook wel gezien

Stond bij die lezingen bij de zaalmicrofoon aan de rechterkant (vanuit de zaal gezien)

Ik moet zeggen dat ik die lezing van Jelle Reumer erg tegen vond vallen. Werd pas de laatste 10 minuten interessant, daarvoor vond ik het een ordinaire middelbare school biologieles.
Bij Ronald Plasterk zaten wij vlak bij die microfoon dus dat ben jij

Wubbo vond k echt erg dat was gewoon een promotiepraatje, geweldig hoe hij praat over nieuwe technologie en hitech dingen en vervolgens valt die pc uit
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]

idd en de Juliet heeft ookal last van de Alpha
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:02:45 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29886521
top 10 dan maar:
1. Royksopp
2. Arcade Fire
3. Vitalic
4. Ronald Plasterk
5. 90's now
6. Pholyphonic Spree
7. T.Raumschmiere
8. De everzwijnhammetjes
9. Nick Cave
10. Art Brut
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:04:24 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29886559
t was trouwens wel enorm heet in de Juliet, tijdens de 3 LLuni's ben k zowat leeggezweet
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:05:44 #178
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29886605
Een Top 10, lastig, maar ik zal een poging wagen:

1. Nick Cave & the Bad Seeds
2. Funkstorung
3. Le Peuple De L'herbe
4. El Pus
5. Pixies
6. Stuurbaard Bakkebaard
7. Queens of the Stone Age
8. Roisin Murphy
9. Millionaire
10. Amp Fiddler
pi_29886693
Ik heb echt amper iets gezien van al jullie top 10's. Alleen Pete Philly & QOTSA zo'n beetje
pi_29886700
vraag me af of er nog mensen zijn lastig gevallen door mij ik stond bij de berm bij Camping vier mesnen weg te sturen die lastig waren .

gelukkig alleen op vrijdag de rest van de tijd lekker gefeest met veel leuke bands en andere dingen
pi_29886736
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
t was trouwens wel enorm heet in de Juliet, tijdens de 3 LLuni's ben k zowat leeggezweet
Tijdens Jelle Reumer zijn er bijna mensen flauwgevallen door de hitte, toen hebben we de tent aan de achterkant een beetje open gezet, dat hielp alleen niet heel veel
pi_29886757
Is er dan niemand naar Bonnie 'Prince' Billy en Matt Sweeney geweest? Heb het nog geen 1 keer voorbij zien komen..
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:10:04 #183
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29886762
Dat niet, ik ben nog wel over het denkbeeldige tuinhekje van een paar mensen bij camping 4 gesprongen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:10:55 #184
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29886789
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb echt amper iets gezien van al jullie top 10's. Alleen Pete Philly & QOTSA zo'n beetje
Dan heb je veel goeds gemist
pi_29886795
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er dan niemand naar Bonnie 'Prince' Billy en Matt Sweeney geweest? Heb het nog geen 1 keer voorbij zien komen..
Ik heb niets van jou hele top 10 gezien
pi_29886824
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan heb je niet goed gelezen. .

Bonnie is tof.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:13:07 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29886866
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Tijdens Jelle Reumer zijn er bijna mensen flauwgevallen door de hitte, toen hebben we de tent aan de achterkant een beetje open gezet, dat hielp alleen niet heel veel
ja echt bizar heet daarbinnen.
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef Jan-jaap het volgende:
vraag me af of er nog mensen zijn lastig gevallen door mij ik stond bij de berm bij Camping vier mesnen weg te sturen die lastig waren .

gelukkig alleen op vrijdag de rest van de tijd lekker gefeest met veel leuke bands en andere dingen
jij was dus ook van de eventsupport die maar ff één keer 8 uur hoefden te werken?
Met een aantal dames zitten praten die dat deden, da's best relaxed werk. Ze moesten een brandgang vrij houden van 18.00 tot 4 uur 's nachts en dan waren ze klaar
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29886888
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:

Bij Ronald Plasterk zaten wij vlak bij die microfoon dus dat ben jij
Yep
quote:
Wubbo vond k echt erg dat was gewoon een promotiepraatje, geweldig hoe hij praat over nieuwe technologie en hitech dingen en vervolgens valt die pc uit
Dat die pc uitviel kon hij niets aan doen, die had wel meer kuren.
quote:
idd en de Juliet heeft ookal last van de Alpha
Ik heb 3 dagen bij Juliet gestaan en die hele Alpha tent niet gehoord. Die staat lekker ver weg en nog achter een heuvel ook. Juliet had het meeste last van Charlie, een klein beetje van Grolsch als daar een harde band speelde en vooral op de vrijdag van Lima, toen stond de wind verkeerd en kregen we de herrie daar vandaan
pi_29886890
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik heb niets van jou hele top 10 gezien
Your loss!
Ik heb ze ook niet gezien, moest kiezen tussen hen en Social distortion en heb voor de laatste gekozen. Daar ging trouwens een gast in een poging om over het hek van het middenpad te klimmen, vol met zijn noten op het hek En toen nog de security erbij natuurlijk
Prima vermaak!
pi_29886899
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dan heb je veel goeds gemist
Of jullie......

Cheb Labowski
pi_29887049
Top 10, hmm, eens kijken.

1. Nick Cave and the Bad Seeds.
2. That 1 Guy.
3. Franz Ferdinand.
4. The Arcade Fire.
5. Patrick Wolf.
6. Roisin Murphy.
7. Pixies.
8. Zuco 103.
9. Heather Nova.
10. Morcheeba.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:19:57 #192
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29887115
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zondag zat ik tussen de 2 podia met een mix van aan de ene kant Gentleman (of Beef, whatever, toch allemaal 1 pot nat)
Gentleman en Beef één pot nat LOL!!! Ik zou je oren maar eens uit laten spuiten.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:20:40 #193
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29887143
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Of jullie......

Cheb Labowski
Ik heb zeker 15 goede optredens gezien en maar 2 slechte, dat lijkt mij een prima score
pi_29887149
1. Foo Fighters (beste optreden dat ik ooit heb gezien)
2. Franz F.
3. Vive la Fête
4. Silent Disco
5. The Others
6. Incubus
Verder heb ik niet zo veek acts van dichtbij meegemaakt...

Verder nog wat leuke plaatjes
Wat algemene onzin:

onze tent (nog toevallige buren aanwezig?)

]
Foo Fighters: (beetje lastig fotos maken met simpele camera en moeilijk licht...)

[ Bericht 3% gewijzigd door menesis op 23-08-2005 14:26:44 ]
pi_29887312
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb zeker 15 goede optredens gezien en maar 2 slechte, dat lijkt mij een prima score
Ik heb minder gezien dan het plan was, dankzij een kapotte vriendin, maar wat ik gezien heb was allemaal best oké, niets slechts gezien iig
pi_29887334
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:19 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Gentleman en Beef één pot nat LOL!!! Ik zou je oren maar eens uit laten spuiten.
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanen

Het is lastiger om uit te leggen wat er verschillend is, lijkt mij.
pi_29887695
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanen

Sorry hoor, maar je praat echt poep.
pi_29887783
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:

6. Roisin Murphy.
Die vond ik heel saai. Ik ben op een gegeven moment naar buiten gegaan en wat geouwehoerd...toen iedereen begon te applaudiseren merkte ik pas dat ik de muziek niet gehoord had (zo saai dus).
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:40:45 #199
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29887811
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik heb minder gezien dan het plan was, dankzij een kapotte vriendin, maar wat ik gezien heb was allemaal best oké, niets slechts gezien iig
Ja dat van je vriendin is wel jammer.. gaat het al beter met haar?
Overigens is 1 van jouw toppers mijn dieptepunt...
pi_29887861
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:37 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je praat echt poep.
Dat is jouw mening.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:42:54 #201
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29887874
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Gentleman was well leuk!
pi_29887894
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
.
pi_29887912
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

Gentleman was well leuk!
Dat is jouw mening
Maar goed, laten we voorop stellen dat ik geen liefhebber van het genre ben, maar dat ik verschil in liedjes nog wel redelijk kan bemerken.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:47:16 #204
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29887997
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Dat is jouw mening
Maar goed, laten we voorop stellen dat ik geen liefhebber van het genre ben, maar dat ik verschil in liedjes nog wel redelijk kan bemerken.
Ow dat laatste vertrouw ik ook wel op!
Diaan is gek van Reggae en ik vind het op zich leuk, daarom was ik verbaasd dat ik Gentleman toch echt leuk vond. We kwamen daar ook bij toeval terrecht, dat scheelt wellicht ook...
pi_29888035
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja dat van je vriendin is wel jammer.. gaat het al beter met haar?
Nee, morgen gaat de dokter er nog even goed naar kijken, maar waarschijnlijk is ze er nog wel een hele tijd zoet mee.
quote:
Overigens is 1 van jouw toppers mijn dieptepunt...
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaak
pi_29888053
Wij lagen tijdens Gentleman op de zitzakken van de 'Bill' stand ..... uitermate relaxt .
... fart.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:52:29 #207
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29888161
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Ja, maar jij hebt dan ook geen smaak
pi_29888165
Tops:
1. LCD Soundsystem
2. The Hacker
3.The Arcade Fire
4. Ivan Smagghe
5. Ellen Allien
6. Miss Kittin
7. The Bravery
8. Maximo Park
9. Micro Music

10. Enge Buren

De Jeug Van Tegenwoordig was ook wel kicken.... Vooral dat laatste hardcore/terrorliedje

Flops:
- The Editors
- Roisin Murphy
pi_29888185
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik zeg enkel: Radiohead
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:54:40 #210
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29888231
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik zeg enkel: Radiohead
Dat ontkracht jouw Jij-bak....
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:15:44 #211
94455 EricBoucher
Is een doucher
pi_29888870
Waar en wanneer was Miss Kitten dan???
Die heb ik dan volledig gemist
pi_29888978
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef EricBoucher het volgende:
Waar en wanneer was Miss Kitten dan???
Die heb ik dan volledig gemist
miss kittin was de surprise dj zondagnacht in india (van 1 tot 3?)
pi_29889045
Het was in de zondagkrant al bekend geworden dat Miss Kittin de surprise-dj was (maar ook al weken van tevoren was het evident). Het was wel jammer dat ze niet echt met The Hacker speelden, alleen de overlap.
pi_29889113
Ik vond trouwens Depeche Mode ook wel geslaagd. Die nieuwe nummers die ze speelden vond ik wat minder. Maar het oude werk was zeker oké! Ik hoop dat ze in maart weer zo goed spelen!

Surprise-acts
pi_29889184
wanneer speelde die dan sack?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_29889216
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vond trouwens Depeche Mode ook wel geslaagd. Die nieuwe nummers die ze speelden vond ik wat minder. Maar het oude werk was zeker oké! Ik hoop dat ze in maart weer zo goed spelen!

Surprise-acts
Mja. Gemist dus . Zeker zondagnacht?
pi_29889265
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Mja. Gemist dus ;`). Zeker zondagnacht?
Nee, zaterdagnacht. In dat Essenttentje, voor een paar honderd man ofzo. Hadden ze expres geheim gehouden.
pi_29889299
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee, zaterdagnacht. In dat Essenttentje, voor een paar honderd man ofzo. Hadden ze expres geheim gehouden.
Prachtig . Hoe wist jij het dan?
pi_29889331
Ghehe..
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:31:07 #220
13973 ranja
image means nothing
pi_29889340
Ik vond het surprise concert van Nirvana in het douchehok van camping 5 ook zeer geslaagd. Waren maar erg weinig mensen
pi_29889374
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:31 schreef ranja het volgende:
Ik vond het surprise concert van Nirvana in het douchehok van camping 5 ook zeer geslaagd. Waren maar erg weinig mensen
Bob Marley in de 24uurstent was ook geniaal .
pi_29889386
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Prachtig . Hoe wist jij het dan?
Die van Essent in die gele shirtjes die over het terrein liepen om foto's voor de Essent Award site te maken zijn oud-collega's van me.....
pi_29889545
Ik vond het surpriseconcert van Beef in de Grolsch-tent op de vroege zondagavond niet zo..
pi_29889600
De geheime voorpremiere van Lord of the Rings 4 op vrijdagochtend in de Charlie vond ik echter wel een leuke surprise
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:44:21 #225
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29889621
quote:

Surprise-acts
Meest geniale vond ik toen het afgelopen was en een paar mensen tegen mij zeiden: Wie zijn die oudjes eigenlijk?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:45:00 #226
62087 GreenEyes
http://irmaportfolio.blogspot.
pi_29889643
Ik vond athlete een grote tegenvaller!

op werchter was het een top concert ondanks dat ze daar telaat waren om te soundchecken en de aparatuur liet het daar af en toe wat af weten, maar de sfeer was daar super.

In de india stond iedereen maar met zijn armen over elkaar en zat de sfeer er niet echt in. heel erg jammer.

ik heb wel al weer zin in 2006!!
pi_29889649
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

Meest geniale vond ik toen het afgelopen was en een paar mensen tegen mij zeiden: Wie zijn die oudjes eigenlijk?
Volgens mij dachten een paar dat het gewoon een open podium optreden was
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:45:50 #228
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29889672
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Volgens mij dachten een paar dat het gewoon een open podium optreden was
ja zoiets... erg vaag in elk geval... wel mooi dat zo weinig het door hadden...
pi_29889729
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

ja zoiets... erg vaag in elk geval... wel mooi dat zo weinig het door hadden...
Ach, ik zou ze ook niet hebben herkent hoor. Dave Gahan met een hanekam. Martin Gore met gouden tanden en bling-bling kettingen. 't Is dat ik het van tevoren wist
pi_29889754
quote:

Surprise-acts
Ze speelden wel een beetje heel veel MM covers
pi_29889759
Peaceman, jou geloven ze niet hoor..jij zat om die tijd alweer te Fokken!
pi_29889807
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ooooe, Peaceman val jij even door de mand nu.

Fake-er
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:52:21 #233
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29889875
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tsss.... Eikel hou je snufferd dan ook!
pi_29890083
Net op 3 voor 12, die schreeuwbox vanbinnen uit gefilmd, met geluid
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.
pi_29890130
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef GreenEyes het volgende:
Ik vond athlete een grote tegenvaller!

op werchter was het een top concert ondanks dat ze daar telaat waren om te soundchecken en de aparatuur liet het daar af en toe wat af weten, maar de sfeer was daar super.

In de india stond iedereen maar met zijn armen over elkaar en zat de sfeer er niet echt in. heel erg jammer.

ik heb wel al weer zin in 2006!!
Hmm, ik stond rechtsvooraan en heb me goed vermaakt en alles meegezongen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet veel om me heen keek.

En New Project met de mixstaaf (weet nog steeds niet hoe het echt heet) was wederom geweldig
pi_29890145
Ik vond iron butterfly in de asia eet tent ook wel geslaagd! (en zo ken ik er ook nog wel een paar)
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:03:32 #237
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_29890250
Weer een jaar wachten, snif
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_29890506
Hmm, ook maar een top10'tje..

1) The Others
2) Foo Fighters
3) The Futureheads
4) The Magic Numbers
5) Maxïmo Park
6) The Arcade Fire
7) Athlete
8) Editors
9) Kaiser Chiefs
10) Franz Ferdinand
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:13:28 #239
62087 GreenEyes
pi_29890574
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, ook maar een top10'tje..

1) The Others
2) Foo Fighters
3) The Futureheads
4) The Magic Numbers
5) Maxïmo Park
6) The Arcade Fire
7) Athlete
8) Editors
9) Kaiser Chiefs
10) Franz Ferdinand
vond je athlete echt beter dan franz ferdinand??

arcade fire vond ik ook top!! waren onverwachts goed!!
pi_29890890
Ik vond dit jaar veel mensen met Rock am Ring spul rond lopen, of ligt dat aan mij ?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:23:35 #241
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29890931
Ik zag vooral heel erg veel Sziget shirts dit jaar voorbij komen. Het lijkt wel of heel Lowlands net terug was gekomen uit Hongarije.
pi_29890968
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef CactusJack het volgende:
Ik vond dit jaar veel mensen met Rock am Ring spul rond lopen, of ligt dat aan mij ?
Ik zag heel veel mensen met sziget-tshirts rondlopen, maar dat kan zijn omdat ik er extra op lette omdat ik er zelf ook was geweest.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:25:37 #243
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29891001
Veel sziget en Werchter shirts, ja.
Tranquillo
pi_29891020
Niet veel mensen hebben Jamie Lidell gezien denk ik...erg jammer, want hij was echt top!
pi_29891035
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:13 schreef GreenEyes het volgende:

[..]

vond je athlete echt beter dan franz ferdinand??

arcade fire vond ik ook top!! waren onverwachts goed!!
Ja, naja, bij Franz Ferdinand stond ik helemaal achteraan vanwege de drukte en het feit dat we net van Athlete kwamen, waar we juist helemaal vóóraan stonden. Dat scheelt een hoop. En dan nog vond ik in de Alpha alles een beetje minder, zoals de Kaiser Chiefs bijvoorbeeld. Geluid is daar wat minder ofzo. Foo Fighters waren weer wel vet, daar had ik wel een mooie plaats en kon ik goed loos gaan
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:28:44 #246
46998 Duder
strolling along
pi_29891094
Jolanda, een neukpop die voor onze tent stond, heeft toch nog leuke reacties opgelevert
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_29891615
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:28 schreef Duder het volgende:
Jolanda, een neukpop die voor onze tent stond, heeft toch nog leuke reacties opgelevert
Uhm, was die ook bij Seeed?
pi_29891856
Pixies < Hackensaw Boys ,

Ik heb meteen de hackensaw boys ge-ituned, echt een topcd (hij moet nog uitkomen, hij heet Love what you do) en kost een 10tje op itunes!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:55:36 #249
62087 GreenEyes
pi_29892017
zijn er foto's van lowlands de powlands???
pi_29892114
Is het jullie trouwens niet opgevallen dat de dj's in de 24-uurstent een vrij beperkte platendoos hadden? Mijn tentje stond vlakbij de 24-uurstent, en ik hoorde elke keer weer dezelfde deuntjes . Wel leuk dat Joost van Bellen en Giel Beelen daar nog gedraaid hebben .
pi_29892152
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
Is het jullie trouwens niet opgevallen dat de dj's in de 24-uurstent een vrij beperkte platendoos hadden? Mijn tentje stond vlakbij de 24-uurstent, en ik hoorde elke keer weer dezelfde deuntjes . Wel leuk dat Joost van Bellen en Giel Beelen daar nog gedraaid hebben .
Mijn buren hadden pas een beperkte platendoos: 24 uur per dag een skihut-cd op repeat
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:08:03 #252
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29892457
Toffe foto's lui
helaas ben ik nu te ziek , te brak en te kapot om mee te doen met verhalen vertellen en foto's te delen (geen een gemaakt )
prodigy .. alleen een beetje grote blauwe plek
Incubus
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Vork het volgende:
Iemand nog bij Roni Size geweest trouwens? Ik vond het eerlijk gezegd (en dat zeg ik in dit geval niet graag) een beetje tegenvallen. Teveel wisselingen en rustmomenten. alles leuk en aardig, maar het werd er niet dansbaarder op.
* coz dus ook
.. klopt er zaten wel een behoorlijk aantal niet dansbare overgangen en stukjes in .. maar toch geweldig optreden. (en ik stond vooraan )

minder leuk , sinds gister behoorlijk ziek ..,flink en uhm {netjes mode} het kwam er aan de andere kant ook hard zat uit {/}.. wel heeeeeeel blij dat me dat niet zondag overkomen is oid , paar uur in zo'n washok (of nog leuker dixie) doorbrengen ..nee bedankt

zijn er nog meer mensen gruwelijk ziek geworden ?
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:24:49 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29892979
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Top 10, hmm, eens kijken.

1. Nick Cave and the Bad Seeds.
2. That 1 Guy.
3. Franz Ferdinand.
4. The Arcade Fire.
5. Patrick Wolf.
6. Roisin Murphy.
7. Pixies.
8. Zuco 103.
9. Heather Nova.
10. Morcheeba.
Riosin was goed he ze verraste mij echt dat ze zo makkelijk overeind bleef zonder Moloko, goede band had ze bij zich
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:30:47 #254
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_29893134
Mijn beste Lowlands tot nu toe, vermoed ik.

Veel goede dingen gezien (The Arcade Fire, Pixies, Art Brut, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, Death From Above 1979, .. etc.), ouderwets de nachten lachend doorgekomen, de nieuwe terreinindeling en aankleding, La Place tosti's, en bovendien perfect weer gehad.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_29893233
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:08 schreef coz het volgende:

Zijn er nog meer mensen gruwelijk ziek geworden ?
Zondag nacht last van keelpijn, nu ook nog koorts erbij, flink hoesten. Misschien was het toch niet zo slim om de laatste nacht in een tshirtje rond te huppelen.
pi_29893334
Ik had zondag last van buikpijn, maar na 2 potjes schijten was dat ook weer voorbij.
pi_29893391
Helemaal niet ziek geworden....Vrijdag alleen wat stijfjes omdat ik van m'n bed rolde.
pi_29893971
Ben ik de enige die bijna in zijn broek heeft gepist van het lachen tijdens Art Brut? (Verving nine black alps bij charlie)

Geweldige nummers zoals bijvoorbeeld de debuutsignle "Formed a band" en het hilarische "rusted guns of milan"

Wat een held die gast!
pi_29894067
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:34 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zondag nacht last van keelpijn, nu ook nog koorts erbij, flink hoesten. Misschien was het toch niet zo slim om de laatste nacht in een tshirtje rond te huppelen.
same here
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:12:20 #260
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29894213
Ik ben ook al aan het hoesten geslagen en dan heb ik niet eens op de camping geslapen...
pi_29894358
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:04 schreef theloyd het volgende:
Ben ik de enige die bijna in zijn broek heeft gepist van het lachen tijdens Art Brut? (Verving nine black alps bij charlie)

Geweldige nummers zoals bijvoorbeeld de debuutsignle "Formed a band" en het hilarische "rusted guns of milan"

Wat een held die gast!
ik vond ze ook wel erg grappig
had ze 3 dagen ervoor ook al gezien in rotown.
pi_29894562
Ben ik dan de enige die het optreden van Franz Ferdinand zwaar onder de maat vond ???
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:27:58 #263
20720 brother52
Dus..........
pi_29894612
Ik was gister te moe om een verslagje neer te zetten, en nu eigenlijk ook weer (volgend jaar maar weer 2 dagen na de tijd vrij nemen). Dan maar een top 15

1 Foo Fighters
2 Incubus
3 The Subways
4 Pixies
5 KT Tunstall
6 Apocalyptica
7 de Lama's (in de rij staan was al leuk en erg druk)
8 The Others
9 Nightwish
10 The Blue Van
11 Korn
12 Zita Swoon
13 Pigmeat bij Kees van Hondt (jeugdsentiment)
14 Voicst
15 Tom Vek

Tegenvallers:
Millionaire, Sons and Daughters
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:28:04 #264
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29894616
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mijn buren hadden pas een beperkte platendoos: 24 uur per dag een skihut-cd op repeat
ik werd iedere dag na 2 uur slapen wakker door een MEGA installatie waar men Anton aus Tirol doorheen blies
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_29894677
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:27 schreef brother52 het volgende:
Tegenvallers:
Millionaire
Dat was het enige optreden waarbij ik dacht: "Had ik die oordoppen nou maar meegenomen" !
pi_29894716
quote:

[..]

Ik kwam er 1 van Kane tegen.
pi_29894799
Ik kwam Barbara van Mtv alleen backstage tegen, en bij de Lma's natuurlijk. Haar bijdrage aan de Lama's was een beetje jammer op z'n zachtst gezegd
pi_29894851
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die het optreden van Franz Ferdinand zwaar onder de maat vond ???
Ja? Ze deden het heel enthousiast en goed imo.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:37:33 #269
20720 brother52
Dus..........
pi_29894892
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam Barbara van Mtv alleen backstage tegen, en bij de Lma's natuurlijk. Haar bijdrage aan de Lama's was een beetje jammer op z'n zachtst gezegd
Inderdaad, ze hadden beter gewoon iemand uit het publiek kunnen nemen.

In de maaaaneschijn. In de maaaaneschijn
pi_29894909
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:28 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

ik werd iedere dag na 2 uur slapen wakker door een MEGA installatie waar men Anton aus Tirol doorheen blies
Wij kregen ongeveer constant: ´Kom op, ik heb een bever op mn kop´ te horen.
pi_29894930
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:35 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ja? Ze deden het heel enthousiast en goed imo.
Mja, het was ook eigenlijk vooral het geluid wat me tegenstond, de helft van de tijd hoorde ik alleen de muziek. En ik stond tussen saai publiek. En ze speelde veel nieuwe nummers, wat opzich gaaf is natuurlijk, maar voor de sfeer in het publiek is dat dodelijk.
pi_29895012
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef brother52 het volgende:

[..]

En Theo natuurlijk, vond ik ook wel erg leuk
pi_29895119
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef GreenEyes het volgende:
zijn er foto's van lowlands de powlands???
Geen idee...
Maar ik weet wel dat ik hem bij Queens of the stoneage tegenkwam..
en hem een aai over z'n bol heb gegeven
pi_29895187
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:45 schreef TheTh1ng het volgende:

[..]

Geen idee...
Maar ik weet wel dat ik hem bij Queens of the stoneage tegenkwam..
en hem een aai over z'n bol heb gegeven
Zat je ook in dat compilatiefilmpje ?
pi_29895226
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef brother52 het volgende:

[..]

Of gewoon een leuk iemand, iig niet zo'n nietszeggend figuur als die Barbara.

ze is wel lekker though
pi_29895228
Wacht, dat lieten ze zien tijdens de Queens, of niet. ?
pi_29895291
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:

[..]

Zat je ook in dat compilatiefilmpje ?
Ik heb geen idee, ik zag Powlands op het scherm..
en nog geen 10 minuten daarna stond hij achter me..
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:51:43 #278
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29895314
Ik vond die filmpjes van Pimp my tent ook wel geinig....
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:53:48 #279
70004 niksan
net een beetje meer
pi_29895384
Wat vonden jullie van Incubus?
Of ik lees er steeds overheen óf niemand vond het de moeite waard om erover te schrijven
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_29895625
Niksan, was jij er ook ?!?!?!?!
pi_29895627
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef Roellio het volgende:
Ik had 'm mee op cd op camping 3. Volgens mij 't hele weekend niet gedraaid!
Wat had je mee op cd? harrie de helikopterman
pi_29896109
Ik luister nu Millionaire en ik vind het eigenlijk wel goed klinken
pi_29896140
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef thaleia het volgende:
Ik luister nu Millionaire en ik vind het eigenlijk wel goed klinken
Dat was het ook. Een lekkere bak herrie. .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:21:39 #284
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29896171
Nog iemand van Fok naar Ane Brun geweest?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:22:20 #285
20720 brother52
Dus..........
pi_29896189
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef niksan het volgende:
Of ik lees er steeds overheen óf niemand vond het de moeite waard om erover te schrijven
Staat bij mij op de 2e plaats. Ik vond ze erg goed, beter als in ahoy vorig jaar (of was dat dit jaar?), en stukken beter dan de vorige keer op lowlands.

Ik was alleen al blij dat ze Certain shade of green nu eens helemaal speelden.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:24:12 #286
20720 brother52
Dus..........
pi_29896247
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat was het ook. Een lekkere bak herrie. .
Ik vond het allemaal iets te onsamenhangend en te veel overstuurd. Erg jammer, want het leek me wel een interresant bandje. Een volgende keer moet ik ze maar eens een herkansing geven.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:34:51 #287
8783 gbm
Estd. 2001
pi_29896516
Nog fok!kers naar That 1 Guy geweest? Was echt superlache wat ie deed met z'n 'Magic Pipe'... hij staat zeker in mijn top 3 voor LL'05
pi_29896517
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef Svensational het volgende:
Mja, het was ook eigenlijk vooral het geluid wat me tegenstond, de helft van de tijd hoorde ik alleen de muziek. En ik stond tussen saai publiek. En ze speelde veel nieuwe nummers, wat opzich gaaf is natuurlijk, maar voor de sfeer in het publiek is dat dodelijk.
Ik heb 4 nieuwe nummers gehoord, da's niet zoveel hoor. Maar inderdaad, als je tussen saai publiek stond is het anders. Wij stonden tussen leuk publiek. En ik bedoel, dat het publiek de hele tijd op de vloer begon te stampen zegt genoeg, toch?
pi_29896546
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef gbm het volgende:
Nog fok!kers naar That 1 Guy geweest? Was echt superlache wat ie deed met z'n 'Magic Pipe'... hij staat zeker in mijn top 3 voor LL'05
Het was geniaal. . Ik kende 'm al, dus ik wist dat het wel speciaal zou worden. Ik was heel blij dat de tent enthousiast was en dat het dringen geblazen was bij de CD's na het optreden.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:37:30 #290
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_29896591
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
Ja.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:38:37 #291
8783 gbm
Estd. 2001
pi_29896627
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Het was geniaal. . Ik kende 'm al, dus ik wist dat het wel speciaal zou worden. Ik was heel blij dat de tent enthousiast was en dat het dringen geblazen was bij de CD's na het optreden.
mja, was echt niet normaal met die cd's binnen 2 minuten waren alle cd's al uitverkocht (precies op 't moment dat ik vooraan stond )

aan 't begin was 't nog rustig in de tent, 'k stond helemaal vooraan... maar tijdens 't optreden werd 't echt steeds drukker
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:38:45 #292
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_29896633
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef gbm het volgende:
Ja, ik ook . Was echt een van de tofste optredens van heel Lowlands. Geniaal, die magic pipe! En toen 'ie met die laars en die zingende zaag op de proppen kwam, had ik het gewoon niet meer. Geweldige vent .
pi_29897103
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik heb 4 nieuwe nummers gehoord, da's niet zoveel hoor. Maar inderdaad, als je tussen saai publiek stond is het anders. Wij stonden tussen leuk publiek. En ik bedoel, dat het publiek de hele tijd op de vloer begon te stampen zegt genoeg, toch?
Hoeveel nummer speelden ze totaal??? 10 ofzo??
pi_29897134
That 1 Guy. Ik ben fan!
pi_29897224
quote:
Zwaar tegenvallen, jammergenoeg. Misschien te hoge verwachtingen.
pi_29897931
quote:
ik vond ze een beetje arrogant overkomen en contact met het publiek was er zowat niet. Hoewel ik best wel fan ben vond ik het niet zo geweldig. Hun show in Ahoy was daarentegen wel erg tof
pi_29897977
1. Coheed and Cambria (by far)
2. Foo Fighters
3. Death from Above 1979
4. Alkaline Trio
5. Queens of the Stoneage
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:20:30 #299
8783 gbm
Estd. 2001
pi_29897986
quote:
heb ik al gezien ja

ik hoop wel dat 't nog een keer wordt uitgezonden op tv ofzo, want je 't moet 't echt kunnen zien en op 3voor12.nl staat alleen audio-stream helaas....

aan 't begin van 't optreden kwam er nog iemand met een camera voorbij maar ik weet niet of die ook opnames heeft gemaakt...
pi_29898106
weet iemand waar die schreeuwfilmpjes staan op i-net? ben kaartje kwijt :\
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_29898419
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:20 schreef knox_ het volgende:
1. Coheed and Cambria (by far)
2. Foo Fighters
3. Death from Above 1979
4. Alkaline Trio
5. Queens of the Stoneage
Helemaal mee eens (als je Alkaline Trio door The Polyphonic Spree vervangt)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')