V0lgens mij is dat al een aantal jaren z0 en t werkt niet altijd even perfect. Er zijn vaak t0ch mensen die met andere lichaamsdelen gaan zitten duwen...maar g0ed..de hekjes waren in mijn beleving nieuw en 0p de z0ndag 00k ng de extra hekken...wel 0k.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:36 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zaterdag
Daarna in de rij gaan staan voor Dolf Jansen. De wachtrij stond propvol en ik vermaakte me er prima. Weer gezellige mensen en die beveiligins man die de mensen naar binnen loodste had een goed systeem bedacht om iedereen naar binnen te krijgen(Handen omhoog! Als er geduwd wordt mag de andere rij!), het werke uiteindelijk perfect.
Een klein gedeelte, voordat m'n computer net raar ging doen met photoshop:quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:04 schreef GoLLeM het volgende:
Zijn de foto's al klaar?
Op http://3voor12.vpro.nl volgens mij. Heb t een beetje via de tv gevolgt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Kun je de optredens online terug zien?
sommigen, bij 3voor12.nlquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Kun je de optredens online terug zien?
fquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef koston het volgende:
Heeft er iemand foto's van Juliette & The Licks? Jezus, wat een wijf
Echt weer een geweldige Lowlands, paar echt vette bands gezien en tot diep in de nacht in de Bravo gestaan
hey die gast met dat baardje stond voor me bij de telefoon oplaad service (wat moest je daar fokking lang wachten zeg)quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Hij was echt geweldig!
! Met z'n handtasje.
!
Ten eerste is het een "recensie" en ten tweede vind ik de muziek van The Prodigy ook érg tof. Helaas moet ik toch opmerken dat de show en het geluid voor een dergelijke act vér onder de maat was en helaas één van de mindere optredens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef punkgirl het volgende:
Eindhoven represent! Asriaantjuuh!!
lowlands was zeer geslaagd!!
al snap ik echt niet wat de fuck er aan de hand is met de mensen die de recencie voor the prodigy hebben geschreven!! Ikd het echt een van de betere concerten, en de mensen die ik sprak ook. gelukkig zijn op station leylistad alle slechte recentie's ritueel verbrand
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ten eerste is het een "recensie" en ten tweede vind ik de muziek van The Prodigy ook érg tof. Helaas moet ik toch opmerken dat de show en het geluid voor een dergelijke act vér onder de maat was en helaas één van de mindere optredens.
Dat komt omdat de akoestiek in de alfa nog erger is dan die van de arena.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ten eerste is het een "recensie" en ten tweede vind ik de muziek van The Prodigy ook érg tof. Helaas moet ik toch opmerken dat de show en het geluid voor een dergelijke act vér onder de maat was en helaas één van de mindere optredens.
Maar dan met ph. Want als je probeert de alpha op de drinken ga je waarschijnlijk dood.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:04 schreef doemaardrie het volgende:
Dat komt omdat de akoestiek in de alfa
Die heb ik ook zien lopen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:18 schreef maniack28 het volgende:
Weet je... naast wie ik stond bij Incubus? Bart uit de allereerste Big Brother
Dit bandje is okéquote:Ow... ennuh... ik vind het armbandje nogal lelijk en groot en de kleur is bijna hetzelfde als vorig jaar.... nee dat is geen succes!!! Ze moeten hem smaller maken, anders kan ik niet 10 jaar bandjes verzamelen om mn arm
Jeetje man... bekijk nou eens de positieve kanten ipv alleen maar te zeuren...3/4 van je posts zijn geklaag, zo jammer!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:18 schreef maniack28 het volgende:
Weet je... naast wie ik stond bij Incubus? Bart uit de allereerste Big Brother
Ow... ennuh... ik vind het armbandje nogal lelijk en groot en de kleur is bijna hetzelfde als vorig jaar.... nee dat is geen succes!!! Ze moeten hem smaller maken, anders kan ik niet 10 jaar bandjes verzamelen om mn arm
haha, waar praten we in godsnaam over? Over een bandje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeetje man... bekijk nou eens de positieve kanten ipv alleen maar te zeuren...3/4 van je posts zijn geklaag, zo jammer!
Ja dat was echt geweldigquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:03 schreef mordradead het volgende:
Ik moet zeggen dat de sfeer en "andere" gebeurtenissen meer indruk op mij hebben gemaakt dan de concerten zelf. die zijn immers meer "alledaags" dan het hele gebeuren eromheen erg leuk vond ik het zingen en "van voor naar achter van links naar rechts" in de rij voor night comedy op zaterdag, man man man dat was prachtig.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:35 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
haha, waar praten we in godsnaam over? Over een bandje?
Je moet het ook een beetje sarcastisch zien.. Bart -> BB ->quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeetje man... bekijk nou eens de positieve kanten ipv alleen maar te zeuren...3/4 van je posts zijn geklaag, zo jammer!
Mee eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die heb ik ook zien lopen inderdaad.
[..]
Dit bandje is oké![]()
Weg met die stomme klikko'sof hoe die dingen ook mogen heten
Ik werd juist verrot gescholden door die bitcherige kutwijven van die pizzastandquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Vork het volgende:
Werken op Lowlands in zo'n eettent lijkt me een hel. De hele dag druk en een hoop ongeduldige mensen. Vooral als je 's ochtends buiten het festivalterrein eten en drinken staat te verkopen, die mensen worden om de haverklap verrot gescholden door humeurige festivalbezoekers zonder geduld.
Mensen waren redelijk geduldig en behoorlijk relaxed! Maar dat ligt nou eenmaal aan het Lowlandspubliek. En jah een hel? Ach.. T was werken of helemaal niet gaan dus was allang blijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Vork het volgende:
Werken op Lowlands in zo'n eettent lijkt me een hel. De hele dag druk en een hoop ongeduldige mensen. Vooral als je 's ochtends buiten het festivalterrein eten en drinken staat te verkopen, die mensen worden om de haverklap verrot gescholden door humeurige festivalbezoekers zonder geduld.
Ik was daar zaterdagavond rond tienen, en ze hadden alleen nog maar plaats voor Nokia's. Dus toen kon ik gewoon lekker voordringen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:06 schreef berc het volgende:
[..]
hey die gast met dat baardje stond voor me bij de telefoon oplaad service (wat moest je daar fokking lang wachten zeg)
die gast die zijn radio in bad liet vallen vond ik overigens ook wel heel gaaf.
njah er is erger werk, en het was wel gezellig hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:17 schreef Vork het volgende:
Het lijkt me op zich nog best leuk om te doen, alleen zo'n festival bezoeken als bezoeker, ja dat is toch wel iets anders
Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwenquote:
Ik heb beide gegeten. Ik heb overigens heel erg veel gegeten weer deze Lowlands. Veel ijs ook (caffiato, swirls) versch vruchtensap, pannenkoeken en veel meer. Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen falafel gehad, wel van die aardappelrolletjes.!
Ik ben lekker op tv geweest bij maximo parkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwen, dat vrouwtje liep weg bij 2 Many DJ's (
), en Seth vroeg mij bij Serge om XTC
.
Ik heb verder welgeteld 1 biertje uit de tap gekocht (wat een afzetterij daar)
Die hoge camera? Ik zag een camera met een stok eraan boven het publiek gehouden worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik ben lekker op tv geweest bij maximo parkGelukkig werd er niet op mij gefocust maar op twee mannen voor mij
![]()
Ik heb ook wel veel gegeten ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb beide gegeten. Ik heb overigens heel erg veel gegeten weer deze Lowlands. Veel ijs ook (caffiato, swirls) versch vruchtensap, pannenkoeken en veel meer. Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
Als je geld teveel hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Vork het volgende:
Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
Nee, maar ik heb me rot gelachen om sommige deelnemers. Meisjes die keihard beginnen te gillen als een speenvarken, jongens die nog veel hoger gillen dan dat. Er waren wel mensen bij ons in de groep die mee wilden doen, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook wel veel gegeten ja.Fruitswirls, damn, die zijn lekker
!!!!
Heeft er ook iemand meegedaan aan die schreeuwdatabase???
Het mooie vond ik dat als er weer een Alpha-optreden was, dat je in de andere tenten ruimte zat had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:43 schreef icebliss het volgende:
Ik heb die hele camera niet gezien dus ik had ook niet verwacht dat ik op tv zou komenIk vond het ook een erg goed optreden en een leuke band. Ik ben blij dat ik toch niet naar Bad Religion ben geweest met de rest van de groep.
Ik heb Barbara nog een vuurtje gegevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwen, dat vrouwtje liep weg bij 2 Many DJ's (
.
Seth liep m'n vriendin nog onderstebovenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb Barbara nog een vuurtje gegeven![]()
![]()
Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, ik heb nog rustig een praatje staan maken met iemand van zo'n dranktentje. Die had toch verder niet zoveel te doen, aangezien heel Lowlands op dat moment wrs. "Oh my god, I can't believe it" stond te schreeuwen. Maar verder vind ik de Alpha nogsteeds een rottent. Verweg, druk, massaal. Even langs lopen en kijken is er niet bij. Volgend jaar sla ik 'm maar helemaal over denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het mooie vond ik dat als er weer een Alpha-optreden was, dat je in de andere tenten ruimte zat had.
En dat snap ik dus niet he, 10 minuten voor dit optreden was ik nog ergens bij Grolsch in de buurt, en toch kon ik het 1e vak nog binnelopen om vervolgens bijna in het midden te komen staan. Terwijl bij andere optredens je wel minstens twee uur van tevoren in de rij moest gaan staan daarvoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, i
Inderdaad, toen zat ik met The Bravery te schreeuwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, ik heb nog rustig een praatje staan maken met iemand van zo'n dranktentje. Die had toch verder niet zoveel te doen, aangezien heel Lowlands op dat moment wrs. "Oh my god, I can't believe it" stond te schreeuwen. Maar verder vind ik de Alpha nogsteeds een rottent. Verweg, druk, massaal. Even langs lopen en kijken is er niet bij. Volgend jaar sla ik 'm maar helemaal over denk ik.
Dat was mij bij QOTSA ook nog gelukt, vlak voor het optreden. Daar was ik ook nog redelijk over verbaasd. Maar mij hoor je verder niet klagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
En dat snap ik dus niet he, 10 minuten voor dit optreden was ik nog ergens bij Grolsch in de buurt, en toch kon ik het 1e vak nog binnelopen om vervolgens bijna in het midden te komen staan. Terwijl bij andere optredens je wel minstens twee uur van tevoren in de rij moest gaan staan daarvoor..
Sowieso ben ik geen fan van pisbakken. Maar ja, je moet wat met die enorme rijen voor de WC's steeds.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
Die ontplofte pisbakken bij Alpha en Grolsch vond ik ook neit erg fijn trouwens.
Dat was Tyler Pope, de bassist van !!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:27 schreef DrMarten het volgende:
Iemand LCD-Soundsystems gezien trouwens? Die bassist scheen nogal onder de dope te zitten. Die heeft na het optreden de kleedkamer nogal verbouwd, koelkast omgekeerd, pindakaas en jam e.d. op de muren gesmeerd enz. Is uiteindelijk door security en EHBO een beetje gekalmeerd.
Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef peaceman het volgende:
Ben ook niet zo weg van Alpha, Grolsch vind ik veel leuker, al is het maar omdat het meer bij de rest van het terrein betrokken is door de locatie.
heeft Ane Brun nog de hand geschud![]()
Oh, opzich vond ik ze wel fijn, vooral ook omdat ze óveral stonden, je hoefde nooit ver te lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso ben ik geen fan van pisbakken. Maar ja, je moet wat met die enorme rijen voor de WC's steeds.
Ik vond het leuk dat ik het op de camping (2) net zo goed hoorde als op de eerste rijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent.. En de India had mooie lichten enzo op het podium.
Charlie vond ik 3x niets.
Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:02 schreef Svensational het volgende:
En dan nog een laatste ding waar ik me aan ergerde, maandag ochtend staat iedereen in de rij te wachten op de bussen, zijn er van die josti's die denken dat ze vooraan aan konden sluiten.[afbeelding]
Als je van die kant naar voren liep stond je zo vooraan, terwijl het aan de open kant proppen wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
Alpha vind ik ook vrij kut. Ik sta liever in Grolsch of voor Charlie. De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was![]()
Bij ons stonden een paar jongens die halflege blikjes bier probeerde te gooien, maar die misten helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die mensen werden wel lekker uitgejouwd en bekogeld met weet ik veel wat.. Volkomen terecht, ook.
.
Huhquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld.. Bij Werchter stonden er zowat continu 4 bussen klaar om de stroom mensen naar het station te brengen, maar hier had je geluk als er na een kwartier weer een bus kwam ofzo.
Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkantquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was![]()
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef RichardQuest het volgende:
HuhIk zag er de hele tijd een paar staan (rond 10 uur). Jij moet 's naar Dour gaan, waar je een uur in de regen wacht
.
Da's toch mooi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkant
Wow. Volgend jaar eerder gaan dan, ik weet niet beter want ik vertrek altijd vroeg, we hebben met z'n tweeën de treuzelaars in de groep later laten gaan want het duurde me te lang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
Ja, op zich wel als dat weet.quote:
Ik stond er om 11 uur en half 12 zat ik in een bus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
Da's waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, op zich wel als dat weet.
Maar organisatorisch technisch is het natuurlijk niet zo handig![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef koston het volgende:
Heeft er iemand foto's van Juliette & The Licks? Jezus, wat een wijf
Nope....meer bij de groep van Guido....quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ja vlakbij jullie. Hoor jij bij die groep van Bob, Ruben, etc?
JAquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef MofoF1 het volgende:
Trouwens, heeft iemand die percusionist van The Arcade Fire nog gezien???
Wat een idiootSloeg van alles omver (bekkens, keyboard), en klom aan 't eind via de tentpaal van de Grolsch naar bovenin de tent
Balkan Beats was een groot feest, vooral toen een of andere rol papier de hele zaal door ging waarmee men vervolgens ging touwtjespringen en limbodansen. Ik ben benieuwd wat er volgend jaar komt, na de Russendisko vorig jaar en Balkan Beats dit jaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Mister_Slide het volgende:
Balkan Beats op zaterdagavond in de Lima was echt geweldig he
Wat er op zondagavond was was ook best blij. Met 'drink meer prik' enzo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef MofoF1 het volgende:
Trouwens, heeft iemand die percusionist van The Arcade Fire nog gezien???
Wat een idiootSloeg van alles omver (bekkens, keyboard), en klom aan 't eind via de tentpaal van de Grolsch naar bovenin de tent
Guido ken ik dan weer niet...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nope....meer bij de groep van Guido....
De naam Bob komt me wel bekend voor, waren het Dordtenaren?
Ik kwam aanlopen en stapte in de bus. Op de terug weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe laat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik kwam aanlopen en stapte in de bus. Op de terug weg.
Donderdag heb ik een kwartier gewacht.
Ah okey. Die zaten wel bij ons in de bus heen en terug maar ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Guido ken ik dan weer niet...
Maar die groep van Bob, Ruben, Rogier etc. (PMP) zijn Dordtenaren ja. Daar hoode ik via via half bij, ofzo
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef gr8w8 het volgende:
Ik, Jerruh, aanhang. Zo'n partytent kan nooit moeilijk te vinden zijn.
Waar op camping 2?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef alsem het volgende:
was die kerel op camping2 maandagochtend nou dood?
hij was wit en bewoog niet meer, later kwam de ambulance en die waren verdacht rustig (of brak..)
het was weer sowieso vet!
Jaaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Kees van Hondt en Vrienden heerlijke slechte muziek... van "drink meer prik" van de fabeltjeskrant tot allerlei tiroler-achtige deuntjes. Me like!!!
Wat was er irritant aan Charlie dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lima was veruit de leukste tent. Lekker klein. En hij rook zo lekker naar coffeeshop ipv. naar pisbak.
Alpha is sowieso kut omdat ie veels te groot is en Charlie vond ik ook maar irritant.
er was ook een gast op vrijdag helemaal in elkaar geslagen, echt erg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef alsem het volgende:
hij was wit en bewoog niet meer, later kwam de ambulance en die waren verdacht rustig (of brak..)
Ik was MXPX helemaal vergeten. Ben gewoon naar de Foo Fighters geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Vork het volgende:
Iemand nog bij MXPX geweest in plaats van de Foo Fighters? Wat een zooitje was het daar voorin in de pit zeg. Iede minuut gingen er welweer een stel onderuit en crowdsurfers werden gewoon collectief weggeworpen. Dat was wel wat heftiger dan ik had gedacht bij zo'n christelijk punkrock bandje
Ik hoorde het vanuit m'n stoeltje op de camping. Ze speelden The KKK Took My Baby Away en Should I Stay Or Should I Go toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Vork het volgende:
Iemand nog bij MXPX geweest in plaats van de Foo Fighters? Wat een zooitje was het daar voorin in de pit zeg. Iede minuut gingen er welweer een stel onderuit en crowdsurfers werden gewoon collectief weggeworpen. Dat was wel wat heftiger dan ik had gedacht bij zo'n christelijk punkrock bandje
Buitenpodium wat steeds door de soundcheck in de grolsch tent overstemd werd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat was er irritant aan Charlie dan?
Heb ik niet veel van gemerktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Buitenpodium wat steeds door de soundcheck in de grolsch tent overstemd werd?
Klopt. Zooitje covers. Het was echt heel recht toe recht aan allemaal, en het geluid was heel erg goed afgesteld, maar meer ingredienten waren er niet nodig om er een compleet gestoord feest van te maken. En ik heb nog een leuk meisje in de pit daar ontmoet waar ik practisch de rest van de avond mee door heb gebrachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef RichardQuest het volgende:
Ik hoorde het vanuit m'n stoeltje op de camping. Ze speelden The KKK Took My Baby Away en Should I Stay Or Should I Go toch?
Dit is niet Tristan Prettyman, maar Anita Robinson van Viva voce...and I am in luvquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:44 schreef super-muffin het volgende:
wie heeft er nog foto's?
hier staan er een paar.
Heb je het over die Ambulance die zo rond 10 uur op de camping stond helemaal vooraan?? Of over een incident bij de 24-uurstent zo rond zessen???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef alsem het volgende:
Ik hoorde ook gegil....maar geen ambulance of zo, ik dacht dat het gewoon een geintje was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef EricBoucher het volgende:
Toen hoorde ik iemand gillen boven de muziek uit en even later hoorde ik ook een ambulance...(of heb ik dat gedroomd?)
Zou best kunnen hoor...ik kan me de ambulance ook verbeeld hebben. Was erg moe maar kon niet slapen omdat die frikkin' engelsen akelig veel kabaal maaktenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoorde ook gegil....maar geen ambulance of zo, ik dacht dat het gewoon een geintje was.
Ik zag al geen akoestische gitaar staan dus ik vreesde al dat ze vooral Paradisiac gingen spelen. Ik hoopte heel erg op Flame me up, maar dat was dus tevergeefs. Ze komen nog in Nijmegen en dan ga ik denk ik nog wel een keer kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef Vork het volgende:
Millionaire hebben ze ook flink opgerock zeg. Aan de ene kant mis ik toch wel een beetje de rustigere en de funky stukjes van hun vorige plaat, maar ook met het huidige werk overtuigde ze nog flink.
Ik hoopte stiekum nog op She's a doll. Die was een paar jaar terug echt zo adembenemend mooi in de liveuitvoering (terwijl het eigenlijk een van de minste nummers is van het album). Maargoed, laten we dan in ieder geval blij zijn dat de band zich wel heeft weten te vernieuwen en Paradisiac een slap aftrekse is geworden van Outside the Simian Flock.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:12 schreef icebliss het volgende:
Ik zag al geen akoestische gitaar staan dus ik vreesde al dat ze vooral Paradisiac gingen spelen. Ik hoopte heel erg op Flame me up, maar dat was dus tevergeefs. Ze komen nog in Nijmegen en dan ga ik denk ik nog wel een keer kijken![]()
Ik heb 't gezien. Ik vond het persoonlijk ook erg tof ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:14 schreef knox_ het volgende:
Iemand Coheed and Cambria nog gezien? Mén dat was toch wel mijn Lowlands favoriet. Wat een band!
niet echt gezien, maar wel voor een groot deel gehoord, maar dat was genoeg om iig overtuigen. Ik heb dan ook gelijk een cd van ze gekochtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:14 schreef knox_ het volgende:
Iemand Coheed and Cambria nog gezien? Mén dat was toch wel mijn Lowlands favoriet. Wat een band!
Ik stond vooraan in het midden, ook bij Death From Above 1979, wat ook echt geweldig wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb 't gezien. Ik vond het persoonlijk ook erg tof ja!
Wat een kut report, je krijgt van mij (heel toepasselijk) een 0 !quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
V0lgens mij is dat al een aantal jaren z0 en t werkt niet altijd even perfect. Er zijn vaak t0ch mensen die met andere lichaamsdelen gaan zitten duwen...maar g0ed..de hekjes waren in mijn beleving nieuw en 0p de z0ndag 00k ng de extra hekken...wel 0k.
D0nderdag heb ik geen rij gezien en was 0m 18 uur binnen... Aangezien mijn zus kaartjes hadden gew0nnen m0chten ik en beste vriendinnetje via de backstage ingang naar binnen(zus w0u t0ch pas vrijdag gaan) en de tent (inclusief slaapzak e.d.) st0nd 00k al klaar! Vriendinnetje en ik hebben eigen tentje meteen 0pgezet terwijl het n0g heerlijk rustig was..
Vrijdag:
Gezien:
Rac00n: geweldig!!!![]()
Kirsten (klein stukje): wel aardig maar niet bijznder
Gabriel Ri0s (klein stukje): altijd vr0lijk
R0isin Murphy (klein stukje): wel aardig maar beetje saai...zie/zag haar liever in M0l0k0.
Athlete: wel 0k
S0l0: super!![]()
R0yks0pp (klein stukje): na al een paar keer live gezien te hebben niet meer echt geweldig...
Michael Mayer: even lekker kunnen dansen
Gemist: Kaiser Chiefs/Franz F./New C00l C0llective/Le0n vd Zanden/Sp0edcursus hum0r/P0lyph0nic Spree
Zaterdag:
Gezien:
Maxim0 Park (klein stukje): niet echt mijn ding
Katinka P0lderman: mw0a...veel meer van verwacht...niet echt grappig...
Bart Skills (klein stukje): wel leuk
0p Sterk water: Geweldig! Heel hard gelachen!
Pixies (klein stukje): niet echt mijn ding
Marilyn Mans0n (vriendinnetje wilde alleen even zien h0e hij eruit zag): t0taaaaal niet mijn ding
Gemist: D0lf J. (alle dagen tr0uwens gemist maar 00k niet in de rij gestaan)/Heik0 Laux/
Zndag:
Gezien:
R0semary's S0ns: viel beetje tegen; beetje saai
M0rcheeba: erg relaxed en fijne muziek![]()
V0icst (Charlie): het enige liedje dat ik kende was wel leuk m mee te zingen...v00r de rest had ik er veel meer van verwacht...
Heather N0va: wat een prachtige stem blijft dat t0ch![]()
Nick Cave & t.b.s. : niet echt mijn ding
F00 Fighters: niet echt mijn ding maar wel leuk v00r even
Gemist: Edit0rs/Incubus (alleen nieuwsgierig)
M00iste:
Rac00n/S0l0/M0rcheeba/Heather N0va/0p sterk water
Ik v0nd de rijen v00r cabaret tr0uwens reuze meevallen dit jaar...heb er wel eens langer in de rij gestaan... Erg fijn dat het weer 0k was en leuk dat er weer nieuwe eet-sensaties warenAankleding was 00k wel weer leuk.
Vannacht thuis gek0men ivm s0ll.gesprek van0chtend vr0eg en zelfs dat ging v00r mijn gev0el wel 0k![]()
P.s. mijn o is stuk dus breezah-0pmerkingen mag je v00r je h0udenik d0e dit namelijk niet v00r de l0l
![]()
Bedankt! als ik een agenda had dan zou ik het er in zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:19 schreef icebliss het volgende:
7 November (pas). http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.asp?id=1055
Komende maanden komen er trouwens best veel leuke bandjes in Doornroosje.
Ze halen natuurlijk wel elk nummer hetzelfde trucje uit. een keihard overstuurd heftig bassloopje, waar later drums bij komen en wat coole teksten. Ik kan me wel voorstellen dat het snel gaat vervelen maar ik vond het echt geweldig van het begin tot het eindquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:19 schreef Vork het volgende:
Ik vond Death From Above 1979 wel heftig, goed ook, maar na een klein half uurtje had ik het toch echt wel gezien en gehoord. Maar ik heb wel respect voor de bassist, want wat hij doet is loodzwaar op zo'n basgitaar.
jep die ambulance rond 10 uur, was tegenover mijn tent, van het incident bij de 24 uurs tent heb ik niks meegekregen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef EricBoucher het volgende:
[..]
Heb je het over die Ambulance die zo rond 10 uur op de camping stond helemaal vooraan?? Of over een incident bij de 24-uurstent zo rond zessen???
Toen hoorde ik iemand gillen boven de muziek uit en even later hoorde ik ook een ambulance...(of heb ik dat gedroomd?)
Lowlands was onbenullig bruut verder...
Queens of the Sone Age, Franz Ferdinand, The Pixies, Nick Cave, LCD Soundsystem, Juliette & The Licks, The Editors, T_Raumschmiere....wat uitermate bruut allemaal!!![]()
Bij QOTSA heb ik meerdere keren bijna moeten janken...zo mooi vond ik het![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:24 schreef TheTh1ng het volgende:
Heeft iemand nog wat gezien van Harrie de Helikopter man?
www.helikopterman.nl
Heb d'r helemaal niets van terug gevonden..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:30 schreef icebliss het volgende:
Op camping één is er een tent in brand gevlogen (schijnt dat 'ie binnen zijn gaspitje wou aansteken oid). Verder heb ik ook nog wat mensen strippoker zien spelen in een vergevorderd stadium![]()
Behalve 't geluid dat in de Grolsch te horen was met soundchecks, zoals al gezegd, lag het gewoon ook midden in de looproute richting Alpha. Kortom: hij stond in de weg en hij stoorde andere podia met het geluid. Leuk idee, maar totaal verkeerde ligging op het terrein.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat was er irritant aan Charlie dan?
Ik heb er weinig van gemerkt, maar waar zou ie anders moeten staan? Vond het in elk geval erg fijn dat er weer een buitenpodium was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Behalve 't geluid dat in de Grolsch te horen was met soundchecks, zoals al gezegd, lag het gewoon ook midden in de looproute richting Alpha. Kortom: hij stond in de weg en hij stoorde andere podia met het geluid. Leuk idee, maar totaal verkeerde ligging op het terrein.
de houding en het gedrag van de security vond k überhaupt niet altijd even prettigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom vond de security het nodig om het toiletgebouwstampconcert zondagnacht op camping 2 te stoppen? Ik wou net mee gaan doen, moest iedereen weg..
idd de Charlie wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van gemerkt, maar waar zou ie anders moeten staan? Vond het in elk geval erg fijn dat er weer een buitenpodium was.
Misschien ruilen van plaats met Echo en Julliet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van gemerkt, maar waar zou ie anders moeten staan?
Dan heb je mij waarschijnlijk ook wel gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef rubbereend het volgende:
Zaterdag:
LL Uni met Ronald Plasterkjammer dat ie niet wat langer vragen kom beantwoorden
LL Uni met Wubbo Ockelsgeen bal aan met zn vliegers
zondag:
LL Uni Jelle Reumer![]()
met de necrofiele homofiele eend
Dan komt Juliet in de herrie van Grolsch. Hoor je helemaal niks meer bij de lezingen. Dat was nu al irritant door het lawaai van Charlie. Het beste zou denk ik zijn om van Charlie een tent te maken. Beetje jammer dat je dan geen openlucht podium meer hebt, maar dat lijkt me beter dan dat anderen steeds last hebben van die herrie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien ruilen van plaats met Echo en Julliet?
Anderen? Steeds? Ook heel veel mensen hebben zich er niet aan geergerd.... Althans niet in Grolsch, wel in Juliet en dat is idd veel irritanter. Nee van mij mag er een openluchtpodium blijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan komt Juliet in de herrie van Grolsch. Hoor je helemaal niks meer bij de lezingen. Dat was nu al irritant door het lawaai van Charlie. Het beste zou denk ik zijn om van Charlie een tent te maken. Beetje jammer dat je dan geen openlucht podium meer hebt, maar dat lijkt me beter dan dat anderen steeds last hebben van die herrie.
Bij Ronald Plasterk zaten wij vlak bij die microfoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan heb je mij waarschijnlijk ook wel gezien
Stond bij die lezingen bij de zaalmicrofoon aan de rechterkant (vanuit de zaal gezien)
Ik moet zeggen dat ik die lezing van Jelle Reumer erg tegen vond vallen. Werd pas de laatste 10 minuten interessant, daarvoor vond ik het een ordinaire middelbare school biologieles.
idd en de Juliet heeft ookal last van de Alphaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan komt Juliet in de herrie van Grolsch. Hoor je helemaal niks meer bij de lezingen. Dat was nu al irritant door het lawaai van Charlie. Het beste zou denk ik zijn om van Charlie een tent te maken. Beetje jammer dat je dan geen openlucht podium meer hebt, maar dat lijkt me beter dan dat anderen steeds last hebben van die herrie.
Tijdens Jelle Reumer zijn er bijna mensen flauwgevallen door de hitte, toen hebben we de tent aan de achterkant een beetje open gezet, dat hielp alleen niet heel veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
t was trouwens wel enorm heet in de Juliet, tijdens de 3 LLuni's ben k zowat leeggezweet
Dan heb je veel goeds gemistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb echt amper iets gezien van al jullie top 10's. Alleen Pete Philly & QOTSA zo'n beetje
Ik heb niets van jou hele top 10 gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er dan niemand naar Bonnie 'Prince' Billy en Matt Sweeney geweest? Heb het nog geen 1 keer voorbij zien komen..
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er dan niemand naar Bonnie 'Prince' Billy en Matt Sweeney geweest? Heb het nog geen 1 keer voorbij zien komen..
ja echt bizar heet daarbinnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tijdens Jelle Reumer zijn er bijna mensen flauwgevallen door de hitte, toen hebben we de tent aan de achterkant een beetje open gezet, dat hielp alleen niet heel veel
jij was dus ook van de eventsupport die maar ff één keer 8 uur hoefden te werken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef Jan-jaap het volgende:
vraag me af of er nog mensen zijn lastig gevallen door mijik stond bij de berm bij Camping vier mesnen weg te sturen die lastig waren
.
gelukkig alleen op vrijdag de rest van de tijd lekker gefeest met veel leuke bands en andere dingen
Yepquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
Bij Ronald Plasterk zaten wij vlak bij die microfoondus dat ben jij
Dat die pc uitviel kon hij niets aan doen, die had wel meer kuren.quote:Wubbo vond k echt erg dat was gewoon een promotiepraatje, geweldig hoe hij praat over nieuwe technologie en hitech dingen en vervolgens valt die pc uit
Ik heb 3 dagen bij Juliet gestaan en die hele Alpha tent niet gehoord. Die staat lekker ver weg en nog achter een heuvel ook. Juliet had het meeste last van Charlie, een klein beetje van Grolsch als daar een harde band speelde en vooral op de vrijdag van Lima, toen stond de wind verkeerd en kregen we de herrie daar vandaanquote:idd en de Juliet heeft ookal last van de Alpha
Your loss!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb niets van jou hele top 10 gezien
Of jullie......quote:
Gentleman en Beef één pot natquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zondag zat ik tussen de 2 podia met een mix van aan de ene kant Gentleman (of Beef, whatever, toch allemaal 1 pot nat)
Ik heb zeker 15 goede optredens gezien en maar 2 slechte, dat lijkt mij een prima scorequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of jullie......
Cheb Labowski
Ik heb minder gezien dan het plan was, dankzij een kapotte vriendin, maar wat ik gezien heb was allemaal best oké, niets slechts gezien iigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb zeker 15 goede optredens gezien en maar 2 slechte, dat lijkt mij een prima score![]()
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Gentleman en Beef één pot natLOL!!! Ik zou je oren maar eens uit laten spuiten.
Sorry hoor, maar je praat echt poep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanen
Het is lastiger om uit te leggen wat er verschillend is, lijkt mij.
Die vond ik heel saai. Ik ben op een gegeven moment naar buiten gegaan en wat geouwehoerd...toen iedereen begon te applaudiseren merkte ik pas dat ik de muziek niet gehoord had (zo saai dus).quote:
Ja dat van je vriendin is wel jammer.. gaat het al beter met haar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb minder gezien dan het plan was, dankzij een kapotte vriendin, maar wat ik gezien heb was allemaal best oké, niets slechts gezien iig![]()
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je praat echt poep.
Gentleman was well leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanen
Het is lastiger om uit te leggen wat er verschillend is, lijkt mij.
Dat is jouw meningquote:
Ow dat laatste vertrouw ik ook wel op!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Maar goed, laten we voorop stellen dat ik geen liefhebber van het genre ben, maar dat ik verschil in liedjes nog wel redelijk kan bemerken.
Nee, morgen gaat de dokter er nog even goed naar kijken, maar waarschijnlijk is ze er nog wel een hele tijd zoet mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat van je vriendin is wel jammer.. gaat het al beter met haar?
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaakquote:Overigens is 1 van jouw toppers mijn dieptepunt...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaak![]()
Ik zeg enkel: Radioheadquote:
Dat ontkracht jouw Jij-bak....quote:
miss kittin was de surprise dj zondagnacht in india (van 1 tot 3?)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef EricBoucher het volgende:
Waar en wanneer was Miss Kitten dan???
Die heb ik dan volledig gemist
Mja. Gemist dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vond trouwens Depeche Mode ook wel geslaagd. Die nieuwe nummers die ze speelden vond ik wat minder. Maar het oude werk was zeker oké! Ik hoop dat ze in maart weer zo goed spelen!
Surprise-acts
Nee, zaterdagnacht. In dat Essenttentje, voor een paar honderd man ofzo. Hadden ze expres geheim gehouden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja. Gemist dus ;`). Zeker zondagnacht?
Prachtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, zaterdagnacht. In dat Essenttentje, voor een paar honderd man ofzo. Hadden ze expres geheim gehouden.
Bob Marley in de 24uurstent was ook geniaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:31 schreef ranja het volgende:
Ik vond het surprise concert van Nirvana in het douchehok van camping 5 ook zeer geslaagd. Waren maar erg weinig mensen
Die van Essent in die gele shirtjes die over het terrein liepen om foto's voor de Essent Award site te maken zijn oud-collega's van me.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Prachtig. Hoe wist jij het dan?
Meest geniale vond ik toen het afgelopen was en een paar mensen tegen mij zeiden: Wie zijn die oudjes eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vond trouwens Depeche Mode ook wel geslaagd. Die nieuwe nummers die ze speelden vond ik wat minder. Maar het oude werk was zeker oké! Ik hoop dat ze in maart weer zo goed spelen!
Surprise-acts
Volgens mij dachten een paar dat het gewoon een open podium optreden wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meest geniale vond ik toen het afgelopen was en een paar mensen tegen mij zeiden: Wie zijn die oudjes eigenlijk?![]()
ja zoiets... erg vaag in elk geval... wel mooi dat zo weinig het door hadden...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij dachten een paar dat het gewoon een open podium optreden was
Ach, ik zou ze ook niet hebben herkent hoor. Dave Gahan met een hanekam. Martin Gore met gouden tanden en bling-bling kettingen. 't Is dat ik het van tevoren wistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zoiets... erg vaag in elk geval... wel mooi dat zo weinig het door hadden...![]()
Ze speelden wel een beetje heel veel MM coversquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Surprise-acts
Ooooe, Peaceman val jij even door de mand nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Peaceman, jou geloven ze niet hoor..jij zat om die tijd alweer te Fokken!
Tsss.... Eikelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Peaceman, jou geloven ze niet hoor..jij zat om die tijd alweer te Fokken!
Hmm, ik stond rechtsvooraan en heb me goed vermaakt en alles meegezongen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet veel om me heen keek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef GreenEyes het volgende:
Ik vond athlete een grote tegenvaller!
op werchter was het een top concert ondanks dat ze daar telaat waren om te soundchecken en de aparatuur liet het daar af en toe wat af weten, maar de sfeer was daar super.
In de india stond iedereen maar met zijn armen over elkaar en zat de sfeer er niet echt in. heel erg jammer.
ik heb wel al weer zin in 2006!!
vond je athlete echt beter dan franz ferdinand??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, ook maar een top10'tje..
1) The Others
2) Foo Fighters
3) The Futureheads
4) The Magic Numbers
5) Maxïmo Park
6) The Arcade Fire
7) Athlete
8) Editors
9) Kaiser Chiefs
10) Franz Ferdinand
Ik zag heel veel mensen met sziget-tshirts rondlopen, maar dat kan zijn omdat ik er extra op lette omdat ik er zelf ook was geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef CactusJack het volgende:
Ik vond dit jaar veel mensen met Rock am Ring spul rond lopen, of ligt dat aan mij ?
Ja, naja, bij Franz Ferdinand stond ik helemaal achteraan vanwege de drukte en het feit dat we net van Athlete kwamen, waar we juist helemaal vóóraan stonden. Dat scheelt een hoop. En dan nog vond ik in de Alpha alles een beetje minder, zoals de Kaiser Chiefs bijvoorbeeld. Geluid is daar wat minder ofzo. Foo Fighters waren weer wel vet, daar had ik wel een mooie plaats en kon ik goed loos gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:13 schreef GreenEyes het volgende:
[..]
vond je athlete echt beter dan franz ferdinand??
arcade fire vond ik ook top!! waren onverwachts goed!!
Uhm, was die ook bij Seeed?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:28 schreef Duder het volgende:
Jolanda, een neukpop die voor onze tent stond, heeft toch nog leuke reacties opgelevert
Mijn buren hadden pas een beperkte platendoos: 24 uur per dag een skihut-cd op repeatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
Is het jullie trouwens niet opgevallen dat de dj's in de 24-uurstent een vrij beperkte platendoos hadden? Mijn tentje stond vlakbij de 24-uurstent, en ik hoorde elke keer weer dezelfde deuntjes. Wel leuk dat Joost van Bellen en Giel Beelen daar nog gedraaid hebben
.
* coz dus ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Vork het volgende:
Iemand nog bij Roni Size geweest trouwens? Ik vond het eerlijk gezegd (en dat zeg ik in dit geval niet graag) een beetje tegenvallen. Teveel wisselingen en rustmomenten. alles leuk en aardig, maar het werd er niet dansbaarder op.
Riosin was goed hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Top 10, hmm, eens kijken.
1. Nick Cave and the Bad Seeds.
2. That 1 Guy.
3. Franz Ferdinand.
4. The Arcade Fire.
5. Patrick Wolf.
6. Roisin Murphy.
7. Pixies.
8. Zuco 103.
9. Heather Nova.
10. Morcheeba.
Zondag nacht last van keelpijn, nu ook nog koorts erbij, flink hoesten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:08 schreef coz het volgende:
Zijn er nog meer mensen gruwelijk ziek geworden ?
same herequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zondag nacht last van keelpijn, nu ook nog koorts erbij, flink hoesten.Misschien was het toch niet zo slim om de laatste nacht in een tshirtje rond te huppelen.
![]()
ik vond ze ook wel erg grappigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:04 schreef theloyd het volgende:
Ben ik de enige die bijna in zijn broek heeft gepist van het lachen tijdens Art Brut? (Verving nine black alps bij charlie)
Geweldige nummers zoals bijvoorbeeld de debuutsignle "Formed a band" en het hilarische "rusted guns of milan"
Wat een held die gast!
ik werd iedere dag na 2 uur slapen wakker door een MEGA installatie waar men Anton aus Tirol doorheen bliesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn buren hadden pas een beperkte platendoos: 24 uur per dag een skihut-cd op repeat![]()
Dat was het enige optreden waarbij ik dacht: "Had ik die oordoppen nou maar meegenomen"quote:
Ik kwam er 1 vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
.
Ik heb verder welgeteld 1 biertje uit de tap gekocht (wat een afzetterij daar)
Ja? Ze deden het heel enthousiast en goed imo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die het optreden van Franz Ferdinand zwaar onder de maat vond???
Inderdaad, ze hadden beter gewoon iemand uit het publiek kunnen nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam Barbara van Mtv alleen backstage tegen, en bij de Lma's natuurlijk. Haar bijdrage aan de Lama's was een beetje jammer op z'n zachtst gezegd
Wij kregen ongeveer constant: ´Kom op, ik heb een bever op mn kop´ te horen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
ik werd iedere dag na 2 uur slapen wakker door een MEGA installatie waar men Anton aus Tirol doorheen blies
Mja, het was ook eigenlijk vooral het geluid wat me tegenstond, de helft van de tijd hoorde ik alleen de muziek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja? Ze deden het heel enthousiast en goed imo.
En Theo natuurlijk, vond ik ook wel erg leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden beter gewoon iemand uit het publiek kunnen nemen.
In de maaaaneschijn. In de maaaaneschijn
Geen idee...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef GreenEyes het volgende:
zijn er foto's van lowlands de powlands???
Zat je ook in dat compilatiefilmpjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:45 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Geen idee...
Maar ik weet wel dat ik hem bij Queens of the stoneage tegenkwam..
en hem een aai over z'n bol heb gegeven![]()
Of gewoon een leuk iemand, iig niet zo'n nietszeggend figuur als die Barbara.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden beter gewoon iemand uit het publiek kunnen nemen.
In de maaaaneschijn. In de maaaaneschijn
Ik heb geen idee, ik zag Powlands op het scherm..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zat je ook in dat compilatiefilmpje?
Wat had je mee op cd? harrie de helikoptermanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef Roellio het volgende:
Ik had 'm mee op cd op camping 3. Volgens mij 't hele weekend niet gedraaid!
Dat was het ook. Een lekkere bak herrie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef thaleia het volgende:
Ik luister nu Millionaire en ik vind het eigenlijk wel goed klinken
Staat bij mij op de 2e plaats. Ik vond ze erg goed, beter als in ahoy vorig jaar (of was dat dit jaar?), en stukken beter dan de vorige keer op lowlands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef niksan het volgende:
Wat vonden jullie van Incubus?
Of ik lees er steeds overheen óf niemand vond het de moeite waard om erover te schrijven
Ik vond het allemaal iets te onsamenhangend en te veel overstuurd. Erg jammer, want het leek me wel een interresant bandje. Een volgende keer moet ik ze maar eens een herkansing geven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was het ook. Een lekkere bak herrie..
Ik heb 4 nieuwe nummers gehoord, da's niet zoveel hoor. Maar inderdaad, als je tussen saai publiek stond is het anders. Wij stonden tussen leuk publiek. En ik bedoel, dat het publiek de hele tijd op de vloer begon te stampen zegt genoeg, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef Svensational het volgende:
Mja, het was ook eigenlijk vooral het geluid wat me tegenstond, de helft van de tijd hoorde ik alleen de muziek.En ik stond tussen saai publiek. En ze speelde veel nieuwe nummers, wat opzich gaaf is natuurlijk, maar voor de sfeer in het publiek is dat dodelijk.
Het was geniaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef gbm het volgende:
Nog fok!kers naar That 1 Guy geweest? Was echt superlache wat ie deed met z'n 'Magic Pipe'... hij staat zeker in mijn top 3 voor LL'05
Ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die het optreden van Franz Ferdinand zwaar onder de maat vond???
mja, was echt niet normaal met die cd'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was geniaal.. Ik kende 'm al, dus ik wist dat het wel speciaal zou worden. Ik was heel blij dat de tent enthousiast was en dat het dringen geblazen was bij de CD's na het optreden.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef gbm het volgende:
Nog fok!kers naar That 1 Guy geweest? Was echt superlache wat ie deed met z'n 'Magic Pipe'... hij staat zeker in mijn top 3 voor LL'05
Hoeveel nummer speelden ze totaal??? 10 ofzo??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 4 nieuwe nummers gehoord, da's niet zoveel hoor. Maar inderdaad, als je tussen saai publiek stond is het anders. Wij stonden tussen leuk publiek. En ik bedoel, dat het publiek de hele tijd op de vloer begon te stampen zegt genoeg, toch?
Zwaar tegenvallen, jammergenoeg. Misschien te hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef niksan het volgende:
Of ik lees er steeds overheen óf niemand vond het de moeite waard om erover te schrijven
ik vond ze een beetje arrogant overkomen en contact met het publiek was er zowat niet. Hoewel ik best wel fan ben vond ik het niet zo geweldig. Hun show in Ahoy was daarentegen wel erg tofquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef niksan het volgende:
heb ik al gezien jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.that1guy.com/pages/One.html![]()
![]()
Helemaal mee eens (als je Alkaline Trio door The Polyphonic Spree vervangt)!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:20 schreef knox_ het volgende:
1. Coheed and Cambria (by far)
2. Foo Fighters
3. Death from Above 1979
4. Alkaline Trio
5. Queens of the Stoneage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |