abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:35:35 #26
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_29874383
Eindhoven represent! Asriaantjuuh!!

lowlands was zeer geslaagd!!

al snap ik echt niet wat de fuck er aan de hand is met de mensen die de recencie voor the prodigy hebben geschreven!! Ikd het echt een van de betere concerten, en de mensen die ik sprak ook. gelukkig zijn op station leylistad alle slechte recentie's ritueel verbrand
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_29874465
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef punkgirl het volgende:
Eindhoven represent! Asriaantjuuh!!

lowlands was zeer geslaagd!!

al snap ik echt niet wat de fuck er aan de hand is met de mensen die de recencie voor the prodigy hebben geschreven!! Ikd het echt een van de betere concerten, en de mensen die ik sprak ook. gelukkig zijn op station leylistad alle slechte recentie's ritueel verbrand
Ten eerste is het een "recensie" en ten tweede vind ik de muziek van The Prodigy ook érg tof. Helaas moet ik toch opmerken dat de show en het geluid voor een dergelijke act vér onder de maat was en helaas één van de mindere optredens.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:54:30 #28
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_29874895
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ten eerste is het een "recensie" en ten tweede vind ik de muziek van The Prodigy ook érg tof. Helaas moet ik toch opmerken dat de show en het geluid voor een dergelijke act vér onder de maat was en helaas één van de mindere optredens.
Ik vond het echt geweldig.. helemaal vooraan
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:57:09 #29
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29874967
Hey hey luitjes,

Het was weer een geweldig feestje en het goede nieuws is we hoeven nog maar 360 dagen te wachten en we mogen weer.

Hoogtepunten voor mij waren (in willekeurige volgorde):

Soulwax nite versions (jammer dat ze het verdomde om een toegift te geven, ga vanaf zondag iedere belg die ik tegenkom slaan )

Zuco 103 (wat heeft die negerin een tegekke stem)

Royksopp (niets aan toe te voegen die set stond als een huis)

Vive la fete (heerlijke rustieke belgische muziek)

Audio bullys (hier heb ik mijn stemband verzwikt, THERE'S THINGS I HAVEN'T TOLD YOU, verdere toelichting lijkt me overbodig)

LCD sound system (ook al hadden we niet in de gaten dat het optreden semi-afgelopen was, ze kwamen toch terug voor een toegift en daarna nog een paar keer).

Het enige minpuntje van deze Lowlands was dat we nogal vervelende buren hadden, die hele groep was 's ochtends tegen een uur of 9 al op en begon flink kabaal te maken. Dat is toch niet normaal. Rond die tijd hoor je nog even op je gemak een jointje te roken en daarna voor voor een uurtje of 3 in je tent te gaan liggen.

Heb er trouwens geen minuut minder door geslapen hoor, want laten we eerlijk zijn je gaat naar lowlands voor je rust.

De zomer zit er weer op en ik neem aan dat we er allemaal weer tegenaan kunnen voor een paar maanden. Lichamelijk zijn we allen waarschijnlijk een wrak, maar de mentale batterijen zijn weer helemaal opgeladen op het moment dat de serontonine niveau's weer op peil zijn.

Cheers
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:58:16 #30
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29875002
Ow en bier

dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:04:16 #31
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29875143
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dat komt omdat de akoestiek in de alfa nog erger is dan die van de arena.
Het is wel vreemd dat de geluids technici hier nog altijd geen oplossing voor hebben gevonden.
Of geprobeerd hebben er 1 voor te vinden. Tot die tijd zullen we ons er helaas maar bij neer
moeten leggen dat de muziek daar gewoonweg beter klinkt als je net eventjes naast de tent gaat staan.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:05:45 #32
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29875176
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:04 schreef doemaardrie het volgende:
Dat komt omdat de akoestiek in de alfa
Maar dan met ph. Want als je probeert de alpha op de drinken ga je waarschijnlijk dood.
pi_29877513
Donderdag

Donderdag rustig aan om half 7 richting de polder gereden. 7 uur stonden we in de rij. We waren binnen 3 uur binnen en het viel me reuze mee. Aangenaam temperatuurtje, gezellige mensen, koud biertje er bij. Een goed begin. Doorgelopen naar camping 1 waar nog voldoende plaats was om half 11. Tentje opgezet en maar even gekeken wat er te doen was. Het was meteen al erg gezellig, we zijn geeneens in het 24-uurs café geweest, gewoon op de weg bij mensen gaan zitten en een topavond gehad.

Vrijdag

De eerste festivaldag meteen begonnen met een lichte kater van donderdag. Oorzaak was het gratis bier van de dag daarvoor, en het feit dat je na 9 uur niet meer kon slapen door de brandende zon op je tentje. Nog even rustig in de berm gelegen tot het festivalterrein open ging. Om 1 uur het terrein opgegaan en even rond gekeken. Het zag er top uit, erg mooie aankleding, toch wel een toegevoegde waarde. Er was niet echt iets wat we wilde zien dus maar even naar Ruud Lubbers gaan kijken. De tent ging al helemaal los voordat er ook maar iets op het podium verscheen. Het verhaaltje van Ruud was best interresant op zich, maar niet op dat tijdstip, dus na 15 minuten maar ergens anders heengegaan. Een kijkje genomen bij The Polyphonic Spree. Leuk hoor al die jurken, maar verder was het natuurlijk 3x niets. Daarna rustig gezeten bij de Alpha terwijl Rabriel Rios bezig was. Die man doet echt álle festivals dit jaar. Ik had hem ook al 3 keer eerder gezien. Het was leuk om te zien vanaf de zijkant terwijl je lekker op het gras lag. Het begin van de Keiser Chiefs vanaf het gras gezien, best leuk. De laatste 15 minuten naar het 1e vak gelopen. De paar hits die ze hebben gehad waren erg leuk om live te horen. Ze maakte er een echte show van. De reden dat we toen al naar het 1e vak liepen was Franz Ferdinand. Ik kon ze eindelijk live zien! Ze maakte mijn verwachtingen 100% waar. Het was een topshow met de oude nummers die super zijn om live te horen, en een paar nieuwe nummers die veelbelovend klonken. Ik kwam er kletsnat uit, van top tot teen soaked van het zweet, heerlijk . Vooraf ons nog voorgenomen om in het 1e vak te blijven voor The Prodigy maar door het enorme vochtverlies onder Franz toch maar even een biertje halen. Daarna maar gewoon ergens midden in de Alpha gaan staan voor The Prodigy. De muziek is gewoon super gaaf om live te horen. Verder was het natuurlijk niet zo heel speciaal, weinig live volgens mij. De 1e festival dag afgesloten met Night of Comedy, best leuk als afwisseling, lekker zitten. Vooral de engelsman die het aan elkaar praatte was erg leuk.

+ Het festival terrein
+ Franz Ferdinand
+ The Prodigy live horen
- Verder niet zo veel speciaals aan de show van The Prodigy
- Röyksopp gemist

Zaterdag

Zaterdag weer om 9 uur gedwongen wakker worden ivm de warmte. Redelijk snel al het festival terrein opgelopen om daar even rustig te zitten. Daarna na Coolpolitics gelopen. Dat was erg leuk, vooral de reacties van het publiek (boeee! Jeeej!). Het enige wat ik Hilbrant Nawijn moet nageven is dat hij daar ging zitten. De rest was echt verschikklijk. Ik geef toe, ik ben zelf al geen fan van rechts, maar veel rechtse mensen kunnen het nog aardig beargumenteren. Die Nawijn kon dat dus absoluut niet en had echt een kinderlijke manier van debateren. Daarna een beetje rondgedwaald. Zuco 103 vanaf de zijkant bekeken, niet helemaal mijn ding. Nog een glimp van Brainpower gezien. Daarna nog een klein stukje Jeugd van Tegenwoordig, jezus wat was dat slecht. Gelukkig ging daarna het programma voor mij écht beginnen. We stonden in de Bravo te wachten op Vive la Fête. De DJ daarvoor (Monica Electronica) warmde het publiek alvast uitstekend op en Vive la Fête kon de opgebouwde spanning helemaal waarmaken. Het was een lekkere show. Daarna in de rij gaan staan voor Dolf Jansen. De wachtrij stond propvol en ik vermaakte me er prima. Weer gezellige mensen en die beveiligins man die de mensen naar binnen loodste had een goed systeem bedacht om iedereen naar binnen te krijgen (Handen omhoog! Als er geduwd wordt mag de andere rij!), het werke uiteindelijk perfect. De show zelf was wel leuk , hij voldeet niet helemaal aan mijn verwachtingen. Kwam misschien ook door het verlies van zijn 'Lowlands-vriend'. Daarna maar meteen terugegaan naar de Bravo voor Audio Bully's. In het begin van het optreden ging er het één en ander mis, maar ze herstelde zich aardig. Toch had ik het idee dat ze niet echt goed op elkaar waren ingespeeld. Het einde maakte natuurlijk alles goed, de clubhit Shot You Down kwam hier ook uitstekend tot zijn recht. De avond wederom afgesloten in de Juliet met Op sterk water. Damn wat was dat goed! Ik heb me kapot gelachen. Wederom een perfecte afsluiting va nde dag in de Juliet!

+ Coolpolitics (9 September 21.30 op MTV)
+ Elke dag weer iets anders heerlijks eten zónder wachttijden
+ Vive la Fête
+ Op sterk water
+ AudioBully's
+ Bravo
+ Wachten voor de Juliet

Zondag

Redelijk kunnen uitslapen, half 11. De vermoeidheid viel reuze mee, ik was nog redelijk fris. Redelijk snel het festival terrein opgelopen om daar rustig wakker te worden. Het eerste wat zondag op de planning stond was Buitenwesten, als Zwollenaar moet je daar natuurlijk heen. Het was een topshow, Typfoon (stond nog naast me bij The Prodigy) was lekker op dreef en het album van Jawat klonk lekker. DuvelDuvel viel, met uitzondering van Wie is ut, een beetje tegen, maar Opgezwolle maakte alles weer goed. Beetje jammer dat de man waar het om draaide, Kubus, maar één nummer kon doen, maar het was wel een toptrack. Weet iemand welke track dat was? Ik herkende hem niet. Toch jammer dat "Strik je veter, breek de tent af" niet meer gespeeld kon worden. Daarna Dropkick Murphys 10 minuten gezien vanaf de zijkant, ach, wel leuke hos muziek maar niet mijn ding. Snel doorgelopen naar de meesterlijke broeders van Soulwax deze keer als nite editions. Het had allemaal vrij weinig met Soulwax te maken, maar het klonk erg fet! Helemaal in de electronische sfeer zijn we een kijkje gaan nemen bij T. Raumschmire, niet de mensen massa ingegaan maar vanaf een afstandje gaan toekijken. Klonk erg gaaf. Daarna vooraan gaan staan bij LCD Soundsystem, wel aardig, niet meer dan dat. Had ik toch wel iets meer van verwacht. Daarna een beugel gepakt en even het festival nabesproken, erg relaxed. Nog even rustig rond gelopen om daarna het festival geweldig af te sluiten met 2 Many DJ's! En ze waren super, wat een set, wat een manier om het af te sluiten. Die avond nog naar huis gereden om rond 3 uur lekker in het eigen bed uit te kunnen slapen.

Top 5

1. Franz Ferdinand
2. 2 Many DJ's
3. Audiobully's
4. Op Sterk Water
5. BuitenWesten

Volgend jaar zeker weer!
// Last.fm
pi_29877726
* cafca komt even aan zelfkwelling doen en kijken wat hij allemaal gemist heeft
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:08:44 #35
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_29878502

tvptje
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:18:48 #36
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29878636
Weet je... naast wie ik stond bij Incubus? Bart uit de allereerste Big Brother

Ow... ennuh... ik vind het armbandje nogal lelijk en groot en de kleur is bijna hetzelfde als vorig jaar.... nee dat is geen succes!!! Ze moeten hem smaller maken, anders kan ik niet 10 jaar bandjes verzamelen om mn arm
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29878689
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:18 schreef maniack28 het volgende:
Die heb ik ook zien lopen inderdaad.
quote:
Ow... ennuh... ik vind het armbandje nogal lelijk en groot en de kleur is bijna hetzelfde als vorig jaar.... nee dat is geen succes!!! Ze moeten hem smaller maken, anders kan ik niet 10 jaar bandjes verzamelen om mn arm
Dit bandje is oké

Weg met die stomme klikko'sof hoe die dingen ook mogen heten
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:23:49 #38
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29878715
Nee, het bandje is te breed!!! Hij kan toch ook smaller zonder kliko?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:34:04 #39
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29878888
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:18 schreef maniack28 het volgende:

Jeetje man... bekijk nou eens de positieve kanten ipv alleen maar te zeuren...3/4 van je posts zijn geklaag, zo jammer!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:35:11 #40
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_29878905
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Jeetje man... bekijk nou eens de positieve kanten ipv alleen maar te zeuren...3/4 van je posts zijn geklaag, zo jammer!
haha, waar praten we in godsnaam over? Over een bandje?
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_29878957
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:03 schreef mordradead het volgende:
Ik moet zeggen dat de sfeer en "andere" gebeurtenissen meer indruk op mij hebben gemaakt dan de concerten zelf. die zijn immers meer "alledaags" dan het hele gebeuren eromheen erg leuk vond ik het zingen en "van voor naar achter van links naar rechts" in de rij voor night comedy op zaterdag, man man man dat was prachtig.
Ja dat was echt geweldig

Ook die gasten die zo gingen dansen enzo op het podium! Ik dacht dat dat gewoon bij de act hoorde

Verder was die eerste stand-upper echt waanzinnig slecht he
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:39:26 #42
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29878965
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:35 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

haha, waar praten we in godsnaam over? Over een bandje?
Bandje is toevallig heel belangrijk voor mij

En ik heb het best naar mn zin gehad hoor... dat heb je toch gezien in mn verslag
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:42:19 #43
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29878998
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je moet het ook een beetje sarcastisch zien.. Bart -> BB ->
pi_29879020
Ik heb spike van Di-rect gezien!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:43:23 #45
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_29879021
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die heb ik ook zien lopen inderdaad.
[..]

Dit bandje is oké

Weg met die stomme klikko'sof hoe die dingen ook mogen heten
Mee eens
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:27:41 #46
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29879863
Ik wil een ding over die bandjes kwijt. Volgend jaar wil ik gewoon weer kunnen kiezen om welke pols deze mag komen. Links dus in mijn geval, maar nee ik moest 'm verplicht om de rechterpols dragen. Ik heb in m'n hele leven nog nooit iets van een bandje of iets anders om m'n rechterpols gehad, dus dat ding zat drie dagen lang behoorlijk in de weg En verder is het wel prettig dat het legoblokje aan het bandje is verdwenen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:38:33 #47
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_29880142
whaaaaah what a party!!!

vanwege geldgebrek heb ik moeten werken [maoz falafel, doe ik egt NOOIT meer], dus heb heel erg veel gemist, maar het beetje dat ik meegekregen heb was super! Met recht kan er gezegd worden dat lowlands het nummer 1 feestje in nederland is.

Hoogtepunten:
- Foo Fighters
- Miss Kittin'
- 24 uurs tent
- maandag ochtend herrie schoppen op de campings en iedereen rellen
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:55:42 #48
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29880586
Werken op Lowlands in zo'n eettent lijkt me een hel. De hele dag druk en een hoop ongeduldige mensen. Vooral als je 's ochtends buiten het festivalterrein eten en drinken staat te verkopen, die mensen worden om de haverklap verrot gescholden door humeurige festivalbezoekers zonder geduld.
pi_29880670
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Vork het volgende:
Werken op Lowlands in zo'n eettent lijkt me een hel. De hele dag druk en een hoop ongeduldige mensen. Vooral als je 's ochtends buiten het festivalterrein eten en drinken staat te verkopen, die mensen worden om de haverklap verrot gescholden door humeurige festivalbezoekers zonder geduld.
Ik werd juist verrot gescholden door die bitcherige kutwijven van die pizzastand

Kan ik toch niets aan doen dat je baas je een slome kutoven heeft gegeven
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:13:49 #50
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_29881047
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Vork het volgende:
Mensen waren redelijk geduldig en behoorlijk relaxed! Maar dat ligt nou eenmaal aan het Lowlandspubliek. En jah een hel? Ach.. T was werken of helemaal niet gaan dus was allang blij

Heb zo erg lopen stuiteren zondag overdag had die avond ervoor tot 11 uur in de ochtend zitten doorhalen en was (buiten mijn weten op) geruild naar 14 uur, had maar 2.5 uur slaap gehad en stond nog best wel strak. Moest toen tafeltjes schoonmaken, heb nog nooit zo'n lol gehad in dat soort werk

En jah, management was slecht, organisatie erg hectisch, kan geen falafel meer zien en me collega's erg relaxed [en lekkr ]. Maar idd, nooit meer werken op Lowlands
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')