Mja, het was ook eigenlijk vooral het geluid wat me tegenstond, de helft van de tijd hoorde ik alleen de muziek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja? Ze deden het heel enthousiast en goed imo.
En Theo natuurlijk, vond ik ook wel erg leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden beter gewoon iemand uit het publiek kunnen nemen.
In de maaaaneschijn. In de maaaaneschijn
Geen idee...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef GreenEyes het volgende:
zijn er foto's van lowlands de powlands???
Zat je ook in dat compilatiefilmpjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:45 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Geen idee...
Maar ik weet wel dat ik hem bij Queens of the stoneage tegenkwam..
en hem een aai over z'n bol heb gegeven![]()
Of gewoon een leuk iemand, iig niet zo'n nietszeggend figuur als die Barbara.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden beter gewoon iemand uit het publiek kunnen nemen.
In de maaaaneschijn. In de maaaaneschijn
Ik heb geen idee, ik zag Powlands op het scherm..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zat je ook in dat compilatiefilmpje?
Wat had je mee op cd? harrie de helikoptermanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef Roellio het volgende:
Ik had 'm mee op cd op camping 3. Volgens mij 't hele weekend niet gedraaid!
Dat was het ook. Een lekkere bak herrie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef thaleia het volgende:
Ik luister nu Millionaire en ik vind het eigenlijk wel goed klinken
Staat bij mij op de 2e plaats. Ik vond ze erg goed, beter als in ahoy vorig jaar (of was dat dit jaar?), en stukken beter dan de vorige keer op lowlands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef niksan het volgende:
Wat vonden jullie van Incubus?
Of ik lees er steeds overheen óf niemand vond het de moeite waard om erover te schrijven
Ik vond het allemaal iets te onsamenhangend en te veel overstuurd. Erg jammer, want het leek me wel een interresant bandje. Een volgende keer moet ik ze maar eens een herkansing geven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was het ook. Een lekkere bak herrie..
Ik heb 4 nieuwe nummers gehoord, da's niet zoveel hoor. Maar inderdaad, als je tussen saai publiek stond is het anders. Wij stonden tussen leuk publiek. En ik bedoel, dat het publiek de hele tijd op de vloer begon te stampen zegt genoeg, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef Svensational het volgende:
Mja, het was ook eigenlijk vooral het geluid wat me tegenstond, de helft van de tijd hoorde ik alleen de muziek.En ik stond tussen saai publiek. En ze speelde veel nieuwe nummers, wat opzich gaaf is natuurlijk, maar voor de sfeer in het publiek is dat dodelijk.
Het was geniaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef gbm het volgende:
Nog fok!kers naar That 1 Guy geweest? Was echt superlache wat ie deed met z'n 'Magic Pipe'... hij staat zeker in mijn top 3 voor LL'05
Ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die het optreden van Franz Ferdinand zwaar onder de maat vond???
mja, was echt niet normaal met die cd'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was geniaal.. Ik kende 'm al, dus ik wist dat het wel speciaal zou worden. Ik was heel blij dat de tent enthousiast was en dat het dringen geblazen was bij de CD's na het optreden.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef gbm het volgende:
Nog fok!kers naar That 1 Guy geweest? Was echt superlache wat ie deed met z'n 'Magic Pipe'... hij staat zeker in mijn top 3 voor LL'05
Hoeveel nummer speelden ze totaal??? 10 ofzo??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 4 nieuwe nummers gehoord, da's niet zoveel hoor. Maar inderdaad, als je tussen saai publiek stond is het anders. Wij stonden tussen leuk publiek. En ik bedoel, dat het publiek de hele tijd op de vloer begon te stampen zegt genoeg, toch?
Zwaar tegenvallen, jammergenoeg. Misschien te hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef niksan het volgende:
Of ik lees er steeds overheen óf niemand vond het de moeite waard om erover te schrijven
ik vond ze een beetje arrogant overkomen en contact met het publiek was er zowat niet. Hoewel ik best wel fan ben vond ik het niet zo geweldig. Hun show in Ahoy was daarentegen wel erg tofquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef niksan het volgende:
heb ik al gezien jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.that1guy.com/pages/One.html![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |