Mijn buren hadden pas een beperkte platendoos: 24 uur per dag een skihut-cd op repeatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
Is het jullie trouwens niet opgevallen dat de dj's in de 24-uurstent een vrij beperkte platendoos hadden? Mijn tentje stond vlakbij de 24-uurstent, en ik hoorde elke keer weer dezelfde deuntjes. Wel leuk dat Joost van Bellen en Giel Beelen daar nog gedraaid hebben
.
* coz dus ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef Vork het volgende:
Iemand nog bij Roni Size geweest trouwens? Ik vond het eerlijk gezegd (en dat zeg ik in dit geval niet graag) een beetje tegenvallen. Teveel wisselingen en rustmomenten. alles leuk en aardig, maar het werd er niet dansbaarder op.
Riosin was goed hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Top 10, hmm, eens kijken.
1. Nick Cave and the Bad Seeds.
2. That 1 Guy.
3. Franz Ferdinand.
4. The Arcade Fire.
5. Patrick Wolf.
6. Roisin Murphy.
7. Pixies.
8. Zuco 103.
9. Heather Nova.
10. Morcheeba.
Zondag nacht last van keelpijn, nu ook nog koorts erbij, flink hoesten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:08 schreef coz het volgende:
Zijn er nog meer mensen gruwelijk ziek geworden ?
same herequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zondag nacht last van keelpijn, nu ook nog koorts erbij, flink hoesten.Misschien was het toch niet zo slim om de laatste nacht in een tshirtje rond te huppelen.
![]()
ik vond ze ook wel erg grappigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:04 schreef theloyd het volgende:
Ben ik de enige die bijna in zijn broek heeft gepist van het lachen tijdens Art Brut? (Verving nine black alps bij charlie)
Geweldige nummers zoals bijvoorbeeld de debuutsignle "Formed a band" en het hilarische "rusted guns of milan"
Wat een held die gast!
ik werd iedere dag na 2 uur slapen wakker door een MEGA installatie waar men Anton aus Tirol doorheen bliesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn buren hadden pas een beperkte platendoos: 24 uur per dag een skihut-cd op repeat![]()
Dat was het enige optreden waarbij ik dacht: "Had ik die oordoppen nou maar meegenomen"quote:
Ik kwam er 1 vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwen, dat vrouwtje liep weg bij 2 Many DJ's (
), en Seth vroeg mij bij Serge om XTC
.
Ik heb verder welgeteld 1 biertje uit de tap gekocht (wat een afzetterij daar)
Ja? Ze deden het heel enthousiast en goed imo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die het optreden van Franz Ferdinand zwaar onder de maat vond???
Inderdaad, ze hadden beter gewoon iemand uit het publiek kunnen nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam Barbara van Mtv alleen backstage tegen, en bij de Lma's natuurlijk. Haar bijdrage aan de Lama's was een beetje jammer op z'n zachtst gezegd
Wij kregen ongeveer constant: ´Kom op, ik heb een bever op mn kop´ te horen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
ik werd iedere dag na 2 uur slapen wakker door een MEGA installatie waar men Anton aus Tirol doorheen blies
Mja, het was ook eigenlijk vooral het geluid wat me tegenstond, de helft van de tijd hoorde ik alleen de muziek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja? Ze deden het heel enthousiast en goed imo.
En Theo natuurlijk, vond ik ook wel erg leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden beter gewoon iemand uit het publiek kunnen nemen.
In de maaaaneschijn. In de maaaaneschijn
Geen idee...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef GreenEyes het volgende:
zijn er foto's van lowlands de powlands???
Zat je ook in dat compilatiefilmpjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:45 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Geen idee...
Maar ik weet wel dat ik hem bij Queens of the stoneage tegenkwam..
en hem een aai over z'n bol heb gegeven![]()
Of gewoon een leuk iemand, iig niet zo'n nietszeggend figuur als die Barbara.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden beter gewoon iemand uit het publiek kunnen nemen.
In de maaaaneschijn. In de maaaaneschijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |