abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:17:59 #51
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29881160
Het lijkt me op zich nog best leuk om te doen, alleen zo'n festival bezoeken als bezoeker, ja dat is toch wel iets anders
pi_29881300
Bart van Big Brother stond bij de Urban Golf tent mensen te instrueren.
pi_29881452
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:06 schreef berc het volgende:

[..]

hey die gast met dat baardje stond voor me bij de telefoon oplaad service (wat moest je daar fokking lang wachten zeg)

die gast die zijn radio in bad liet vallen vond ik overigens ook wel heel gaaf.
Ik was daar zaterdagavond rond tienen, en ze hadden alleen nog maar plaats voor Nokia's. Dus toen kon ik gewoon lekker voordringen. !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:29:33 #54
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_29881495
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:17 schreef Vork het volgende:
Het lijkt me op zich nog best leuk om te doen, alleen zo'n festival bezoeken als bezoeker, ja dat is toch wel iets anders
njah er is erger werk, en het was wel gezellig hoor maar dat ik maar 4 bandjes heb kunnen zien... jammer.. Had Korn, Prodigy, Dropkick Murphys en nog enkele anderen graag willen zien. Ik heb echt het idee dat ik maar half op LL aanwezig ben geweest, en voor de rest alleen "knoflook en sambal saus?" gezegd heb
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_29881534
Ik heb geen falafel gehad, wel van die aardappelrolletjes. !
pi_29881538
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef Roellio het volgende:
Ik heb spike van Di-rect gezien!
Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwen , dat vrouwtje liep weg bij 2 Many DJ's ( ), en Seth vroeg mij bij Serge om XTC .

Ik heb verder welgeteld 1 biertje uit de tap gekocht (wat een afzetterij daar)
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:34:48 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29881635
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen falafel gehad, wel van die aardappelrolletjes. !
Ik heb beide gegeten. Ik heb overigens heel erg veel gegeten weer deze Lowlands. Veel ijs ook (caffiato, swirls) versch vruchtensap, pannenkoeken en veel meer. Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:36:28 #58
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29881671
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwen , dat vrouwtje liep weg bij 2 Many DJ's ( ), en Seth vroeg mij bij Serge om XTC .

Ik heb verder welgeteld 1 biertje uit de tap gekocht (wat een afzetterij daar)
Ik ben lekker op tv geweest bij maximo park Gelukkig werd er niet op mij gefocust maar op twee mannen voor mij
Tranquillo
pi_29881748
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef icebliss het volgende:

[..]

Ik ben lekker op tv geweest bij maximo park Gelukkig werd er niet op mij gefocust maar op twee mannen voor mij
Die hoge camera? Ik zag een camera met een stok eraan boven het publiek gehouden worden.

Geweldig optreden trouwens .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29881845
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik heb beide gegeten. Ik heb overigens heel erg veel gegeten weer deze Lowlands. Veel ijs ook (caffiato, swirls) versch vruchtensap, pannenkoeken en veel meer. Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
Ik heb ook wel veel gegeten ja. Fruitswirls, damn, die zijn lekker !!!!

Heeft er ook iemand meegedaan aan die schreeuwdatabase???
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:43:23 #61
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29881885
Ik heb die hele camera niet gezien dus ik had ook niet verwacht dat ik op tv zou komen Ik vond het ook een erg goed optreden en een leuke band. Ik ben blij dat ik toch niet naar Bad Religion ben geweest met de rest van de groep.
Tranquillo
pi_29881901
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Vork het volgende:

Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
Als je geld teveel hebt .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:44:43 #63
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29881928
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook wel veel gegeten ja. Fruitswirls, damn, die zijn lekker !!!!

Heeft er ook iemand meegedaan aan die schreeuwdatabase???
Nee, maar ik heb me rot gelachen om sommige deelnemers. Meisjes die keihard beginnen te gillen als een speenvarken, jongens die nog veel hoger gillen dan dat. Er waren wel mensen bij ons in de groep die mee wilden doen, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen.
pi_29881952
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:43 schreef icebliss het volgende:
Ik heb die hele camera niet gezien dus ik had ook niet verwacht dat ik op tv zou komen Ik vond het ook een erg goed optreden en een leuke band. Ik ben blij dat ik toch niet naar Bad Religion ben geweest met de rest van de groep.
Het mooie vond ik dat als er weer een Alpha-optreden was, dat je in de andere tenten ruimte zat had.
pi_29881979
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik heb Barbara nog een vuurtje gegeven
pi_29882020
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik heb Barbara nog een vuurtje gegeven
Seth liep m'n vriendin nog ondersteboven
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:48:51 #67
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882041
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het mooie vond ik dat als er weer een Alpha-optreden was, dat je in de andere tenten ruimte zat had.
Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, ik heb nog rustig een praatje staan maken met iemand van zo'n dranktentje. Die had toch verder niet zoveel te doen, aangezien heel Lowlands op dat moment wrs. "Oh my god, I can't believe it" stond te schreeuwen. Maar verder vind ik de Alpha nogsteeds een rottent. Verweg, druk, massaal. Even langs lopen en kijken is er niet bij. Volgend jaar sla ik 'm maar helemaal over denk ik.
pi_29882215
Wat ik me altijd afvraag is hoe ze het voor elkaar weten te krijgen dat je bij de Alpha op 95% van de plekken in de tent en op de heuvel niets van het podium kunt zien.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29882274
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:

[..]

Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, i
En dat snap ik dus niet he, 10 minuten voor dit optreden was ik nog ergens bij Grolsch in de buurt, en toch kon ik het 1e vak nog binnelopen om vervolgens bijna in het midden te komen staan. Terwijl bij andere optredens je wel minstens twee uur van tevoren in de rij moest gaan staan daarvoor. .
pi_29882281
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:

[..]

Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, ik heb nog rustig een praatje staan maken met iemand van zo'n dranktentje. Die had toch verder niet zoveel te doen, aangezien heel Lowlands op dat moment wrs. "Oh my god, I can't believe it" stond te schreeuwen. Maar verder vind ik de Alpha nogsteeds een rottent. Verweg, druk, massaal. Even langs lopen en kijken is er niet bij. Volgend jaar sla ik 'm maar helemaal over denk ik.
Inderdaad, toen zat ik met The Bravery te schreeuwen . Veel beter dan die Kaiser Chiefs.
pi_29882315
Die ontplofte pisbakken bij Alpha en Grolsch vond ik ook neit erg fijn trouwens .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:57:00 #72
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882325
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
En dat snap ik dus niet he, 10 minuten voor dit optreden was ik nog ergens bij Grolsch in de buurt, en toch kon ik het 1e vak nog binnelopen om vervolgens bijna in het midden te komen staan. Terwijl bij andere optredens je wel minstens twee uur van tevoren in de rij moest gaan staan daarvoor. .
Dat was mij bij QOTSA ook nog gelukt, vlak voor het optreden. Daar was ik ook nog redelijk over verbaasd. Maar mij hoor je verder niet klagen
pi_29882401
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
Die ontplofte pisbakken bij Alpha en Grolsch vond ik ook neit erg fijn trouwens .
Sowieso ben ik geen fan van pisbakken. Maar ja, je moet wat met die enorme rijen voor de WC's steeds.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:59:32 #74
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29882426
Ben ook niet zo weg van Alpha, Grolsch vind ik veel leuker, al is het maar omdat het meer bij de rest van het terrein betrokken is door de locatie.

heeft Ane Brun nog de hand geschud
pi_29882434
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:27 schreef DrMarten het volgende:
Iemand LCD-Soundsystems gezien trouwens? Die bassist scheen nogal onder de dope te zitten. Die heeft na het optreden de kleedkamer nogal verbouwd, koelkast omgekeerd, pindakaas en jam e.d. op de muren gesmeerd enz. Is uiteindelijk door security en EHBO een beetje gekalmeerd.
Dat was Tyler Pope, de bassist van !!!

Ik zag hem inderdaad helemaal flippen (ik stond vooraan)...hij ging op de grond liggen, zat stoicijns voor zich uit te staren en beukte met z'n kop tegen een versterker. Muzikaal gezien helemaal niets van gemerkt want hij speelde net zo strak!
pi_29882492
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef peaceman het volgende:
Ben ook niet zo weg van Alpha, Grolsch vind ik veel leuker, al is het maar omdat het meer bij de rest van het terrein betrokken is door de locatie.

heeft Ane Brun nog de hand geschud
Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent. . En de India had mooie lichten enzo op het podium.

Charlie vond ik 3x niets.
pi_29882519
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Sowieso ben ik geen fan van pisbakken. Maar ja, je moet wat met die enorme rijen voor de WC's steeds.
Oh, opzich vond ik ze wel fijn, vooral ook omdat ze óveral stonden, je hoefde nooit ver te lopen.

En dan nog een laatste ding waar ik me aan ergerde, maandag ochtend staat iedereen in de rij te wachten op de bussen, zijn er van die josti's die denken dat ze vooraan aan konden sluiten.
pi_29882558
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent. . En de India had mooie lichten enzo op het podium.

Charlie vond ik 3x niets.
Ik vond het leuk dat ik het op de camping (2) net zo goed hoorde als op de eerste rij .
pi_29882574
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:02 schreef Svensational het volgende:
En dan nog een laatste ding waar ik me aan ergerde, maandag ochtend staat iedereen in de rij te wachten op de bussen, zijn er van die josti's die denken dat ze vooraan aan konden sluiten. [afbeelding]
Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld. . Bij Werchter stonden er zowat continu 4 bussen klaar om de stroom mensen naar het station te brengen, maar hier had je geluk als er na een kwartier weer een bus kwam ofzo. .

En die mensen werden wel lekker uitgejouwd en bekogeld met weet ik veel wat. . Volkomen terecht, ook. .
pi_29882578
Lima was veruit de leukste tent. Lekker klein. En hij rook zo lekker naar coffeeshop ipv. naar pisbak.

Alpha is sowieso kut omdat ie veels te groot is en Charlie vond ik ook maar irritant.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:03:49 #81
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_29882579
Alpha vind ik ook vrij kut. Ik sta liever in Grolsch of voor Charlie. De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was
Tranquillo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:04:26 #82
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882601
Ik vond Charlie als buitenpodium wel wat hebben. Sowieso een buitenpodium was wel welkom met dit weer. Meestal heb ik wel een voorkeur voor een bepaalde tent, maar dit jaar heb ik overal wel goede optredens gezien, maar over het algemeen denk ik dat het Grolsch podium het beste uit de verf kwam. En het decor van India is weer net zo prachtig als vorig jaar.
pi_29882631
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
Alpha vind ik ook vrij kut. Ik sta liever in Grolsch of voor Charlie. De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was
Als je van die kant naar voren liep stond je zo vooraan, terwijl het aan de open kant proppen was
pi_29882667
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die mensen werden wel lekker uitgejouwd en bekogeld met weet ik veel wat. . Volkomen terecht, ook. .
Bij ons stonden een paar jongens die halflege blikjes bier probeerde te gooien, maar die misten helaas.

Sowieso snapte ik niet dat ze om 11 uur 's ochtends alweer aan het bier waren. .
pi_29882671
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld. . Bij Werchter stonden er zowat continu 4 bussen klaar om de stroom mensen naar het station te brengen, maar hier had je geluk als er na een kwartier weer een bus kwam ofzo.
Huh Ik zag er de hele tijd een paar staan (rond 10 uur). Jij moet 's naar Dour gaan, waar je een uur in de regen wacht .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:06:40 #86
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882688
Ik vind de Bravo (oude Golf tent) juist minder knus geworden, omdat deze tent nu veel groter is dan de voorgaande jaren. Maar dat zegt opzich ook wel weer iets over het niveau van de dance en hiphop acts van dit jaar en Lima was een waardige vervanger van Higher Ground, ik heb daar ook weer veel leuke dingen gezien.
pi_29882690
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was
Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkant
pi_29882707
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef RichardQuest het volgende:
Huh Ik zag er de hele tijd een paar staan (rond 10 uur). Jij moet 's naar Dour gaan, waar je een uur in de regen wacht .
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
pi_29882712
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkant
Da's toch mooi?
pi_29882740
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
Wow. Volgend jaar eerder gaan dan, ik weet niet beter want ik vertrek altijd vroeg, we hebben met z'n tweeën de treuzelaars in de groep later laten gaan want het duurde me te lang.
pi_29882744
Ik vond het in de Bravo steeds vreselijk heet, vooral.
pi_29882748
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Da's toch mooi?
Ja, op zich wel als dat weet.

Maar organisatorisch technisch is het natuurlijk niet zo handig
pi_29882789
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik stond er om 11 uur en half 12 zat ik in een bus. . (Naar 't Harde)

Donderdag stond ik wel 3.5 uur in de rij. .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:10:39 #94
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29882811
Dat met die bussen. Ik denk dat ik daar rond half 10/10 uur stond en aansloot op een rij van wat zal het zijn, 40 man voor me ofzo. Een half uur later ging pas de eerste bus naar Lelystad, de rij was inmiddels ver30voudigd en ik heb in die tijd toch zeker 15 bussen voorbij zien komen die allemaal werden doorgeschoven naar 't Harde. Op de heenweg gingen we via 't Harde, daar kwamen we om half 3 aan en rond 3 uur zaten we al bij het wachtterrein van Lowlands. Mental note: voor volgend jaar, reizen via 't Harde, want van en naar Lelystad vertrekken er amper bussen.
pi_29882812
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, op zich wel als dat weet.

Maar organisatorisch technisch is het natuurlijk niet zo handig
Da's waar.
pi_29882857
tvp
A mind with a heart of it's own
pi_29882858
dubbele tvp is nou ook weer niet nodig
A mind with a heart of it's own
pi_29882865
* Svensational luistert het concert van de Kaiser Chiefs
pi_29882878
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef koston het volgende:
Heeft er iemand foto's van Juliette & The Licks? Jezus, wat een wijf
pi_29883004
Niet veel gezien. Vet gelachen, gezopen en geblowt. Het was me het weekendje wel zeg!

nu nog steeds gaar
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')