Ik was daar zaterdagavond rond tienen, en ze hadden alleen nog maar plaats voor Nokia's. Dus toen kon ik gewoon lekker voordringen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:06 schreef berc het volgende:
[..]
hey die gast met dat baardje stond voor me bij de telefoon oplaad service (wat moest je daar fokking lang wachten zeg)
die gast die zijn radio in bad liet vallen vond ik overigens ook wel heel gaaf.
njah er is erger werk, en het was wel gezellig hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:17 schreef Vork het volgende:
Het lijkt me op zich nog best leuk om te doen, alleen zo'n festival bezoeken als bezoeker, ja dat is toch wel iets anders
Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwenquote:
Ik heb beide gegeten. Ik heb overigens heel erg veel gegeten weer deze Lowlands. Veel ijs ook (caffiato, swirls) versch vruchtensap, pannenkoeken en veel meer. Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen falafel gehad, wel van die aardappelrolletjes.!
Ik ben lekker op tv geweest bij maximo parkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwen, dat vrouwtje liep weg bij 2 Many DJ's (
), en Seth vroeg mij bij Serge om XTC
.
Ik heb verder welgeteld 1 biertje uit de tap gekocht (wat een afzetterij daar)
Die hoge camera? Ik zag een camera met een stok eraan boven het publiek gehouden worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik ben lekker op tv geweest bij maximo parkGelukkig werd er niet op mij gefocust maar op twee mannen voor mij
![]()
Ik heb ook wel veel gegeten ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb beide gegeten. Ik heb overigens heel erg veel gegeten weer deze Lowlands. Veel ijs ook (caffiato, swirls) versch vruchtensap, pannenkoeken en veel meer. Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
Als je geld teveel hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Vork het volgende:
Eigenlijk zou je bijna alleen voor het eten al naar Lowlands kunnen gaan
Nee, maar ik heb me rot gelachen om sommige deelnemers. Meisjes die keihard beginnen te gillen als een speenvarken, jongens die nog veel hoger gillen dan dat. Er waren wel mensen bij ons in de groep die mee wilden doen, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook wel veel gegeten ja.Fruitswirls, damn, die zijn lekker
!!!!
Heeft er ook iemand meegedaan aan die schreeuwdatabase???
Het mooie vond ik dat als er weer een Alpha-optreden was, dat je in de andere tenten ruimte zat had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:43 schreef icebliss het volgende:
Ik heb die hele camera niet gezien dus ik had ook niet verwacht dat ik op tv zou komenIk vond het ook een erg goed optreden en een leuke band. Ik ben blij dat ik toch niet naar Bad Religion ben geweest met de rest van de groep.
Ik heb Barbara nog een vuurtje gegevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik alledrie de MTV-presentatoren. Eentje zat bij Maximo Park mee te schreeuwen, dat vrouwtje liep weg bij 2 Many DJ's (
), en Seth vroeg mij bij Serge om XTC
.
Seth liep m'n vriendin nog onderstebovenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb Barbara nog een vuurtje gegeven![]()
![]()
Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, ik heb nog rustig een praatje staan maken met iemand van zo'n dranktentje. Die had toch verder niet zoveel te doen, aangezien heel Lowlands op dat moment wrs. "Oh my god, I can't believe it" stond te schreeuwen. Maar verder vind ik de Alpha nogsteeds een rottent. Verweg, druk, massaal. Even langs lopen en kijken is er niet bij. Volgend jaar sla ik 'm maar helemaal over denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het mooie vond ik dat als er weer een Alpha-optreden was, dat je in de andere tenten ruimte zat had.
En dat snap ik dus niet he, 10 minuten voor dit optreden was ik nog ergens bij Grolsch in de buurt, en toch kon ik het 1e vak nog binnelopen om vervolgens bijna in het midden te komen staan. Terwijl bij andere optredens je wel minstens twee uur van tevoren in de rij moest gaan staan daarvoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, i
Inderdaad, toen zat ik met The Bravery te schreeuwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Vooral tijdens Kaiser Chiefs was het echt leeg op de rest van het terrein, ik heb nog rustig een praatje staan maken met iemand van zo'n dranktentje. Die had toch verder niet zoveel te doen, aangezien heel Lowlands op dat moment wrs. "Oh my god, I can't believe it" stond te schreeuwen. Maar verder vind ik de Alpha nogsteeds een rottent. Verweg, druk, massaal. Even langs lopen en kijken is er niet bij. Volgend jaar sla ik 'm maar helemaal over denk ik.
Dat was mij bij QOTSA ook nog gelukt, vlak voor het optreden. Daar was ik ook nog redelijk over verbaasd. Maar mij hoor je verder niet klagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
En dat snap ik dus niet he, 10 minuten voor dit optreden was ik nog ergens bij Grolsch in de buurt, en toch kon ik het 1e vak nog binnelopen om vervolgens bijna in het midden te komen staan. Terwijl bij andere optredens je wel minstens twee uur van tevoren in de rij moest gaan staan daarvoor..
Sowieso ben ik geen fan van pisbakken. Maar ja, je moet wat met die enorme rijen voor de WC's steeds.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
Die ontplofte pisbakken bij Alpha en Grolsch vond ik ook neit erg fijn trouwens.
Dat was Tyler Pope, de bassist van !!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:27 schreef DrMarten het volgende:
Iemand LCD-Soundsystems gezien trouwens? Die bassist scheen nogal onder de dope te zitten. Die heeft na het optreden de kleedkamer nogal verbouwd, koelkast omgekeerd, pindakaas en jam e.d. op de muren gesmeerd enz. Is uiteindelijk door security en EHBO een beetje gekalmeerd.
Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef peaceman het volgende:
Ben ook niet zo weg van Alpha, Grolsch vind ik veel leuker, al is het maar omdat het meer bij de rest van het terrein betrokken is door de locatie.
heeft Ane Brun nog de hand geschud![]()
Oh, opzich vond ik ze wel fijn, vooral ook omdat ze óveral stonden, je hoefde nooit ver te lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso ben ik geen fan van pisbakken. Maar ja, je moet wat met die enorme rijen voor de WC's steeds.
Ik vond het leuk dat ik het op de camping (2) net zo goed hoorde als op de eerste rijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent.. En de India had mooie lichten enzo op het podium.
Charlie vond ik 3x niets.
Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:02 schreef Svensational het volgende:
En dan nog een laatste ding waar ik me aan ergerde, maandag ochtend staat iedereen in de rij te wachten op de bussen, zijn er van die josti's die denken dat ze vooraan aan konden sluiten.[afbeelding]
Als je van die kant naar voren liep stond je zo vooraan, terwijl het aan de open kant proppen wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
Alpha vind ik ook vrij kut. Ik sta liever in Grolsch of voor Charlie. De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was![]()
Bij ons stonden een paar jongens die halflege blikjes bier probeerde te gooien, maar die misten helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die mensen werden wel lekker uitgejouwd en bekogeld met weet ik veel wat.. Volkomen terecht, ook.
.
Huhquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld.. Bij Werchter stonden er zowat continu 4 bussen klaar om de stroom mensen naar het station te brengen, maar hier had je geluk als er na een kwartier weer een bus kwam ofzo.
Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkantquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was![]()
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef RichardQuest het volgende:
HuhIk zag er de hele tijd een paar staan (rond 10 uur). Jij moet 's naar Dour gaan, waar je een uur in de regen wacht
.
Da's toch mooi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkant
Wow. Volgend jaar eerder gaan dan, ik weet niet beter want ik vertrek altijd vroeg, we hebben met z'n tweeën de treuzelaars in de groep later laten gaan want het duurde me te lang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
Ja, op zich wel als dat weet.quote:
Ik stond er om 11 uur en half 12 zat ik in een bus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
Da's waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, op zich wel als dat weet.
Maar organisatorisch technisch is het natuurlijk niet zo handig![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef koston het volgende:
Heeft er iemand foto's van Juliette & The Licks? Jezus, wat een wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |