Vrijdag* Beatsteaks
klein stukje van meegepakt... weinig spectaculair...* Seeed
vette show! leuke afwisselingen in de muziek en de "Drop it like it's hot" cover was geniaal!
Seeed* Fat Freddy's Drop
ongeveer 10 minuten gezien... héél vet! reggae, dub, jazz... erg plezierig!* Kaiser Chiefs
bekeken vanaf het veld, leuke show!* Franz Ferdinand
lekker de beuk erin!* The Prodigy
FEESTJÛH!!! werkelijk IEDEREEN wou dit zien geloof ik... vreselijk druk, héle vette showZaterdag* Mark Foggo
ochtendgymnastieken! Foggo doet het altijd goed!
Mark Foggo* Zuco 103
gevolgd vanaf het veld. Weinig van mee gekregen want in gesprek met een ier die we op Dour hadden leren kennen. erg gezellig!* Apocalyptica
ook niet veel van mee gekregen, maar klonk wel aardig* Bad Religion
dat viel tegen! en zwaar ook! geen show, saai publiek...* Le Peuple de L'herbe
VET! MODDERVET! het moest even op gang komen, maar toen de beatboxer eenmaal tevoorschijn kwam was er geen houden meer aan! Vette beats!
Le Peuple de L'herbe* Marilyn Manson
ik vond 'm vies tegenvallen... saaie act... weinig actie... 't leek wel of ie moe was!* 90's Now DJ's
leuk! heerlijk foute, gouwe ouwe 90's hits! van 2 Unlimited tot aan Ace of Base. Jammer dat ik zo'n last had van zere voetenZondag* Amadou & Mariam
in een praktisch lege Alpha-tent! maar wel heel leuk. lekkere luistermuziek, sommige nummers zijn swingbaar. i like it!* Mr. T-bone & All Star Band
jaaaaaaaaaaaaah! precies zoals ik 'm lekker vind! ska van de bovenste plank! feestje!* Tin-Wish-Tin
ska dj... altijd leuk!* Dropkick Murphy's
een maat van me omschreef het wel mooi vond ik: een HOS-pit in plaats van een MOSH-pit. publiek was veel te mak... raar!* Gentleman
Lekker lekker! Heerlijk staan dansen! Kon met gemak helemaal vooraan komen ![]()
* QOTSA
tsjah... gewoon goed! maar wat verwacht je anders?!* Quasimodo Jones
VET! HÉÉL ERG VET! kleine tent, klein podium en een ladder ladder ladderzatte Quasimodo Jones op het podium! Giet bier over z'n eigen hoofd, om daar vervolgens 5 minuten later door uit te glijden, over een monitorbox te struikelen en languit met z'n bek eerst van het podium af te flikkeren! SCHITTEREND! Muziek was ook erg goed! Aanradertje!
Quasimodo Jones* Foo Fighters
COOOOOOOOOL!* Kees van Hondt en Vrienden
heerlijke slechte muziek... van "drink meer prik" van de fabeltjeskrant tot allerlei tiroler-achtige deuntjes. Me like!!!* Star Wars Episode III
tsjah, ach... het ziet er mooi uit, je kan effe ontspannen, relaxen... maar ben niet echt een star wars mens. wel leuk om te zien hoe darth vader nou darth vader is geworden though...Verder nog zo'n schitterende kartonnen hoed gevouwen, voor novib kindjes naar school gestuurd, véél gegeten en gedronken, Kelly Clarkson's "Since You've Been Gone" gezongen, "MOSH!" geschreeuwd, veel gelachen, met de buren de wereldhit "steek die zure bom maar in je anus" gezongen, kleurplaten uitgedeeld, Kermit de Kikker grappen gemaakt, etc. etc... Kortom, 't was weer genieten
Top 51. The Prodigy
2. Quasimodo Jones
3. Le Peuple de L'herbe
4. Kees de Hondt en Vrienden
5. Seeed
[ Bericht 5% gewijzigd door SKa_BoSS op 23-08-2005 14:09:26 ]