Nope....meer bij de groep van Guido....quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ja vlakbij jullie. Hoor jij bij die groep van Bob, Ruben, etc?
JAquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef MofoF1 het volgende:
Trouwens, heeft iemand die percusionist van The Arcade Fire nog gezien???
Wat een idiootSloeg van alles omver (bekkens, keyboard), en klom aan 't eind via de tentpaal van de Grolsch naar bovenin de tent
Balkan Beats was een groot feest, vooral toen een of andere rol papier de hele zaal door ging waarmee men vervolgens ging touwtjespringen en limbodansen. Ik ben benieuwd wat er volgend jaar komt, na de Russendisko vorig jaar en Balkan Beats dit jaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Mister_Slide het volgende:
Balkan Beats op zaterdagavond in de Lima was echt geweldig he
Wat er op zondagavond was was ook best blij. Met 'drink meer prik' enzo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef MofoF1 het volgende:
Trouwens, heeft iemand die percusionist van The Arcade Fire nog gezien???
Wat een idiootSloeg van alles omver (bekkens, keyboard), en klom aan 't eind via de tentpaal van de Grolsch naar bovenin de tent
Guido ken ik dan weer niet...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nope....meer bij de groep van Guido....
De naam Bob komt me wel bekend voor, waren het Dordtenaren?
Ik kwam aanlopen en stapte in de bus. Op de terug weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik kwam aanlopen en stapte in de bus. Op de terug weg.
Donderdag heb ik een kwartier gewacht.
Ah okey. Die zaten wel bij ons in de bus heen en terug maar ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Guido ken ik dan weer niet...
Maar die groep van Bob, Ruben, Rogier etc. (PMP) zijn Dordtenaren ja. Daar hoode ik via via half bij, ofzo
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef gr8w8 het volgende:
Ik, Jerruh, aanhang. Zo'n partytent kan nooit moeilijk te vinden zijn.
Waar op camping 2?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef alsem het volgende:
was die kerel op camping2 maandagochtend nou dood?
hij was wit en bewoog niet meer, later kwam de ambulance en die waren verdacht rustig (of brak..)
het was weer sowieso vet!
Jaaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Kees van Hondt en Vrienden heerlijke slechte muziek... van "drink meer prik" van de fabeltjeskrant tot allerlei tiroler-achtige deuntjes. Me like!!!
Wat was er irritant aan Charlie dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lima was veruit de leukste tent. Lekker klein. En hij rook zo lekker naar coffeeshop ipv. naar pisbak.
Alpha is sowieso kut omdat ie veels te groot is en Charlie vond ik ook maar irritant.
er was ook een gast op vrijdag helemaal in elkaar geslagen, echt erg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef alsem het volgende:
hij was wit en bewoog niet meer, later kwam de ambulance en die waren verdacht rustig (of brak..)
Ik was MXPX helemaal vergeten. Ben gewoon naar de Foo Fighters geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Vork het volgende:
Iemand nog bij MXPX geweest in plaats van de Foo Fighters? Wat een zooitje was het daar voorin in de pit zeg. Iede minuut gingen er welweer een stel onderuit en crowdsurfers werden gewoon collectief weggeworpen. Dat was wel wat heftiger dan ik had gedacht bij zo'n christelijk punkrock bandje
Ik hoorde het vanuit m'n stoeltje op de camping. Ze speelden The KKK Took My Baby Away en Should I Stay Or Should I Go toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Vork het volgende:
Iemand nog bij MXPX geweest in plaats van de Foo Fighters? Wat een zooitje was het daar voorin in de pit zeg. Iede minuut gingen er welweer een stel onderuit en crowdsurfers werden gewoon collectief weggeworpen. Dat was wel wat heftiger dan ik had gedacht bij zo'n christelijk punkrock bandje
Buitenpodium wat steeds door de soundcheck in de grolsch tent overstemd werd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat was er irritant aan Charlie dan?
Heb ik niet veel van gemerktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Buitenpodium wat steeds door de soundcheck in de grolsch tent overstemd werd?
Klopt. Zooitje covers. Het was echt heel recht toe recht aan allemaal, en het geluid was heel erg goed afgesteld, maar meer ingredienten waren er niet nodig om er een compleet gestoord feest van te maken. En ik heb nog een leuk meisje in de pit daar ontmoet waar ik practisch de rest van de avond mee door heb gebrachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef RichardQuest het volgende:
Ik hoorde het vanuit m'n stoeltje op de camping. Ze speelden The KKK Took My Baby Away en Should I Stay Or Should I Go toch?
Dit is niet Tristan Prettyman, maar Anita Robinson van Viva voce...and I am in luvquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:44 schreef super-muffin het volgende:
wie heeft er nog foto's?
hier staan er een paar.
Heb je het over die Ambulance die zo rond 10 uur op de camping stond helemaal vooraan?? Of over een incident bij de 24-uurstent zo rond zessen???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef alsem het volgende:
Ik hoorde ook gegil....maar geen ambulance of zo, ik dacht dat het gewoon een geintje was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef EricBoucher het volgende:
Toen hoorde ik iemand gillen boven de muziek uit en even later hoorde ik ook een ambulance...(of heb ik dat gedroomd?)
Zou best kunnen hoor...ik kan me de ambulance ook verbeeld hebben. Was erg moe maar kon niet slapen omdat die frikkin' engelsen akelig veel kabaal maaktenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoorde ook gegil....maar geen ambulance of zo, ik dacht dat het gewoon een geintje was.
Ik zag al geen akoestische gitaar staan dus ik vreesde al dat ze vooral Paradisiac gingen spelen. Ik hoopte heel erg op Flame me up, maar dat was dus tevergeefs. Ze komen nog in Nijmegen en dan ga ik denk ik nog wel een keer kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef Vork het volgende:
Millionaire hebben ze ook flink opgerock zeg. Aan de ene kant mis ik toch wel een beetje de rustigere en de funky stukjes van hun vorige plaat, maar ook met het huidige werk overtuigde ze nog flink.
Ik hoopte stiekum nog op She's a doll. Die was een paar jaar terug echt zo adembenemend mooi in de liveuitvoering (terwijl het eigenlijk een van de minste nummers is van het album). Maargoed, laten we dan in ieder geval blij zijn dat de band zich wel heeft weten te vernieuwen en Paradisiac een slap aftrekse is geworden van Outside the Simian Flock.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:12 schreef icebliss het volgende:
Ik zag al geen akoestische gitaar staan dus ik vreesde al dat ze vooral Paradisiac gingen spelen. Ik hoopte heel erg op Flame me up, maar dat was dus tevergeefs. Ze komen nog in Nijmegen en dan ga ik denk ik nog wel een keer kijken![]()
Ik heb 't gezien. Ik vond het persoonlijk ook erg tof ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:14 schreef knox_ het volgende:
Iemand Coheed and Cambria nog gezien? Mén dat was toch wel mijn Lowlands favoriet. Wat een band!
niet echt gezien, maar wel voor een groot deel gehoord, maar dat was genoeg om iig overtuigen. Ik heb dan ook gelijk een cd van ze gekochtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:14 schreef knox_ het volgende:
Iemand Coheed and Cambria nog gezien? Mén dat was toch wel mijn Lowlands favoriet. Wat een band!
Ik stond vooraan in het midden, ook bij Death From Above 1979, wat ook echt geweldig wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb 't gezien. Ik vond het persoonlijk ook erg tof ja!
Wat een kut report, je krijgt van mij (heel toepasselijk) een 0 !quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
V0lgens mij is dat al een aantal jaren z0 en t werkt niet altijd even perfect. Er zijn vaak t0ch mensen die met andere lichaamsdelen gaan zitten duwen...maar g0ed..de hekjes waren in mijn beleving nieuw en 0p de z0ndag 00k ng de extra hekken...wel 0k.
D0nderdag heb ik geen rij gezien en was 0m 18 uur binnen... Aangezien mijn zus kaartjes hadden gew0nnen m0chten ik en beste vriendinnetje via de backstage ingang naar binnen(zus w0u t0ch pas vrijdag gaan) en de tent (inclusief slaapzak e.d.) st0nd 00k al klaar! Vriendinnetje en ik hebben eigen tentje meteen 0pgezet terwijl het n0g heerlijk rustig was..
Vrijdag:
Gezien:
Rac00n: geweldig!!!![]()
Kirsten (klein stukje): wel aardig maar niet bijznder
Gabriel Ri0s (klein stukje): altijd vr0lijk
R0isin Murphy (klein stukje): wel aardig maar beetje saai...zie/zag haar liever in M0l0k0.
Athlete: wel 0k
S0l0: super!![]()
R0yks0pp (klein stukje): na al een paar keer live gezien te hebben niet meer echt geweldig...
Michael Mayer: even lekker kunnen dansen
Gemist: Kaiser Chiefs/Franz F./New C00l C0llective/Le0n vd Zanden/Sp0edcursus hum0r/P0lyph0nic Spree
Zaterdag:
Gezien:
Maxim0 Park (klein stukje): niet echt mijn ding
Katinka P0lderman: mw0a...veel meer van verwacht...niet echt grappig...
Bart Skills (klein stukje): wel leuk
0p Sterk water: Geweldig! Heel hard gelachen!
Pixies (klein stukje): niet echt mijn ding
Marilyn Mans0n (vriendinnetje wilde alleen even zien h0e hij eruit zag): t0taaaaal niet mijn ding
Gemist: D0lf J. (alle dagen tr0uwens gemist maar 00k niet in de rij gestaan)/Heik0 Laux/
Zndag:
Gezien:
R0semary's S0ns: viel beetje tegen; beetje saai
M0rcheeba: erg relaxed en fijne muziek![]()
V0icst (Charlie): het enige liedje dat ik kende was wel leuk m mee te zingen...v00r de rest had ik er veel meer van verwacht...
Heather N0va: wat een prachtige stem blijft dat t0ch![]()
Nick Cave & t.b.s. : niet echt mijn ding
F00 Fighters: niet echt mijn ding maar wel leuk v00r even
Gemist: Edit0rs/Incubus (alleen nieuwsgierig)
M00iste:
Rac00n/S0l0/M0rcheeba/Heather N0va/0p sterk water
Ik v0nd de rijen v00r cabaret tr0uwens reuze meevallen dit jaar...heb er wel eens langer in de rij gestaan... Erg fijn dat het weer 0k was en leuk dat er weer nieuwe eet-sensaties warenAankleding was 00k wel weer leuk.
Vannacht thuis gek0men ivm s0ll.gesprek van0chtend vr0eg en zelfs dat ging v00r mijn gev0el wel 0k![]()
P.s. mijn o is stuk dus breezah-0pmerkingen mag je v00r je h0udenik d0e dit namelijk niet v00r de l0l
![]()
Bedankt! als ik een agenda had dan zou ik het er in zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:19 schreef icebliss het volgende:
7 November (pas). http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.asp?id=1055
Komende maanden komen er trouwens best veel leuke bandjes in Doornroosje.
Ze halen natuurlijk wel elk nummer hetzelfde trucje uit. een keihard overstuurd heftig bassloopje, waar later drums bij komen en wat coole teksten. Ik kan me wel voorstellen dat het snel gaat vervelen maar ik vond het echt geweldig van het begin tot het eindquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:19 schreef Vork het volgende:
Ik vond Death From Above 1979 wel heftig, goed ook, maar na een klein half uurtje had ik het toch echt wel gezien en gehoord. Maar ik heb wel respect voor de bassist, want wat hij doet is loodzwaar op zo'n basgitaar.
jep die ambulance rond 10 uur, was tegenover mijn tent, van het incident bij de 24 uurs tent heb ik niks meegekregen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef EricBoucher het volgende:
[..]
Heb je het over die Ambulance die zo rond 10 uur op de camping stond helemaal vooraan?? Of over een incident bij de 24-uurstent zo rond zessen???
Toen hoorde ik iemand gillen boven de muziek uit en even later hoorde ik ook een ambulance...(of heb ik dat gedroomd?)
Lowlands was onbenullig bruut verder...
Queens of the Sone Age, Franz Ferdinand, The Pixies, Nick Cave, LCD Soundsystem, Juliette & The Licks, The Editors, T_Raumschmiere....wat uitermate bruut allemaal!!![]()
Bij QOTSA heb ik meerdere keren bijna moeten janken...zo mooi vond ik het![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:24 schreef TheTh1ng het volgende:
Heeft iemand nog wat gezien van Harrie de Helikopter man?
www.helikopterman.nl
Heb d'r helemaal niets van terug gevonden..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:30 schreef icebliss het volgende:
Op camping één is er een tent in brand gevlogen (schijnt dat 'ie binnen zijn gaspitje wou aansteken oid). Verder heb ik ook nog wat mensen strippoker zien spelen in een vergevorderd stadium![]()
Behalve 't geluid dat in de Grolsch te horen was met soundchecks, zoals al gezegd, lag het gewoon ook midden in de looproute richting Alpha. Kortom: hij stond in de weg en hij stoorde andere podia met het geluid. Leuk idee, maar totaal verkeerde ligging op het terrein.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat was er irritant aan Charlie dan?
Ik heb er weinig van gemerkt, maar waar zou ie anders moeten staan? Vond het in elk geval erg fijn dat er weer een buitenpodium was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Behalve 't geluid dat in de Grolsch te horen was met soundchecks, zoals al gezegd, lag het gewoon ook midden in de looproute richting Alpha. Kortom: hij stond in de weg en hij stoorde andere podia met het geluid. Leuk idee, maar totaal verkeerde ligging op het terrein.
de houding en het gedrag van de security vond k überhaupt niet altijd even prettigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom vond de security het nodig om het toiletgebouwstampconcert zondagnacht op camping 2 te stoppen? Ik wou net mee gaan doen, moest iedereen weg..
idd de Charlie wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van gemerkt, maar waar zou ie anders moeten staan? Vond het in elk geval erg fijn dat er weer een buitenpodium was.
Misschien ruilen van plaats met Echo en Julliet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van gemerkt, maar waar zou ie anders moeten staan?
Dan heb je mij waarschijnlijk ook wel gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef rubbereend het volgende:
Zaterdag:
LL Uni met Ronald Plasterkjammer dat ie niet wat langer vragen kom beantwoorden
LL Uni met Wubbo Ockelsgeen bal aan met zn vliegers
zondag:
LL Uni Jelle Reumer![]()
met de necrofiele homofiele eend
Dan komt Juliet in de herrie van Grolsch. Hoor je helemaal niks meer bij de lezingen. Dat was nu al irritant door het lawaai van Charlie. Het beste zou denk ik zijn om van Charlie een tent te maken. Beetje jammer dat je dan geen openlucht podium meer hebt, maar dat lijkt me beter dan dat anderen steeds last hebben van die herrie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien ruilen van plaats met Echo en Julliet?
Anderen? Steeds? Ook heel veel mensen hebben zich er niet aan geergerd.... Althans niet in Grolsch, wel in Juliet en dat is idd veel irritanter. Nee van mij mag er een openluchtpodium blijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan komt Juliet in de herrie van Grolsch. Hoor je helemaal niks meer bij de lezingen. Dat was nu al irritant door het lawaai van Charlie. Het beste zou denk ik zijn om van Charlie een tent te maken. Beetje jammer dat je dan geen openlucht podium meer hebt, maar dat lijkt me beter dan dat anderen steeds last hebben van die herrie.
Bij Ronald Plasterk zaten wij vlak bij die microfoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan heb je mij waarschijnlijk ook wel gezien
Stond bij die lezingen bij de zaalmicrofoon aan de rechterkant (vanuit de zaal gezien)
Ik moet zeggen dat ik die lezing van Jelle Reumer erg tegen vond vallen. Werd pas de laatste 10 minuten interessant, daarvoor vond ik het een ordinaire middelbare school biologieles.
idd en de Juliet heeft ookal last van de Alphaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan komt Juliet in de herrie van Grolsch. Hoor je helemaal niks meer bij de lezingen. Dat was nu al irritant door het lawaai van Charlie. Het beste zou denk ik zijn om van Charlie een tent te maken. Beetje jammer dat je dan geen openlucht podium meer hebt, maar dat lijkt me beter dan dat anderen steeds last hebben van die herrie.
Tijdens Jelle Reumer zijn er bijna mensen flauwgevallen door de hitte, toen hebben we de tent aan de achterkant een beetje open gezet, dat hielp alleen niet heel veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
t was trouwens wel enorm heet in de Juliet, tijdens de 3 LLuni's ben k zowat leeggezweet
Dan heb je veel goeds gemistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb echt amper iets gezien van al jullie top 10's. Alleen Pete Philly & QOTSA zo'n beetje
Ik heb niets van jou hele top 10 gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er dan niemand naar Bonnie 'Prince' Billy en Matt Sweeney geweest? Heb het nog geen 1 keer voorbij zien komen..
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er dan niemand naar Bonnie 'Prince' Billy en Matt Sweeney geweest? Heb het nog geen 1 keer voorbij zien komen..
ja echt bizar heet daarbinnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tijdens Jelle Reumer zijn er bijna mensen flauwgevallen door de hitte, toen hebben we de tent aan de achterkant een beetje open gezet, dat hielp alleen niet heel veel
jij was dus ook van de eventsupport die maar ff één keer 8 uur hoefden te werken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef Jan-jaap het volgende:
vraag me af of er nog mensen zijn lastig gevallen door mijik stond bij de berm bij Camping vier mesnen weg te sturen die lastig waren
.
gelukkig alleen op vrijdag de rest van de tijd lekker gefeest met veel leuke bands en andere dingen
Yepquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
Bij Ronald Plasterk zaten wij vlak bij die microfoondus dat ben jij
Dat die pc uitviel kon hij niets aan doen, die had wel meer kuren.quote:Wubbo vond k echt erg dat was gewoon een promotiepraatje, geweldig hoe hij praat over nieuwe technologie en hitech dingen en vervolgens valt die pc uit
Ik heb 3 dagen bij Juliet gestaan en die hele Alpha tent niet gehoord. Die staat lekker ver weg en nog achter een heuvel ook. Juliet had het meeste last van Charlie, een klein beetje van Grolsch als daar een harde band speelde en vooral op de vrijdag van Lima, toen stond de wind verkeerd en kregen we de herrie daar vandaanquote:idd en de Juliet heeft ookal last van de Alpha
Your loss!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb niets van jou hele top 10 gezien
Of jullie......quote:
Gentleman en Beef één pot natquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zondag zat ik tussen de 2 podia met een mix van aan de ene kant Gentleman (of Beef, whatever, toch allemaal 1 pot nat)
Ik heb zeker 15 goede optredens gezien en maar 2 slechte, dat lijkt mij een prima scorequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of jullie......
Cheb Labowski
Ik heb minder gezien dan het plan was, dankzij een kapotte vriendin, maar wat ik gezien heb was allemaal best oké, niets slechts gezien iigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb zeker 15 goede optredens gezien en maar 2 slechte, dat lijkt mij een prima score![]()
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Gentleman en Beef één pot natLOL!!! Ik zou je oren maar eens uit laten spuiten.
Sorry hoor, maar je praat echt poep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanen
Het is lastiger om uit te leggen wat er verschillend is, lijkt mij.
Die vond ik heel saai. Ik ben op een gegeven moment naar buiten gegaan en wat geouwehoerd...toen iedereen begon te applaudiseren merkte ik pas dat ik de muziek niet gehoord had (zo saai dus).quote:
Ja dat van je vriendin is wel jammer.. gaat het al beter met haar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb minder gezien dan het plan was, dankzij een kapotte vriendin, maar wat ik gezien heb was allemaal best oké, niets slechts gezien iig![]()
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je praat echt poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |