Gentleman was well leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanen
Het is lastiger om uit te leggen wat er verschillend is, lijkt mij.
Dat is jouw meningquote:
Ow dat laatste vertrouw ik ook wel op!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Maar goed, laten we voorop stellen dat ik geen liefhebber van het genre ben, maar dat ik verschil in liedjes nog wel redelijk kan bemerken.
Nee, morgen gaat de dokter er nog even goed naar kijken, maar waarschijnlijk is ze er nog wel een hele tijd zoet mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat van je vriendin is wel jammer.. gaat het al beter met haar?
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaakquote:Overigens is 1 van jouw toppers mijn dieptepunt...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaak![]()
Ik zeg enkel: Radioheadquote:
Dat ontkracht jouw Jij-bak....quote:
miss kittin was de surprise dj zondagnacht in india (van 1 tot 3?)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef EricBoucher het volgende:
Waar en wanneer was Miss Kitten dan???
Die heb ik dan volledig gemist
Mja. Gemist dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vond trouwens Depeche Mode ook wel geslaagd. Die nieuwe nummers die ze speelden vond ik wat minder. Maar het oude werk was zeker oké! Ik hoop dat ze in maart weer zo goed spelen!
Surprise-acts
Nee, zaterdagnacht. In dat Essenttentje, voor een paar honderd man ofzo. Hadden ze expres geheim gehouden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja. Gemist dus ;`). Zeker zondagnacht?
Prachtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, zaterdagnacht. In dat Essenttentje, voor een paar honderd man ofzo. Hadden ze expres geheim gehouden.
Bob Marley in de 24uurstent was ook geniaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:31 schreef ranja het volgende:
Ik vond het surprise concert van Nirvana in het douchehok van camping 5 ook zeer geslaagd. Waren maar erg weinig mensen
Die van Essent in die gele shirtjes die over het terrein liepen om foto's voor de Essent Award site te maken zijn oud-collega's van me.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Prachtig. Hoe wist jij het dan?
Meest geniale vond ik toen het afgelopen was en een paar mensen tegen mij zeiden: Wie zijn die oudjes eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vond trouwens Depeche Mode ook wel geslaagd. Die nieuwe nummers die ze speelden vond ik wat minder. Maar het oude werk was zeker oké! Ik hoop dat ze in maart weer zo goed spelen!
Surprise-acts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |