Soms vind ik het lastig om meteen de deur te sluiten als ik eerlijk mag zijn, maar vaak blijkt het dan toch niet het echt te zijn. Ik weet dat het voor veel mannen moeilijk is een berichtje te maken wat de meeste vrouwen dan weer leuk vinden, maar andersom is het ook zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef UncleFunk het volgende:
In het vorige deel haalde ik trouwens een quote aan waarin gezegd werd dat niet reageren op mailtjes ook een reactie is. Dat is natuurlijk wel zo, maar in de eerste dag zit je toch nog best wel in gezonde spanning te wachten op een reactie. Vind ik flauw, aangezien je het ook direct zou kunnen weten.
Mannen hebben er dus ook een handje van?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef Sylvana het volgende:
ik heb eergister ook een mailtje naar die man gestuurd waar ik voor de vakantie veel berichtjes mee uitwisselde en hij heeft hem ook gelezen, maar dus ook nog niet gereageerd
inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mannen hebben er dus ook een handje van?
Met zo een ga ik als het goed is binnenkort daten. Tenminste, als ze nog eens terugmailtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaadwant het is nietde eerste keer dat hij pas na dagen wat laat horen, terwijl hij het al wel gelezen heeft en zo'n lang bericht was het niet, gewoon dat ik weer terug was van vakantie enzo
Onder meer:quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:30 schreef StephanL het volgende:
Leuk een topic over dating sites, zonder links naar enkele goede datingsites
Die hebben we nog helemaal niet gezien in deze reeks. Het is een besloten gemeenschap, begrijp ik van Wikipedia?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:33 schreef roxxe het volgende:
heeft iemand een invite voor orkut voor me?
hardstyle at gmail.com plz
en daarom ga je het ook maar meteen gelijk doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:25 schreef UncleFunk het volgende:
Oja, ik hoor net dat ik eens wat gel in m'n haar moet doen, want de meeste vrouwen houden daarvan.
dat klopt maar het moet wel bij je kleedstijl passen maar meestal vinden ze het mooier. en draag je een juweel?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:25 schreef UncleFunk het volgende:
Oja, ik hoor net dat ik eens wat gel in m'n haar moet doen, want de meeste vrouwen houden daarvan.
Nope.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en daarom ga je het ook maar meteen gelijk doen
Ik ben meestal zakelijk gekleed, overhemd, colbert etc. Ik draag geen sieraden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat klopt maar het moet wel bij je kleedstijl passen maar meestal vinden ze het mooier. en draag je een juweel?
mijn droommanquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:51 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben meestal zakelijk gekleed, overhemd, colbert etc. Ik draag geen sieraden.
't Is jammer dat je in Deventer woont, ik ben namelijk geïnteresseerd in jouquote:
waar woon jij dan? want Deventer is niet de enige plaats waar ik woon, dus misschien woon ik ook wel dichtbij jequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
't Is jammer dat je in Deventer woont, ik ben namelijk geïnteresseerd in jou![]()
Wilde je vanavond al mailen, maar toch maar niet gedaan
Papendrecht, vlakbij Dordrechtquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waar woon jij dan? want Deventer is niet de enige plaats waar ik woon, dus misschien woon ik ook wel dichtbij je
Heb je MSN, voordat we in slowchat verzandenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, ga jij verhuizen dan of ik? Papendrecht is nog te ver weg
Herkenbaar. Om te generaliseren: vrouwen hoeven er geen moeite voor te doen, vandaar dat ze waarschijnlijk ook lakser zijn. Ze weten dat mannen hun toch wel contacteren, terwijl ze zelf nauwelijks berichten versturen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:09 schreef Vamos het volgende:
Ik heb vorig jaar nog wel wat gedate maar het is aanpoten als man zijnde. Ook al is je profiel nog zo perfect, leuke mannen krijgen 1 berichtje per week, leuke vrouwen krijgen er 10 per dag.
Een vriendin die niet eens zo knap uiterlijk heeft had een matige foto neergezet en een kort en oppervlakkig profiel en kreeg toch soms tot enkele berichtjes per dag. Ik ben zelf absoluut niet lelijk, had een normaal profiel ingevuld zonder gekke dingen en kreeg 1 bericht per week hooguit en meestal was dat een dame die me naar een betaalsite wilde lokken of een dame met 3 kinderen of een dame die 3x zoveel woog als ik.
Na de vakantie nog maar eens proberen. Wellicht dat het dan beter verloopt.
Zie me profielquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:09 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heb je MSN, voordat we in slowchat verzanden
Toegevoegdquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zie me profiel
Ik kreeg net een interesseberichtje van een man van 67![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier echt helemaal dubbel nou
Ik moet inderdaad eerlijk bekennen dat ik zelf minder actief op zoek ben en meer wacht op reacties van mannen. Ik kijk af en toe wie er online zijn en wie er dan in de buurt wonen en dan kijk ik naar het profiel, maar meestal vind ik weinig interessants er tussen zittenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Herkenbaar. Om te generaliseren: vrouwen hoeven er geen moeite voor te doen, vandaar dat ze waarschijnlijk ook lakser zijn. Ze weten dat mannen hun toch wel contacteren, terwijl ze zelf nauwelijks berichten versturen.
Ik denk dat leeftijd er ook wel heel veel mee van doen heeft want ik moet er echt wel moeite voor doen... en de mailingen die ik krijg zijn van mannen die totaal mijn profiel niet hebben gelezen.... mijn profiel staat dus ook al een week dicht. Morgen ga ik een nieuwe poging wagen en kijken wat er dan gebeurd......quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Herkenbaar. Om te generaliseren: vrouwen hoeven er geen moeite voor te doen, vandaar dat ze waarschijnlijk ook lakser zijn. Ze weten dat mannen hun toch wel contacteren, terwijl ze zelf nauwelijks berichten versturen.
bij welke heb je je aangemeld dan? ik zit bij lexa en kom dus uit deventerquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:29 schreef Developersrus het volgende:
Heb me net voor de grap aangemeld op 1 van de bovengenoemde sites. Eens kijken of er nog dames uit Deventer bijzitten??
www.datenu.nl . Lekker to the point (de naam althans...)quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij welke heb je je aangemeld dan? ik zit bij lexa en kom dus uit deventer
Ik typ ook niet altijd direct een mailtje terug hoor. Soms moet ik ff nadenken over een reactie, of heb ik geen tijd om te antwoorden (en lees ik 'm ff snel).quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef Sylvana het volgende:
ik heb eergister ook een mailtje naar die man gestuurd waar ik voor de vakantie veel berichtjes mee uitwisselde en hij heeft hem ook gelezen, maar dus ook nog niet gereageerd
ja, maar hij had terwijl ik op vakantie was allemaal mailtjes gestuurd dattie me miste, en dan ben ik weer terug en dan stuurt ie niks terugquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik typ ook niet altijd direct een mailtje terug hoor. Soms moet ik ff nadenken over een reactie, of heb ik geen tijd om te antwoorden (en lees ik 'm ff snel).
Misschien is hij druk of heeft hij een leven? Just a thought... we zitten niet allemaal 24 uur per dag op internet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar hij had terwijl ik op vakantie was allemaal mailtjes gestuurd dattie me miste, en dan ben ik weer terug en dan stuurt ie niks terug![]()
Ook online moeten wij jullie achterna jagen zekerquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad eerlijk bekennen dat ik zelf minder actief op zoek ben en meer wacht op reacties van mannen. Ik kijk af en toe wie er online zijn en wie er dan in de buurt wonen en dan kijk ik naar het profiel, maar meestal vind ik weinig interessants er tussen zitten
Troost je, ik schat dat ik acht van de tien keer dat ik een berichtje stuur, niks meer terughoor, ook geen standaard 'geen interesse' bericht dus. In het begin vond ik dat wel irritant, vooral omdat veel vrouwen in hun profiel schrijven dat je maar vooral een berichtje moet sturen. Aan de andere kant zullen veel mannen daar dan ook gehoor aan geven. Het went snel, nu boeit het me allemaal niet meer zoveel, niet geschoten is altíjd mis.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef UncleFunk het volgende:
In het vorige deel haalde ik trouwens een quote aan waarin gezegd werd dat niet reageren op mailtjes ook een reactie is. Dat is natuurlijk wel zo, maar in de eerste dag zit je toch nog best wel in gezonde spanning te wachten op een reactie. Vind ik flauw, aangezien je het ook direct zou kunnen weten.
Ik weet wie het is, maar ik zeg het niet!quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef Sylvana het volgende:
ik heb een berichtje van iemand van hier gekregen, iig, hij gebruikt foksmilies, maar heb geen idee wie het isWie heet er hier Olaf?
![]()
Ik weet het lekker ook al, had gewoon berichtje terug gestuurd met welke fokker hij was?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:14 schreef CvB het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar ik zeg het niet!
hint: Ik heet geen Olaf, dus ik ben het nie!
ik weet het al, dus die hint heb ik niet meer nodigquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef CvB het volgende:
Hint 2: Hij heeft al in deel 11 (dit deel) gepost!
Viperdesign.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik weet het al, dus die hint heb ik niet meer nodig
Dan zal ik maar niet langskomenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:00 schreef Mickeys het volgende:
Het zal mij benieuwen of het nu beter gaat en dat ik niet van die rare gasten weer voorbij krijg
Als 38-jarige ben je echt niet kansloos.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:00 schreef Mickeys het volgende:
Goed, na een weekend heerlijk te hebben uitgerust heb ik zojuist besloten mijn profiel maar weer open te zetten. Het zal mij benieuwen of het nu beter gaat en dat ik niet van die rare gasten weer voorbij krijg
Als je het bonter kan maken dan wat ik in deel 10 heb gepost moet je van verdomd 'slechte' huize komenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:07 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet langskomen
Mijn profiel wordt trouwens steeds vaker bezocht door gasten, die zelf ook allemaal op zoek zijn naar een vrouwEr staat toch duidelijk dat ik op zoek ben naar een vrouw. Als je de zoekfunctie gebruikt vind je toch alleen maar het geslacht van je voorkeur, dus hoe komen ze dan bij mij terecht?
Kansloos niet, dat zijn nou juist die gasten die denken naast hun huwelijk wel even mij erbij kunnen nemen al is het maar voor 1 nacht of tja.. wat ik al 'uitvoerig' met je over heb gehad in deeltje 10. Ik over leef het wel hoor maar ik had echt even het weekend nodig om bij te komen en er dus even geen aandacht aan te bestedenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Als 38-jarige ben je echt niet kansloos.
Nee, dat zal ik niet evenaren, laat staan overtreffen. Ben veel te lief daarvoor, haha.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je het bonter kan maken dan wat ik in deel 10 heb gepost moet je van verdomd 'slechte' huize komen![]()
Vaak kijken mannen EN vrouwen bij profielen van hun gelijken. Jaloezie ofzo... ik heb het ook al ondervonden maar ja... zo kwam ik er wel achter van die dame die hier ook op fok rondhobbelt en dus date/gedate heeft met mijn date
wow, dan ben je ook niet echt kieskeurig als je zoveel resultaten krijgtquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Meld me 'later' op de avond wel weer..
Dat heeft ook z'n voordelenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wow, dan ben je ook niet echt kieskeurig als je zoveel resultaten krijgt
das waar en je hoeft je dan niet te vervelenquote:
Das dan geen Knuz zeker......ben nooit hoger gekomen dan 10 pagina's.....of ben ik misschien te kieskeurig?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das waar en je hoeft je dan niet te vervelenMeest aantal pagina's wat ik gehad heb met zoekresultaten was 45, daar was ik al lang genoeg mee bezig
nee, das op lexa, ik zit niet op knuz, alleen op lexaquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:01 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Das dan geen Knuz zeker......ben nooit hoger gekomen dan 10 pagina's.....of ben ik misschien te kieskeurig?
Als ik kieskeurig doe dan ben ik in 10 minuten klaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:52 schreef Sylvana het volgende:
wow, dan ben je ook niet echt kieskeurig als je zoveel resultaten krijgt
Nou ehm... die ene dame die heeft al meerdere malen bij mij gekeken en in het gastenboek van mijn "date" heeft ze geloof ik wel 80 keer geschreven: "van mij van mij hij is van mij"... van zulke word ik dus erg moe enzo.. blijkbaar ben ik een bedreigingquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nee, dat zal ik niet evenaren, laat staan overtreffen. Ben veel te lief daarvoor, haha.
Oh....is dat jaloezie? Waar ze zijn ze jaloers op dan? Dat ik berichtjes achterlaat bij anderen![]()
Ah, je hebt m'n berichtje gehadquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:21 schreef Christine het volgende:
Ik kom allemaal fokkers tegen op knuz.
Naja.....das dan pech voor haar toch? Ziekelijke obsessie.....ook niet zo leuk voor die gast dan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou ehm... die ene dame die heeft al meerdere malen bij mij gekeken en in het gastenboek van mijn "date" heeft ze geloof ik wel 80 keer geschreven: "van mij van mij hij is van mij"... van zulke word ik dus erg moe enzo.. blijkbaar ben ik een bedreiging
Hij verklaarde dat dat haar wereldje was en dat ik daar niet zwaar aan moest tillenquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:40 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Naja.....das dan pech voor haar toch? Ziekelijke obsessie.....ook niet zo leuk voor die gast dan.
Nu al ruim 150 gehad en nog niks er tussen gevonden???? forget it.... dan vindt je het ook niet meerquote:
Oh, dat wel. Min of meer. Nou ja. Denk dat ik in 1 op de 40 wel "iets" zie. "Iets".quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef Mickeys het volgende:
Nu al ruim 150 gehad en nog niks er tussen gevonden???? forget it.... dan vindt je het ook niet meer
quote:Dit zijn resultaten 301-325:
quote:Ik heb je profiel gelezen en je lijkt
me leuk!
Ik hoop snel iets van je te horen!
groetjes,
Helaas, dit is een KnufKus, een standaardberichtje dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef DaMart het volgende:
Na mijn ervaringen met Lexa uit het verleden, waarbij ik toch echt geen standaardberichtjes stuurde en in 9 van de 10 gevallen gewoon nooit iets terughoorde (lekker motiverend!), heb ik me gisteren voor de gein eens ingeschreven bij dat knuz. Het kost toch niks
Wat schetste mijn verbazing: ik had een berichtje vandaag![]()
Nu vraag ik me alleen af of dit standaardberichtjes zijn of dat iemand hier ook echt over heeft nagedacht voordat ze dit stuurde?
[..]
Ok, ik dacht al dat het iets standaards was... maar goed, toch maar even een (korte) reactie typen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Helaas, dit is een KnufKus, een standaardberichtje dus.
Op Lexa heb ik dat wel 1 keer gehad... toen heb ik haar na een paar berichtjes mijn MSN gegeven, ze heeft me toegevoegd, maar sindsdien heeft ze ondanks dat ze online was niet echt meer iets gezegd... ik heb haar toen maar uit mijn MSN verwijderdquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:17 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit als eerste contact een handgeschreven mailtje ontvangen van een vrouw. Het waren iedere keer standaardberichtjes.
Dat merk ik ook regelmatig. Ik heb er ook een verklaring voor: ze voegen zoveel mannen toe, dat ze het veel te druk hebben. Daarbij weten ze dat de meeste mannen hen toch wel aanspreken in hun ziekelijke jacht naar contact met het vrouwelijk geslachtquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Lexa heb ik dat wel 1 keer gehad... toen heb ik haar na een paar berichtjes mijn MSN gegeven, ze heeft me toegevoegd, maar sindsdien heeft ze ondanks dat ze online was niet echt meer iets gezegd... ik heb haar toen maar uit mijn MSN verwijderd
Nou ehm, ik heb het met 2 gehad... ze bleken later gewoon via MSN of te dom te zijn (ook verteld maar drong niet door) of dat die persoon alleen maar zat aan te sturen op een date en het liefst gisteren... ik werd er echt een beetje benauwd vanquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:20 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat merk ik ook regelmatig. Ik heb er ook een verklaring voor: ze voegen zoveel mannen toe, dat ze het veel te druk hebben. Daarbij weten ze dat de meeste mannen hen toch wel aanspreken in hun ziekelijke jacht naar contact met het vrouwelijk geslacht
Heb dat nu 2 keer gehad...ze wilden gelijk chatten en dat hoeft van mij nu ook weer niet...maar uiteindelijk waren het absoluut niet mijn types. Voor de rest nooit gehad en alles zelf moeten doenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:17 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit als eerste contact een handgeschreven mailtje ontvangen van een vrouw. Het waren iedere keer standaardberichtjes.
Je kan ook te hard zoeken he...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:11 schreef Viperdesign het volgende:
Oh, dat wel. Min of meer. Nou ja. Denk dat ik in 1 op de 40 wel "iets" zie. "Iets".
Datte.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef Christine het volgende:
Of té graag willen...
Ik voeg bijna niemand toe op msn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:20 schreef UncleFunk het volgende:
ze voegen zoveel mannen toe, dat ze het veel te druk hebben.
Goed statement, maarruh, die vriend(in) moeten we eerst nog zien te krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Lieve singles: BETAAL NIET AAN RELATIEBURO'S of FLIRTWORKSHOP'S, besteed het geld maar aan je vriend(in)
Terwijl je juist de straat op zou moeten om leuke meiden te ontmoeten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Datte.. Maar het houdt me van de straat.
.
Het is altijd een kwestie van generaliseren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Je vlieger gaat dus niet voor iedereen op.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Lieve singles: BETAAL NIET AAN RELATIEBURO'S of FLIRTWORKSHOP'S, besteed het geld maar aan je vriend(in)
Heb mijn portie voor vandaag al gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef Christine het volgende:
Terwijl je juist de straat op zou moeten om leuke meiden te ontmoeten.
True.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:37 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het is altijd een kwestie van generaliseren.
Op straat?? Vertel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb mijn portie voor vandaag al gehad..
Meisje reed met d'r auto achterop mijn motortje. Voor het stoplicht. Had totaal geen schade maar ik moest maar d'r nummer noteren voor het geval ik nog iets ontdekte. Ik moest maar iets laten horen.quote:
Stel haar voor om morgenavond romantisch in het maanlicht je motor na te zoeken op eventuele haarscheurtjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Meisje reed met d'r auto achterop mijn motortje. Voor het stoplicht. Had totaal geen schade maar ik moest maar d'r nummer noteren voor het geval ik nog iets ontdekte. Ik moest maar iets laten horen..
contradictio in terminusquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Motors kiek'n!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Stel haar voor om morgenavond romantisch in het maanlicht je motor na te zoeken op eventuele haarscheurtjes
quote:
Eh, ja.quote:Ik begin maar met eigenschappen van mij:
- vertrouwelijk persoon
Fotolozen reageer ik nooit op. Ik ben danig oppervlakkig dat ik wil weten of iemand er leuk uit ziet, voordat ik überhaupt moeite ga/wil doen om berichtjes te sturen etc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dit zijn de fotolozen. Gaat trager..
Die site kan inderdaad niet te veel members tegelijkertijd hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:14 schreef StephanL het volgende:
is knuz zo langzaam aan het worden nu
Op zich een leuk antwoord van zijn kant. En hij herkent subtiliteit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
Ik had trouwens laatst heel subtiel als teken van afwijzing een mailtje gestuurd met als afsluiting "Veel succes nog verder op knuz". Kreeg ik gisteren een mailtje terug: "haha, oké dat was duidelijk. Jij ook nog veel succes."
Ik zou het bijna overwegen, ja...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef MouseOver het volgende:
Op zich een leuk antwoord van zijn kant. En hij herkent subtiliteit.
Mail hem nog eens
Ik in principe ook niet hoor, maar door een leuke tekst kan mijn aandacht ook wel getrokken worden. Foto komt later wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
Fotolozen reageer ik nooit op. Ik ben danig oppervlakkig dat ik wil weten of iemand er leuk uit ziet, voordat ik überhaupt moeite ga/wil doen om berichtjes te sturen etc.
Gefeliciteerd, al de tweede succesvolle afloop in dit topicquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Günther het volgende:
Het wonder is geschied. Ik heb 2x met iemand gechat die ik op RP tegenkwam. Daarna meteen gevraagd of ze zin had in een date. Dat had ze. Nu, ruim een week later, zijn we compleet tot over de oren verliefd en het klikt 150%. Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag elkaar gezien....vandaag even niet....maar de drang was te groot, dus morgen weer en woensdag ook.
Dus. Ik was sceptisch, maar ik ben wel blij dat ik toch ff heb doorgezet..
Doe je het wel een beetje rustig aan? Hardlopers zijn doodlopers, dat geldt ook voor relaties. En om elkaar goed te leren kennen en iets waardevols op te bouwen, heb je tijd nodig. Just a friendly word of advice.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Günther het volgende:
Het wonder is geschied. Ik heb 2x met iemand gechat die ik op RP tegenkwam. Daarna meteen gevraagd of ze zin had in een date. Dat had ze. Nu, ruim een week later, zijn we compleet tot over de oren verliefd en het klikt 150%. Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag elkaar gezien....vandaag even niet....maar de drang was te groot, dus morgen weer en woensdag ook.
Een jongen uit mijn klas staat op zo'n site... met een ontzéttend leuk verhaaltje. Ik weet alleen dat hij IRL helemaal niet leuk is, geen woord zegt, etc. Toen ik dat zag, bedacht ik me ineens hoe erg woorden kunnen misleiden. Sindsdien reageer ik dus ook niet meer op profielen zonder foto. Voor zover ik dat al deed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:27 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet hoor, maar door een leuke tekst kan mijn aandacht ook wel getrokken worden. Foto komt later wel..
We hebben het op zich best rustig aan gedaan. Vorige week zaterdag 1e date. Donderdag 2e. Niets gebeurd. Vrijdag sloeg de vlam over en ben ik blijven slapen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe je het wel een beetje rustig aan? Hardlopers zijn doodlopers, dat geldt ook voor relaties. En om elkaar goed te leren kennen en iets waardevols op te bouwen, heb je tijd nodig. Just a friendly word of advice.
PS. wat vond ze van je snor?
Foto's kunnen minstens zo misleidend zijn. Je gaat dan zelf het verhaaltje in je hoofd aanvullen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas staat op zo'n site... met een ontzéttend leuk verhaaltje. Ik weet alleen dat hij IRL helemaal niet leuk is, geen woord zegt, etc. Toen ik dat zag, bedacht ik me ineens hoe erg woorden kunnen misleiden. Sindsdien reageer ik dus ook niet meer op profielen zonder foto. Voor zover ik dat al deed.
Ja, dat zijn de binnenkomers hoor..quote:K ben ##### en k ben 20 jaar!!!
K werk al vanaf mijn 15 bij een supermarkt en werk er nu nog steeds!!!
hey, wat leuk zeg! gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Günther het volgende:
ja, met zulke jongens wil toch iedereen watquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de binnenkomers hoor...
Linkquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de binnenkomers hoor...
Hier nog een, ik zou er mee gaan daten, maar ik schrap haar nu (ook) van m'n lijstje. Nul potentiële kandidaten dus om mee te datenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:01 schreef Sylvana het volgende:
die leuke man van mij die heeft mijn 2e berichtje van na de vakantie ook gelezen, maar nog nog steesd niet gereageert, dus denk dat ik hem beter kan vergeten, want dit schiet niet op
En had 2 interesseberichtjes gestuurd vandaag naar jongens, en 1 heeft hem al gelezen, maar nog niks teruggestuurd en de ander heeft hem nog niet gelezen, dus ben benieuwd of 1 van die 2 nog gaat reageren
Nee, want ik krijg nooit berichten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:04 schreef suikerzoet het volgende:
Günther gefeliciteerd! Dus we hebben 2 koplopers nu!
Kennen jullie ook van die personen (op de sites dan)?
Unclefunk, niet getreurd joh, als ze niet reageert of enthousiast is, wees blij dat je er geen tijd, geld en energie aan hebt hoeven te besteden. Next!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hier nog een, ik zou er mee gaan daten, maar ik schrap haar nu (ook) van m'n lijstje. Nul potentiële kandidaten dus om mee te daten
Dat is ook wel zo, maar feit is dat er gewoon geen volgende potentiële kandidaten zijn. Ik ben gewoon gefrustreerd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Unclefunk, niet getreurd joh, als ze niet reageert of enthousiast is, wees blij dat je er geen tijd, geld en energie aan hebt hoeven te besteden. Next!
Nog niet gesproken over de vele fotomodelkiekjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef DaMart het volgende:
Valt het meer mensen op dat sommige totaal verschillende profielen (woonplaats, oogkleur, haarkleur, etc is bijvoorbeeld anders) dezelfde foto's hebben?
Ze moeten mij ook nog leuk vinden hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:17 schreef Sylvana het volgende:
nou, das toch aardig wat Viperdesign, zal vast wel wat leuks tussen zitten waar het contact uitgebreider mee kan worden
denk je dat dat handig is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze moeten mij ook nog leuk vinden hoor..
Gewoon een date afspreken en chloroform meenemen... probleem opgelost!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze moeten mij ook nog leuk vinden hoor..
nee, dat is me nog niet opgevallen, wel dat er foto's bijstonden van fotomodellen ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef DaMart het volgende:
Valt het meer mensen op dat sommige totaal verschillende profielen (woonplaats, oogkleur, haarkleur, etc is bijvoorbeeld anders) dezelfde foto's hebben?
chloroform, was dat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een date afspreken en chloroform meenemen... probleem opgelost!
Een reactiequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef UncleFunk het volgende:
Vivi, wat je schrijft is inderdaad herkenbaar voor vrouwen. Sommigen hebben inderdaad geen realiteitszin of zijn zo uit op seks dat ze overal op reageren.
Neequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef vigier het volgende:
WoeiVivi helemaal blij!
Vivi, sta je ook op Knuz? Anders ga ik eens zoeken naar je haha
Baai
Zo welquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Je bent té oud en té knap voor me om een avance te kunnen maken. Zo goed?.
ach, mijn record was +21 jaar, dus dan valt 10 jaar nog wel meequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor. Maar tien jaar is vrij veel..
Ik ben nog heel kinds hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor. Maar tien jaar is vrij veel..
Het bleek je biologische vader te zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef Sylvana het volgende:
ach, mijn record was +21 jaar, dus dan valt 10 jaar nog wel mee
nee, gewoon een man van 39 uit dezelfde plaats als ik die lurkte op fok en me toen een mailtje stuurde naar aanleiding van een topic, 2 maanden mee gehad, toen werd ie verliefd op zijn buurvrouw van 21, maar die woonde samen, dus kon niks worden, maar toch maar uitgemaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:44 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Het bleek je biologische vader te zijn?.
*checkt fotoboek*quote:
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:52 schreef Vivi het volgende:
Gezellig, je woont ook in Zeist he, afspraakje bij de De buuren van?
nee, waarom zou dat zonde van je tijd zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef UncleFunk het volgende:
Is het contacteren van 24- en 25-jarige vrouwen zonde van mijn tijd op een datingsite? Ik ben zelf 23.
Over het algemeen wel ben ik bang. Ze doen het meestal niet voor minder dan hun eigen leeftijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef UncleFunk het volgende:
Is het contacteren van 24- en 25-jarige vrouwen zonde van mijn tijd op een datingsite? Ik ben zelf 23.
Op Knuz en Relatieplanet zie ik voornamelijk dat deze vrouwen zoeken naar mannen die ouder dan zij zijn. Een van hen deed mannen jonger dan 25 zelfs af als kinderenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, waarom zou dat zonde van je tijd zijn?
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:09 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ben ik bang. Ze doen het meestal niet voor minder dan hun eigen leeftijd.
Om eerlijk te zijn, zit ik nu te dubben over twee mogelijkheden. Of ik ga m'n zoekcriteria wat verschuiven, of ik ga helemaal nokken met dit internetdatinggedoe. (Mijn stokpaardje weer:) Ik ga gewoon aan mezelf twijfelen. Ik stuur normale, serieuze reacties en acht op de tien keer nul op het rekest. Lápiz zei dat je het als een spelletje moet zien, maar ik begin toch aan mezelf te twijfelen. Damn, volgens mij ben ik echt gefrustreerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef Vivi het volgende:
Tja ligt natuurlijk aan de persoon, als jij een beetje volwassen overkomt in je reactie...vind het eerder kinderachtig van die meiden dan om iemand af te schrijven op 1 jaar leeftijdsverschil
heyquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zit ik nu te dubben over twee mogelijkheden. Of ik ga m'n zoekcriteria wat verschuiven, of ik ga helemaal nokken met dit internetdatinggedoe. (Mijn stokpaardje weer:) Ik ga gewoon aan mezelf twijfelen. Ik stuur normale, serieuze reacties en acht op de tien keer nul op het rekest. Lápiz zei dat je het als een spelletje moet zien, maar ik begin toch aan mezelf te twijfelen. Damn, volgens mij ben ik echt gefrustreerd![]()
hij zit niet op lexaquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ga jij nog reageren op z'n profiel?.
Dankjewel voor je lieve reactiequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hey![]()
je moet niet aan je zelf gaan twijfelen, die vrouwen die niet op jouw reageren zijn gewoon niet goed bij hun hoofd![]()
Op welke site hang je uit?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven op een site....wel duidelijk gemaakt wat ik wil en ja met fotos
Erg leuke reactie meteen (en ik zit er nog geen halve dag)..
waar heb je je ingeschreven dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven op een site....wel duidelijk gemaakt wat ik wil en ja met fotos
Erg leuke reactie meteen (en ik zit er nog geen halve dag)..
Wees blij. Diegene die niet reageren op je berichtjes zijn sowieso niet jouw type.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef UncleFunk het volgende:
Het is niet een type vrouw, maar nog steeds zo'n laag responspercentage.
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wees blij. Diegene die niet reageren op je berichtjes zijn sowieso niet jouw type.
Des te minder tijd kost het om diegene die wél reageren te 'keuren'.
dat was voor gutteguttegut bedoeld hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, inderdaad die, maar dan in een groter formaat. Foute foto?
Niks, ben jaloersquote:
Jaloers??quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niks, ben jaloers![]()
Op datenu.nl zit ik ook. Zit op zekers wel een leuke meid die ik ga aanspreken.
Ik denk eerlijk gezegd dat jij wel een hunk gevonden wordt door de vrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jaloers??
Je kunt ze ook laten maken hoor..kost je niets
Ik ben eigenlijk niet echt van plan iemand te gaan aanspreken......nog niet iig.
Ik heb het een paar hier gehoord op Fok! ja..maar zomaar spontaan op straat of in de kroeg...eigenlijk nooit..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat jij wel een hunk gevonden wordt door de vrouwen.
dat kun je gewoon aangeven bij je zoekcriteria, of diegene mag roken, aan sport moet doen, offie een kinderwens heeft, waar ie vandaan komt enzo, kun je allemaal invullen bij het zoekenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef LennyKravitz het volgende:
Vind dat een grove selectie op dating sites wel een vereiste is... soms ontbreekt dat wel...
* geografische selectie
* wel/niet roken
...zijn bijvoorbeeld toch wel belangrijke criteria...
Absoluut, de geografische selectie is er volgens mij altijd, maar die specifieke dingen niet. Daarvoor heb je gelukkig bijvoorbeeld Relatieplanet, waar je dit gewoon kunt aangeven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef LennyKravitz het volgende:
Vind dat een grove selectie op dating sites wel een vereiste is... soms ontbreekt dat wel...
* geografische selectie
* wel/niet roken
...zijn bijvoorbeeld toch wel belangrijke criteria...
Dat is wel een goede oplossing. Dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef suikerzoet het volgende:
Unclefunk, ben je betalend lid of gratis? In het laatste geval moet je misschien ff een maandje pauzeren. Het zijn toch steeds dezelfde koppen die je in een bepaalde periode op zo'n site ziet. Misschien is er over een tijdje wat meer 'vers vrouwenspul' om het maar even zo te noemen.
Tsja... als je in maastricht woont lijkt het me niet geweldig handig om een leuk iemand te vinden in Den Helder of Groningen... maar zo heeft ieder zijn criteria...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ben trouwens allang blij als ik iemand zie waarmee het mogelijk zou klikken. Dan ga ik niet teveel eisen stellen aan dr woonplaats..
Ik ben wat voorzichtiger. Ik wil eigenlijk niets uitsluiten óm uit te sluiten dat ik iemand 'mis'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:35 schreef LennyKravitz het volgende:
Tsja... als je in maastricht woont lijkt het me niet geweldig handig om een leuk iemand te vinden in Den Helder of Groningen... maar zo heeft ieder zijn criteria...
niet-roken is bij mij een vereiste, en ivm allergie moet de bewuste persoon in mijn geval zonder kat of hond kunnen leven; eneh...liever ook geen meekomende kinderen uit vorige relaties...
ben niet veeleisend, maar dit zijn gewoon randvoorwaarden...
Ik denk niet dat je het begrijpt. Ik zou je willen aanrader meneer (ga ik maar even van uit) de betweter, om eens alle voorgaande deeltjes te lezen voor je met zo'n conclusie komt... Dat jij het nou niet durft omdat je denkt voor paal te staan is nl heel wat anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:56 schreef tommytheman het volgende:
Hallo, zien jullie het zelf niet ofzo? Datingsite's zijn slecht voor je EGO, zelfvertrouwen en bovendien sta je aardig voor paal als je jezelf aanbied op het publieke inet met je foto'tje en een zielig verhaaltje. En nog geld betalen ook! Ben toch zeker niet gek!
Ik kwam juist gister tot een andere conclusiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:56 schreef tommytheman het volgende:
Hallo, zien jullie het zelf niet ofzo? Datingsite's zijn slecht voor je EGO, zelfvertrouwen en bovendien sta je aardig voor paal als je jezelf aanbied op het publieke inet met je foto'tje en een zielig verhaaltje. En nog geld betalen ook! Ben toch zeker niet gek!
Jij hebt zelfs gel in je haar. Zo zie je maar dat geen garantie op dates/relaties is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:53 schreef super_honda het volgende:
ik was al van plan om op die feestjes eens goed rond te kijken, maar ben geen superversierder![]()
ik heb een redelijk sociaal leven, ben wel ondernemend, makkelijk contacten leggen enze maar als het op meiden aankomt....![]()
LOLquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:48 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs gel in je haar. Zo zie je maar dat geen garantie op dates/relaties is.![]()
Naar aanleiding van een opmerking richting mij dat ik gel in m'n haar moet doen om succesvol te zijn.
Toch blijf ik sceptisch...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:39 schreef Mickeys het volgende:
nog even terug komende op mijn 'date' waarbij ik erachter kwam dat er een andere fokster ook mee date en daarbij heel bezitterig doen (in zijn gastenboek)
kreeg een mailtje waarbij hij kenbaar maakte voorlopig even niet online te kunnen zijn ivm werk. Ik dus terug gemaild dat als hij liever geen contact meer wou hij dit gewoon kon zeggen. even goede vrienden mijn inziens, maar dan weet je nl waar je aan toe moet. Kreeg ik een mailtje terug waarop hij zei dat dat zeer zeker niet het geval was.
Ik ben denk ik gewoon te onzeker in zulke dingen....
Dat is inderdaad erg motiverend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:53 schreef super_honda het volgende:
een week of wat geleden kreeg ik op lexa een berichtje van een leuke meid. veel gemsnt, gebeld en gesmst. ze zei duidelijk dat ze me wel zag zitten en het echt wel wat kon worden![]()
goed, 1e keer afgesproken. --> ging niet door
2e keer --> was ze ziek
3e keer--> kwam dr werk dr tussen
4e keer --> aanstaande donderdag, maar je raad het al er kwam weer wat tussen.
Had ze dat niet eerder kunnen bedenken dan? Domme muts. Ik heb trouwens ook geen zin om 1,5 uur te gaan rijden hoor, kijk lekker rond hier in de buurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:53 schreef super_honda het volgende:
een week of wat geleden kreeg ik op lexa een berichtje van een leuke meid. veel gemsnt, gebeld en gesmst. ze zei duidelijk dat ze me wel zag zitten en het echt wel wat kon worden![]()
goed, 1e keer afgesproken. --> ging niet door
2e keer --> was ze ziek
3e keer--> kwam dr werk dr tussen
4e keer --> aanstaande donderdag, maar je raad het al er kwam weer wat tussen.
Ik heb dus(had ik al eerder voorzichtig laten merken) maar eens duidelijk gezegd dat het wel allemaal heel erg toevallig was, en het mij gewoon wel duidelijk was dat ze niks wou afspreken. en toen kwam het hoor, ze ziet ons niet echt in een relatie vanwege de afstand(1,5 tot een uur rijden).
ja ok, ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen liever iets in de buurt zoeken. maar mij maakt een uurtje tot 1,5 weinig uit. ik zit toch al teveel op mn motorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Had ze dat niet eerder kunnen bedenken dan? Domme muts. Ik heb trouwens ook geen zin om 1,5 uur te gaan rijden hoor, kijk lekker rond hier in de buurt.
Ach, je hebt nu tenminste op een haartje na een relatie met een subassertief meisje ontlopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef super_honda het volgende:
[..]
ja ok, ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen liever iets in de buurt zoeken. maar mij maakt een uurtje tot 1,5 weinig uit. ik zit toch al teveel op mn motormaar ze had het gewoon eerder moeten bedenken, en niet na een paar weken nog eens aankomen met die kutsmoes. daar kan ik dus best wel pissig over worden.....
Tja, lezen is moeilijk als je gedrogeerd bent door je verlangen naar seks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef Sylvana het volgende:
vandaag alleen maar reacties van mensen zonder foto en met amper wat info in hun profiel, daar ga ik echt niet op reageren hoor
als ze alleen het standaard " ik ben een *sterrenbeeld* en ik woon in *plaats* hebben staan dan zijn ze echt niet serieus op zoek
Vertel mij dan eens waar jij vooral op let bij een advertentie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef Sylvana het volgende:
vandaag alleen maar reacties van mensen zonder foto en met amper wat info in hun profiel, daar ga ik echt niet op reageren hoor
als ze alleen het standaard " ik ben een *sterrenbeeld* en ik woon in *plaats* hebben staan dan zijn ze echt niet serieus op zoek
Dat is bij mij ook het geval, en daar ben ik heel duidelijk in, maar dat betekend niet dat ik een flut profiel wil hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:30 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Tja, lezen is moeilijk als je gedrogeerd bent door je verlangen naar seks.
Een profiel waarin hij iets over zichzelf verteld, wat voor karakter hij heeft, wat zijn hobbies zijn enzo, waarin hij verteld waar hij op valt bij een vrouw, waar hij op afknapt, waar hij naar op zoek is enzo, dus beetje uitgebreidt, zodat je echt een beetje een voorstelling kunt maken hoe die persoon is en wat hij doetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Daarom ook mijn vraag: wat maakt een prettig, vertrouwend en leuk te lezen profiel?
Ok, thx, ik zal vanavond mn profiel eens updaten met alle info die relevant kan zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Een profiel waarin hij iets over zichzelf verteld, wat voor karakter hij heeft, wat zijn hobbies zijn enzo, waarin hij verteld waar hij op valt bij een vrouw, waar hij op afknapt, waar hij naar op zoek is enzo, dus beetje uitgebreidt, zodat je echt een beetje een voorstelling kunt maken hoe die persoon is en wat hij doet
Het is niet iets waar ik op let...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:46 schreef MouseOver het volgende:
Die sterrenbeelden zijn altijd wel erg prominent aanwezig op dat soort sites.. ik geloof dat je er zelf gericht op kunt zoeken. Maken mensen daar nu echt zo'n issue van
mij boeit dat echt niks hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:46 schreef MouseOver het volgende:
Die sterrenbeelden zijn altijd wel erg prominent aanwezig op dat soort sites.. ik geloof dat je er zelfs gericht op kunt zoeken. Maken mensen daar nu echt zo'n issue van
En maar schelden op mannen die na een tijdje oppervlakkige standaardberichtjes gaan sturenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:01 schreef Sylvana het volgende:
dat had ik ook toen ik net lid was, maar de laatste tijd een stuk of 10 per dag, waarvan de helft niet eens interessant isHeb er nu zelf 5 verstuurd, maar dus nog steeds geen reactie
word ik echt gek van, als ik heel verhaal stuur en ze dan niet reageren
ik vind het leuker om persoonlijke berichtjes te krijgen, maar als iemand een standaardberichtje stuurt en hij heeft een leuk profiel en/of een leuke foto dan wijs ik hem echt niet af omdat hij een standaard interesseberichtje stuurde hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En maar schelden op mannen die na een tijdje oppervlakkige standaardberichtjes gaan sturen
Zo denk ik dus ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
Haha, ik reageer op helemaal niemand voordat ze op mij hebben gereageerd..psychologisch voordeel
ik vind het ook wel leuk om zelf op zoek te gaaan hoor, dan weet ik iig dat diegene aan mijn criteria voldoet, als je gevonden wordt is dat altijd nog maar de vraagquote:
Heb je opzich wel gelijk in, daarom vond ik het gister wel leuk dat ik me net had aangemeldt en meteen een leuke dame reageerde...quote:
Ik ben ouderquote:
En single, en die opstelling helpt niet echt mee om die status te veranderenquote:
Top! Hou jij ook de ouderwetse standaarden aan van de rol van de vrouw in het huishouden? Dan wil ik wel een mailtje sturen hoor...quote:
Hè bah wat saaiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Top! Hou jij ook de ouderwetse standaarden aan van de rol van de vrouw in het huishouden? Dan wil ik wel een mailtje sturen hoor...![]()
Dat is nou het mooie van die datingsites. Wat de één saai vindt, vindt de ander helemaal geweldig!quote:
Regel 1: zet je mail in een berichtje dat je stuurt.. weet je toch onderhand welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:25 schreef Sylvana het volgende:
volgens mij zijn het gratis members waar ik berichtjes naar heb gestuurd ofzo![]()
maar ik wil niet iedereeen gelijk me mail gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Regel 1: zet je mail in een berichtje dat je stuurt.. weet je toch onderhand wel
Zou ik ook zeker niet gaan doen. Of je moet een nieuw hotmail-adres aanmaken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar ik wil niet iedereeen gelijk me mail geven
Ja.. maar dat kan toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet gaan doen. Of je moet een nieuw hotmail-adres aanmaken.
Ik geef toe, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou het mooie van die datingsites. Wat de één saai vindt, vindt de ander helemaal geweldig!![]()
dat heb ik ook wel, speciaal maialdres voor lexa, maar ik heb al zoveel mensen daarvan in me msn dat ik van de helft niet meer weet wie ze zijn, dus ga nou eerst maar een aantal berichtjes gewoon via lexa uitwisselen en dan kan ik kijken of die persoon interessant genoeg is om me mail te krijgen of toegevoegd te worden op msnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet gaan doen. Of je moet een nieuw hotmail-adres aanmaken.
Inderdaadquote:
Maargoed, het gevolg is dan dat je zoals nu nageltjes zit te bijten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel, speciaal maialdres voor lexa, maar ik heb al zoveel mensen daarvan in me msn dat ik van de helft niet meer weet wie ze zijn, dus ga nou eerst maar een aantal berichtjes gewoon via lexa uitwisselen en dan kan ik kijken of die persoon interessant genoeg is om me mail te krijgen of toegevoegd te worden op msn
i-ro-nie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En single, en die opstelling helpt niet echt mee om die status te veranderen
Ja, je gaat toch niet betalen voor die onzin?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:25 schreef Sylvana het volgende:
volgens mij zijn het gratis members waar ik berichtjes naar heb gestuurd ofzo![]()
Betalen gaat wel erg ver vind ik inderdaad. Een zoektocht naar een date is leuk en entertaining, maar betalen ga ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet betalen voor die onzin?
Als ze niet snugger genoeg zijn om een mailadres te sturen kunnen ze me toch niet bijhouden
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat jij wel een hunk gevonden wordt door de vrouwen.
Ik zit dan ook niet op een betaalsitequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Mickeys het volgende:
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en vervolgens gaan zitten klagen.. blergh...
om in Vivi haar melding te blijven: OMA heeft gesproken.. ugh
Dus zo moet ik eruit zienquote:
Hoeveel leden heeft RP of Lexa dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:07 schreef UncleFunk het volgende:
Knuz valt me op zich behoorlijk mee, een gratis site heeft alleen helaas wel een stuk minder leden
Relatieplanet 1 miljoen, waarvan ongeveer 360.000 actieve leden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Hoeveel leden heeft RP of Lexa dan?
Zijn er zoveel wanhopigenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:12 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Relatieplanet 1 miljoen, waarvan ongeveer 360.000 actieve leden.
Nee, internetdating is hipquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:14 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Zijn er zoveel wanhopigen
Klopt, hier ook(Leiden)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
De hele stad hangt vol met posters van parship.nl
Jup. (Zeist)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
De hele stad hangt vol met posters van parship.nl
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:27 schreef Sylvana het volgende:
in Deventer ook
* nog steeds geen 1 reactie heeft gehad *
Leuk he die plaatjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:44 schreef vigier het volgende:
Hmm.. ik heb op Knuz welgeteld 2 reacties... van mensen die bij iedereen domme plaatjes in hun gastenboek zetten, en daarnaast ook nog 2x zo oud zijn dan ik.... Matig dus.
Haha, ik heb ze ook al.. ben blij dat ik me daar niet mee bezig hou... maar 2x zo oud? ben je dan nog zo'n "broekie"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:44 schreef vigier het volgende:
Hmm.. ik heb op Knuz welgeteld 2 reacties... van mensen die bij iedereen domme plaatjes in hun gastenboek zetten, en daarnaast ook nog 2x zo oud zijn dan ik.... Matig dus.
in zijn profiel staat dattie uit '79 komt, dus dan reageren er wel hele oude mensen op zijn profielquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Haha, ik heb ze ook al.. ben blij dat ik me daar niet mee bezig hou... maar 2x zo oud? ben je dan nog zo'n "broekie"![]()
Ah, dan haalt die ene dame waar ik het over had van hier het bijna... zal niet veel aan mankeren...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
in zijn profiel staat dattie uit '79 komt, dus dan reageren er wel hele oude mensen op zijn profiel
Verdomme wat straal jij veel "porno" uit zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
i-ro-nie.
Kheb btw niet te klagen over aandacht hoor...kheb alleen het hele postcodegebied al afgewerkt
En ik wil voorlopig ook ff lekker single blijven, ik wil alleen wel eens nieuwe mensen leren kennen
Dat heb ik ook hoor, dan heb ik in me profiel staan dat ik mensen tot ongeveer 28 jaar zoek en dan reageren eind dertigers, of als ik zeg dat ik geen mannen met kinderen wil en dan blijken ze wel een kind te hebben, of als ik zeg dat hij uit Overijssel moet komen en dan komen ze uit Zuid-Limburg enzo, zijn echt heel veel mensen die maar lukraak reageren en je profiel helemaal niet lezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:34 schreef suikerzoet het volgende:
Ben ik nou raar of....
Ik erger me dus echt kapót he, als ik zie dat er een kettingroker een berichtje stuurt. Terwijl in mijn profiel duidelijk staat, geen rokers! Of als iemand consequent bepaalde taalfouten maakt zoals 'ik ga nu na me werk'. Neem ik het te serieus? (Hoewel... ik zit er toch ook niet voor m'n lol!!!) Of hebben jullie dat ook?
Hmmm wat heb ik een zin om jou een mailtje te sturen, vol juist gebruikte d'tje en t'tjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:34 schreef suikerzoet het volgende:
Ben ik nou raar of....
Ik erger me dus echt kapót he, als ik zie dat er een kettingroker een berichtje stuurt. Terwijl in mijn profiel duidelijk staat, geen rokers! Of als iemand consequent bepaalde taalfouten maakt zoals 'ik ga nu na me werk'. Neem ik het te serieus? (Hoewel... ik zit er toch ook niet voor m'n lol!!!) Of hebben jullie dat ook?
nee, zoveel leuke mensen uit Deventer zijn er niet op Lexa, heb er wel paar in msn, en heb op het moment geen geld om wat te gaan doen, maar als de stufi er is dan ga ik met 1 iemand wat drinken, dat staat al vast iigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Zeg Si ylvana heb jij in de tussentijd nou nog niks. Je moet zo langzamerhand half Deventer al kennen whaha.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je bent zo knap en je kan zo goed showen wat je hebt
ik moet bekennen, heb ff in je fotoboek gekeken en snap idd wel dat mannen zulke dingen zeggenquote:
Vandaar dat ik zo veel reacties krijg van mannen die de full monty met me willen gaan voor de webcamquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik moet bekennen, heb ff in je fotoboek gekeken en snap idd wel dat mannen zulke dingen zeggen
kzou zeggen... gebruik je fantasie als je de foto's hebt bekeken in het fotoboek en de voorpagina van de site die ik noemde hahahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:00 schreef vigier het volgende:
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat daar staan dan
maar ik sta alleen op knuz & datenu, dus kan nie kijken
Ik heb het ook en het is zwaar irritant. Laat ze nu eerst een gewoon nederlands tiepen en ook beter de profielen lezen... maar dat is denk ik al heel moeilijk aangezien ze het al niet eens kunnen tiepenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:34 schreef suikerzoet het volgende:
Ben ik nou raar of....
Dat met die rokers heb ik ook eens gehad... gewoon een berichtje terug gestuurd dat ik het wel tof vond dat ze speciaal voor mij ging stoppen met roken... nooit meer iets van gehoord daarnaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:34 schreef suikerzoet het volgende:
Ben ik nou raar of....
Het word dus al beter... leuk voor je hoor... suc6quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat met die rokers heb ik ook eens gehad... gewoon een berichtje terug gestuurd dat ik het wel tof vond dat ze speciaal voor mij ging stoppen met roken... nooit meer iets van gehoord daarna
Op knuz had ik trouwens tweede berichtje van het meisje dat gisteren al iets had gestuurd... nu had ze het zelfs zelf getypt
quote:"Ga heel graag op vakantie en ben gek van auto's wat veel mannen zijn."
"Tja ik kan hier natuurlijk zoon standaardverhaaltje neerzetten, maar daar word je ook niet wijzer van."
"Ik ben niet op zoek maja je weet maar nooit he"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |