Op straat?? Vertel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb mijn portie voor vandaag al gehad..
Meisje reed met d'r auto achterop mijn motortje. Voor het stoplicht. Had totaal geen schade maar ik moest maar d'r nummer noteren voor het geval ik nog iets ontdekte. Ik moest maar iets laten horen.quote:
Stel haar voor om morgenavond romantisch in het maanlicht je motor na te zoeken op eventuele haarscheurtjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Meisje reed met d'r auto achterop mijn motortje. Voor het stoplicht. Had totaal geen schade maar ik moest maar d'r nummer noteren voor het geval ik nog iets ontdekte. Ik moest maar iets laten horen..
contradictio in terminusquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Lieve singles: BETAAL NIET AAN RELATIEBURO'S of FLIRTWORKSHOP'S, besteed het geld maar aan je vriend(in)
Motors kiek'n!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Stel haar voor om morgenavond romantisch in het maanlicht je motor na te zoeken op eventuele haarscheurtjes
quote:
Eh, ja.quote:Ik begin maar met eigenschappen van mij:
- vertrouwelijk persoon
Fotolozen reageer ik nooit op. Ik ben danig oppervlakkig dat ik wil weten of iemand er leuk uit ziet, voordat ik überhaupt moeite ga/wil doen om berichtjes te sturen etc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dit zijn de fotolozen. Gaat trager..
Die site kan inderdaad niet te veel members tegelijkertijd hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:14 schreef StephanL het volgende:
is knuz zo langzaam aan het worden nu
Op zich een leuk antwoord van zijn kant. En hij herkent subtiliteit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
Ik had trouwens laatst heel subtiel als teken van afwijzing een mailtje gestuurd met als afsluiting "Veel succes nog verder op knuz". Kreeg ik gisteren een mailtje terug: "haha, oké dat was duidelijk. Jij ook nog veel succes."
Ik zou het bijna overwegen, ja...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef MouseOver het volgende:
Op zich een leuk antwoord van zijn kant. En hij herkent subtiliteit.
Mail hem nog eens
Ik in principe ook niet hoor, maar door een leuke tekst kan mijn aandacht ook wel getrokken worden. Foto komt later wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
Fotolozen reageer ik nooit op. Ik ben danig oppervlakkig dat ik wil weten of iemand er leuk uit ziet, voordat ik überhaupt moeite ga/wil doen om berichtjes te sturen etc.
Gefeliciteerd, al de tweede succesvolle afloop in dit topicquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Günther het volgende:
Het wonder is geschied. Ik heb 2x met iemand gechat die ik op RP tegenkwam. Daarna meteen gevraagd of ze zin had in een date. Dat had ze. Nu, ruim een week later, zijn we compleet tot over de oren verliefd en het klikt 150%. Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag elkaar gezien....vandaag even niet....maar de drang was te groot, dus morgen weer en woensdag ook.
Dus. Ik was sceptisch, maar ik ben wel blij dat ik toch ff heb doorgezet..
Doe je het wel een beetje rustig aan? Hardlopers zijn doodlopers, dat geldt ook voor relaties. En om elkaar goed te leren kennen en iets waardevols op te bouwen, heb je tijd nodig. Just a friendly word of advice.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Günther het volgende:
Het wonder is geschied. Ik heb 2x met iemand gechat die ik op RP tegenkwam. Daarna meteen gevraagd of ze zin had in een date. Dat had ze. Nu, ruim een week later, zijn we compleet tot over de oren verliefd en het klikt 150%. Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag elkaar gezien....vandaag even niet....maar de drang was te groot, dus morgen weer en woensdag ook.
Een jongen uit mijn klas staat op zo'n site... met een ontzéttend leuk verhaaltje. Ik weet alleen dat hij IRL helemaal niet leuk is, geen woord zegt, etc. Toen ik dat zag, bedacht ik me ineens hoe erg woorden kunnen misleiden. Sindsdien reageer ik dus ook niet meer op profielen zonder foto. Voor zover ik dat al deed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:27 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet hoor, maar door een leuke tekst kan mijn aandacht ook wel getrokken worden. Foto komt later wel..
We hebben het op zich best rustig aan gedaan. Vorige week zaterdag 1e date. Donderdag 2e. Niets gebeurd. Vrijdag sloeg de vlam over en ben ik blijven slapen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe je het wel een beetje rustig aan? Hardlopers zijn doodlopers, dat geldt ook voor relaties. En om elkaar goed te leren kennen en iets waardevols op te bouwen, heb je tijd nodig. Just a friendly word of advice.
PS. wat vond ze van je snor?
Foto's kunnen minstens zo misleidend zijn. Je gaat dan zelf het verhaaltje in je hoofd aanvullen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas staat op zo'n site... met een ontzéttend leuk verhaaltje. Ik weet alleen dat hij IRL helemaal niet leuk is, geen woord zegt, etc. Toen ik dat zag, bedacht ik me ineens hoe erg woorden kunnen misleiden. Sindsdien reageer ik dus ook niet meer op profielen zonder foto. Voor zover ik dat al deed.
Ja, dat zijn de binnenkomers hoor..quote:K ben ##### en k ben 20 jaar!!!
K werk al vanaf mijn 15 bij een supermarkt en werk er nu nog steeds!!!
hey, wat leuk zeg! gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Günther het volgende:
ja, met zulke jongens wil toch iedereen watquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de binnenkomers hoor...
Linkquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de binnenkomers hoor...
Hier nog een, ik zou er mee gaan daten, maar ik schrap haar nu (ook) van m'n lijstje. Nul potentiële kandidaten dus om mee te datenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:01 schreef Sylvana het volgende:
die leuke man van mij die heeft mijn 2e berichtje van na de vakantie ook gelezen, maar nog nog steesd niet gereageert, dus denk dat ik hem beter kan vergeten, want dit schiet niet op
En had 2 interesseberichtjes gestuurd vandaag naar jongens, en 1 heeft hem al gelezen, maar nog niks teruggestuurd en de ander heeft hem nog niet gelezen, dus ben benieuwd of 1 van die 2 nog gaat reageren
Nee, want ik krijg nooit berichten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:04 schreef suikerzoet het volgende:
Günther gefeliciteerd! Dus we hebben 2 koplopers nu!
Kennen jullie ook van die personen (op de sites dan)?
Unclefunk, niet getreurd joh, als ze niet reageert of enthousiast is, wees blij dat je er geen tijd, geld en energie aan hebt hoeven te besteden. Next!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hier nog een, ik zou er mee gaan daten, maar ik schrap haar nu (ook) van m'n lijstje. Nul potentiële kandidaten dus om mee te daten
Dat is ook wel zo, maar feit is dat er gewoon geen volgende potentiële kandidaten zijn. Ik ben gewoon gefrustreerd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Unclefunk, niet getreurd joh, als ze niet reageert of enthousiast is, wees blij dat je er geen tijd, geld en energie aan hebt hoeven te besteden. Next!
Nog niet gesproken over de vele fotomodelkiekjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef DaMart het volgende:
Valt het meer mensen op dat sommige totaal verschillende profielen (woonplaats, oogkleur, haarkleur, etc is bijvoorbeeld anders) dezelfde foto's hebben?
Ze moeten mij ook nog leuk vinden hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:17 schreef Sylvana het volgende:
nou, das toch aardig wat Viperdesign, zal vast wel wat leuks tussen zitten waar het contact uitgebreider mee kan worden
denk je dat dat handig is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze moeten mij ook nog leuk vinden hoor..
Gewoon een date afspreken en chloroform meenemen... probleem opgelost!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze moeten mij ook nog leuk vinden hoor..
nee, dat is me nog niet opgevallen, wel dat er foto's bijstonden van fotomodellen ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef DaMart het volgende:
Valt het meer mensen op dat sommige totaal verschillende profielen (woonplaats, oogkleur, haarkleur, etc is bijvoorbeeld anders) dezelfde foto's hebben?
chloroform, was dat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een date afspreken en chloroform meenemen... probleem opgelost!
Een reactiequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef UncleFunk het volgende:
Vivi, wat je schrijft is inderdaad herkenbaar voor vrouwen. Sommigen hebben inderdaad geen realiteitszin of zijn zo uit op seks dat ze overal op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |