hey, wat leuk zeg! gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Günther het volgende:
Het wonder is geschied. Ik heb 2x met iemand gechat die ik op RP tegenkwam. Daarna meteen gevraagd of ze zin had in een date. Dat had ze. Nu, ruim een week later, zijn we compleet tot over de oren verliefd en het klikt 150%. Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag elkaar gezien....vandaag even niet....maar de drang was te groot, dus morgen weer en woensdag ook.
Dus. Ik was sceptisch, maar ik ben wel blij dat ik toch ff heb doorgezet..
ja, met zulke jongens wil toch iedereen watquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de binnenkomers hoor...
Linkquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de binnenkomers hoor...
Hier nog een, ik zou er mee gaan daten, maar ik schrap haar nu (ook) van m'n lijstje. Nul potentiële kandidaten dus om mee te datenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:01 schreef Sylvana het volgende:
die leuke man van mij die heeft mijn 2e berichtje van na de vakantie ook gelezen, maar nog nog steesd niet gereageert, dus denk dat ik hem beter kan vergeten, want dit schiet niet op
En had 2 interesseberichtjes gestuurd vandaag naar jongens, en 1 heeft hem al gelezen, maar nog niks teruggestuurd en de ander heeft hem nog niet gelezen, dus ben benieuwd of 1 van die 2 nog gaat reageren
Nee, want ik krijg nooit berichten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:04 schreef suikerzoet het volgende:
Günther gefeliciteerd! Dus we hebben 2 koplopers nu!
Kennen jullie ook van die personen (op de sites dan)?
Unclefunk, niet getreurd joh, als ze niet reageert of enthousiast is, wees blij dat je er geen tijd, geld en energie aan hebt hoeven te besteden. Next!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hier nog een, ik zou er mee gaan daten, maar ik schrap haar nu (ook) van m'n lijstje. Nul potentiële kandidaten dus om mee te daten
Dat is ook wel zo, maar feit is dat er gewoon geen volgende potentiële kandidaten zijn. Ik ben gewoon gefrustreerd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Unclefunk, niet getreurd joh, als ze niet reageert of enthousiast is, wees blij dat je er geen tijd, geld en energie aan hebt hoeven te besteden. Next!
Nog niet gesproken over de vele fotomodelkiekjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef DaMart het volgende:
Valt het meer mensen op dat sommige totaal verschillende profielen (woonplaats, oogkleur, haarkleur, etc is bijvoorbeeld anders) dezelfde foto's hebben?
Ze moeten mij ook nog leuk vinden hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:17 schreef Sylvana het volgende:
nou, das toch aardig wat Viperdesign, zal vast wel wat leuks tussen zitten waar het contact uitgebreider mee kan worden
denk je dat dat handig is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze moeten mij ook nog leuk vinden hoor..
Gewoon een date afspreken en chloroform meenemen... probleem opgelost!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze moeten mij ook nog leuk vinden hoor..
nee, dat is me nog niet opgevallen, wel dat er foto's bijstonden van fotomodellen ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef DaMart het volgende:
Valt het meer mensen op dat sommige totaal verschillende profielen (woonplaats, oogkleur, haarkleur, etc is bijvoorbeeld anders) dezelfde foto's hebben?
chloroform, was dat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een date afspreken en chloroform meenemen... probleem opgelost!
Een reactiequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef UncleFunk het volgende:
Vivi, wat je schrijft is inderdaad herkenbaar voor vrouwen. Sommigen hebben inderdaad geen realiteitszin of zijn zo uit op seks dat ze overal op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |