hij zit niet op lexaquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ga jij nog reageren op z'n profiel?.
Dankjewel voor je lieve reactiequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hey![]()
je moet niet aan je zelf gaan twijfelen, die vrouwen die niet op jouw reageren zijn gewoon niet goed bij hun hoofd![]()
Op welke site hang je uit?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven op een site....wel duidelijk gemaakt wat ik wil en ja met fotos
Erg leuke reactie meteen (en ik zit er nog geen halve dag)..
waar heb je je ingeschreven dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven op een site....wel duidelijk gemaakt wat ik wil en ja met fotos
Erg leuke reactie meteen (en ik zit er nog geen halve dag)..
Wees blij. Diegene die niet reageren op je berichtjes zijn sowieso niet jouw type.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef UncleFunk het volgende:
Het is niet een type vrouw, maar nog steeds zo'n laag responspercentage.
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wees blij. Diegene die niet reageren op je berichtjes zijn sowieso niet jouw type.
Des te minder tijd kost het om diegene die wél reageren te 'keuren'.
dat was voor gutteguttegut bedoeld hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, inderdaad die, maar dan in een groter formaat. Foute foto?
Niks, ben jaloersquote:
Jaloers??quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niks, ben jaloers![]()
Op datenu.nl zit ik ook. Zit op zekers wel een leuke meid die ik ga aanspreken.
Ik denk eerlijk gezegd dat jij wel een hunk gevonden wordt door de vrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jaloers??
Je kunt ze ook laten maken hoor..kost je niets
Ik ben eigenlijk niet echt van plan iemand te gaan aanspreken......nog niet iig.
Ik heb het een paar hier gehoord op Fok! ja..maar zomaar spontaan op straat of in de kroeg...eigenlijk nooit..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat jij wel een hunk gevonden wordt door de vrouwen.
dat kun je gewoon aangeven bij je zoekcriteria, of diegene mag roken, aan sport moet doen, offie een kinderwens heeft, waar ie vandaan komt enzo, kun je allemaal invullen bij het zoekenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef LennyKravitz het volgende:
Vind dat een grove selectie op dating sites wel een vereiste is... soms ontbreekt dat wel...
* geografische selectie
* wel/niet roken
...zijn bijvoorbeeld toch wel belangrijke criteria...
Absoluut, de geografische selectie is er volgens mij altijd, maar die specifieke dingen niet. Daarvoor heb je gelukkig bijvoorbeeld Relatieplanet, waar je dit gewoon kunt aangeven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef LennyKravitz het volgende:
Vind dat een grove selectie op dating sites wel een vereiste is... soms ontbreekt dat wel...
* geografische selectie
* wel/niet roken
...zijn bijvoorbeeld toch wel belangrijke criteria...
Dat is wel een goede oplossing. Dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef suikerzoet het volgende:
Unclefunk, ben je betalend lid of gratis? In het laatste geval moet je misschien ff een maandje pauzeren. Het zijn toch steeds dezelfde koppen die je in een bepaalde periode op zo'n site ziet. Misschien is er over een tijdje wat meer 'vers vrouwenspul' om het maar even zo te noemen.
Tsja... als je in maastricht woont lijkt het me niet geweldig handig om een leuk iemand te vinden in Den Helder of Groningen... maar zo heeft ieder zijn criteria...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ben trouwens allang blij als ik iemand zie waarmee het mogelijk zou klikken. Dan ga ik niet teveel eisen stellen aan dr woonplaats..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |