Neequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef vigier het volgende:
WoeiVivi helemaal blij!
Vivi, sta je ook op Knuz? Anders ga ik eens zoeken naar je haha
Baai
Zo welquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Je bent té oud en té knap voor me om een avance te kunnen maken. Zo goed?.
ach, mijn record was +21 jaar, dus dan valt 10 jaar nog wel meequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor. Maar tien jaar is vrij veel..
Ik ben nog heel kinds hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor. Maar tien jaar is vrij veel..
Het bleek je biologische vader te zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef Sylvana het volgende:
ach, mijn record was +21 jaar, dus dan valt 10 jaar nog wel mee
nee, gewoon een man van 39 uit dezelfde plaats als ik die lurkte op fok en me toen een mailtje stuurde naar aanleiding van een topic, 2 maanden mee gehad, toen werd ie verliefd op zijn buurvrouw van 21, maar die woonde samen, dus kon niks worden, maar toch maar uitgemaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:44 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Het bleek je biologische vader te zijn?.
*checkt fotoboek*quote:
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:52 schreef Vivi het volgende:
Gezellig, je woont ook in Zeist he, afspraakje bij de De buuren van?
nee, waarom zou dat zonde van je tijd zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef UncleFunk het volgende:
Is het contacteren van 24- en 25-jarige vrouwen zonde van mijn tijd op een datingsite? Ik ben zelf 23.
Over het algemeen wel ben ik bang. Ze doen het meestal niet voor minder dan hun eigen leeftijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef UncleFunk het volgende:
Is het contacteren van 24- en 25-jarige vrouwen zonde van mijn tijd op een datingsite? Ik ben zelf 23.
Op Knuz en Relatieplanet zie ik voornamelijk dat deze vrouwen zoeken naar mannen die ouder dan zij zijn. Een van hen deed mannen jonger dan 25 zelfs af als kinderenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, waarom zou dat zonde van je tijd zijn?
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:09 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ben ik bang. Ze doen het meestal niet voor minder dan hun eigen leeftijd.
Om eerlijk te zijn, zit ik nu te dubben over twee mogelijkheden. Of ik ga m'n zoekcriteria wat verschuiven, of ik ga helemaal nokken met dit internetdatinggedoe. (Mijn stokpaardje weer:) Ik ga gewoon aan mezelf twijfelen. Ik stuur normale, serieuze reacties en acht op de tien keer nul op het rekest. Lápiz zei dat je het als een spelletje moet zien, maar ik begin toch aan mezelf te twijfelen. Damn, volgens mij ben ik echt gefrustreerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef Vivi het volgende:
Tja ligt natuurlijk aan de persoon, als jij een beetje volwassen overkomt in je reactie...vind het eerder kinderachtig van die meiden dan om iemand af te schrijven op 1 jaar leeftijdsverschil
heyquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zit ik nu te dubben over twee mogelijkheden. Of ik ga m'n zoekcriteria wat verschuiven, of ik ga helemaal nokken met dit internetdatinggedoe. (Mijn stokpaardje weer:) Ik ga gewoon aan mezelf twijfelen. Ik stuur normale, serieuze reacties en acht op de tien keer nul op het rekest. Lápiz zei dat je het als een spelletje moet zien, maar ik begin toch aan mezelf te twijfelen. Damn, volgens mij ben ik echt gefrustreerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |