abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29670791
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:44 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Het bleek je biologische vader te zijn? .
nee, gewoon een man van 39 uit dezelfde plaats als ik die lurkte op fok en me toen een mailtje stuurde naar aanleiding van een topic, 2 maanden mee gehad, toen werd ie verliefd op zijn buurvrouw van 21, maar die woonde samen, dus kon niks worden, maar toch maar uitgemaakt
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:52:05 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29671042
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Je rimpels niet. .
*checkt fotoboek*

Gezellig, je woont ook in Zeist he, afspraakje bij de De buuren van?

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29671586
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:52 schreef Vivi het volgende:
Gezellig, je woont ook in Zeist he, afspraakje bij de De buuren van?
Lijkt me gezellig. .
pi_29671656
Is het contacteren van 24- en 25-jarige vrouwen zonde van mijn tijd op een datingsite? Ik ben zelf 23.
pi_29671772
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef UncleFunk het volgende:
Is het contacteren van 24- en 25-jarige vrouwen zonde van mijn tijd op een datingsite? Ik ben zelf 23.
nee, waarom zou dat zonde van je tijd zijn?
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:08:46 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29671807
Wrom?

2 jaar is niet veel toch.
pi_29671835
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef UncleFunk het volgende:
Over het algemeen wel ben ik bang. Ze doen het meestal niet voor minder dan hun eigen leeftijd.
pi_29671871
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, waarom zou dat zonde van je tijd zijn?
Op Knuz en Relatieplanet zie ik voornamelijk dat deze vrouwen zoeken naar mannen die ouder dan zij zijn. Een van hen deed mannen jonger dan 25 zelfs af als kinderen
pi_29671901
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:09 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Over het algemeen wel ben ik bang. Ze doen het meestal niet voor minder dan hun eigen leeftijd.
Dat bedoel ik dus
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:11:34 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29671932
Tja ligt natuurlijk aan de persoon, als jij een beetje volwassen overkomt in je reactie...vind het eerder kinderachtig van die meiden dan om iemand af te schrijven op 1 jaar leeftijdsverschil
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:12:27 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29671978
Ik val soms ook wel op jonger hoor Als je geestelijk maar een beetje op 1 lijn zit toch? En ik ken mannen van 36 die ook nog net kleine kinderen zijn dus..
pi_29672082
niet iedere vrouw die valt op oudere mannen hoor, en 1 jaar verschil moet al helemaal niet evel uitmaken vind ik, dus gewoon proberen zou ik zeggen
pi_29672112
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef Vivi het volgende:
Tja ligt natuurlijk aan de persoon, als jij een beetje volwassen overkomt in je reactie...vind het eerder kinderachtig van die meiden dan om iemand af te schrijven op 1 jaar leeftijdsverschil
Om eerlijk te zijn, zit ik nu te dubben over twee mogelijkheden. Of ik ga m'n zoekcriteria wat verschuiven, of ik ga helemaal nokken met dit internetdatinggedoe. (Mijn stokpaardje weer:) Ik ga gewoon aan mezelf twijfelen. Ik stuur normale, serieuze reacties en acht op de tien keer nul op het rekest. Lápiz zei dat je het als een spelletje moet zien, maar ik begin toch aan mezelf te twijfelen. Damn, volgens mij ben ik echt gefrustreerd
pi_29672207
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, zit ik nu te dubben over twee mogelijkheden. Of ik ga m'n zoekcriteria wat verschuiven, of ik ga helemaal nokken met dit internetdatinggedoe. (Mijn stokpaardje weer:) Ik ga gewoon aan mezelf twijfelen. Ik stuur normale, serieuze reacties en acht op de tien keer nul op het rekest. Lápiz zei dat je het als een spelletje moet zien, maar ik begin toch aan mezelf te twijfelen. Damn, volgens mij ben ik echt gefrustreerd
hey

je moet niet aan je zelf gaan twijfelen, die vrouwen die niet op jouw reageren zijn gewoon niet goed bij hun hoofd

pi_29672269
Ga jij nog reageren op z'n profiel? .
pi_29672346
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ga jij nog reageren op z'n profiel? .
hij zit niet op lexa
pi_29672348
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hey

je moet niet aan je zelf gaan twijfelen, die vrouwen die niet op jouw reageren zijn gewoon niet goed bij hun hoofd

Dankjewel voor je lieve reactie Om het nader toe te lichten: ik reageer niet lukraak op de meiden, maar alleen op degenen waarvan ik denk dat het zou kunnen klikken. Zeg maar een berichtje of twee ŕ drie in de week. Het is niet een type vrouw, maar nog steeds zo'n laag responspercentage. In het dagelijks leven blink ik ook niet uit he, vergeet dat niet.
pi_29672510
Het is dus een kwestie van het waarnemen van feiten he...
pi_29672549
Ik heb me ook ingeschreven op een site....wel duidelijk gemaakt wat ik wil en ja met fotos
Erg leuke reactie meteen (en ik zit er nog geen halve dag)..
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_29672599
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven op een site....wel duidelijk gemaakt wat ik wil en ja met fotos
Op welke site hang je uit?
pi_29672611
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
waar heb je je ingeschreven dan?
pi_29672672
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef UncleFunk het volgende:
Het is niet een type vrouw, maar nog steeds zo'n laag responspercentage.
Wees blij. Diegene die niet reageren op je berichtjes zijn sowieso niet jouw type.
Des te minder tijd kost het om diegene die wél reageren te 'keuren'.
pi_29672696
De foto's die ook in je fotoboek staan? Gutteguttuegut. Die komen zeg maar wel professioneel over Ja sorrie ben een jonge man
pi_29672764
Foutje
pi_29672804
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Wees blij. Diegene die niet reageren op je berichtjes zijn sowieso niet jouw type.
Des te minder tijd kost het om diegene die wél reageren te 'keuren'.
Daar heb je ook weer gelijk in.
pi_29672825
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ja, inderdaad die, maar dan in een groter formaat. Foute foto?
dat was voor gutteguttegut bedoeld hoor
pi_29672868
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef UncleFunk het volgende:
Foutje
sorrie niet gequoted
pi_29672886
datenu.nl
ik koos er gewoon 1 uit het lijstje en nu zie ik wel hoe en wat.
bevalt het niet ben ik er snel weer weg.

en wat is er met mn fotos??
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_29672962
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef Gutteguttegut het volgende:

en wat is er met mn fotos??
Niks, ben jaloers

Op datenu.nl zit ik ook. Zit op zekers wel een leuke meid die ik ga aanspreken.
pi_29673046
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niks, ben jaloers

Op datenu.nl zit ik ook. Zit op zekers wel een leuke meid die ik ga aanspreken.
Jaloers??
Je kunt ze ook laten maken hoor..kost je niets

Ik ben eigenlijk niet echt van plan iemand te gaan aanspreken......nog niet iig.
pi_29673429
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:34 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Jaloers??
Je kunt ze ook laten maken hoor..kost je niets

Ik ben eigenlijk niet echt van plan iemand te gaan aanspreken......nog niet iig.
Ik denk eerlijk gezegd dat jij wel een hunk gevonden wordt door de vrouwen.
pi_29673529
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat jij wel een hunk gevonden wordt door de vrouwen.
Ik heb het een paar hier gehoord op Fok! ja..maar zomaar spontaan op straat of in de kroeg...eigenlijk nooit..
pi_29673570
Unclefunk, ben je betalend lid of gratis? In het laatste geval moet je misschien ff een maandje pauzeren. Het zijn toch steeds dezelfde koppen die je in een bepaalde periode op zo'n site ziet. Misschien is er over een tijdje wat meer 'vers vrouwenspul' om het maar even zo te noemen.
pi_29673646
Vind dat een grove selectie op dating sites wel een vereiste is... soms ontbreekt dat wel...

* geografische selectie
* wel/niet roken

...zijn bijvoorbeeld toch wel belangrijke criteria...
pi_29673806
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef LennyKravitz het volgende:
Vind dat een grove selectie op dating sites wel een vereiste is... soms ontbreekt dat wel...

* geografische selectie
* wel/niet roken

dat kun je gewoon aangeven bij je zoekcriteria, of diegene mag roken, aan sport moet doen, offie een kinderwens heeft, waar ie vandaan komt enzo, kun je allemaal invullen bij het zoeken
pi_29673826
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef LennyKravitz het volgende:

* geografische selectie
* wel/niet roken

Absoluut, de geografische selectie is er volgens mij altijd, maar die specifieke dingen niet. Daarvoor heb je gelukkig bijvoorbeeld Relatieplanet, waar je dit gewoon kunt aangeven.
pi_29673876
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef suikerzoet het volgende:
Unclefunk, ben je betalend lid of gratis? In het laatste geval moet je misschien ff een maandje pauzeren. Het zijn toch steeds dezelfde koppen die je in een bepaalde periode op zo'n site ziet. Misschien is er over een tijdje wat meer 'vers vrouwenspul' om het maar even zo te noemen.
Dat is wel een goede oplossing. Dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb. Op dit moment ben ik trouwens gratis lid bij Relatieplanet, maar ook op Knuz.nl.
pi_29674316
Ben trouwens allang blij als ik iemand zie waarmee het mogelijk zou klikken. Dan ga ik niet teveel eisen stellen aan dr woonplaats. .
pi_29675700
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ben trouwens allang blij als ik iemand zie waarmee het mogelijk zou klikken. Dan ga ik niet teveel eisen stellen aan dr woonplaats. .
Tsja... als je in maastricht woont lijkt het me niet geweldig handig om een leuk iemand te vinden in Den Helder of Groningen... maar zo heeft ieder zijn criteria...

niet-roken is bij mij een vereiste, en ivm allergie moet de bewuste persoon in mijn geval zonder kat of hond kunnen leven; eneh...liever ook geen meekomende kinderen uit vorige relaties...

ben niet veeleisend, maar dit zijn gewoon randvoorwaarden...
pi_29676045
ik heb liever een niet-roker, maar het is geen must, en kinderen uit een vorige relatie hoef ik ook ff niet meer, had me ex wel en echt heel handig is dat niet, maar hij moet wel een kinderwens hebben, want wil later zelf wel graag kinderen
pi_29677891
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:35 schreef LennyKravitz het volgende:
Tsja... als je in maastricht woont lijkt het me niet geweldig handig om een leuk iemand te vinden in Den Helder of Groningen... maar zo heeft ieder zijn criteria...

niet-roken is bij mij een vereiste, en ivm allergie moet de bewuste persoon in mijn geval zonder kat of hond kunnen leven; eneh...liever ook geen meekomende kinderen uit vorige relaties...

ben niet veeleisend, maar dit zijn gewoon randvoorwaarden...
Ik ben wat voorzichtiger. Ik wil eigenlijk niets uitsluiten óm uit te sluiten dat ik iemand 'mis'.
Ik moet wat meer graven, maar toch.

Voor het juiste persoontje heb ik veel over. .
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:53:44 #202
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_29678350
een week of wat geleden kreeg ik op lexa een berichtje van een leuke meid. veel gemsnt, gebeld en gesmst. ze zei duidelijk dat ze me wel zag zitten en het echt wel wat kon worden

goed, 1e keer afgesproken. --> ging niet door
2e keer --> was ze ziek
3e keer--> kwam dr werk dr tussen
4e keer --> aanstaande donderdag, maar je raad het al er kwam weer wat tussen.

Ik heb dus(had ik al eerder voorzichtig laten merken) maar eens duidelijk gezegd dat het wel allemaal heel erg toevallig was, en het mij gewoon wel duidelijk was dat ze niks wou afspreken. en toen kwam het hoor, ze ziet ons niet echt in een relatie vanwege de afstand(1,5 tot een uur rijden).

en dat vind ik dus een kutsmoes, zeker omdat zij de 1e stap zette en dus vanaf het begin wist dat we niet naast de deur wonen.

Ik denk dat ik daten maar op ga geven heb al eerder na een week iets te hebben met een meid te horen gekregen dat ze het toch niet zag zitten vanwege de afstand, met mijn laatste vriendin ging het na een maand uit(en ze vertelde nog dat ze in die maand met een ander lag te neuken) en nu dit weer. ik denk dat ik gewoon niet leuk genoeg ben ofzo
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_29678931
Dat is wel knap ruk honda,

maar misschien gewoon ff keertje goed zuipen (en dan niet brommeren), en vol goede moed opnieuw doen?

Bij mij wil iedereen altijd dat ik hun beste vriend word... wel alle ellende, maar geen matras dus... Maar ik geef de moed ook niet op
Vervelendste wat ik nu 2 keer heb gehad: gaat hele tijd leuk zonder elkaar te zien --> date + zoenen --> dan hoor je een paar dagen niks, reageert totaaaaaaaaal nergens op, en na 3 weken hoor je het waarom: "ja, ik wilde niet dat je verliefd op me zou worden, dus liet ik maar niks horen".
Voor vrouwen schijnt dit volkomen normale logica te zijn.
Ik denk dan; zeg het dan verdomme gewoon! (En als je dat tegen hun zegt, dan zeggen ze: ja, maar ik dacht dat je misschien boos zou worden.... Nee, dat word ik nu dus GRRRR)

Groet
Da gao nie nou!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:31:08 #204
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_29679136
dat beste vriend is ook best herkenbaar ja, er zijn 3 meiden die ik als erg goede vriendin beschouw en daar wil ik dus ook absoluut niks mee(al heb ik wel eens de gelegenheid gehad...) maar een aantal meiden met wie ik gedate heb(en waar ik dus meer mee wou) wilden niet meer dan goeie vrienden worden. die spreek ik dus ook nooit meer, altijd maar dat gezeur aanhoren... tot ze een nieuwe vriend hebben, dna gaat t weer uit en komen ze weer bij jou uithuilen

ik ben nog tot ergens in october lid van lexa, maar ik verleng het niet. tis mij voorlopig wel ff duidelijk dat ik gewoon niet leuk genoeg ben....

(en dat zuipen gaat wel goed komen de komende 2 weken een aantal leuke feestjes)
FOK!Fotoboek
pi_29679434
Ja, dat uithuilen word ik ook zo kotsmisselijk van... je waarschuwt ze overal voor...ze vertellen wat voor jongen ze zo graag willen hebben, en dan komen ze met 1 of andere aso-randmongool-patser thuis waarvan ik ze gelijk waarschuw dat ze daarvoor neukvee zijn.... maar nee, hij is zo lief, en blablabla... en ja hoor...weekje of 3 later... janken...OPZOUTEN DUS!

Maareh...als je nou op de helft van die feestjes gewoon maar een biertje of 3 neemt, en eens goed rondkijkt? You never know....
Da gao nie nou!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:53:25 #206
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_29679538
ik was al van plan om op die feestjes eens goed rond te kijken, maar ben geen superversierder

ik heb een redelijk sociaal leven, ben wel ondernemend, makkelijk contacten leggen enze maar als het op meiden aankomt....
FOK!Fotoboek
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:56:32 #207
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_29679586
Hallo, zien jullie het zelf niet ofzo? Datingsite's zijn slecht voor je EGO, zelfvertrouwen en bovendien sta je aardig voor paal als je jezelf aanbied op het publieke inet met je foto'tje en een zielig verhaaltje. En nog geld betalen ook! Ben toch zeker niet gek!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:25:16 #208
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29681444
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:56 schreef tommytheman het volgende:
Hallo, zien jullie het zelf niet ofzo? Datingsite's zijn slecht voor je EGO, zelfvertrouwen en bovendien sta je aardig voor paal als je jezelf aanbied op het publieke inet met je foto'tje en een zielig verhaaltje. En nog geld betalen ook! Ben toch zeker niet gek!
Ik denk niet dat je het begrijpt. Ik zou je willen aanrader meneer (ga ik maar even van uit) de betweter, om eens alle voorgaande deeltjes te lezen voor je met zo'n conclusie komt... Dat jij het nou niet durft omdat je denkt voor paal te staan is nl heel wat anders.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29682051
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:56 schreef tommytheman het volgende:
Ik kwam juist gister tot een andere conclusie Ik denk dat het wel spannend is, je kan meer mensen ontmoeten die je in het dagelijks leven nooit zou tegen komen. En ik betaal niet. Ik ga af op de gratis sites
pi_29682536
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:53 schreef super_honda het volgende:
ik was al van plan om op die feestjes eens goed rond te kijken, maar ben geen superversierder

ik heb een redelijk sociaal leven, ben wel ondernemend, makkelijk contacten leggen enze maar als het op meiden aankomt....
Jij hebt zelfs gel in je haar. Zo zie je maar dat geen garantie op dates/relaties is.

Naar aanleiding van een opmerking richting mij dat ik gel in m'n haar moet doen om succesvol te zijn.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:56:06 #211
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_29682658
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:48 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Jij hebt zelfs gel in je haar. Zo zie je maar dat geen garantie op dates/relaties is.

Naar aanleiding van een opmerking richting mij dat ik gel in m'n haar moet doen om succesvol te zijn.
LOL
FOK!Fotoboek
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:39:17 #212
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29683482
nog even terug komende op mijn 'date' waarbij ik erachter kwam dat er een andere fokster ook mee date en daarbij heel bezitterig doen (in zijn gastenboek)

kreeg een mailtje waarbij hij kenbaar maakte voorlopig even niet online te kunnen zijn ivm werk. Ik dus terug gemaild dat als hij liever geen contact meer wou hij dit gewoon kon zeggen. even goede vrienden mijn inziens, maar dan weet je nl waar je aan toe moet. Kreeg ik een mailtje terug waarop hij zei dat dat zeer zeker niet het geval was.

Ik ben denk ik gewoon te onzeker in zulke dingen....
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29683635
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:39 schreef Mickeys het volgende:
nog even terug komende op mijn 'date' waarbij ik erachter kwam dat er een andere fokster ook mee date en daarbij heel bezitterig doen (in zijn gastenboek)

kreeg een mailtje waarbij hij kenbaar maakte voorlopig even niet online te kunnen zijn ivm werk. Ik dus terug gemaild dat als hij liever geen contact meer wou hij dit gewoon kon zeggen. even goede vrienden mijn inziens, maar dan weet je nl waar je aan toe moet. Kreeg ik een mailtje terug waarop hij zei dat dat zeer zeker niet het geval was.

Ik ben denk ik gewoon te onzeker in zulke dingen....
Toch blijf ik sceptisch...
pi_29684326
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:53 schreef super_honda het volgende:
een week of wat geleden kreeg ik op lexa een berichtje van een leuke meid. veel gemsnt, gebeld en gesmst. ze zei duidelijk dat ze me wel zag zitten en het echt wel wat kon worden

2e keer --> was ze ziek
Dat is inderdaad erg motiverend. .
pi_29684438
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:53 schreef super_honda het volgende:

2e keer --> was ze ziek

Ik heb dus(had ik al eerder voorzichtig laten merken) maar eens duidelijk gezegd dat het wel allemaal heel erg toevallig was, en het mij gewoon wel duidelijk was dat ze niks wou afspreken. en toen kwam het hoor, ze ziet ons niet echt in een relatie vanwege de afstand(1,5 tot een uur rijden).
Had ze dat niet eerder kunnen bedenken dan? Domme muts. Ik heb trouwens ook geen zin om 1,5 uur te gaan rijden hoor, kijk lekker rond hier in de buurt.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:34:15 #216
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_29684864
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Had ze dat niet eerder kunnen bedenken dan? Domme muts. Ik heb trouwens ook geen zin om 1,5 uur te gaan rijden hoor, kijk lekker rond hier in de buurt.
ja ok, ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen liever iets in de buurt zoeken. maar mij maakt een uurtje tot 1,5 weinig uit. ik zit toch al teveel op mn motor maar ze had het gewoon eerder moeten bedenken, en niet na een paar weken nog eens aankomen met die kutsmoes. daar kan ik dus best wel pissig over worden.....
FOK!Fotoboek
pi_29684977
Ik had gister 2 interesseberichtjes gestuurd en 1 heeft daarvan een interesseberichtje terug gestuurd

En heb nog steeds geen mail van me leuke man, dus dat is nu echt

Super_Honda, das idd erg lullig van der, ik neem aan dat ze meteen wist dat jullie zo ver uit elkaar woonden, dus dan kun je het niet maken om pas na een paar weken met zo'n kutsmoes aan te komen

Mickeys, fijn dat hij kenbaar maakt dat hij gewoon contact wil houden, en dathij echt druk is met zijn werk, geloof dat nou maar gewoon en ga je verder niet druk maken Als hij echt geen contact meer wilde had hij dat echt wel gezegd als je er zo duidelijk naar vraagt
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:40:45 #218
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29685054
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef super_honda het volgende:

[..]

ja ok, ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen liever iets in de buurt zoeken. maar mij maakt een uurtje tot 1,5 weinig uit. ik zit toch al teveel op mn motor maar ze had het gewoon eerder moeten bedenken, en niet na een paar weken nog eens aankomen met die kutsmoes. daar kan ik dus best wel pissig over worden.....
Ach, je hebt nu tenminste op een haartje na een relatie met een subassertief meisje ontlopen
Vampire Romance O+
pi_29687492
vandaag alleen maar reacties van mensen zonder foto en met amper wat info in hun profiel, daar ga ik echt niet op reageren hoor

als ze alleen het standaard " ik ben een *sterrenbeeld* en ik woon in *plaats* hebben staan dan zijn ze echt niet serieus op zoek
pi_29687693
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef Sylvana het volgende:
vandaag alleen maar reacties van mensen zonder foto en met amper wat info in hun profiel, daar ga ik echt niet op reageren hoor

als ze alleen het standaard " ik ben een *sterrenbeeld* en ik woon in *plaats* hebben staan dan zijn ze echt niet serieus op zoek
Tja, lezen is moeilijk als je gedrogeerd bent door je verlangen naar seks.
pi_29687809
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef Sylvana het volgende:

Vertel mij dan eens waar jij vooral op let bij een advertentie?
Ik wil namelijk wel serieus overkomen naar anderen.
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:30 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Tja, lezen is moeilijk als je gedrogeerd bent door je verlangen naar seks.
Dat is bij mij ook het geval, en daar ben ik heel duidelijk in, maar dat betekend niet dat ik een flut profiel wil hebben.

Daarom ook mijn vraag: wat maakt een prettig, vertrouwend en leuk te lezen profiel?
pi_29687825
Zo, net eindelijk een mailtje terug gestuurd naar die jongen waar ik gister interesse in had getoond en die een interesseberichtje terug had gesturd Nou maar hopen dat ie weer reageert, want was een heel verhaal, allemaal dingen uit zijn profiel gehaald en daar vragen over gesteld en verteld hoe dat dan bij mij was enzo
pi_29687892
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:35 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Daarom ook mijn vraag: wat maakt een prettig, vertrouwend en leuk te lezen profiel?
Een profiel waarin hij iets over zichzelf verteld, wat voor karakter hij heeft, wat zijn hobbies zijn enzo, waarin hij verteld waar hij op valt bij een vrouw, waar hij op afknapt, waar hij naar op zoek is enzo, dus beetje uitgebreidt, zodat je echt een beetje een voorstelling kunt maken hoe die persoon is en wat hij doet
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:46:08 #224
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29688064
Die sterrenbeelden zijn altijd wel erg prominent aanwezig op dat soort sites.. ik geloof dat je er zelfs gericht op kunt zoeken. Maken mensen daar nu echt zo'n issue van

[ Bericht 1% gewijzigd door MouseOver op 16-08-2005 13:53:14 ]
Vampire Romance O+
pi_29688263
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Een profiel waarin hij iets over zichzelf verteld, wat voor karakter hij heeft, wat zijn hobbies zijn enzo, waarin hij verteld waar hij op valt bij een vrouw, waar hij op afknapt, waar hij naar op zoek is enzo, dus beetje uitgebreidt, zodat je echt een beetje een voorstelling kunt maken hoe die persoon is en wat hij doet
Ok, thx, ik zal vanavond mn profiel eens updaten met alle info die relevant kan zijn.
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:46 schreef MouseOver het volgende:
Die sterrenbeelden zijn altijd wel erg prominent aanwezig op dat soort sites.. ik geloof dat je er zelf gericht op kunt zoeken. Maken mensen daar nu echt zo'n issue van
Het is niet iets waar ik op let...
pi_29688766
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:46 schreef MouseOver het volgende:
Die sterrenbeelden zijn altijd wel erg prominent aanwezig op dat soort sites.. ik geloof dat je er zelfs gericht op kunt zoeken. Maken mensen daar nu echt zo'n issue van
mij boeit dat echt niks hoor
pi_29689072
haha, ik ben de 1e bekende tegenegkomen op lexa De broer van een meisje waar ik bij in de klas heb gezeten
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:43:33 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29689499
Wat hebben sommige kerels issues zeg...als je beleefd meld dat je geen verdere interesse hebt in contact om dat je denkt dat je wat weinig gemeen hebt gezien het leeftijdsvershil (-9 jaar) krijg je meteen mails dat je oppervlakkig bent enzo...NEE ik BEN niet oppervlakkig maar ik krijg teveel reacties om met iedereen te mailen die "wel aardig" is. Daar kom ik er in het dagelijks leven al genoeg van tegen en aangezien in van nature nu eenmaal een mensenhater ben hoef ik niet NOG 30.000 vage kennissen te kweken
pi_29689702
gelukkig heb je voor zulke mensen de blockfunctie Vivi

Ik heb nog helemaal geen berichtjes terug gehad vandaag
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:59:52 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29689940
Hoe kan dat nou? Ik heb er 37

Echt niet normaal...
pi_29689986
dat had ik ook toen ik net lid was, maar de laatste tijd een stuk of 10 per dag, waarvan de helft niet eens interessant is Heb er nu zelf 5 verstuurd, maar dus nog steeds geen reactie word ik echt gek van, als ik heel verhaal stuur en ze dan niet reageren
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:03:11 #232
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29690028
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:01 schreef Sylvana het volgende:
dat had ik ook toen ik net lid was, maar de laatste tijd een stuk of 10 per dag, waarvan de helft niet eens interessant is Heb er nu zelf 5 verstuurd, maar dus nog steeds geen reactie word ik echt gek van, als ik heel verhaal stuur en ze dan niet reageren
En maar schelden op mannen die na een tijdje oppervlakkige standaardberichtjes gaan sturen
Vampire Romance O+
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:03:21 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29690036
Haha, ik reageer op helemaal niemand voordat ze op mij hebben gereageerd..psychologisch voordeel
pi_29690072
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:03 schreef MouseOver het volgende:

[..]

En maar schelden op mannen die na een tijdje oppervlakkige standaardberichtjes gaan sturen
ik vind het leuker om persoonlijke berichtjes te krijgen, maar als iemand een standaardberichtje stuurt en hij heeft een leuk profiel en/of een leuke foto dan wijs ik hem echt niet af omdat hij een standaard interesseberichtje stuurde hoor
pi_29690107
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
Haha, ik reageer op helemaal niemand voordat ze op mij hebben gereageerd..psychologisch voordeel
Zo denk ik dus ook
zal wel lekker rustig blijven
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:07:02 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29690142
Ja maar...de man moet moeite doen hoor
pi_29690167
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:07 schreef Vivi het volgende:
ik vind het ook wel leuk om zelf op zoek te gaaan hoor, dan weet ik iig dat diegene aan mijn criteria voldoet, als je gevonden wordt is dat altijd nog maar de vraag

beetje ouderwets als de man altijd moeite moet doen
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:08:57 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29690187
Ik ben nu eenmaal ouderwets
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:09:08 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29690193
En oud
pi_29690213
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:07 schreef Vivi het volgende:
Heb je opzich wel gelijk in, daarom vond ik het gister wel leuk dat ik me net had aangemeldt en meteen een leuke dame reageerde...

Ik ben er dus nog maar net...eerst eens kijken voor ik al te gretig iedereen weg jaag.....zonder dat ik het bewust doe..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')