Ja.. maar dat kan toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet gaan doen. Of je moet een nieuw hotmail-adres aanmaken.
Ik geef toe, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou het mooie van die datingsites. Wat de één saai vindt, vindt de ander helemaal geweldig!![]()
dat heb ik ook wel, speciaal maialdres voor lexa, maar ik heb al zoveel mensen daarvan in me msn dat ik van de helft niet meer weet wie ze zijn, dus ga nou eerst maar een aantal berichtjes gewoon via lexa uitwisselen en dan kan ik kijken of die persoon interessant genoeg is om me mail te krijgen of toegevoegd te worden op msnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet gaan doen. Of je moet een nieuw hotmail-adres aanmaken.
Inderdaadquote:
Maargoed, het gevolg is dan dat je zoals nu nageltjes zit te bijten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel, speciaal maialdres voor lexa, maar ik heb al zoveel mensen daarvan in me msn dat ik van de helft niet meer weet wie ze zijn, dus ga nou eerst maar een aantal berichtjes gewoon via lexa uitwisselen en dan kan ik kijken of die persoon interessant genoeg is om me mail te krijgen of toegevoegd te worden op msn
i-ro-nie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En single, en die opstelling helpt niet echt mee om die status te veranderen
Ja, je gaat toch niet betalen voor die onzin?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:25 schreef Sylvana het volgende:
volgens mij zijn het gratis members waar ik berichtjes naar heb gestuurd ofzo![]()
Betalen gaat wel erg ver vind ik inderdaad. Een zoektocht naar een date is leuk en entertaining, maar betalen ga ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet betalen voor die onzin?
Als ze niet snugger genoeg zijn om een mailadres te sturen kunnen ze me toch niet bijhouden
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat jij wel een hunk gevonden wordt door de vrouwen.
Ik zit dan ook niet op een betaalsitequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Mickeys het volgende:
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en vervolgens gaan zitten klagen.. blergh...
om in Vivi haar melding te blijven: OMA heeft gesproken.. ugh
Dus zo moet ik eruit zienquote:
Hoeveel leden heeft RP of Lexa dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:07 schreef UncleFunk het volgende:
Knuz valt me op zich behoorlijk mee, een gratis site heeft alleen helaas wel een stuk minder leden
Relatieplanet 1 miljoen, waarvan ongeveer 360.000 actieve leden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Hoeveel leden heeft RP of Lexa dan?
Zijn er zoveel wanhopigenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:12 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Relatieplanet 1 miljoen, waarvan ongeveer 360.000 actieve leden.
Nee, internetdating is hipquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:14 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Zijn er zoveel wanhopigen
Klopt, hier ook(Leiden)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
De hele stad hangt vol met posters van parship.nl
Jup. (Zeist)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
De hele stad hangt vol met posters van parship.nl
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:27 schreef Sylvana het volgende:
in Deventer ook
* nog steeds geen 1 reactie heeft gehad *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |