quote:Bupadinges zei in het vorige topic:
Tsja, we hadden hem misschien een paar keer 'belachelijk' kunnen maken, omdat we bij god niet weten wie of wat het is.
Maar ik vind het echt zo'n standaard 13-in-een-dozijn-topic van iemand die een keer weg is geweest en waarvan wij moeten weten dat hij weer terug is.
Maar ik kan het ook mis hebben, hoor.
Jeetje, en het gaat nu al mis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Omdat ik altijd van ONZ zal houden..
En ik zal het proberen leuk te maken voor de users.
Je hebt de straat weer aangeveegd?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef livEliveD het volgende:
Opgeruimd. En weer open.
Nou nou.. "mis" is wel een groot woord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:45 schreef Snakey het volgende:
Jeetje, en het gaat nu al mis.![]()
Het is al zo saai hier en dan gooi je een potentieel bash topic op slot.![]()
Serieus, het topic stelde niks voor. Leuk, een lyric. Leuk, Marvin Gaye.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:40 schreef Eightball het volgende:
die is sweet...)
Laat ik maar meteen van wal steken:
[..]
Onzin! Ik heb hem moeten opzoeken!
Maar goed, kon je het niet gewoon laten doodbloeden?
Wat is dat toch met figuren die opeens blauw worden? Een stempeltje willen zetten?
Zat het topic je in de weg ofzo?
Bedankt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef livEliveD het volgende:
Opgeruimd. En weer open.
Daar heb ik ook een tijdje over gedaan maar de conclusie is dat hij én sweet is én okay.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef Snakey het volgende:
Who the hell is NJ
Pardon?!quote:Klotenewbies.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
En als je dat niet wilt, kun je gewoon in een topic vragen of iemand een mooie manier heeft op jouw tvp te verkappen. Want dan heb je namelijk meteen een bericht gepost, wat weer een niet-verkapte tvp scheelt.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Goed idee! Ik denk dat ik dat laatste maar doe
ontopic: weet iemand een manier om mijn tvp te verkappen?
tvp.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
En als je dat niet wilt, kun je gewoon in een topic vragen of iemand een mooie manier heeft op jouw tvp te verkappen. Want dan heb je namelijk meteen een bericht gepost, wat weer een niet-verkapte tvp scheelt.
idd , ik kan niet 1 topic vinden om op te reagerenquote:
Bleekmiddelquote:
Nja het is wel superveel werk enzo het topic... Maar echt grappig is het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Xlarge het volgende:
ik wou dit topic eens onder de aandacht brengen voor de TTT , het is niet zo'n meedoetopic , maar dat is meer de schuld van alle medeusers dan van de TS , er word door haar iig aardig wat aandacht aan besteed , die het topic tot aangenaam leesvoer maakt
Fok!an legends...
Hoe bedoel je grappig ? , als in tegenstelling tot deze juweeltjes ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
Nja het is wel superveel werk enzo het topic... Maar echt grappig is het niet natuurlijk
als iemand anders niet grappig is wil niet automatisch zeggen dat dat andere wel grappig is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Hoe bedoel je grappig ? , als in tegenstelling tot deze juweeltjes ?
http://forum.fok.nl/user/history/126104
Kweet niet.. omdat ik er 'niet bij hoor' ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom sta jij niet bij de avatars in de OP?
Kijk eens aan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Xlarge het volgende:
ik wou dit topic eens onder de aandacht brengen voor de TTT , het is niet zo'n meedoetopic , maar dat is meer de schuld van alle medeusers dan van de TS , er word door haar iig aardig wat aandacht aan besteed , die het topic tot aangenaam leesvoer maakt
Fok!an legends...
Fotoboek, mail, postduif, IRC.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:26 schreef Mr-Z het volgende:
En waar mogen we Janetje nou feliciteren dan?![]()
Het is geen nieuw beleid of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef Mr-Z het volgende:
dan mag dit topic ook dicht als dit het nieuwe beleid is: Jullie mogen me aanraken!
Maar voor de meesten is dat niet mogelijk. En zo vaak wordt er niet een TTT toegevoegd..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef Bupatih het volgende:
Als je het goed doet, heb je vaker een TTT in het jaar dan dat je jarig bent.
Hmmz.. vooruit.. omdat jij het bentquote:Maar laat het nou maar gewoon rusten...
Tsja.. die verdienen 'als' ze jarig zijn een extra groot topicquote:P.S.
En wat met mensen die geboren zijn op 29 februari?
Dat klopt. Wees dus eens creatief en open nog een TTT.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar voor de meesten is dat niet mogelijk. En zo vaak wordt er niet een TTT toegevoegd..
Great.quote:Hmmz.. vooruit.. omdat jij het bent
Die komt er nog aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat klopt. Wees dus eens creatief en open nog een TTT.
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die komt er nog aanEr liggen stapels grootse plannen, maar ik wacht tot na de vakantie om mijn genialiteit hier te uiten!
Tsja wacht toch maar afquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Al heb ik eerlijk gezegd geen zin om te wachten tot na de vakantie.![]()
ik hoor er ook niet bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Kweet niet.. omdat ik er 'niet bij hoor' ?![]()
ik vind het een kuttopic, totaal niet grappigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Xlarge het volgende:
Fok!an legends...
Alleen mensen die ook daadwerkelijk een topic in de TTT-lijst hebben staan mogen daar over oordelen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het een kuttopic, totaal niet grappig
ik sta op de zwarte TTT-lijstquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Alleen mensen die ook daadwerkelijk een topic in de TTT-lijst hebben staan mogen daar over oordelen ja![]()
ben je neger dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik sta op de zwarte TTT-lijst
Tofheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Het is leuk dat ze een TTT heeft. En het is nog een leuk topic ook, maar het is onnodig om er een felicitatietopic over te openen.
Janetje komt er vroeg of laat zélf wel achter dat haar Fok!an Legends-topic in het TopTipTopic staat.
Iig bedanktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he! Ik had een een felicitatie topic geopend maar dat mag niet schijnbaar![]()
Welk topic?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:01 schreef Eightball het volgende:
Zit je net iets lekkers te tikken, gaat ie dicht.
Ik wil gewoon effe lekker ouHollandsch kankeren op de nieuwe ONZ-modquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
Welk topic?
Niet als je geen punt hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik wil gewoon effe lekker ouHollandsch kankeren op de nieuwe ONZ-mod
Mag dat niet ofzo?
Oh, tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik wil gewoon effe lekker ouHollandsch kankeren op de nieuwe ONZ-mod
Mag dat niet ofzo?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:13 schreef Eightball het volgende:
Jesus, het gaat met ONZ de verkeerde kant op.
Eightball, voor dit soort opmerkingen is dit topic niet bedoeld. Als je niets toe te voegen hebt, blijf dan gewoon weg. Ben eigenlijk wel zat van dit gezemel namelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:39 schreef Eightball het volgende:
"kappen' zeg je maar tegen je schoonmoeder.
Ah het humorloze onzinmodje kan het niet alleen af en heeft hulp nodig?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eightball, voor dit soort opmerkingen is dit topic niet bedoeld. Als je niets toe te voegen hebt, blijf dan gewoon weg. Ben eigenlijk wel zat van dit gezemel namelijk.
Belachelijk dat jij nu inneens het hele beleid gaat afzeiken. Je deed je werk als mod goed, je stopt, en gaat door als user. Waarom is het dan toch nodig om te gaan baggeren hier? Denk je dat je het zelf beter kon? Dan had je moeten blijven. Ben je niet tevreden hoe het nu loopt? Dan had je maar niet moeten stoppen en kan je beter opbokken in plaats van overal te posten dat alles zo slecht is. En ik vind jou op z'n minst net zo humorloos!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ah het humorloze onzinmodje kan het niet alleen af en heeft hulp nodig?
Als bupa het niet wil kan hij de boel deleten hoor.
Maar als hij nu al steun van een FA nodig heeft, sja dan gaat ie het heel zwaar krijgen. Remember Tessje.
Hij deed z'n werk wel goed ben ik van mening, maar inderdaad zoals veel ex-mods moet ook hij nu tegen het beleid gaan aantrappen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:49 schreef SuperJeffrey het volgende:
Havoc deed z'n werk helemaal niet goed!![]()
Tis gewoon een verzuurde ex-mod die er niet tegen kan dat ie het nu niet meer is.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hij deed z'n werk wel goed ben ik van mening, maar inderdaad zoals veel ex-mods moet ook hij nu tegen het beleid gaan aantrappen.
Havoc kon helemaal niet tegen kritiek ging ie helemaal over de zeik. En ging ie editten e.d. Verder vond ie het ook leuk om mensen uit te schelden maar als iemand iets terug zei liet ie ze bannen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ja hoor, hij is voor jan lul weggegaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:48 schreef Mr-Z het volgende:
Belachelijk dat jij nu inneens het hele beleid gaat afzeiken.
Ik heb nooit beweerd humor te hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:48 schreef Mr-Z het volgende:
En ik vind jou op z'n minst net zo humorloos!
Alsof Havoc geheel vrijwillig is gestopt als modquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hij deed z'n werk wel goed ben ik van mening, maar inderdaad zoals veel ex-mods moet ook hij nu tegen het beleid gaan aantrappen.
jou commentaar boeit ook niemand..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd humor te hebben.
Verder hoef ik gelukkig niet naar jou te luisteren, dus doe er je voordeel mee en hou je commentaar behouden aan mensen die het wel een fuck interesseren.
Jup, ik hecht namelijk totaal niet aan een kleurtje of zogenaamde 'status' op een forum.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof Havoc geheel vrijwillig is gestopt als mod
Dat was een dubbele zin gij peniskoker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef SuperJeffrey het volgende:
Gelukkig hoeft er ook niemand naar jou te luisteren...
En jou commentaar boeit ook niemand..
gelukkig hoeft er ook niemand naar jou te luisteren.....
Je herhaalt jezelf. Moeilijk hè om zelf met woorden te komen die je zelf geformuleerd hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft er ook niemand naar jou te luisteren...
En jou commentaar boeit ook niemand..
gelukkig hoeft er ook niemand naar jou te luisteren.....
Nja maar ik heb gehoord dat die lezing in MED niet de officielle reden was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup, ik hecht namelijk totaal niet aan een kleurtje of zogenaamde 'status' op een forum.
Oh okquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup, ik hecht namelijk totaal niet aan een kleurtje of zogenaamde 'status' op een forum.
Dan moet je ook niet over andersmans 'humor' praten als je zelf al niet eens weet wat humor is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd humor te hebben.
Ik wens je dan het beste in de toekomst en ik weet zeker dat je nog wel ooit gaat inzien dat je nogal kinderachtig bezig bent!quote:Verder hoef ik gelukkig niet naar jou te luisteren, dus doe er je voordeel mee en hou je commentaar behouden aan mensen die het wel een fuck interesseren.
zucht.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf. Moeilijk hè om zelf met woorden te komen die je zelf geformuleerd hebt.
Ja én? Concludeer jij met je gelimiteerde IQ dus maar meteen dat het niet vrijwillig was?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
Nja maar ik heb gehoord dat die lezing in MED niet de officielle reden was.
(dit heb ik trouwens van jou vrouw)
Als het goed is heb jij helemaal niks van doen met de vrouw van Havoc. Stukkie poep.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef SuperJeffrey het volgende:
(dit heb ik trouwens van jou vrouw)
Vreemd dat je nu pas overal op begint te zeiken en dat je dat niet deed toen je blauw was..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat is ie altijd...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef Mr-Z het volgende:
Ik wens je dan het beste in de toekomst en ik weet zeker dat je nog wel ooit gaat inzien dat je nogal kinderachtig bezig bent!![]()
Wij verschillen in mening over de mate van belangrijkheid dat een virtueel platform als dit forum is. Geeft niet, in de toekomst kom je er nog wel eens achter dat buiten de zon schijnt en ook mensen rondlopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet over andersmans 'humor' praten als je zelf al niet eens weet wat humor is.
[..]
Ik wens je dan het beste in de toekomst en ik weet zeker dat je nog wel ooit gaat inzien dat je nogal kinderachtig bezig bent!![]()
Toen verdedigde ie krampachtig crew besluiten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Vreemd dat je nu pas overal op begint te zeiken en dat je dat niet deed toen je blauw was..
Zie je mij op Pool of NJ of MUUS zeiken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Vreemd dat je nu pas overal op begint te zeiken en dat je dat niet deed toen je blauw was..
Jesus, ben jij nou helemaal van de pot gepleurd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:58 schreef SuperJeffrey het volgende:
Dat is ie altijd...
en dit is een van de weinige keren dat ik het met je eens ben
Dat jij fok niet belangrijk vind (ik ook niet) is geen reden. Om met debiele nergens opslaande argumenten te komen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wij verschillen in mening over de mate van belangrijkheid dat een virtueel platform als dit forum is. Geeft niet, in de toekomst kom je er nog wel eens achter dat buiten de zon schijnt en ook mensen rondlopen.
Nooit gedaan, wederom staaltje niet lezen en generaliseren. Ook jij mag de missing link award van dit jaar op halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:59 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
Toen verdedigde ie krampachtig crew besluiten.
Goede beargumentatiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zie je mij op Pool of NJ of MUUS zeiken?
Nee dus, smoel houden dus verder want je geneuzel raakt kan noch wal.
We hebben het hier niet over het hebben van een 'leven' o.i.d. Ik durf te zeggen dat ik meer leven heb dan de meeste andere users in dit forum en zie dus zeker wel in dat er buiten een zon schijnt en mensen lopen. Dus dit is gewoon een loze opmerking die nergens op slaat om maar van het onderwerp af te wijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wij verschillen in mening over de mate van belangrijkheid dat een virtueel platform als dit forum is. Geeft niet, in de toekomst kom je er nog wel eens achter dat buiten de zon schijnt en ook mensen rondlopen.
Nope, want als ik nog onzin mod was geweest, dan was bupa het zeker niet gewordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:02 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
Goede beargumentatie
Ik wed dat als bupa gekomen was terwijl jij nog mod was. Dat je dan gedaan had alsof ie je beste vriend was.
Nja toen met dat forumtools gedoe...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wederom staaltje niet lezen en generaliseren. Ook jij mag de missing link award van dit jaar op halen.
Laat dat Eight maar voor je naam weg...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:02 schreef Eightball het volgende:
Nou laat dat 'super' maar voor je naam weg jostieband-lid.
Whehehe, te laat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:04 schreef SuperJeffrey het volgende:
Laat dat Eight maar voor je naam weg...
Ik weet nog wel vroeger....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Verdorie, is er een rel in ONZ FB, heb ik geen puddingbroodjes in huis
Heb ik weer
En net was ik alles fout aan het beargumenterenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:03 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
Nja toen met dat forumtools gedoe...
als argument aanbrengen.. Het is voor luie mensen dus moet het verboden worden..
Echt serieus als je ergens niks van weet hou dan gewoon je kop..
Net zoals hier je doet het er alleen maar, om mensen af te zeiken.
En het knappe is dat je het probeert zonder beargumentatie.
je gebruikt de tool niet eens....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
En net was ik alles fout aan het beargumenteren. Je weet ook niet wat je wilt hè
.
Oh en jij bent zeker een van de makers van die kut tool,
,
.
Het is een waardeloos ding inderdaad en de makers mogen wat mij betreft meteen een ipban krijgen.
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:09 schreef Havoc het volgende:
Veel plezier kinders, ik ga weer even verder met Stargate Atlantis.
En ik hoef niet te beargumenteren dat ik bepaalde mensen hier op fok het doodschieten nog niet waard vindquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:09 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
je gebruikt de tool niet eens....
en ik ben niet een van de makers...
Maar je beargumentatie slaat inderdaad nooit ergens op...
Ik herriner met het topic met SC het enige wat je deed was hem uitschelden toen je nog crew was. Goede argumentatie hoor.
En deze![]()
![]()
en
maken je post niet automatisch grappig
nja jij communiceert goed gelukkigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
En ik hoef niet te beargumenteren dat ik bepaalde mensen hier op fok het doodschieten nog niet waard vind. Maar dat is te hoog gegrepen voor je.
Leer coherent te communiceren neanderthaler en kom dan nog maar een keertje terug.
Mijn klomp brak ook , maar het gaat heel aardig ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Zeg Bupatih, je bent mod!
Sapristi!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Zeg Bupatih, je bent mod!
Ik vind het ook niks voorslellen nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk mag dat.
Maar doe je het wel een beetje met niveau, want dit slelt natuurlijk niks voor.
Wat zij zegt.quote:
OK!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd mother-mother.. ik ken je helemaal niet!!!
Dus je mag je hier ff voorstellen
Ja, ik ook niet, terwijl ik best wel vaak in ONZ kom.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd mother-mother.. ik ken je helemaal niet!!!
raar , want je hebt toch een paar x in mn fobo gepostquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet, terwijl ik best wel vaak in ONZ kom.
CW.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Buup, is m'n stem toen toch niet voor niets geweest.
Helemaal goed!![]()
Inso sliep nooit.quote:
Inso was buitengewoon! Een ONZ mod die nooit geevenaard zal worden! Toen Inso nog mod in ONZ was, ging 90% van mn topics hier op slot. Door HAAR hand. En nu... pf, het laatste slotje wat ik heb gezien in een topic van mijn hand in onz, was omdat ie vol wasquote:
bedankt voor de kans ookquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:51 schreef Havoc het volgende:
Nou bupa ik neem mijn woorden terug hoor, je bent een geweldige mod in vergelijking tot dat M-M wezen.
Alles is relatiefquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:51 schreef Havoc het volgende:
Nou bupa ik neem mijn woorden terug hoor, je bent een geweldige mod in vergelijking tot dat M-M wezen.
Nee helaas.... Het was een nachtbaggertopic, had dat ook in de titel vermeld.. het was gewoon vol voor er een mod aan te pas kwamquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:01 schreef Dagonet het volgende:
Misschien was het wel een goed topic? Ja, het klinkt vreemd, ik weet het maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zegt men.
Open er een topic over jankzak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg Havoc, als ik zeg dat ik jou een vervelende en kinderachtige user vind, vind je mij dan stom?
Idd, zeer verwarrend, m'n oppo's wat deed je!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef Havoc het volgende:
Hey M-M ik hoop dat je in de toekomst het verschil weet tussen EDIT en DELETE.
hallo verloofdequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan dit topic weer open? Leukste ONZ topic van de avond
Oh en mn verloofde zei dit toen ze net naast me stond: who the fock is modder modder?
Dus. Stel je een svoor aan mn verloofde.
Ja, nu slaapt ze alquote:
Gewoon wat doodsverwensingen gebruiken bij je slotjes dude.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit FB-topic loopt een stuk beter dan de onze. Wat doen wij toch verkeerd?
Tot nog toe weet ik de neiging daartoe bij het zoveelste h0i ik g4 n44r l0rre7 duh m4r-topic te onderdrukken. Maar misschien moet ik me eens laten gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:55 schreef Havoc het volgende:
Gewoon wat doodsverwensingen gebruiken bij je slotjes dude..
gewoon doen, dan wordt TRV ook nog es leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tot nog toe weet ik de neiging daartoe bij het zoveelste h0i ik g4 n44r l0rre7 duh m4r-topic te onderdrukken. Maar misschien moet ik me eens laten gaan.
Ja, dat viel mij ook al opquote:
Je zal nog wel meer dingen zien , die je voorheen nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
Een ONZ-mod die geen P.I's gebruikt. Dat heb ik sinds Knut niet meer gezien.
We wachten geduldig af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Je zal nog wel meer dingen zien , die je voorheen nooit gezien hebt![]()
Mooi, posten die tieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Je zal nog wel meer dingen zien , die je voorheen nooit gezien hebt![]()
da's al de tweede keer , zeker net verloofdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn verloofde over een paar maanden ook
Oh, dan was er enigzins sprake van miscommunicatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:35 schreef mother-mother het volgende:
thx , maar ik bedoelde hier:
Zeg skiczukie
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:38 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Oh, dan was er enigzins sprake van miscommunicatie.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geef niet , je weet het nu
![]()
sinds 14 februari 2002. of 2003, dat kan iookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:51 schreef Xlarge het volgende:
[..]
da's al de tweede keer , zeker net verloofd
gelukkig , hij had gewoon honger zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn poesje
mag dicht, poes is weer onder de kast vandaan
eens!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:08 schreef TC03 het volgende:
TopTip nominaite wat mij betreft.
Als ik ga posten op Fok!.mp3
nou,nou,nou relax je bent net terug van vakantie dan zijn er toch wel andere dingen om je druk over te maken?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:17 schreef Dirkh het volgende:
Ga ik een keer op vakantie, is er een nieuwe onz crew. (zo'n beetje) Wat is het volgende? Knut weer Onzin mod? NOU? Willen we daar naartoe? Dat heel Onzin weer wordt beheerst door een humorloze pisnicht?
Oh, eh... hoi Bupatih en MotherM.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:17 schreef Dirkh het volgende:
Ga ik een keer op vakantie, is er een nieuwe onz crew. (zo'n beetje) Wat is het volgende? Knut weer Onzin mod? NOU? Willen we daar naartoe? Dat heel Onzin weer wordt beheerst door een humorloze pisnicht?
Oh, eh... hoi Bupatih en MotherM.
ik vind het ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:58 schreef cerror het volgende:
Ps Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik... is wel TTT waard.
Whehe, tof topic ja!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:58 schreef cerror het volgende:
Ps Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik... is wel TTT waard.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:08 schreef TC03 het volgende:
TopTip nominaite wat mij betreft.
Als ik ga posten op Fok!.mp3
1 liedje, geen meedoe topic misschien?quote:
Moet dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:30 schreef cerror het volgende:
[..]
1 liedje, geen meedoe topic misschien?
Alleen de eerste post is interessant, de rest is gewoon lofzang.quote:
Ze zijn wel ietwat verlaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:54 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
We hebben hoog bezoek!
Verdorie. Ik moets lachen. Nu denkt mn verloofde dat ik aan het MSNnen was met mn geheime geliefdequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:54 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
We hebben hoog bezoek!
Dat zag ik zelf wat anders, maar vooruit, ik ben de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:19 schreef bankstel97 het volgende:
POOL! Waarom sluit je nou het beste topic van de 4 topics die ik heb geopendSluit dan het topic: wat is er aan de hand! Het tompouce topic heeft meer potentie!
quote:En ik was vandaag niet van plan om meer topics te openen..![]()
Dank..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat zag ik zelf wat anders, maar vooruit, ik ben de beroerdste niet.
Mits je je hier aan houdt dus:
[..]
Positieve feedback is altijd welkom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
B is een goede mod
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Positieve feedback is altijd welkom.
Positieve feedback is altijd welkom.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, ik vind je een toffe mod.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Positieve feedback is altijd welkom.
Idee? Welk idee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mwoah, dat idee van die mods die tussen de users staan ipv er boven, slaat wel aan jaBevlat mij ook wel.
Je verbetert hem echt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Idee? Welk idee?
Zo heb ik het altijd al willen doen hoor
Ik vond het wel een mooie fout.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je verbetert hem echt niet!
Oh, dat.quote:Oh, en: Losser modereren.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mwoah, dat idee van die mods die tussen de users staan ipv er boven, slaat wel aan jaBevlat mij ook wel.
mods en admins sluiten niet op elkaar aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:00 schreef Pool het volgende:
Ja, hier zitten we dus niet echt op te wachten. Vraag maar in het FB-topic of in dat andere waarom-topic.
Tuurlijk staan we er keihard boven. Alleen soms moet je ze even het gevoel geven dat ze ook iets voorstellen. Bij de Romeinen noemde de keizer zich ook de "eerste onder de gelijken".quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat kan helegaar niet. Mods hebben de rechten om posts te editten/wissen en om topics te sluiten/wissen. Hoezo sta je dan niet boven de users?
Tuurlijk sta je als mod boven de users, het klootjesvolk. FoK is geen fucking geitenwollensokkenclubje.
Zo hebben wij als users wat te mekkeren tegen die omhooggevallen kutmods en de mods hebben de kans om naar beneden (waar wij zitten) te trappen. Een andere mogelijkheid is er niet, en dat moet zo blijven.
Yvonne zei: "Ga het in het betreffende forum vragen."quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
mods en admins sluiten niet op elkaar aan.
Beantwoord 'm nou maar gewoonquote:
Nou, ik zit hier nog niet zo lang, zoals je weet. Maar het is een beetje wat Dago zegt:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beantwoord 'm nou maar gewoon
Verder hebben we geen homo-subforum en willen we toch dat ze ergens een plekje hebben voor hun reeks. En blijkbaar voelen de homo's zich hier wel thuis. ONZ ademt waarschijnlijk een beetje de Songfestival-sfeer uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Omdat HOMO daar al sinds het begin zit en de singles uit R&P gegooid werden.
Aanvankelijk, ja. Aanvankelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Tuurlijk staan we er keihard boven. Alleen soms moet je ze even het gevoel geven dat ze ook iets voorstellen. Bij de Romeinen noemde de keizer zich ook de "eerste onder de gelijken".![]()
![]()
![]()
kijk esquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat je mn feestende topic op slot gooit is nog tot hier aan toe.. Maar gun je me geeneens een mooie sluitpost?
ff overleg gehad, en ik was niet de enige die er bijna een beroerte van kreeg , daarom issie dichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef Dhr.W.Maas het volgende:
Het rook ook een beetje naar vis, maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh en mn verloofde zei dit toen ze net naast me stond: who the fock is modder modder?
Dus. Stel je een svoor aan mn verloofde.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze is 27 hoor
Oh wacht.. mn verloofde over een paar maanden ook
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verdorie. Ik moets lachen. Nu denkt mn verloofde dat ik aan het MSNnen was met mn geheime geliefde
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als mn velroofde niet naats me had gezeten had ik je en virtuele zoen gegeven
Mijn dank daarvoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Speciaal voor Mr-Z en snellejelle
Het was wél een postopkriktopic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:26 schreef Bob-B het volgende:
bupatih, het was geen postopkrik topicik wou gewoon BeF op de hak nemen. Snel posten zonder inhoud
waarom zou ik mijn post opkrikken, krijg ik dan een hoger rang?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was wél een postopkriktopic.
En BeF is gewoon een reeks. Daar posten ze altijd snel zonder inhoud.
Waarom zou je BeF op de hak nemen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
waarom zou ik mijn post opkrikken, krijg ik dan een hoger rang?
Bob
Bupatih:
Waarom bestaan we?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zou je BeF op de hak nemen?
Waarom zou je zoveel posts achter elkaar maken?
Dan kun je in het forum voor users met meer dan 10.000 postsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
waarom zou ik mijn post opkrikken, krijg ik dan een hoger rang?
Bob
Bupatih:
Is die er?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kun je in het forum voor users met meer dan 10.000 posts
ja, ik zit er ook sinds gisternachtquote:
Ik krijg het er koud vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bupatih, ik vind je een koele mod.
Ik wil net zeggen, zal wel niks te beleven zijn :S.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik zit er ook sinds gisternachtEn daar barst het BTW van de postopkriktopics
iedereen wil naar de 100.000 natuurlijk
Ik krijg het er warm van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bupatih, ik vind je een koele mod.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:00 schreef Bob-B het volgende:
Is er een modje die de admins mods aanpast in het topic "Huisregels....."
Graag gedaan. Jullie zouden je nog aan het toetsenbord bezeren zeg!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:38 schreef mordradead het volgende:
Pool, tof dat je mij en kornuiten moeite wilde besparen, hierbij geef ik jou virtuele credits
Ik heb zojuist de reeks [JOOD] dichtgegooid en alle topics verwijderd. Zie dat als een eerste stap.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:32 schreef Renmaestro het volgende:
Hallo? Wanneer wordt er nou iets gedaan aan dat internationale Jodendom?
Niet liegen want anders houdt ik een razzia!quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de reeks [JOOD] dichtgegooid en alle topics verwijderd. Zie dat als een eerste stap.
Probeer jij hier nu het feit te ontkennen dat ik alle joodse topics heb dichtgegooid?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet liegen want anders houdt ik een razzia!
Ik ontken helemaal niets hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Probeer jij hier nu het feit te ontkennen dat ik alle joodse topics heb dichtgegooid?
Dat er niets gebeurd is?
Dat het allemaal wel meeviel?
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:22 schreef plopman het volgende:
je hebt fans Bupatih weet je dat ?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef Pool het volgende:
Ja, Bupa, je gooit zo'n topic met een briljante smiley-OP en een pakkende TT toch niet zomaar dicht! En de vervolgreacties waren ook bijna grappig!
![]()
intresse waarin?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, het was een kuttopic. Maar bedankt voor de interesse.![]()
WFL Feedback, deel 9Aquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Voor moeilijke vragen ga je maar naar de FB van WFL.![]()
Jawel, want ik voel feilloos aan wat de rest ervan vindt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef zalmsalade het volgende:
Zeg bupatih als jou het niet boeit wil niet zeggen dat andere het ook niet boeit.!
nerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, want ik voel feilloos aan wat de rest ervan vindt..
geef ons dan op z'n minst een eigen topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Speciaal voor Mr-Z en snellejelle
jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef ons dan op z'n minst een eigen topic
Topic iderdaad gesloten. OP mag iemand naar kijken die daar verstand van heeft en momenteel niet aangeschoten is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:00 schreef onderjas het volgende:
Pool!: Shoarma
En de O van ONZ in de op doet het niet helemaal (1tje doet het niet)
http://www.parkyourpic.com/uploads/9500724525.gif is niet meer beschikbaar en geeft dus niet weer. Daardoor verschuift de onderste regel naar links. Gewoon op die bestandsnaam zoeken en willekeurige andere 'leuke' user er in plaatsen. Op die manier is het logo in de op weer normaal en je hoort vanzelf wel iemand miepen als die zijn/haar plaatje niet meer in de op ziet staanquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Topic iderdaad gesloten. OP mag iemand naar kijken die daar verstand van heeft en momenteel niet aangeschoten is.
Okey, dank je wel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Havoc het volgende:
[..]
http://www.parkyourpic.com/uploads/9500724525.gif is niet meer beschikbaar en geeft dus niet weer. Daardoor verschuift de onderste regel naar links. Gewoon op die bestandsnaam zoeken en willekeurige andere 'leuke' user er in plaatsen. Op die manier is het logo in de op weer normaal en je hoort vanzelf wel iemand miepen als die zijn/haar plaatje niet meer in de op ziet staan.
maakt niet uit, what ever floats your boatquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Okey, dank je wel!Ik heb even mother-mother toegevoegd.
Hmm, ik zie nu dat je ook net al een ander voorbeeld hebt gemaakt. Bedankt voor de moeite! Klopt de OP nu? In mijn browser was net namelijk niets mis met de onderste regel, dus misschien zie ik hem nu ook net iets anders.
Okey, top!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
maakt niet uit, what ever floats your boat.
Ziet er zo goed uit in mijn browser.
Ah gutquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Renmaestro het volgende:
Ik zie mijn plaatje niet meer in de OP staan.
Nee, ik sta onder druk van de joodse lobby om Renmaestro niet in de OP te zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ah gut.
Geef em mijn plekkie maar hoor Pool. Issie ook blij.
je stond er nooit in lul
Neem een willekeurig plaatje uit het logo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Renmaestro het volgende:
Ik zie mijn plaatje niet meer in de OP staan.
Maar wat moet er dan van Otto worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Neem een willekeurig plaatje uit het logo.
Opgeslot.
Zoals ik!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Havoc het volgende:
en je hoort vanzelf wel iemand miepen als die zijn/haar plaatje niet meer in de op ziet staan.
Ik zou niet durven, PeRi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:
Fijn Bu. Ik dacht al dat je me zomaar negeerde!
Je wordt overruled door een meisje van 14.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Cool
Brechtje edit gewoon over mij heen.
Jajaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:19 schreef gfree het volgende:
[..]
Je wordt overruled door een meisje van 14.
Gelukkig zijn er nog mensen die mijn superieure mod-kwaliteiten wél op waarde kunnen schatten.quote:
ow ja, hoe is het trouwens met de josti band?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die mijn superieure mod-kwaliteiten wél op waarde kunnen schatten.
Goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:28 schreef gfree het volgende:
[..]
ow ja, hoe is het trouwens met de josti band?
Valt ook niet mee, op zo'n triangel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed.We mogen het nu zonder stickertjes proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |