Alles door de blender, klaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
is dat goed te combineren met een frikandel speciaal?
Nepfanquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:38 schreef longinus het volgende:
Sinds ik op de hygiene ben gaan letten in shoarmazaken lust ik het niet meer.
Woon jij soms in Afrika?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:49 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik eet nooit.
ja,quote:
O diequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:54 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ja,
ik ben ene neger met een hele lange piemel die nooit eet
Zonder saus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:35 schreef eBay het volgende:
Hoi ik eet 2 x per week shoarma omdat ik het zo lekker vind![]()
wie nog meer ?![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:59 schreef King_of_cubes het volgende:
*aan hans teeuwen denkt
Mag ik een broodje shoarma, ik wil graag een broodje shoarma. Een broodje shoarma lekkerjoh, doe mij ook een broodje shoarma.
ik vreet nooit geen shoarmaquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:35 schreef eBay het volgende:
Hoi ik eet 2 x per week shoarma omdat ik het zo lekker vind![]()
wie nog meer ?![]()
dus altijd.quote:
ja dus altijd...quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nooit, geen shoarma bedoelt.
En de blender nog niet geprobeerd?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:03 schreef zoalshetis het volgende:
dus altijd.
Fanclub oprichten ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:51 schreef Tomek het volgende:
ik eet alleen maar shoarma
en soms kebab
Wat doe je nog op die stoel? Ga het proeven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:39 schreef boekenworm het volgende:
Nog nooit heb ik dat gegeten...
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef boekenworm het volgende:
Ik weet dat het iets met brood is, maar verder heb ik geen eens een idee wat ik me erbij moet voorstellen.
Iets wat je niet weet zoek je toch gewoon even op google.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef boekenworm het volgende:
Ik weet dat het iets met brood is, maar verder heb ik geen eens een idee wat ik me erbij moet voorstellen.
Gyros mag nog voor een keer...quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:28 schreef eBay het volgende:
[..]
Fanclub oprichten ?![]()
Trouwens , wou ik net me shoarma opwarmen blijkt me moeder gyros in de koelkast hebben gelegd![]()
Het is prima als je obstipatie hebtquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef Vanilla_Ice het volgende:
Kan idd zwaar smaken na een flink nachtje stappen
Alleen vertrouw ik die sausjes in kommetjjes niet zo. Worden telkens bijgevuld en opnieuw op tafel gezet. Wie weet wat anderen die ze voor je kregen er allemaal mee deden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |